IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : After Forever Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2005 15:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 13:32 schreef MystuS het volgende:
Hoezo oogkleppen...

Laat me raden, na Reign In Blood heeft Slayer zeker ook niks fatsoenlijks meer uitgebracht?


Beticht je mij nu net van het dragen van oogkleppen?

Moet je voor de grap eens op mijn homepage kijken onder het kopje albums. En eens kijken van welke genres ik allemaal cd's heb...

Maar als je de huidige Within Temptation-crap slecht vind, dan ben je ineens close-minded. (En ik heb zelfs die cd van Evanescence origineel, dus ga alsjeblieft ff niet beweren dat ik het geen eerlijke kans geef, maar een beetje kritisch zijn kan echt geen kwaad hoor...)

En als je van mening bent dat meer verschillende soorten zang beter is voor de variatie, omdat alleen cleane zang snel saai wordt, dan heb je ineens oogkleppen op.

Ja hoor. In jouw wereld misschien.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2005 15:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 13:36 schreef MystuS het volgende:
(...) Stelletje narrowminded eikels...


Waarom was ik net eigenlijk nog aardig?

Kun jij niet gewoon ff je bek houden of zo... als je het niet voor elkaar krijgt om iemand in zijn waarde te laten, alleen omdat-ie het niet eens is met een loser zoals jij.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 29-08-2005 15:08 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Ik snap echt niet wat mensen tegen 'gothic' hebben hoor. Ik bedoel, of je er nou wel of niet van houdt, het is toch geen baggerzooi? Ok, het wordt veel nagedaan door bands die niet kunnen spelen, en die maken baggerzooi, omdat 3 akkoordjes met strings en engelenzang tegenwoordig al voor gothic kan doorgaan. Maar bands als AF, Epica, WT en ook de buitenlandse bands als Trail of Tears enzo zetten toch schitterend gecomponeerde muziek neer? Ik denk dat de meeste gothic-haters meer een hekel hebben aan de poespas eromheen (gezichtstekeningetjes bij 16-jarige meisjes, wiens favoriete bands AF, WT, Kane en Anouk zijn) dan aan de muziek zelf.

Nieuwe AF plaat heerscht in ieder geval erg!


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 29-08-2005 15:13 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 15:06 schreef altx het volgende:
Beticht je mij nu net van het dragen van oogkleppen?

Moet je voor de grap eens op mijn homepage kijken onder het kopje albums. En eens kijken van welke genres ik allemaal cd's heb...

Maar als je de huidige Within Temptation-crap slecht vind, dan ben je ineens close-minded. (En ik heb zelfs die cd van Evanescence origineel, dus ga alsjeblieft ff niet beweren dat ik het geen eerlijke kans geef, maar een beetje kritisch zijn kan echt geen kwaad hoor...)

En als je van mening bent dat meer verschillende soorten zang beter is voor de variatie, omdat alleen cleane zang snel saai wordt, dan heb je ineens oogkleppen op.

Ja hoor. In jouw wereld misschien.


Gast, het gaat me helemaal niet om hoeveel cd's uit hoeveel verschillende genre's op jouw plank stof staan te happen. En het gaat me nog minder om of je de huidige WT wel of niet goed vindt.

Wat mij zo gigantisch tegen de borst stuit, en wat ervoor zorgde dat ik jou idd beticht van het dragen van oogkleppen, is dat je duidelijk zei dat de nieuwe AF beslist grunts moest bevatten want anders was het een rukplaat. Ja, en in andere woorden ja. Lekker interessant.

Als je dat soort dingen roept zonder dat je ook maar 1 noot muziek hebt gehoord, dan vind ik je idd een narrowminded eikel met oogkleppen op.


Drummer nodig?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-08-2005 15:15 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 15:13 schreef MystuS het volgende:
Gast, het gaat me helemaal niet om hoeveel cd's uit hoeveel verschillende genre's op jouw plank stof staan te happen. En het gaat me nog minder om of je de huidige WT wel of niet goed vindt.

Wat mij zo gigantisch tegen de borst stuit, en wat ervoor zorgde dat ik jou idd beticht van het dragen van oogkleppen, is dat je duidelijk zei dat de nieuwe AF beslist grunts moest bevatten want anders was het een rukplaat. Ja, en in andere woorden ja. Lekker interessant.

Als je dat soort dingen roept zonder dat je ook maar 1 noot muziek hebt gehoord, dan vind ik je idd een narrowminded eikel met oogkleppen op.




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2005 15:15 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 15:13 schreef MystuS het volgende:
Gast, het gaat me helemaal niet om hoeveel cd's uit hoeveel verschillende genre's op jouw plank stof staan te happen. En het gaat me nog minder om of je de huidige WT wel of niet goed vindt.

Wat mij zo gigantisch tegen de borst stuit, en wat ervoor zorgde dat ik jou idd beticht van het dragen van oogkleppen, is dat je duidelijk zei dat de nieuwe AF beslist grunts moest bevatten want anders was het een rukplaat. Ja, en in andere woorden ja. Lekker interessant.

Als je dat soort dingen roept zonder dat je ook maar 1 noot muziek hebt gehoord, dan vind ik je idd een narrowminded eikel met oogkleppen op.


Als ik jou was zou ik eens leren lezen. Dat zal je namelijk nog wel eens van pas gaan komen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 29-08-2005 15:21 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 13:31 schreef altx het volgende:
Omdat ik niet zit te wachten op een nieuwe Within Temptation. Daarom.

En idd, het gaat om het totaalbeeld. En met grunts zal dat totaalbeeld beter uitvallen dan zonder.


Ik lees heel goed. Jij zegt hier vrij duidelijk dat als de nieuwe AF geen grunts heeft, je dat gelijk schaart onder het kopje "nieuwe WT" dat je niet gaaf vind, zonder ook maar een noot muziek gehoord te hebben. En je zegt ook dat als er wel grunts op de nieuwe AF staan hij automatisch beter is dan zonder.

Het gaat bij jou dus niet in eerste instantie om de muziek zelf, en het totaalbeeld wat de plaat schept?
Het gaat dus om wel of niet grunts.


Drummer nodig?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-08-2005 15:26 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Even een potje maken??

Ik zet mijn geld op MystuS.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-08-2005 15:28 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Ik vind Altx liever.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2005 15:28 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 15:21 schreef MystuS het volgende:
Ik lees heel goed. Jij zegt hier vrij duidelijk dat als de nieuwe AF geen grunts heeft, je dat gelijk schaart onder het kopje "nieuwe WT" dat je niet gaaf vind, zonder ook maar een noot muziek gehoord te hebben. En je zegt ook dat als er wel grunts op de nieuwe AF staan hij automatisch beter is dan zonder.

Het gaat bij jou dus niet in eerste instantie om de muziek zelf, en het totaalbeeld wat de plaat schept?
Het gaat dus om wel of niet grunts.


Ik vind het een mooie manier van redeneren.

Het enige dat ik gezegd heb, is dat ik WEET - want ik ken mijn eigen muzieksmaak best goed - dat de kans groter is dat ik die nieuwe kan waarderen als er wel grunts op zitten dan als er geen grunts op zitten.

Ik weet niet hoe lang jij naar metal luistert. Misschien kun je je er niks bij voorstellen dat ik na 9 jaar inderdaad zonder een noot gehoord te hebben kan inschatten of een cd de moeite waard zal zijn.

Als dat narrowminded is, nou ja, dan ben ik blijkbaar narrowminded, alhoewel ik van ELK metalgenre cd's heb, maar ja, dat maakt volgens jou ook niks uit...

Heb jij soms wat te verbergen of zo? Ben jij niet gewoon de narrowminded eikel hier?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-08-2005 15:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 15:28 schreef Nix het volgende:
Ik vind Altx liever.


Jij bent dan ook Nix.

Jaja. Scherp, XXL.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-08-2005 15:33 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 15:31 schreef XXL het volgende:
Jij bent dan ook Nix.

Jaja. Scherp, XXL.




Ik ben alles. Opper-Nix!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 29-08-2005 15:53 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

After Forever zuigt gewoon, ga echte metal luisteren.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2005 15:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 15:53 schreef Disciple het volgende:
After Forever zuigt gewoon, ga echte metal luisteren.


@MystuS: Misschien dat je deze rakker even onder handen wilt nemen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 29-08-2005 16:31 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 15:28 schreef altx het volgende:
Ik vind het een mooie manier van redeneren.

Het enige dat ik gezegd heb, is dat ik WEET - want ik ken mijn eigen muzieksmaak best goed - dat de kans groter is dat ik die nieuwe kan waarderen als er wel grunts op zitten dan als er geen grunts op zitten.


Goed, even een hypothetisch voorbeeld: Je houdt van band X. Band X levert een nieuw album af, in weze een bleuprint van de vorige maar nu met grunts. Je hebt hem nog niet gehoord, maar je weet bij het horen van die info al direct dat je deze gaver gaat vinden?
Of andersom: Band Y brengt een nieuw album uit, in weze een blueprint van de vorige echter nu zonder grunts. Je hebt hem nog niet gehoord, maar je weet bij het horen van deze info al dat je deze vindt zuigen?

quote:
Ik weet niet hoe lang jij naar metal luistert. Misschien kun je je er niks bij voorstellen dat ik na 9 jaar inderdaad zonder een noot gehoord te hebben kan inschatten of een cd de moeite waard zal zijn.


"Ik luister langer naar metal dan jij. Ik ben daarom stoerder."
Wat heeft dat er nou toch mee te maken man?

quote:
Als dat narrowminded is, nou ja, dan ben ik blijkbaar narrowminded, alhoewel ik van ELK metalgenre cd's heb, maar ja, dat maakt volgens jou ook niks uit...

Heb jij soms wat te verbergen of zo? Ben jij niet gewoon de narrowminded eikel hier?


Narrowminded gaat niet om de hoeveelheid cd's/genres die je in je kast hebt staan. Het gaat erom in hoeverre je voordat je een plaat hebt gehoord je die op basis van wat willekeurige informatie al direct verwerpt of gaaf vindt.
Doe die oogkleppen af, en luister hem gewoon. Vel dan pas je oordeel. Want, met of zonder grunts, hij rockt als de neten.


Drummer nodig?


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 29-08-2005 16:31 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 15:55 schreef altx het volgende:
@MystuS: Misschien dat je deze rakker even onder handen wilt nemen?


Nee, jij hapt leuker.


Drummer nodig?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2005 16:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 16:31 schreef MystuS het volgende:
Goed, even een hypothetisch voorbeeld: Je houdt van band X. Band X levert een nieuw album af, in weze een bleuprint van de vorige maar nu met grunts. Je hebt hem nog niet gehoord, maar je weet bij het horen van die info al direct dat je deze gaver gaat vinden?
Of andersom: Band Y brengt een nieuw album uit, in weze een blueprint van de vorige echter nu zonder grunts. Je hebt hem nog niet gehoord, maar je weet bij het horen van deze info al dat je deze vindt zuigen?



DAT DE KANS GROTER cq. KLEINER IS DAT IK 'M ZAL KUNNEN WAARDEREN. Is dat zo moeilijk te begrijpen of zo?

Voor de mensen met een lager iq dan ik: Kans groter/kleiner wil niet zeggen dat het per definitie zo is. Met 1% kans op regen kan het nog steeds gaan regenen...

quote:
"Ik luister langer naar metal dan jij. Ik ben daarom stoerder."
Wat heeft dat er nou toch mee te maken man?


Je hebt echt moeite met lezen he? Hoe langer je naar metal luistert, des te meer je over je eigen muzieksmaak te weten komt. Des te beter je kunt inschatten of je iets mooi zult vinden of niet. Maar dat gaat jouw iq te boven geloof ik.

quote:
Narrowminded gaat niet om de hoeveelheid cd's/genres die je in je kast hebt staan. Het gaat erom in hoeverre je voordat je een plaat hebt gehoord je die op basis van wat willekeurige informatie al direct verwerpt of gaaf vindt.
Doe die oogkleppen af, en luister hem gewoon. Vel dan pas je oordeel. Want, met of zonder grunts, hij rockt als de neten.


Willekeurige informatie? Het is maar wat je willekeurige informatie noemt...

Nogmaals: Ik weet van mezelf dat ik muziek met grunts leuker vind dan zonder. Dus als ik hoor dat er wel degelijk grunts op zitten, dan weet ik dat het meer de moeite waard zal zijn om die cd uit te checken. As simple as that.

Ik vraag me nog steeds af wat je zo dwars zit. Zit jij in After Forever of zo?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2005 16:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 16:31 schreef MystuS het volgende:
Nee, jij hapt leuker.


Ja, natuurlijk.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 29-08-2005 18:26 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Eigenlijk zijn al die gothic bands gewoon zwaar shit, behalve Lacuna Coil die hebben tenminste een mooie zangeres.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2005 19:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 18:26 schreef Disciple het volgende:
Eigenlijk zijn al die gothic bands gewoon zwaar shit, behalve Lacuna Coil die hebben tenminste een mooie zangeres.


Imperia niks voor je?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-08-2005 20:15 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 augustus 2005 18:26 schreef Disciple het volgende:
Eigenlijk zijn al die gothic bands gewoon zwaar shit, behalve Lacuna Coil die hebben tenminste een mooie zangeres.

Valt natuurlijk te zien wat je onder "gothic" bands rekent.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-08-2005 20:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 16:54 schreef altx het volgende:
Ja, natuurlijk.


Altx, duidelijk verloren.. sorry jongen. *auw*


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-08-2005 20:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 20:19 schreef MindlessMayo het volgende:
Altx, duidelijk verloren.. sorry jongen. *auw*


Ach, heb ik toch weer iemand een goede dag bezorgd. Ik offer mezelf wel weer op...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2005 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alweer?

AF volg ik allang niet meer ... irritante geblèr.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-08-2005 20:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2005 20:21 schreef altx het volgende:
Ach, heb ik toch weer iemand een goede dag bezorgd. Ik offer mezelf wel weer op...


Nobel hoor..
Nieuwe schijfje nog niet beluisterd, toch maar een keer doen. De vorige vond ik niet zooooo geweldig. De eerste geloof ik (of eerste twee) weer wel.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen