IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ajax is Gay [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-10-2007 7:00 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 31 oktober 2007 6:57 schreef mental het volgende:
En uiteraard gaan we NAC verslaan. zoniet post ik hier een week niet meer.


Die reactie quote ik even, voor het geval je 'em later nog aan gaat passen.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-10-2007 7:35 by mental Profiel van mental

quote:
Op 31 oktober 2007 7:00 schreef Tenderstrike het volgende:
Die reactie quote ik even, voor het geval je 'em later nog aan gaat passen.


Fuck the world and fuck you


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-10-2007 8:41 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 31 oktober 2007 7:00 schreef Tenderstrike het volgende:
Die reactie quote ik even, voor het geval je 'em later nog aan gaat passen.


Anders ban ik hem voor een week, kan Mental z'n belofte iig niet breken


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


vinyl_veteran667
Usericon van vinyl_veteran667
Posted 31-10-2007 9:33 by vinyl_veteran667 Profiel van vinyl_veteran667

[fors off-topic]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 31-10-2007 9:38]


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-10-2007 9:38 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

:')


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-10-2007 10:18 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 oktober 2007 8:41 schreef Vikingblood het volgende:
Anders ban ik hem voor een week, kan Mental z'n belofte iig niet breken


Naja, moge de beste *) winnen vanavond









*) 1 ding is zeker! NAC wint de beker!



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 31-10-2007 10:29 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Dit zijn de leuke weddenschappen, moeten jullie meer doen.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


acid
Usericon van acid
Posted 31-10-2007 11:57 by acid Profiel van acid

quote:
Aissati moet weg bij niet verlengen contract

Eerder deze week gaf Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, aan dat hij Ismail Aissati er graag bij wil halen. Die kans is iets groter nu PSV het talent wil gaan verkopen als hij niet bijtekent.
PSV-trainer Ronald Koeman wil de middenvelder in ieder geval niet in de winterstop kwijtraken. Jan Reker, directeur van PSV, sloot zich aan bij de trainer.

"Wat mij betreft blijft hij hier", aldus Reker in het AD. "Ismail is een jongen die bij ons zou moeten doorbreken. Het is wel zo: Mocht hij blijven weigeren om zijn contract te verlengen, kan hij niet bij ons blijven. PSV kan het zich niet veroorloven om spelers in wie we hebben geïnvesteerd uiteindelijk gratis te laten vertrekken."


Hmm, hopelijk tekent 'ie snel bij voordat hij straks aan ajax verkocht wordt. Zou wel klote zijn, want afgelopen jaren was Aissati het grootste talent (samen met Afellay) wat in de PSV stal rondliep. Dat 'ie nu niet zoveel aan spelen toekomt is eigenlijk zonde. Wat mij betreft wordt 'ie weer een half jaar aan FC Twente uitgeleend ofzo.

quote:
AMSTERDAM - Ronald Koeman heeft dinsdagavond in een Amsterdams hotel gesproken met een delegatie van Valencia over een tussentijdse overgang naar de Spaanse club. Dat meldt de Spaanse krant AS.
ANP

Volgens AS zou de huidige trainer van PSV in Valencia de voorkeur genieten als opvolger van Quique Sanchez Flores, die eerder deze week wegens tegenvallende resultaten de laan werd uitgestuurd. De club zou Koeman voor 2,5 seizoen willen vastleggen.

Koemans zaakwaarnemer Bayram Tutumlu, die inmiddels in Valencia zou zijn, wil tegenover de krant alleen zeggen dat Koeman "een grote trainer" is, wiens doel is om vroeg of laat een grote Spaanse club te trainen.

Clausule

Voor PSV zou het vertrek van Ronald Koeman vooralsnog niet bespreekbaar zijn. De trainer stond vorig seizoen nog onder grote druk, omdat de club na de winterstop slecht presteerde. De Eindhovenaren wisten de landstitel op de laatste speeldag echter op doelsaldo toch nog te prolongeren.

Dinsdag meldde El Mundo Deportivo echter dat Koeman een clausule in zijn contract zou hebben, die een spoedig vertrek mogelijk maakt.


Als dit zo is zou het wel heel lullig zijn, maar aan de andere kant zou het me niet verbazen aangezien Koeman altijd aangeeft nergens 'te lang' te willen blijven. Wat mij betreft komt Stevens dan eindelijk eens.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-10-2007 12:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Koeman z'n grote droom is uiteindelijk bij Barcelona trainer te worden. Door naar Valencia te gaan doet ie weer een grote stap in die richting natuurlijk.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 31-10-2007 12:19 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 31 oktober 2007 11:57 schreef acid het volgende:
Hmm, hopelijk tekent 'ie snel bij voordat hij straks aan ajax verkocht wordt. Zou wel klote zijn, want afgelopen jaren was Aissati het grootste talent (samen met Afellay) wat in de PSV stal rondliep. Dat 'ie nu niet zoveel aan spelen toekomt is eigenlijk zonde. Wat mij betreft wordt 'ie weer een half jaar aan FC Twente uitgeleend ofzo.


Het zou logisch zijn als hij voor Ajax kiest, omdat zij van de Grote Drie nog steeds de jeugd de meeste kans geven. En PSV mag de hand wel in eigen boezem steken wat betreft de behandeling t.o.v. Aissati. Die gozer speelt vrijwel elke wedstrijd goed maar een basisplaats is hem niet gegund. De overstap naar de concurrent is het enige middel om de eindhovenaren te laten beseffen waar zij mee bezig zijn.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


acid
Usericon van acid
Posted 31-10-2007 12:25 by acid Profiel van acid

quote:
Op 31 oktober 2007 12:19 schreef Naturens Galleri het volgende:
Het zou logisch zijn als hij voor Ajax kiest, omdat zij van de Grote Drie nog steeds de jeugd de meeste kans geven. En PSV mag de hand wel in eigen boezem steken wat betreft de behandeling t.o.v. Aissati. Die gozer speelt vrijwel elke wedstrijd goed maar een basisplaats is hem niet gegund. De overstap naar de concurrent is het enige middel om de eindhovenaren te laten beseffen waar zij mee bezig zijn.


Dat verhaal slaat echt kant noch wal, kijk maar op het huidige middenveld van PSV. Waarom speelt Aissati niet? Omdat Afellay en Bakkal de voorkeur krijgen. Volgens mij komen die ook uit de jeugd van PSV. Welke verdediger speelt de laatste wedstrijden aardig?

Wat betreft Aissati, hij speelde de laatste invalbeurten helemaal niet zo goed. Het is gewoon moeilijk om hem een basisplaats te geven omdat Afellay en Bakkal blijkbaar een streepje voor hebben. Mocht hij wel een basisplaats krijgen gaat het altijd ten koste van de andere 'jeugd'. Neemt niet weg dat het erg jammer is, want het is een erg goede speler.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-10-2007 12:26 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Maar het blijft raar dat Culina soms de voorkeur krijgt boven Aissati.



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 31-10-2007 12:39 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 31 oktober 2007 12:25 schreef acid het volgende:
Dat verhaal slaat echt kant noch wal, kijk maar op het huidige middenveld van PSV. Waarom speelt Aissati niet? Omdat Afellay en Bakkal de voorkeur krijgen. Volgens mij komen die ook uit de jeugd van PSV. Welke verdediger speelt de laatste wedstrijden aardig?

Wat betreft Aissati, hij speelde de laatste invalbeurten helemaal niet zo goed. Het is gewoon moeilijk om hem een basisplaats te geven omdat Afellay en Bakkal blijkbaar een streepje voor hebben. Mocht hij wel een basisplaats krijgen gaat het altijd ten koste van de andere 'jeugd'. Neemt niet weg dat het erg jammer is, want het is een erg goede speler.

Als je uitgaat van de laatste wedstrijden misschien, maar hopelijk kijk je verder dan het recentelijke verleden. Welke spelers zijn er daadwerkelijk een lange tijd een vaste waarde bij PSV?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


acid
Usericon van acid
Posted 31-10-2007 12:44 by acid Profiel van acid

quote:
Op 31 oktober 2007 12:39 schreef Naturens Galleri het volgende:
Als je uitgaat van de laatste wedstrijden misschien, maar hopelijk kijk je verder dan het recentelijke verleden. Welke spelers zijn er daadwerkelijk een lange tijd een vaste waarde bij PSV?


Weinig. Maar bij Ajax speelt naast Heitinga ook geen speler die al jaren in de basis staat en uit eigen jeugd komt.

Maargoed, door alleen gebruik te maken van spelers uit eigen vijver win je ook geen beker of schaal, dus zo'n ramp vind ik het niet.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-10-2007 12:48 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 oktober 2007 12:26 schreef Tenderstrike het volgende:
Maar het blijft raar dat Culina soms de voorkeur krijgt boven Aissati.
Bakkal ook. Daar ben ik ook niet echt kapot van.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 31-10-2007 12:51 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 31 oktober 2007 11:57 schreef acid het volgende:

Als dit zo is zou het wel heel lullig zijn, maar aan de andere kant zou het me niet verbazen aangezien Koeman altijd aangeeft nergens 'te lang' te willen blijven. Wat mij betreft komt Stevens dan eindelijk eens.


Stevens doet het momenteel uitstekend bij HSV, dus die zie ik niet zomaar naar PSV komen. Martin Jol zou natuurlijk wel een optie kunnen zijn.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 31-10-2007 12:58 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 31 oktober 2007 12:44 schreef acid het volgende:
Weinig. Maar bij Ajax speelt naast Heitinga ook geen speler die al jaren in de basis staat en uit eigen jeugd komt.

Maargoed, door alleen gebruik te maken van spelers uit eigen vijver win je ook geen beker of schaal, dus zo'n ramp vind ik het niet.
Bij Ajax zijn het er wel meer hoor, maar een speler als Aissait kan bij elke club in de Eredivisie basisspeler zijn en ik word giftig als uitgerekend PSV hem liever wil uitlenen aan een subtopper (lees: geen directe concurrent) en daardoor zijn ontwikkeling belemmert. Kennelijk gaan ze daar in Eindhoven ondanks hun hegemonie niet uit van eigen kracht.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-10-2007 13:57 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

'Ronald Koeman per direct naar Valencia'
31 oktober 2007

Na Ajax, moet ook PSV plotseling op zoek naar een nieuwe trainer. Ronald Koeman stapt per direct over naar Valencia, zo meldt de Spaanse krant AS. PSV wil het nieuws niet bevestigen, maar heeft voor vanavond een persconferentie belegd.




acid
Usericon van acid
Posted 31-10-2007 14:21 by acid Profiel van acid

Kut hé, de NOS schrijft het nu ook. Nou, lekker is dat. Laat Jol dan maar komen, want ik neem aan dat TBS & "De trainer zonder ook maar een grijntje overwicht in de selectie" met Ronald meegaan. Of Nilis moet het tijdelijk overnemen .


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 31-10-2007 14:29 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 31 oktober 2007 11:57 schreef acid het volgende:
Als dit zo is zou het wel heel lullig zijn, maar aan de andere kant zou het me niet verbazen aangezien Koeman altijd aangeeft nergens 'te lang' te willen blijven. Wat mij betreft komt Stevens dan eindelijk eens.


Lijkt me niet, Stevens is aan het lijntje gehouden toen er een opvolger moest worden gevonden voor Hiddink.

Koeman was 1e keus, zou het niet lukken, dan zouden ze voor Stevens kiezen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 31-10-2007 14:30 by Daops Profiel van Daops

Kennelijk gelden transfer-deadlines niet voor trainers. Ik blijf het raar vinden, de coach die z'n team middenin het seizoen achterlaat.

Wist niet dat Nilis ook trainer was trouwens. Lijkt me op zich een goede hoofdcoach voor PSV, gezien z'n verleden daar.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 31-10-2007 14:31]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 31-10-2007 14:31 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

Damn dat is wel erg snel gegaan, ik zit net nog te lezen dat er interesse was en nu dit.. bah. Had em het liefst hier zien blijven, ben benieuwd wie er nu komt. Luc doet nu spitsen training dacht ik.



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 31-10-2007 14:34 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Zoiets moet ook niet kunnen, contracten dienen gerespecteerd te worden. PSV wordt hier niet slechter op, kampioen werden ze vorig seizoen namelijk niet door Koeman.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-10-2007 14:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 31 oktober 2007 14:34 schreef Naturens Galleri het volgende:
Zoiets moet ook niet kunnen, contracten dienen gerespecteerd te worden.


Je weet natuurlijk niet of dit niet het geval is. Elk contract kent zijn ontbindende voorwaarden en die kennen wij niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


acid
Usericon van acid
Posted 31-10-2007 14:37 by acid Profiel van acid

Nou ja, het is natuurlijk niet altijd goed voor een team als er midden in het seizoen, een week voor een (in de CL) doorslaggevende wedstrijd gespeeld moet worden, van coach gewisseld wordt.

Kut Koeman. Nogmaals, ik zie graag Stevens komen, hoewel die kans nihil is. Het zal vast Jol worden, op zich ben ik daar wel redelijk positief over.

Trouwens, gisteren werd er een boek gepresenteerd van een al aantal jaar werkloze trainer. Van mij mag 'ie komen. Kan je tenminste nog lachen.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen