IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : After Forever Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-08-2005 12:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

He ALTX....enorme happer.

N00b


Pwn3d!!!!1111!!!! L0LlololXOXOXO





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-08-2005 12:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:06 schreef MystuS het volgende:


Kijk nou eens in mijn undersign en mijn profiel naar mijn website. Over lezen gesproken...



Ach, natuurlijk. Die MystuS.

Loop je nou hier ook al te spammen ten gunste van dat Utregse bandje?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2005 12:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 12:05 schreef DarknessThere het volgende:
Die foto IS, dacht ik, de hoes...


geloof dat dit ook nog maar tig keer verteld is..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2005 12:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

idd... ultrasad


signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-08-2005 12:09 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:55 schreef MindlessMayo het volgende:
Like.. if I care. Ik heb vakantie, ik vind momenteel alles leuk. Maarre ga nu niet met zo'n lame smoes ontkennen dat je zat te happen.


Ik heb dit soort discussies al 10.000x gevoerd op ZM. Ik ga dan gewoon overal serieus op in (tenminste zo lijkt het). En daarna loopt iedereen blij te roepen dat ik zo zat te happen.

Niemand die ook maar 1 keer op het idee komt dat ik het spelletje gewoon mee zit te spelen, omdat - zoals ik al zei - ik op mijn werk zit en ik wel ff zin heb in een beetje vermaak.

Maar okay, om jullie blij te maken: Ja, ik zit te happen. Al de hele tijd. Want jullie zijn slim en ik niet. Jullie herkennen sarcasme en ik niet.
















En toch houd ik van jullie.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-08-2005 12:10 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 12:06 schreef MindlessMayo het volgende:
geloof dat dit ook nog maar tig keer verteld is..


net alsof ik heel dit topic terug ga zitten lezen

maar dan is de hoes idd afschuwelijk



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2005 12:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Heeft niks met slim zijn of sarcasme te maken, met vermaak wel.. dat dan weer wel. Dus tja..

SMOESJES!!!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-08-2005 12:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 12:10 schreef watery black het volgende:
net alsof ik heel dit topic terug ga zitten lezen

(...)


Sorry, ik zal het nooit meer doen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 30-08-2005 12:16 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 12:06 schreef MindlessMayo het volgende:
geloof dat dit ook nog maar tig keer verteld is..

Oh, sorry, dat zal ik dan gemist hebben tussen al deze pagina's gelul en gehap.


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-08-2005 12:17 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 12:12 schreef altx het volgende:
Sorry, ik zal het nooit meer doen.




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-08-2005 12:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gaat es ff ontopique!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 30-08-2005 12:25 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 12:06 schreef XXL het volgende:
Ach, natuurlijk. Die MystuS.

Loop je nou hier ook al te spammen ten gunste van dat Utregse bandje?


Dat duurde nog best lang voor je dat doorhad. *grijns-smiley die er niet tussen zit*

Dude, ik loop overal te spammen. Binnenkort weer meer. We staan namelijk in de Tivoli in oktober.

Oh, btw, zouden we jou eventueel kunnen vragen/inhuren om eens wat echte goede live-foto's van ons te maken?

Mail mij even op sjoerd@cenotaph.nl als je wil. Dank!!


Drummer nodig?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-08-2005 12:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Volgende off topic posts worden gemodereerd; ONTOPIC!



After Floorever: afgezien van de afzichtelijke foto's van de Remagine promo campagne is de Aardschok vrij lyrisch over deze nieuwe plaat.

Ik heb em zelf niet gehoord maar het lijkt wel wat te zijn dan dus...

Delen mensen deze mening of niet en hoezo?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 30-08-2005 14:04 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 30 augustus 2005 12:33 schreef Mutilator het volgende:
Volgende off topic posts worden gemodereerd; ONTOPIC!



After Floorever: afgezien van de afzichtelijke foto's van de Remagine promo campagne is de Aardschok vrij lyrisch over deze nieuwe plaat.

Ik heb em zelf niet gehoord maar het lijkt wel wat te zijn dan dus...

Delen mensen deze mening of niet en hoezo?


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-08-2005 15:03 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ligt dat nou aan mij?
Mij bekruipt af en toe een Dream Theater achtig gevoel als ik naar sommige instrumentale stukjes luister.

"Only Everything" op 3:05 minuten bijvoorbeeld?

Ik zal het wel weer helemaal fout hebben uiteraard.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 30-08-2005 16:31 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 12:33 schreef Mutilator het volgende:

(...) afgezien van de afzichtelijke foto's van de Remagine promo campagne (...)

Ik vind met name de hoes prachtig. Kan zo op de cover van een GangBang Girl DVD. Niks aan veranderen.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2005 16:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 16:31 schreef Pazuzu het volgende:
Ik vind met name de hoes prachtig. Kan zo op de cover van een GangBang Girl DVD. Niks aan veranderen.



Goth Slut IX


signature


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 30-08-2005 16:52 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ik zag een keer een clip van After Forever op de box, toen heb ik me helemaal dood gelachen. Wat ongelooflijk amateuristische meuk.

Staan ze daar een beetje uitdagend en mysterieus in de camera te kijken terwijl er van die slechte graphics op achtergrond komen. En die teksten,

"Hello father,hello mother
don't blame me for things I didn't do
Yes,I will go now,and I'll be silent
please stop your screaming,and love me!"

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!

Epica moet trouwens maar lekker terug naar de middeleeuwen gaan. Wat zij in hun clips stoppen is echt hilarisch.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-08-2005 16:56 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 30 augustus 2005 16:52 schreef Disciple het volgende:
Ik zag een keer een clip van After Forever op de box, toen heb ik me helemaal dood gelachen. Wat ongelooflijk amateuristische meuk.

Staan ze daar een beetje uitdagend en mysterieus in de camera te kijken terwijl er van die slechte graphics op achtergrond komen. En die teksten,

"Hello father,hello mother
don't blame me for things I didn't do
Yes,I will go now,and I'll be silent
please stop your screaming,and love me!"

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!

Epica moet trouwens maar lekker terug naar de middeleeuwen gaan. Wat zij in hun clips stoppen is echt hilarisch.




Teksten slaan op hun conceptalbum, en passen daarom prima in dat concept...

Ben trouwens wel benieuwd naar de nieuwe van Epica, die hebben een filmscore gedaan! Geen gitaren en drums, alleen orkestrale stukken.. Lijkt me vet!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 30-08-2005 19:10 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

vind dat floor inderdaad belachelijk op de foto staat in de Aardschok ... misschien naar "o my goth"?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2005 19:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 16:52 schreef Disciple het volgende:
Ik zag een keer een clip van After Forever op de box, toen heb ik me helemaal dood gelachen. Wat ongelooflijk amateuristische meuk.

Staan ze daar een beetje uitdagend en mysterieus in de camera te kijken terwijl er van die slechte graphics op achtergrond komen. En die teksten,

"Hello father,hello mother
don't blame me for things I didn't do
Yes,I will go now,and I'll be silent
please stop your screaming,and love me!"

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!

Epica moet trouwens maar lekker terug naar de middeleeuwen gaan. Wat zij in hun clips stoppen is echt hilarisch.




Schijnbaar werkt het perfect voor de doelgroep die ze willen benaderen. Bedoel, teksten sluiten aan op de belevingswereld van hun doelgroep. De melodielijnen zijn simpel maar pakkend en blijven hangen, succesverhaaltje hoor!

Alleen niet voor de ZM doelgroep.. who cares anyway!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-08-2005 19:28]


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 30-08-2005 19:34 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Bedoel, teksten sluiten aan op de belevingswereld van hun doelgroep.


Ik dacht dat de teksten over 10 jarige kinderen gingen? Dat was toch het concept.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2005 19:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 19:34 schreef Disciple het volgende:
Ik dacht dat de teksten over 10 jarige kinderen gingen? Dat was toch het concept.
Zijn ze populair in Belgiƫ?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2005 19:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 19:34 schreef Disciple het volgende:
Ik dacht dat de teksten over 10 jarige kinderen gingen? Dat was toch het concept.

Mogelijk, soort van engelstalige K3


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-08-2005 19:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 19:35 schreef Jenje het volgende:
Zijn ze populair in Belgiƫ?


Ja. Ze gaan optreden tijdens de Michel Fourniret/Mark Dutroux Tribute.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen