IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Virus/ computer problemen deel III Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2008 14:32 by mental Profiel van mental

Fuck. godverdomme. net weer storing hier!


Fuck the world and fuck you


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 11-06-2008 21:27 by jbassist Profiel van jbassist

Kan ik ook zonder een xp install cd mijn harde schijf formateren en dan XP herinstalleren?

Ik kan ik dat het beste vanuit een xp install cd doen?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-06-2008 21:44 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 11 juni 2008 21:27 schreef jbassist het volgende:
Kan ik ook zonder een xp install cd mijn harde schijf formateren en dan XP herinstalleren?

Ik kan ik dat het beste vanuit een xp install cd doen?


Zonder het programma kom je denk ik sowieso niet ver.. Met programma is het, mijns inziens, met cd het makkelijkste, maar zelfs zonder cd-speler kan het geloof ik nog wel, via usb-boot ofzo...



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-06-2008 18:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hmm mn laptop doet weer vaag, er is volgens mij niets mis met de internet verbinding op speedtest.nl was het gewoon snel. Maar hij laad nu alleen bekende pagina's en andere duren doen het niet of maar half in Firefox en in IE. En MSN heeft ook moeite met opstarten

Edit: Ohja en foto's en avatars die ik nog niet eerder gezien heb laad hij ook niet.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-06-2008 18:33]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-06-2008 19:02 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Als eens gereboot?
Cache/tijdelijke internet files leeggegooid?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-06-2008 21:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jup beide, t bleek toch iets met de verbinding te maken te hebben, want na het resetten van de modemshizzle is het weer okee. Opzich niet zo raar met 4 kastjes tussen de normale modem en mn draadloze zender.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-06-2008 23:53 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Deed net een gebrand cd'tje met zo'n sticker als opdruk in de laptop. De cd begint te draaien, pok, laatje open....weg cd'tje... opgegeten door de laptop. Dus ik stekker uit het contact en met een pincet de cd er weer uit gejast.
Nice to meet you...dokter Bianca


the only pleasure is pain


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-06-2008 0:16 by Lionheart Profiel van Lionheart

Wat is je probleem dan?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-06-2008 5:59 by Heiden Profiel van Heiden

Computerproblemen zijn gay.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-06-2008 13:09 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Mijn computer is een tijd lang vrij traag geweest, vooral tijdens gamen. Nu dacht ik dat ik hier en daar spyware en andere troep op mijn computer had staan, dus heb ik een vriend van me het ding laten formatteren. Echter, toen hij daarna Windowss installeerde, duurde dit vele malen langer dan normaal is. Ook is hij niet heel veel sneller geworden, en lijkt het wel alsof zijn cache zeer snel vol raakt, omdat na maximaal een half uur gamen hij weer begint te haperen. Volgens die vriend van me is er ergens in de hardware iets niet in orde, maar is moeilijk te achterhalen wat dat is, omdat het al een klein stukje van een printplaat zou kunnen zijn. Heeft hier iemand enig idee hoe daar achter te komen is?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-06-2008 15:14 by Lionheart Profiel van Lionheart

Geen defect werkgeheugen?


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-06-2008 15:53 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Geen idee. De computer zelf werkt op zich prima, gezien het feit dat ik vooral Word en internet gebruik. Het gaat vooral om grotere programma's die het maar heel even volhouden en het feit dat de installatie van Windows zo extreem lang duurde. Mijn pa begon al over het virtueel geheugen, maar in hoeverre heeft dat invloed op de installatie van WIndows?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-06-2008 15:59 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hoeveel GB aan ruimte heeft je HD?


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-06-2008 16:03 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

200 gig min een beetje. Zeg dat er nog 180 over is of iets dergelijks. Maar ik heb dan ook onlangs alles geformatteerd natuurlijk.

NB. Het virtueel geheugen is 1534 MB. Dit schijnt niet enorm hoog te zijn.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-06-2008 16:05 by Lionheart Profiel van Lionheart

Dat kan je handmatig omhoog schroeven, maar het lijkt me stug dat het alleen daar aan ligt.


SQT
Usericon van SQT
Posted 25-06-2008 16:08 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Mij dus ook. Zoals die vriend van me al zei, lijkt het een hardwareprobleem te zijn (die kerel heeft al wel wat computers in elkaar gezet ed.). Hij weet alleen niet zoveel als een aantal lui hier, dus vandaar de vraag, want een potje Trackmania zou ik toch wel weer leuk vinden.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-06-2008 16:14 by Lionheart Profiel van Lionheart

Windows geeft zelf niks aan? Probeer eens met het wisselen van de geheugenbankjes op je MB.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-06-2008 16:17 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Het meest simpele wat ik kan bedenken is een hitteprobleem, zeker aangezien het vooral bij zware belasting optreedt. Je zou eens wat monitoring software moeten downloaden voor je CPU, HDD('s) en moederbord om te zien hoe heet deze onderdelen worden. Als het oververhitting is, dan kan het of aan stof of aan een slechte luchtcirculatie liggen.

Stof betekent in ieder geval kast openschroeven, jezelf ontladen (statische elektriciteit is dodelijk*) en de kast goed stofvrij maken. Daarna kun je kijken hoe het luchttransport van buiten naar in je kast is (met naar buiten blazende en eventueel naar binnen zuigende fans) en proberen in te schatten wat voor pad de lucht dan volgt. Zorg dat dit zoveel mogelijk vrij is (met tie-wraps kun je kabels etc. bundelen en uit de weg houden). Zelfs als het niet aan oververhitting ligt is dit een goede zet, trouwens

Mocht het ergens anders aan liggen is het moeilijk om dat met deze situatie in te schatten. Werkgeheugen zou inderdaad defect kunnen zijn, maar ook je HDD, moederbord etc etc.

*voor je PC

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 25-06-2008 16:18]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SQT
Usericon van SQT
Posted 26-06-2008 18:39 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Mijn excuses dat ik niet meer reageerde, ik moest weg. Bedankt voor de tips , ik zal morgen eens kijken hoe het zit met de luchtverloop, ik ben nu te brak.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-06-2008 22:05 by Schaep Profiel van Schaep

Ook bedankt namens mij, hoewel dit allemaal in orde leek te zijn heb ik hetzelfde probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-06-2008 22:06]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2008 22:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Veel stof in pc?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-06-2008 22:07 by Schaep Profiel van Schaep

Dat is inderdaad het volgende dat ik na ga kijken!

Er is voldoende ruimte voor de uitvoer van lucht rondom de systeemkast, maar het wordt hier wel snel stoffig, dus het is best een mogelijkheid.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-06-2008 22:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

gewoon die lekkere zoeloelippen van je eens op de fan zetten en zuigen maar ...

spit or swallow?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-06-2008 22:12 by Schaep Profiel van Schaep



Ja, doorslikken natuurlijk.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-06-2008 23:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 26 juni 2008 18:39 schreef SQT het volgende:
Mijn excuses dat ik niet meer reageerde, ik moest weg. Bedankt voor de tips , ik zal morgen eens kijken hoe het zit met de luchtverloop, ik ben nu te brak.

Geen probleem, natuurlijk
quote:
Op 26 juni 2008 22:07 schreef Schaep het volgende:
Dat is inderdaad het volgende dat ik na ga kijken!

Er is voldoende ruimte voor de uitvoer van lucht rondom de systeemkast, maar het wordt hier wel snel stoffig, dus het is best een mogelijkheid.

Ruimte in de kast is zo mogelijk nog belangrijker


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen