IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : After Forever Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 18:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja!








Deze ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-09-2005 18:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 18:23 schreef derkesthai het volgende:
Is er niet ergens een topic dat er speciaal voor bedoeld is om bands te flamen?


Ja. Die zit onder de F11 knop op je toetsenbord.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


derkesthai
n/a
Usericon van derkesthai
Posted 06-09-2005 18:32 by derkesthai Wijzig reactieProfiel van derkesthaiQuote dit bericht

En dan hebben ze het over cliché's


"The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 18:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wij voldoen graag aan je verwachtingen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-09-2005 18:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ja. En je moeder pijpt geiten forever en after forever.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


derkesthai
n/a
Usericon van derkesthai
Posted 06-09-2005 18:37 by derkesthai Wijzig reactieProfiel van derkesthaiQuote dit bericht

whatever

Laten we wachten tot er iemand weer ontopic gaat


"The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 18:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Inderdaad, wil eigenlijk best wel wat zinnigs zeggen over AF ....

Maar ik zou niet weten wat ....





Eerste album was overigens ooit wel leuk .... maar ja .. je wordt ouder en smaak ontwikkeld ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-09-2005 18:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

....oh? Je bent nu fan van Sins of Thy Beloved?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-09-2005 18:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 18:38 schreef Jenje het volgende:
Eerste album was overigens ooit wel leuk .... maar ja .. je wordt ouder en smaak ontwikkeld ..
Shit, dat heb ik ook wordt ik dan ook oud?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 18:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 18:39 schreef Chelman het volgende:
....oh? Je bent nu fan van Sins of Thy Beloved?
Hehehehe kvlt band, 2 toffe albums en dan van de aardbodem verdwenen!


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 06-09-2005 18:42 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 18:14 schreef Jenje het volgende:
Ach kerel donder op zeg ... toen BFP beetje bekent werd had BF allang zijn toppers uit en was de tweede Hatebreed ook al uit ...

Ben je soms bandslet van ze?


Wat lul je nou man? Eerst heb je het over de metalcore hype, daar geef ik antwoord op en ga je opeens lullen over BF en Hatebreed. Twee bands die niet eens tot die hype/golf behoren.



[Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 06-09-2005 18:42]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 18:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee Hatebreed heeft niet gezorgd voor een metalcore-opleving ...

Zucht ... eerst zeggen dat Soulfly thrahs is en dan dit soort nonsens ... ben jij soms de vriendin van Shakeel?


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 06-09-2005 18:58 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Wat versta jij onder metalcore opleving? Ze worden veel meer in het hardcore genre geschoven en behoorden helemaal NIET tot die nwoahm waar bands zoals Killswitch bij zaten. Het is dus helemaal geen nonsens je moet niet zomaar bands bij een hype gooien toevallig dat ze ongeveer in hetzelfde genre zitten.

En ik had gezegd dat Soulfly thrash NUMMERS heeft. Het is zeker geen thrash band.

[Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 06-09-2005 19:02]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 19:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hatebreed vergelijken met Killswitch Engaged??? Laat maar kerel ....


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 06-09-2005 19:03 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Het is algemeen bekend dat Killswitch metalcore is. En jij noemde Hatebreed zelf net ook metalcore. Ja toch?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 19:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kerel, ga aub eens naar muziek luisteren voordat je er wat over zegt. Je lult als een kip zonder kop.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 06-09-2005 19:07 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ja ontwijk maar weer lekker mijn vraag. Sjonge jonge zeg, ik weet ook wel dat het totaal andere bands zijn. Maar dat was mijn hele punt!!!!!!!! Dat Hatebreed NIET tot die metalcore golf behoorde (NWOAHM). Maarja dat was je natuurlijk alweer vergeten, verblind door je liefde voor After Forever.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 19:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zie je mij zeggen dat Hatebreed bij de NWOAHM hoort? Nee, dat verzin je zelf.

Kennelijk denk je niet verder dan een jaar of twee ... Hatebreed is er namelijk al ietwat langer ....


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 19:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 18:58 schreef Disciple het volgende:
Wat versta jij onder metalcore opleving? Ze worden veel meer in het hardcore genre geschoven en behoorden helemaal NIET tot die nwoahm waar bands zoals Killswitch bij zaten. Het is dus helemaal geen nonsens je moet niet zomaar bands bij een hype gooien toevallig dat ze ongeveer in hetzelfde genre zitten.

En ik had gezegd dat Soulfly thrash NUMMERS heeft. Het is zeker geen thrash band.


Zeg ventje, ga jij eens naar het juiste topic en laat dit topic even open voor mensen die After Forever kunnen waarderen.

Anderen beschuldigen niet geheel over jouw onderwerp te lullen, terwijl je er zelf meters naast zit qua onderwerp. Huphup, moven!


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 06-09-2005 19:13 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik zei eerst dit:
quote:
Twee bands die niet eens tot die hype/golf behoren


Jij komt dan met deze opmerking:

quote:
Nee Hatebreed heeft niet gezorgd voor een metalcore-opleving ...

Zucht ...


Ik heb het over de nwoahm, en jij zegt dat Hatebreed wel heeft gezorgd voor een metalcore opleving. Hebben we 't nou over dezelfde hype of niet? Zo nee dan sloeg dat hele Hatebreed verhaal nergens op want 't had niks te maken met de discussie.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-09-2005 19:16 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

after hatebreed? killswitch forever?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 19:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 19:16 schreef 6sic6 het volgende:
after hatebreed? killswitch forever?


After Forever.. metalcore/hardcore!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-09-2005 21:26 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 19:13 schreef Disciple het volgende:
Ik zei eerst dit:


Jij komt dan met deze opmerking:



Ik heb het over de nwoahm, en jij zegt dat Hatebreed wel heeft gezorgd voor een metalcore opleving. Hebben we 't nou over dezelfde hype of niet? Zo nee dan sloeg dat hele Hatebreed verhaal nergens op want 't had niks te maken met de discussie.

Jongen hou nou op, je liep gewoon dom te lullen. Gebeurt iedereen wel eens. Als je erover doorgaat blijven mensen het alleen maar langer onthouden...

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 06-09-2005 21:27]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 08-09-2005 15:17 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Zal ik dan weer eens ontopic gaan?
Net het nieuwe album gekocht, en ik vind hem stoch echt erg vet!... Vette sound, goeie tracks, alleen jammer van de lelijke hoes... Ze hadden toch ooit mooi artwork


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 08-09-2005 15:38 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

100% akkoord.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen