IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : After Forever Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-08-2005 11:35 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:34 schreef robbemans het volgende:



Ja, ik heb mijn hoofd kaalgeschoren.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2005 11:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik zou zeggen, krijg kanker, maar das nogal grof...


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2005 11:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:35 schreef robbemans het volgende:
Ik had het over epica

AF eerste 2 albums gingen nog wel

Het was tegen Curse of death


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-08-2005 11:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:33 schreef MindlessMayo het volgende:
Mja Mark van Epica en dan website Cenotaph ofzoiets, ik snap er in ieder geval heeeeelemaal niks meer van. Al die losse opmerkingen, veels te moeilijk voor mij.

@WB: Ja ze zijn schattig hehe.


1) Die gozer start een discussie.
2) Ik ga erop in.
3) Die gozer is zo in zijn nopjes dat-ie in zijn enthousiasme allerlei onzin uit gaat lopen kramen.
4) En nu is-ie zo blij dat ik de hele tijd heb lopen happen (volgens hem dan).
5) ZM is gewoon het gaafste forum dat er is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-08-2005 11:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:35 schreef Smoochy het volgende:
Nee jij lijkt op die gast van de appie hein reclames HAMSTEREN>>>>
Dat is mijn vader.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2005 11:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:35 schreef altx het volgende:
1) Die gozer start een discussie.
2) Ik ga erop in.
3) Die gozer is zo in zijn nopjes dat-ie in zijn enthousiasme allerlei onzin uit gaat lopen kramen.
4) En nu is-ie zo blij dat ik de hele tijd heb lopen happen (volgens hem dan).
5) ZM is gewoon het gaafste forum dat er is.


1. boeiend
2. boeiend
3. nou en
4. je hebt ook zitten happen, voluit
5. best grappig ja


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 30-08-2005 11:36 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 30 augustus 2005 11:34 schreef MindlessMayo het volgende:
Zaadbands? Waarom dat?

Beiden absoluut niet mijn ding. Voor hun doen zijn ze misschien best goed. Maar ik krijg er jeuk van.


Bloodied by the thorns beside the leaves


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-08-2005 11:37 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

is dit nou een epica topic geworden?


wat AF betreft, ik heb de hoes nog niet gezien, en ik moet eerlijk zeggen dat ze me verder ook niet echt kunnen boeien. Maar ik heb zaterdag wel de cover van de aardschok gezien, OMG wat een AFSCHUWELIJKE foto's!!!!! zonde van floortje, tis een mooie meid maar ze ziet er op die foto echt niet uit.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 30-08-2005 11:37 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:36 schreef Snaack het volgende:
Dat is mijn vader.


Nou ik geloof je .. die gast lijkt echt heel veel op jouw alleen dan wat ouder...en blijven plakken heh.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2005 11:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:36 schreef CurseOfDeath het volgende:
Beiden absoluut niet mijn ding. Voor hun doen zijn ze misschien best goed. Maar ik krijg er jeuk van.



Ik word er altijd zo melig van... veel te hoog Celine Dion-gehalte


signature


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 30-08-2005 11:38 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

quote:
Op 30 augustus 2005 11:36 schreef CurseOfDeath het volgende:
Beiden absoluut niet mijn ding. Voor hun doen zijn ze misschien best goed. Maar ik krijg er jeuk van.
Waar?? jeuk??


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-08-2005 11:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:36 schreef MindlessMayo het volgende:
4. je hebt ook zitten happen, voluit



Ga feestvieren met elkaar of zo.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-08-2005 11:39 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:38 schreef altx het volgende:
Ga feestvieren met elkaar of zo.


hihi ^^


je bent echt schattig


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-08-2005 11:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:37 schreef Smoochy het volgende:
Nou ik geloof je .. die gast lijkt echt heel veel op jouw alleen dan wat ouder...en blijven plakken heh.


Dan vond ik de housewarming toch een stuk leuker.

"EVERYBODY APPIE????"


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 30-08-2005 11:39 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 30 augustus 2005 11:38 schreef altx het volgende:
Ga feestvieren met elkaar of zo.

Zaterdag toch!


Bloodied by the thorns beside the leaves


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 30-08-2005 11:48 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:31 schreef altx het volgende:
Nou, gefelici-fucking-teerd hoor.

Overtuigbaar? Jij probeerde mij ervan te overtuigen dat ik een narrowminded eikel zou zijn. En dat is je nog steeds niet gelukt. Dus nou niet de zaken omdraaien he?

Ik lieg niet als ik zeg dat ik je een sukkel vind.


Kom op man, waar is je gevoel voor humor?
Ik heb er iig smakelijk om gelachen.

MindlessMayo snapt het.


Drummer nodig?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2005 11:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:38 schreef altx het volgende:
Ga feestvieren met elkaar of zo.


Nou doe je het weer!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-08-2005 11:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:48 schreef MystuS het volgende:
Kom op man, waar is je gevoel voor humor?
Ik heb er iig smakelijk om gelachen.

MindlessMayo snapt het.


Gevoel voor humor? O ja, nu realiseer ik het me weer... Nooit een discussie aangaan op ZM... Ik dacht namelijk heel even dat we aan het discussiëren waren... Mijn fout.

Denk je dat ik er niet om zit te lachen dan? Nee, ik zit echt te janken achter mijn pc nu.
Zó pijnlijk dat het iemand gelukt is om me te laten happen ().


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 30-08-2005 11:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:49 schreef MindlessMayo het volgende:
Nou doe je het weer!


Ik zit op mijn werk nu. Ik reageer overal op. Aan jullie om in te schatten hoe serieus ik eigenlijk ben... En ik ben niet van plan om het jullie makkelijk te maken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-08-2005 11:54 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:53 schreef altx het volgende:
Ik zit op mijn werk nu. Ik reageer overal op. Aan jullie om in te schatten hoe serieus ik eigenlijk ben... En ik ben niet van plan om het jullie makkelijk te maken...


dat kan allemaal wel zijn, maar t blijft schattig


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2005 11:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:53 schreef altx het volgende:
Ik zit op mijn werk nu. Ik reageer overal op. Aan jullie om in te schatten hoe serieus ik eigenlijk ben... En ik ben niet van plan om het jullie makkelijk te maken...


Like.. if I care. Ik heb vakantie, ik vind momenteel alles leuk. Maarre ga nu niet met zo'n lame smoes ontkennen dat je zat te happen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2005 12:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Altje, chill dude


MystuS
Usericon van MystuS
Posted 30-08-2005 12:00 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:55 schreef MindlessMayo het volgende:
Like.. if I care. Ik heb vakantie, ik vind momenteel alles leuk. Maarre ga nu niet met zo'n lame smoes ontkennen dat je zat te happen.


Jezus Christus, jij snapt het wel HEEL erg!!


Drummer nodig?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-08-2005 12:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 12:00 schreef MystuS het volgende:
Jezus Christus, jij snapt het wel HEEL erg!!

Ja d0h, net als de rest op Altx na.. maarja die is schattig.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 30-08-2005 12:05 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2005 11:37 schreef watery black het volgende:
is dit nou een epica topic geworden?


wat AF betreft, ik heb de hoes nog niet gezien, en ik moet eerlijk zeggen dat ze me verder ook niet echt kunnen boeien. Maar ik heb zaterdag wel de cover van de aardschok gezien, OMG wat een AFSCHUWELIJKE foto's!!!!! zonde van floortje, tis een mooie meid maar ze ziet er op die foto echt niet uit.

Die foto IS, dacht ik, de hoes...


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen