IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : After Forever Vorige pagina
El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 06-02-2009 13:20 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik was geen groot fan van hun muziek, maar het was een uitstekende live-band. Ze hebben een succes bereikt waar de meeste bands in NL alleen maar van kunnen dromen, ik vind het eigenlijk best knullig om dat zo op te geven.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-02-2009 14:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vond Decipher best een lekkere plaat, maar Invisible Circles heb ik na een luisterbeurt of 2 nooit meer aangeraakt. Vooral die gesproken tussenpassages waren tenenkrommend genant. Daarna eigenlijk nooit meer iets van ze geluisterd, dus als iemand hier een tip heeft over nieuwer werk dat meer in de lijn van Decipher ligt dan wil ik best wel weer een poging wagen. Maar als ze nog verder de categorie C soap-serie sample kant zijn opgegleden dan laat maar.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-02-2009 15:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Remagine en de self-titled zijn niet echt in de lijn van Decipher maar wel een stuk beter dan IC. Vooral de self-titled (het laatste album) is een mooie amalgaam van de oude en nieuwe AF-kenmerken. Als ze waren doorgegaan en die ontwikkeling hadden doorgezet was er misschien nog een meesterwerk uit gekomen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-02-2009 15:36 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 februari 2009 15:27 schreef ZelThoR het volgende:
Remagine en de self-titled zijn niet echt in de lijn van Decipher maar wel een stuk beter dan IC. Vooral de self-titled (het laatste album) is een mooie amalgaam van de oude en nieuwe AF-kenmerken. Als ze waren doorgegaan en die ontwikkeling hadden doorgezet was er misschien nog een meesterwerk uit gekomen.
+1

En daarnaast heeft Epica voor het grootste gedeelte het stokje van de Decipher-stijl overgenomen



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-02-2009 15:37 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 februari 2009 15:36 schreef Judge M. het volgende:
+1

En daarnaast heeft Epica voor het grootste gedeelte het stokje van de Decipher-stijl overgenomen


Stijl mischien, maar zeker niet de kwaliteit.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-02-2009 15:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Inderdaad. Wat een ellende.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-02-2009 15:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2009 15:36 schreef Judge M. het volgende:
+1

En daarnaast heeft Epica voor het grootste gedeelte het stokje van de Decipher-stijl overgenomen


Epica vind ik een beetje slappe hap eigenlijk. Een keer live gezien (toegegeven, toen bestonden ze net een half jaartje pas geloof ik), maar dat vond ik toen niet bijster indrukwekkend, beetje AF-light. Sowieso boeit het hele female-fronted gothic/black werk me tegenwoordig niet zoveel meer. Ik vond het wel gaaf ten tijde van oude nightwish (oceanborn) en Trail of Tears voordat ze die zangeres eruit schopten, maar de interesse is nu wel een beetje weggeebd. Terwijl ik bijvoorbeeld wel met veel plezier nog naar het oude The Gathering werk kan luisteren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Silence
Usericon van Silence
Posted 06-02-2009 15:57 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

After Forever was een band, die wat mij betreft altijd wel welkom was op een festival. Altijd leuk live, en zeker een paar errug vette nummers. Zonde, maar geen ramp.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-02-2009 16:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Floor zag er best goed uit op het podium, ja


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen