IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : After Forever Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2005 16:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja avatar FLAMETH


signature


derkesthai
n/a
Usericon van derkesthai
Posted 06-09-2005 16:20 by derkesthai Wijzig reactieProfiel van derkesthaiQuote dit bericht

Trouwens in dit interview met Sander staat iets over de cover van Remagine (en andere zooi) maar dat hadden jullie vast allemaal al gelezen


"The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com


derkesthai
n/a
Usericon van derkesthai
Posted 06-09-2005 16:23 by derkesthai Wijzig reactieProfiel van derkesthaiQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:15 schreef Hypnos het volgende:
ja avatar FLAMETH


Maar ik ben mijn avatar niet..


"The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 06-09-2005 16:27 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Als het allemaal om geld draait kunnen we net zo goed 50 cent op de cover flikkeren. Dat was het mooie van de metal/hardcore/hardrock scene, het draaide om de muziek.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-09-2005 16:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:27 schreef Disciple het volgende:
Als het allemaal om geld draait kunnen we net zo goed 50 cent op de cover flikkeren. Dat was het mooie van de metal/hardcore/hardrock scene, het draaide om de muziek.


Leg 'ns uit waarom After Forever volgens jou een cliché gothic band is (slaat nergens op, maar goed...) en Born From Pain geen cliché hardcore/metalcore/whatever band...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-09-2005 16:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:27 schreef Disciple het volgende:
Als het allemaal om geld draait kunnen we net zo goed 50 cent op de cover flikkeren. Dat was het mooie van de metal/hardcore/hardrock scene, het draaide om de muziek.


Geef toe, elke band zou wel geld willen verdienen met hun ding. Bullshit dat men het alleen voor de muziek doet, zodra men de kans zou krijgen zouden ze kiezen om van hun hobby hun werk te maken.

Ahja, vind het overigens ook een beetje loos om in dit topic te gaan zitten flamen over hoe slecht After Forever wel niet is en hoe goed dat ene bandje wel niet is. Ik zou zeggen, open er een topic over.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 06-09-2005 16:30 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

@Dis:
nou dan snap jij er echt geen reet van. Het eerste dat je ziet is de hoes, nog voor je hebt geluisterd (tenzij je em download). En bij mij is het zo, dat als de hoes me niet aanspreekt ik hem niet ga luisteren...

[Dit bericht is gewijzigd door Markam op 06-09-2005 16:30]



derkesthai
n/a
Usericon van derkesthai
Posted 06-09-2005 16:31 by derkesthai Wijzig reactieProfiel van derkesthaiQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:27 schreef Disciple het volgende:
Als het allemaal om geld draait kunnen we net zo goed 50 cent op de cover flikkeren. Dat was het mooie van de metal/hardcore/hardrock scene, het draaide om de muziek.


Such is life.. Zo'n beetje alle bands die nu groot zijn, zijn underground geweest.. en toen ging het vooral niet om geld nee.. bands groeien en veranderen nou eenmaal, en niet altijd naar ieders smaak.. met groei is nou eenmaal geld gemoeid.


"The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 06-09-2005 16:44 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:30 schreef Markam het volgende:
@Dis:
nou dan snap jij er echt geen reet van. Het eerste dat je ziet is de hoes, nog voor je hebt geluisterd (tenzij je em download). En bij mij is het zo, dat als de hoes me niet aanspreekt ik hem niet ga luisteren...


Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, het gaat hier over een tijdschrift niet een cd.

quote:
Leg 'ns uit waarom After Forever volgens jou een cliché gothic band is (slaat nergens op, maar goed...) en Born From Pain geen cliché hardcore/metalcore/whatever band...



Voor mij is het heel simpel, ik kots van al die zangeres-gothic bands. Dat is nou eenmaal zo. Op 't moment stikt 't gewoon van deze bands en After Forever vind ik een van de slechtste die ik heb gehoord. De teksten, de videos, de zang, de wapperende haren...ik heb het allemaal 100 keer gezien. Het is gewoon cliché.

Born From Pain? Nederland z'n trots qua hardcore/metalcore. Voor mij is het dan al geen cliché meer. Deze band speelt gewoon de muziek die ze vet vinden en geven zelf ook toe dat ze niet om de originaliteitsprijs gaan. Ze gaan ook al een lange tijd mee. Maar dat maakt het nog niet cliché, ze doen wel gewoon lekker hun eigen ding en dat doen ze snoeihard. Het helpt natuurlijk ook dat ik hun muziek WEL goed vind als we 't over cliché hebben.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 16:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Volgens mij doet BFP anders goed zijn best Backfire!/Hatebreed na te doen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2005 16:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

eerlijk gezegd, ik kots op hardcore/whatever ook. Born from pain, niets van atmosfeer, donkerheid, ... een stel blaffende wafwaffers. Zou moeten verboden worden, net als de nieuwe After Forever







signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-09-2005 16:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:44 schreef Disciple het volgende:
(...)

Voor mij is het heel simpel, ik kots van al die zangeres-gothic bands. Dat is nou eenmaal zo. Op 't moment stikt 't gewoon van deze bands en After Forever vind ik een van de slechtste die ik heb gehoord. De teksten, de videos, de zang, de wapperende haren...ik heb het allemaal 100 keer gezien. Het is gewoon cliché.

Born From Pain? Nederland z'n trots qua hardcore/metalcore. Voor mij is het dan al geen cliché meer. Deze band speelt gewoon de muziek die ze vet vinden en geven zelf ook toe dat ze niet om de originaliteitsprijs gaan. Ze gaan ook al een lange tijd mee. Maar dat maakt het nog niet cliché, ze doen wel gewoon lekker hun eigen ding en dat doen ze snoeihard. Het helpt natuurlijk ook dat ik hun muziek WEL goed vind als we 't over cliché hebben.


Zoek het woord cliché eens op in het woordenboek.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-09-2005 16:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

PWN3S Hims3lf
 |
|
|
|
|
|
|
\\ /

quote:

Born From Pain? Nederland z'n trots qua hardcore/metalcore. Voor mij is het dan al geen cliché meer. Deze band speelt gewoon de muziek die ze vet vinden en geven zelf ook toe dat ze niet om de originaliteitsprijs gaan. Ze gaan ook al een lange tijd mee. Maar dat maakt het nog niet cliché, ze doen wel gewoon lekker hun eigen ding en dat doen ze snoeihard. Het helpt natuurlijk ook dat ik hun muziek WEL goed vind als we 't over cliché hebben.


[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 06-09-2005 16:49]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 06-09-2005 16:50 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Oh gaan we nou met woorden spelen? Er zijn genoeg bands die niet 100% origineel zijn, dat maakt ze nog niet cliché.

En over die Hatebreed opmerking, 'nadoen' slaat gewoon nergens op. Ooit van invloeden gehoord?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2005 16:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:50 schreef Disciple het volgende:
Oh gaan we nou met woorden spelen? Er zijn genoeg bands die niet 100% origineel zijn, dat maakt ze nog niet cliché.

En over die Hatebreed opmerking, 'nadoen' slaat gewoon nergens op. Ooit van invloeden gehoord?


nee, alleen van onder invloed zijn


signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-09-2005 16:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:50 schreef Disciple het volgende:
Oh gaan we nou met woorden spelen? Er zijn genoeg bands die niet 100% origineel zijn, dat maakt ze nog niet cliché.

En over die Hatebreed opmerking, 'nadoen' slaat gewoon nergens op. Ooit van invloeden gehoord?


Maar uit jouw woorden maak ik op dat je èn geen verstand hebt van After Forever èn geen verstand van wat "gothic" precies inhoudt èn dat je het woord cliché nogal misbruikt voor bands die gewoon je smaak niet zijn.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 16:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:50 schreef Disciple het volgende:
En over die Hatebreed opmerking, 'nadoen' slaat gewoon nergens op. Ooit van invloeden gehoord?
En de Backfire "invloeden" dan? Kom op zeg, niks mis met BFP (zwaar heersende band) maar ga nu niet de band iets toedichten wat het niet heeft ...


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 06-09-2005 16:59 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:53 schreef altx het volgende:
Maar uit jouw woorden maak ik op dat je èn geen verstand hebt van After Forever èn geen verstand van wat "gothic" precies inhoudt èn dat je het woord cliché nogal misbruikt voor bands die gewoon je smaak niet zijn.


Het is gewoon heel simpel, als je After Forever goed vind zal je het niet snel cliché noemen. Als je erop schijt net zoals ik dan wel. Dit is een verhaal zonder einde. Ik kan hier wel dagen over door lullen, maar ik zal wel wachten op de volgende hype in metal. Tegen die tijd zal After Forever wel uit elkaar zijn en hebben we weer iets nieuws om over te zeiken. En nu ga ik de beukende riffs van Born From Pain luisteren. DAT noem ik zwaremetalen gvd!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 17:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee metalcore is geen hype wil je zeggen ... probeer eens objectief naar de stromingen te kijken (een dagtaak van mij, dus je mag van mij aannemen dat metalcore momentele scoort als een tiet)


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-09-2005 17:04 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 16:59 schreef Disciple het volgende:
Het is gewoon heel simpel, als je After Forever goed vind zal je het niet snel cliché noemen. Als je erop schijt net zoals ik dan wel. Dit is een verhaal zonder einde. Ik kan hier wel dagen over door lullen, maar ik zal wel wachten op de volgende hype in metal. Tegen die tijd zal After Forever wel uit elkaar zijn en hebben we weer iets nieuws om over te zeiken. En nu ga ik de beukende riffs van Born From Pain luisteren. DAT noem ik zwaremetalen gvd!


Vergelijk Prison of Desire, Decipher, Invisible Circles en ReImagine eens met elkaar en met albums van andere gothic METAL (vergeet dat woordje niet, want gothic op zich is iets heel anders) bands en durf dan nog eens te zeggen dat After Forever cliché is.

Alleen Prison Of Desire en Decipher gaan nog net door voor clichématige gothic metal. En eerstgenoemde is een van mijn favoriete cd's, dus wat nou dat je een band/cd niet cliché noemt als je het goed vindt? He? He?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 17:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Imo is After forever op latere albums meer ietwat donkere heavy/proggie metal met vrouwenzang ...

Met gothic metal heeft het mijns inziens weinig meer te maken ...


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 06-09-2005 18:07 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 17:00 schreef Jenje het volgende:
Nee metalcore is geen hype wil je zeggen ... probeer eens objectief naar de stromingen te kijken (een dagtaak van mij, dus je mag van mij aannemen dat metalcore momentele scoort als een tiet)


Ga me nou niet vertellen dat Born From Pain bij de metalcore golf hoort. Ze spelen misschien wel die stijl maar ze bestaan al langer dan dat en hadden al hun status bereikt voordat de amerikanen de breakdown hadden ontdekt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2005 18:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach kerel donder op zeg ... toen BFP beetje bekent werd had BF allang zijn toppers uit en was de tweede Hatebreed ook al uit ...

Ben je soms bandslet van ze?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-09-2005 18:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Born From Pain. De slechtste band ooit. Enorm cliche en homosexuelle.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


derkesthai
n/a
Usericon van derkesthai
Posted 06-09-2005 18:23 by derkesthai Wijzig reactieProfiel van derkesthaiQuote dit bericht

Is er niet ergens een topic dat er speciaal voor bedoeld is om bands te flamen?


"The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen