IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : After Forever Vorige pagina | Volgende pagina
Fire
Usericon van Fire
Posted 14-01-2006 16:39 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Gisteren naar de show geweest in het burgerweeshuis. Moet zeker zeggen dat de show tond als een huis. Licht show die e muziek aanvulde, echt top! Wel jammer dat het een uur duurde voordat je naar binnen kon, want het was koud buiten




XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-01-2006 16:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wel netjes dat ze even wachten met spelen tot iedereen binnen is.
En idd, strakke set en een behoorlijk afgeladen tent daar.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-08-2007 23:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hi everybody,

First of all, I'd like to thank everyone who supported me the past months!
Just chatting with you, receiving gifts or cards and your very cool emails surely helped me regaining the energy and motivation to return to the stage again!

I would like to thank George, who appeared to be the perfect guy to give you all some grunts straight from hell!!!
I enjoyed his livesound and appearance a lot during the After Forever shows I attended, and feel extremely proud that he wanted to help us out in this awesome way!

I also think the band did an amazing job continuing their shows the way they did, respect!;-)
Taking a time-out just after 12 years of 100% devotion wasn't easy for me, but certainly the only right thing to do, and now I feel that I'm ready to get back on stage and play some metal again!
I'll start performing on september the 1st again, so be sure I'll also be present during one of the upcoming tours this year.

See you soon and thanks again!!

By the power of grayskull;-)

Sander

Mooi zo



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-08-2007 23:19 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 17-08-2007 1:07 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

En laat George nu net een van de weinige positieve factoren zijn live....jammer


Bazzio Attacks!!!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 04-12-2007 23:45 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Hi everybody,

Last Friday, on my way to a gig in the Czech Republic, I had a seizure attack in the airplane. No one knows exactly what it was at this point, but it was similar to an epileptic attack and was very scary.

After that, I was taken to an Austrian hospital where I stayed for one day. They did some research and told me to go to the hospital in Holland for more tests to find out exactly what the cause of the episode was.
I'm back in Holland now, and I'll keep you updated about my condition as soon as I know more.
Since I'm aware of the fact it could be related to my recent burn out, and the doctors confirmed this, I have to take absolute rest the upcoming week.
That means I will not be able to do the gig scheduled for this coming Friday in Hengelo.

Of course, I feel really frustrated, but let's hope I have more information soon.

Take care!

Sander---


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-12-2007 13:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Guitarist/growler Sander will not be able to do the December shows but we still want to give you a great night with After Forever and special guests!!!

Earlier this year we found a great guest singer in George (ex-Orphanage, singer of Pleurisy and drummer in Kutschurft).

He will be joining us on stage again in Rotterdam on the 21st and in Hardenberg at the 26nd!

For the other shows we found another great guest growler: Dennis Schreurs, singer of Severe Torture. He will scream along with us in:

P60, Amstelveen
Fenix, Sittard
013, Tilburg
P3, Purmerend

Next to that Irene Jansen (Ayreon, Star One) will sing a duet with her sister Floor!!! She will join After Forever on stage in:

P60, Amstelveen
Waterfront, Rotterdam
013, Tilburg

(go to www.afterforever.com to watch her video!!!!)

We have some great guests coming up so keep checking our website for up to date information!

See you soon!!!

Greetings,
After Forever



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-12-2007 14:13 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Gaaf! Niet dat Sander de shows niet kan doen natuurlijk, maar dat George meedoet. Aanwezig in Rotterdam.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-01-2008 20:13 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

WTF!!

Beste fans,


zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben, heeft After Forever in 2007 veel meegemaakt.

Een nieuwe deal met Nuclear Blast en The Entertainment Group, de release van een nieuw album, optredens in Europa en Amerika/Canada etc, allemaal dankzij de steun van jullie allemaal.


Helaas had 2007 ook een schaduwkant: Sander kreeg een burn-out en moest een aantal maanden rust houden.

After Forever heeft dit goed weten op te vangen door o.a. George (ex Orphanage) in te zetten als grunter, zodat veel shows toch nog door konden gaan.

Een Europese en Amerikaanse/Canadese tour volgde, deze keer met Sander en alles leek goed te gaan.


Helaas kreeg Sander een tijdje geleden een hevige aanval in een vliegtuig, en na vele onderzoeken is gebleken dat deze aanval stress georienteerd is.

De doktoren vinden dit een zeer serieuze zaak en hebben hem aangeraden voor minstens een jaar absolute afstand van After Forever te nemen, om erger te voorkomen.


Aangezien Sander mede-oprichter/songwriter en co manager van After Forever is, kan After Forever niet zonder hem bestaan.

De band heeft dit in 2007 goed weten op te lossen wat betreft de live situatie, maar nog een jaar met compromissen zou niet bijdragen aan de kwaliteit die After Forever wil bieden.

After Forever is een band die altijd 100% wil geven op alle gebieden en dat is nu gewoon niet mogelijk.


We hebben dan ook met pijn in ons hart besloten een break van minstens een jaar te houden en hopen dat jullie daar begrip voor hebben.

Het is verschrikkelijk om alle leuke optredens en andere activiteiten die in de planning stonden te laten schieten, maar het is voor After Forever nog erger om niet alles te kunnen geven.

We hechten veel waarde aan hetgeen de band heeft opgebouwd, en dat willen we niet verliezen.

We realiseren ons echter wel dat we veel vragen van de fans, omdat we weten wat onze optredens en muziek voor hen betekent.


We zullen echter niet helemaal uit beeld verdwijnen, door deze break krijgt ieder bandlid wel de kans om zich op projecten te focussen.

Via onze site en myspace site zullen we jullie daarvan op de hoogte houden.

Geen goed begin van het jaar dus, maar alvast bedankt voor al jullie steun en begrip, voor nu, voor de toekomst maar ook voor het afgelopen jaar.

We zullen jullie niet vergeten en hopen jullie weer te ontmoeten als After Forever weer 100% terug is!!!


Floor, Sander, Bas, Joost, Luuk en Andre
www.afterforever.com


Damn



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 17-01-2008 22:10 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Damn, zonde.. Wel respect voor de manier waarop ze dit doen, "we doen het óf helemaal goed, óf helemaal niet".. Hopelijk volgend jaar dan weer zo'n knaller van een album, vond die laatste erg goed!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-02-2009 15:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Dutch female-fronted symphonic metallers AFTER FOREVER have issued the following statement:

"After nearly 15 years and with heavy hearts, we have decided to call an end to a great and exciting time as AFTER FOREVER. We are extremely proud of what we have accomplished, and especially of the road we took to get here. AFTER FOREVER has never been a band that repeated itself; we always tried out new things, even though many of them were certainly done at a risk. We think that that has been one of the reasons we've always enjoyed enormous support from all our loyal fans.

"The break we took in 2008 made us appreciate all the more what we'd experienced. Now more than ever, we can look back on so many fantastic moments, something we never would have expected to be part of when we started the band all those years ago. However, that break also made us aware of the fact that we can only continue AFTER FOREVER with the energy, the full 110%, that we have always put into it and we've noticed lately that there is something missing. We have always been musicians who create music with lots of passion, and during the break we built up our own lives again and have been musically active and experimenting in several genres.

"Although AFTER FOREVER is very special to us, we feel that we have reached the point where we need to explore the world of music in each of our own different ways. Thus, we've decided to quit while we're ahead. We are sincerely proud of every CD; each album represents a unique period, and all comes together in our last album 'After Forever', which made all of our dreams possible. We hope AFTER FOREVER will continue to be a source of inspiration for new bands and musicians alike so that our music can live on.

"As band members, but also as friends, we've experienced so very much; highs and lows, good times and bad. We'll keep supporting each other in all of our various individual projects and continue inspiring one another in making music.

"Our MySpace page will be used for updates on all of these projects and, of course, AFTER FOREVER-related news, as well.

"You can be sure that this is not an easy decision for any of us. We'd like to thank all of our fans for their support, also during the break.

"We know that this will be a big disappointment to you, dear fans, and it makes it that much harder for us. You have always given us your all and it was our pledge, in turn, always to give at least as much back to you for as long as we exist. In this moment, that's unfortunately just not possible, so we'd rather leave you all the albums and gigs we achieved with maximum input. We'd also like to thank Nuclear Blast, TEG and MOJO for their patience and enthusiasm, the live crew, the fan club, the fan sites and everybody who's helped in every way possible.

"We'll miss you all."


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-02-2009 15:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Bestonden ze nog dan?


Boeiender


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-02-2009 15:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Meer in duitsland als in nederland denk ik!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-02-2009 15:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 februari 2009 15:50 schreef jbassist het volgende:
Meer in duitsland als in nederland denk ik!


Dat zou goed kunnen natuurlijk. Maar met dat gedoe met een gitarist songwriter die een burn out had en dergelijke waren ze al een beetje uit de picture.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-02-2009 16:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2009 15:52 schreef MR. N het volgende:
Dat zou goed kunnen natuurlijk. Maar met dat gedoe met een gitarist songwriter die een burn out had en dergelijke waren ze al een beetje uit de picture.

Ze verbloemen dat ook niet: "The break we took in 2008"


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-02-2009 17:19 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 5 februari 2009 16:55 schreef ZelThoR het volgende:
Ze verbloemen dat ook niet: "The break we took in 2008"

Psies, maar voor 2008 speelde het volgens mij al.

Naja, who cares?


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-02-2009 17:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2009 17:19 schreef MR. N het volgende:
Psies, maar voor 2008 speelde het volgens mij al.

Naja, who cares?
Jaoh, da's ook wel waar. Laatste album was toch uit 2007?

Anyhoo, wel jammer dat ze ermee ophouden, ik vond ze juist op de laatste CD een frisse impuls geven aan dat voor de rest volslagen vervelende genre.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-02-2009 19:20 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 5 februari 2009 17:20 schreef ZelThoR het volgende:
Anyhoo, wel jammer dat ze ermee ophouden, ik vond ze juist op de laatste CD een frisse impuls geven aan dat voor de rest volslagen vervelende genre.
Ja dat vind ik nou ook, maar het komt niet echt als een verrassing.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-02-2009 19:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Inderdaad absoluut geen verrassing. Maar een mooie carriere en 4 uitstekende platen uitgebracht die ik nog geregeld zal blijven draaien



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-02-2009 19:56 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 5 februari 2009 19:23 schreef Judge M. het volgende:
Inderdaad absoluut geen verrassing. Maar een mooie carriere en 4 uitstekende platen uitgebracht die ik nog geregeld zal blijven draaien
vergeet je nu 1 plaat of hebben ze vind je er 1 slecht?



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-02-2009 19:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 februari 2009 19:56 schreef Mies het volgende:
vergeet je nu 1 plaat of hebben ze vind je er 1 slecht?
Ik ben inderdaad over Invisible Circles niet te spreken.



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-02-2009 20:03 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 5 februari 2009 19:59 schreef Judge M. het volgende:
Ik ben inderdaad over Invisible Circles niet te spreken.
ah zo

Ik vind alleen die eerste gaaf ivm de drummer

en die tweede en de mini gaan ook nog wel (titels ken ik allemaal niet).

Na de Invisible Circles ben ik afgehaakt.



krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 05-02-2009 23:58 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Ik ben al afgehaakt toen ze een zangeres kregen.



VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 06-02-2009 0:06 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2009 23:58 schreef krisiunizer het volgende:
Ik ben al afgehaakt toen ze een zangeres kregen.


Ik heb ook helemaal niks met deze band gehad. Wel es op Progpower live gezien en dat was wel een goed strak optreden maar wat mij verder niet kon boeien.

Heb Nederland ook veel liever op de internationale metalkaart staan als thuishaven voor een Sinister, Gorefest, Pestilence, Dead Head, Hail Of Bullets etc. dan al die gothic metal meuk.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2009 9:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

nou, dat zag je al van 1000 km afstand aankomen. [roddelmodus] was het niet zo dat de relatie tussen de zangeres en de componerende gitarist spaak liep waarna laatstgenoemde "overspannen" thuis bleef?[/roddelmodus]

Maar goed, jammer hoor aangezien de twee laatse cd's de beste waren naar mijn mening.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen