IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : After Forever Volgende pagina
Jade
Usericon van Jade
Posted 06-02-2002 14:19 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Misschien een beetje oud nieuws maar Floor Jansen van After Forever heeft een infectie aan de luchtwegen. Het concert in Ieper is al afgelast en andere concerten worden mogelijk afgelast.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 06-02-2002 14:20 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Idd een beetje oud nieuws voor sommigen.. Die arme Beli had er zolang naar uitgekeken en dan ging het niet door...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2002 14:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet zo ook maar niet zo hard zingen.

Ik denk dat de band een rustperiode goed kan gebruiken.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-02-2002 14:59 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 14:27 schreef Jenje het volgende:
Moet zo ook maar niet zo hard...


...krijsen...

Om koppijn van te krijgen.


Dead things grow from deep inside...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 06-02-2002 15:09 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik hoop dat Floor snel weer is opgeknapt!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-02-2002 15:12 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ai....


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 06-02-2002 15:23 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 15:09 schreef suzanne het volgende:
Ik hoop dat Floor snel weer is opgeknapt!


ik ook


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-02-2002 16:17 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 6 februari 2002 15:09 schreef suzanne het volgende:
Ik hoop dat Floor snel weer is opgeknapt!

idemdito, het was wel niet leuk, ik was er, maar After Forever stond er niet, echt wel
Wanneer Floor dit ooit leest:
VEEL BETERSCHAP


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 06-02-2002 17:26 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Krijsen Shera???!!! GVD Floor d'r zang is goddelijk....schaam je....te veel deathmetal troep geluisterd!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 06-02-2002 17:32 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Nou, dan hebben wij verschillende meningen en muzikale voorkeuren. Lekker belangrijk.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2002 17:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo goed is haar stem nou ook weer niet.
Zijn tig bands in het zelfde genre (en die zich wel gothicmetal durven te/mogen noemen) met een betere zangeres.
After Forever had de mazzel dat WT en Orphanage al populair waren, anders waren ze nooit zo ver gekomen.


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 06-02-2002 18:36 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

ik vind Floor een van de beste zangeressen die ik ken! (wou dat ik zo kon zingen joh!)
Maar goed, ze heeft een virus opgelopen en moet nu dus ff wat rust hebben... Volgend weekend hebben ze een live optreden voor de radio dus hopen dat het dan weer beter gaat. Ze hebben iig komend weekend ook de concerten afgelast vanwege haar stem. En vakantie zit er deze maand nog niet in...


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 06-02-2002 18:40 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 6 februari 2002 14:59 schreef SheRa het volgende:
...krijsen...

Om koppijn van te krijgen.

gelukkig denken er meer mensen net zo over als ik


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-02-2002 19:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2002 17:37 schreef Jenje het volgende:
Zo goed is haar stem nou ook weer niet. (...)


Nee, en Tarja van Nightwish kan ook niet zingen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-02-2002 22:33 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

...misschien heeft ze t ook wel aan dr keel!


Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 07-02-2002 6:44 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Shera : Het was maar een grapje hoor...

En welke zangeres is volgens jullie beter dan floor?Tara kan wel goed zingen maar ik vind haar stijl iets te klassiek en opera-achtig..daarom vind ik floor beter...en bands zoals tristania en the sins of thy beloved hebben naar mijn mening maar matige zangeressen(of ze houden het expres zo vlak).

DEATH


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-02-2002 9:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2002 6:44 schreef Deathbard het volgende:
Shera : Het was maar een grapje hoor...

En welke zangeres is volgens jullie beter dan floor?Tara kan wel goed zingen maar ik vind haar stijl iets te klassiek en opera-achtig..daarom vind ik floor beter...en bands zoals tristania en the sins of thy beloved hebben naar mijn mening maar matige zangeressen(of ze houden het expres zo vlak).

DEATH


Doe mij maar een zanger!


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 07-02-2002 15:58 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

quote:
Op 6 februari 2002 17:32 schreef SheRa het volgende:
Nou, dan hebben wij verschillende meningen en muzikale voorkeuren. Lekker belangrijk.

Gut gut, lekker vrolijk nootje hoor. Sjeez...

De CD is zo goed ontvangen overal dat ze zich suf spelen. Aan de ene kant heel tof, aan de andere kant merk dat het dus ook wel zwaar is.

Ook ik zeg, zorg goed voor die stembandjes want die zijn echt te mooi om stuk te rijden.


Mad Maikie


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 07-02-2002 16:33 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Hmm, ik vond waar ik op reageerde ook niet erg vrolijk. Lijkt me een gepaste reactie. Ik heb net zo goed recht op mijn eigen mening. En ik ben niet degene die anderen hun (andere) mening kwalijk neemt of me er druk om maakt als men het niet met me eens is.

Maar goed, om even een vraag te beantwoorden; ik hou eigenlijk helemaal niet zo van vrouwenzang. Er is maar één stem die ik fantastisch vind en dat is die van Skin van Skunk Anansie.



Dead things grow from deep inside...


Natascha
Usericon van Natascha
Posted 07-02-2002 23:08 by Natascha Wijzig reactieProfiel van NataschaQuote dit berichthttp://www.studiomystica.nl

vond eerst bands met vrouwenzang niet zo denderend; klonk mooi op CD maar live zoog het enorm, bijvoorbeeld the Gathering op DOA'96, ben er echt voor weggelopen! Kende alleen Always dus dat verwachte ik niet. Nu heeft ze wel zangles gehad maar goed...
En Tristania: Eurorock 2000 haha die zangeres samen met Tiamat geloof ik en de mensen liepen weg! Ze kan mooi zingen maar alleen hoog...

AF heeft idd veel te veel optredens geboekt staan ja, maar goed, dat wordt ook weer minder; nu nog wat kleine zaaltjes en vanaf maart ofzo alleen nog maar grote en minder. (en veel festivals) Zondag voor de radio dus hopen dat Floor zich dan weer een beetje beter voelt...
Eerst Sander last van z'n strot en nu Floor...


www.studiomystica.nl --> Design & Photography


hessadolf
Usericon van hessadolf
Posted 08-02-2002 10:05 by hessadolf Wijzig reactieProfiel van hessadolfQuote dit bericht

Voor alle duidelijkheid: After forever bestaat uit capabele musici, maar het is geen metal. Metal heeft NIETS te maken met dromerige episodes en sprookjes, die de scene slechts bevuilen met bi-sexuele 'gothic' fanaten en domste vrouwen die ooit hebben losgelopen. In het belang van metal hoop ik dat de zangeres van After forever nog een jaartje of wat ziek blijft totdat de gothic wave passé is.

[Dit bericht is gewijzigd door hessadolf op 08-02-2002 10:05]


Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 08-02-2002 10:16 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Bi-sexuele gothic fanaten??Leg dat eens uit....


Marty
Usericon van Marty
Posted 08-02-2002 10:39 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 10:05 schreef hessadolf het volgende:
Gezever over "metal"


Dat het niet jouw metal smaak is, dat kan, maar om gelijk van de toren te gaan lopen roepen dat AF geen metal is..

Je heb verschillende soorten stijlen metal.. en AF hoort wel degelijk tot een van die stijlen imho



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2002 11:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2002 10:05 schreef hessadolf het volgende:
Voor alle duidelijkheid: After forever bestaat uit capabele musici, maar het is geen metal. Metal heeft NIETS te maken met dromerige episodes en sprookjes, die de scene slechts bevuilen met bi-sexuele 'gothic' fanaten en domste vrouwen die ooit hebben losgelopen. In het belang van metal hoop ik dat de zangeres van After forever nog een jaartje of wat ziek blijft totdat de gothic wave passé is.
Gelukkig zijn er altijd nog die niet-bekrompen, zwaar intelligente mensen zoals jij


Sorry Greycloack, nu ga ik alweer de sarcast uithangen


accipiter
Usericon van accipiter
Posted 08-02-2002 11:38 by accipiter Wijzig reactieProfiel van accipiterQuote dit bericht

Om geen verkeerde indruk te wekken heb ik mijn username veranderd (geen zin om voortdurend vereenzelvigd te worden met 88-fanaten). Wel, het volgende:

Metal staat voor geweld, haat en intolerantie. Daar zou dus geen plaats moeten zijn voor escapistische uitwassen zoals gothic en dance. Ik zie binnenkort mijn favoriete genre nog ten onder gaan aan deze dromerigheid waar zangeressen en homo's de scepter zwaaien. Een paar welgerichte moorden zou de scene goed doen. Bewijs eens mijn ongelijk plebs!


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 08-02-2002 11:42 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

quote:
Op 7 februari 2002 16:33 schreef SheRa het volgende:
Hmm, ik vond waar ik op reageerde ook niet erg vrolijk. Lijkt me een gepaste reactie. Ik heb net zo goed recht op mijn eigen mening. En ik ben niet degene die anderen hun (andere) mening kwalijk neemt of me er druk om maakt als men het niet met me eens is.

Ik toch ook, daarom reageer ik. En als ik zeg dat je lekker sjachrijnig bent, betekent dat niet dat ik vindt dat je je mening niet mag uiten. Wat is er toch aan de hand met iedereen.

Je kunt je ook te snel aangevallen voelen natuurlijk. Jij zegt: WT is kut, ik zeg: lekker humeurtje. Ha, ha, lekker lachen en verder zuipen.



Mad Maikie


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen