IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ajax is Gay [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-12-2007 23:43 by Mark Profiel van Mark

Inderdaad, ik moet er misschien gewoon maar mee NOC-ken


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-12-2007 23:52 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Doe niet zo NUC-kig joh



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-12-2007 23:57 by Mark Profiel van Mark

Ja, jij hebt makkelijk praten momenteel Nou ja, we staan in elk geval (nog) niet laatste.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


acid
Usericon van acid
Posted 02-12-2007 23:58 by acid Profiel van acid

Ik hoop echt dat dit jaar eindelijk Willem II eens degradeert. We hebben er lang op moeten wachten, maar nu is de tijd gekomen dat die zoutloze kutploeg bij FC Omniworld onderuit gaat.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-12-2007 0:01 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 december 2007 23:58 schreef acid het volgende:
Ik hoop echt dat dit jaar eindelijk Willem II eens degradeert. We hebben er lang op moeten wachten, maar nu is de tijd gekomen dat die zoutloze kutploeg bij FC Omniworld onderuit gaat.
Hele dikke +1 alhoewel ik verwacht dat ze het wel weer weten af te wenden



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-12-2007 1:09 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 december 2007 23:57 schreef Mark het volgende:
Ja, jij hebt makkelijk praten momenteel
http://www.ajaxinternettv.nl/play_item.php?vid=2275

Zie de 0-3. Dat is toch puur genieten?



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-12-2007 9:04 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 2 december 2007 23:58 schreef acid het volgende:
Ik hoop echt dat dit jaar eindelijk Willem II eens degradeert. We hebben er lang op moeten wachten, maar nu is de tijd gekomen dat die zoutloze kutploeg bij FC Omniworld onderuit gaat.


Jammer voor jou, maar dat gaat echt niet gebeuren.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-12-2007 11:03 by Daops Profiel van Daops

Daar begrijp ik nou werkelijk geen zak van, hopen dat een ploeg degradeert..

Rivaliteit is leuk, en natuurlijk vond ik het prachtig dat NAC anderhalf jaar geleden op het randje van degradatie hing. Maar uiteindelijk ben ik wel zo reeel dat ik ze liever op het hoogste niveau zie, al was het maar voor de twee jaarlijkse derby's. Ploegen als NAC, Willem II, Sparta zijn allemaal mooie traditionele ploegen met een trouwe aanhang.

Daarbij, Acid, jij was toch PSV-er? Mede dankzij ons zouteloze clubje zijn jullie met de hakken over de sloot alsnog kampioen geworden, remember?

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 03-12-2007 11:04]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


acid
Usericon van acid
Posted 03-12-2007 11:50 by acid Profiel van acid

Tjah, als we zo gaan redeneren kan ik ook Excelsior, RKC etc. gaan bedanken. Waarom zou Willem II van Ajax willen winnen (of in dit geval de schade beperkt houden)? Om te zorgen dat PSV kampioen wordt? Dan is er helemáál iets mis...

Maargoed, waar het mij om gaat is dat Willen II dit jaar echt een HELE saaie selectie heeft. Ik kan geen enkele speler opnoemen die bovenmatig speelt (of dat uberhaupt kan). Daar moet echt dringend wat aan gebeuren.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-12-2007 12:01 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 3 december 2007 11:50 schreef acid het volgende:
Maargoed, waar het mij om gaat is dat Willen II dit jaar echt een HELE saaie selectie heeft. Ik kan geen enkele speler opnoemen die bovenmatig speelt (of dat uberhaupt kan). Daar moet echt dringend wat aan gebeuren.


Kargbo?



acid
Usericon van acid
Posted 03-12-2007 12:04 by acid Profiel van acid

Dan moeten ze die vent snel een verbeterd contract aanbieden, anders gaat AZ er mee vandoor


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-12-2007 12:20 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 3 december 2007 11:50 schreef acid het volgende:
Maargoed, waar het mij om gaat is dat Willen II dit jaar echt een HELE saaie selectie heeft. Ik kan geen enkele speler opnoemen die bovenmatig speelt (of dat uberhaupt kan). Daar moet echt dringend wat aan gebeuren.
Inderdaad Kargbo, die gast is echt buitengewoon. Is al interesse voor van diverse buitenlandse clubs, en die zal niet voor een paar miljoen gaan. Verder van der Struijk (jong oranje) en doelmannen Aerts en Vermeer (ook jong oranje).

Verder nogmaals, op de valreep zijn El Hamdaoui en Hadouir verkocht en heeft men daar geen adequate vervangers voor kunnen aantrekken. Het voetbal was inderdaad meestal niet om aan te zien, en de resultaten navenant.

Maar ik ben ervan overtuigd dat er genoeg kwaliteit in deze selectie zit om niet te degraderen. Jonker lijkt in ieder geval beter de spelers op de juiste plekken te zetten, zie de 6-0 overwinning op excelsior (er werd onlangs nog thuis van VVV verloren). Reken maar dat er met het binnengehaalde geld versterkingen gehaald worden in de winter.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 03-12-2007 12:27 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 3 december 2007 1:09 schreef Judge M. het volgende:
http://www.ajaxinternettv.nl/play_item.php?vid=2275

Zie de 0-3. Dat is toch puur genieten?

Gefeliciteerd Judge, ik heb verder niets meer te zeggen..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-12-2007 12:53 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tering las vandaag dat Vitesse een schuld heeft van maarliefst 27 miljoen

Bij Utreg lopen ze al te janken als er een tekort van een miljoen is


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-12-2007 13:27 by Mark Profiel van Mark

Ja, en nou willen ze dat de gemeente hen 6.5 miljoen kwijtscheldt ook nog. Stelletje prutsers. Ze hadden die Arneppers al jaren geleden hun licensie moeten afnemen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-12-2007 13:41 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 december 2007 12:27 schreef Naturens Galleri het volgende:
Gefeliciteerd Judge, ik heb verder niets meer te zeggen..
Dank u



Daops
Usericon van Daops
Posted 03-12-2007 15:47 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 3 december 2007 13:27 schreef Mark het volgende:
Ja, en nou willen ze dat de gemeente hen 6.5 miljoen kwijtscheldt ook nog. Stelletje prutsers. Ze hadden die Arneppers al jaren geleden hun licensie moeten afnemen.
Het lijkt NAC wel.. die moesten we toen ook broden in de winter gaan brengen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-12-2007 15:48 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nac is tenminste nog een club met uitstraling, dat kun je van die joden van gelderland niet zeggen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-12-2007 15:56 by Daops Profiel van Daops

haha, klopt. Vitesse heb ik ook nooit gesnapt, met dank aan Aalbers en z'n veel te grote betonnen bak.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-12-2007 16:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 december 2007 15:47 schreef Daops het volgende:
Het lijkt NAC wel.. die moesten we toen ook broden in de winter gaan brengen
Dat was inderdaad de beste investering van jullie ooit ja.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-12-2007 12:57 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

PSV legt Ibrahim Afellay langer vast
door Frank van den Heuvel

04 dec 2007, 06:00 - EINDHOVEN - PSV en Ibrahim Afellay zijn maandag tot overeenstemming gekomen over een nieuw contract. De club maakt dat waarschijnlijk dinsdag bekend.

De middenvelder tekent tot medio 2013. Zijn lopende contract zou in 2010 aflopen. PSV had gisteren een afrondend gesprek met Afellay en zijn zaakwaarnemer. Jan Reker wilde gisteravond nog niet bevestigen dat een akkoord was bereikt. "Het was een heel goed gesprek, dat we met een zeer positief gevoel hebben beëindigd", aldus de directeur van PSV. De lucht tussen PSV en Afellay klaarde in de voorbije weken flink op. Begin november uitte de 21-jarige Utrechter nog zijn onvrede over het stroeve verloop van de onderhandelingen. Hij miste vertrouwen in de aanbieding die hem was gedaan. In de gesprekken die volgden werden alsnog alle plooien gladgestreken. Het binden van Afellay is voor PSV een belangrijke stap met het oog op de toekomst. De middenvelder, afkomstig uit PSV's eigen jeugdopleiding, is een van de grootste talenten van Nederland en zal een van de steunpilaren zijn van het PSV van de komende jaren. Mocht op termijn het buitenland lonken, dan zal PSV financieel profiteren.



Nu Gomes en Aissati nog

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 04-12-2007 12:57]



Legion
Usericon van Legion
Posted 04-12-2007 15:22 by Legion Profiel van Legionhttp://

Gefeliciteerd met die appelvlaai. Hij tekent overigens tot 2013 maar speelt ivm blessures nog geen 2 seizoenen


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-12-2007 16:06 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 4 december 2007 12:57 schreef Judge M. het volgende:
PSV legt Ibrahim Afellay langer vast
door Frank van den Heuvel

04 dec 2007, 06:00 - EINDHOVEN - PSV en Ibrahim Afellay zijn maandag tot overeenstemming gekomen over een nieuw contract. De club maakt dat waarschijnlijk dinsdag bekend.

De middenvelder tekent tot medio 2013. Zijn lopende contract zou in 2010 aflopen. PSV had gisteren een afrondend gesprek met Afellay en zijn zaakwaarnemer. Jan Reker wilde gisteravond nog niet bevestigen dat een akkoord was bereikt. "Het was een heel goed gesprek, dat we met een zeer positief gevoel hebben beëindigd", aldus de directeur van PSV. De lucht tussen PSV en Afellay klaarde in de voorbije weken flink op. Begin november uitte de 21-jarige Utrechter nog zijn onvrede over het stroeve verloop van de onderhandelingen. Hij miste vertrouwen in de aanbieding die hem was gedaan. In de gesprekken die volgden werden alsnog alle plooien gladgestreken. Het binden van Afellay is voor PSV een belangrijke stap met het oog op de toekomst. De middenvelder, afkomstig uit PSV's eigen jeugdopleiding, is een van de grootste talenten van Nederland en zal een van de steunpilaren zijn van het PSV van de komende jaren. Mocht op termijn het buitenland lonken, dan zal PSV financieel profiteren.



Nu Gomes en Aissati nog


Bakkal en Marcellis zijn imo ook een contractverlenging waard.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-12-2007 16:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 december 2007 16:06 schreef Lionheart het volgende:
Bakkal en Marcellis zijn imo ook een contractverlenging waard.
klopt, vooral Marcellis. Dat wordt een hele grote



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-12-2007 16:13 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

PSV legt 17-jarige Peruviaan vast

Door Bert (Dond3r) op dinsdag 4 december 2007 09:16
Bron: PSV Netwerk

Volgens de krant El Bocon uit Peru heeft PSV zich zo goed als zeker weten te verzekeren van de diensten van Reimond Manco. Het grote 17-jarige talent uit Peru was afgelopen jaar de beste speler op het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17. Pas in augustus, als hij 18 wordt, zou hij voor PSV kunnen tekenen.

De aanvallende middenvelder maakte inmiddels zijn debuut voor Allianza Lima en scoorde toevallig afgelopen weekend op schitterende wijze zijn eerste goal voor de topclub in Peru, waar ook Jefferson Farfán gespeeld heeft alvorens naar PSV te verkassen.

Manco liet zelf gisteren in Peru weten zich te concentreren op Allianza Lima en voor dit soort zaken door te verwijzen naar zijn manager. PSV zou een akkoord hebben bereikt over de verwerving van 60% van de transferrechten. Het akkoord zou Allianza Lima voorlopig uit de financiële problemen helpen. Het bod van PSV zou beter zijn geweest dan dat van Boca Juniors en Real Madrid. Een en ander zou in de volgende dagen rond moeten komen.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen