IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ajax is Gay [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-11-2007 1:16 by Mark Profiel van Mark

Ja, dan weer wel natuurlijk

Maar als er gestemd gaat worden voor meest enthousiaste aanhang dan komt Nijmegen ongetwijfeld ergens onderaan. Daarentegen is het wel een van de meest hondstrouwe supporters-schares van Nederland.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-11-2007 3:00 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 november 2007 1:00 schreef Burzum het volgende:
Nee hoor ik meen het serieus, meerdere wedstrijden tegen twente gezien, zowel uit als thuis en ik kan alleen maar concluderen dat de sfeer bij hun vaak wel goed is.
Daar blijft zonder die teringtrommels ook helemaal niks meer van overeind.

quote:
Niet altijd maar noem mij een club in Nederland waar dat wel het geval is
NAC en Utrecht



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-11-2007 8:12 by mental Profiel van mental

quote:
Op 17 november 2007 1:00 schreef Burzum het volgende:
Nee hoor ik meen het serieus, meerdere wedstrijden tegen twente gezien, zowel uit als thuis en ik kan alleen maar concluderen dat de sfeer bij hun vaak wel goed is. Niet altijd maar noem mij een club in Nederland waar dat wel het geval is
easy. Sparta natuurlijk.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-11-2007 8:13 by mental Profiel van mental

quote:
Op 17 november 2007 1:16 schreef Mark het volgende:
Ja, dan weer wel natuurlijk

Maar als er gestemd gaat worden voor meest enthousiaste aanhang dan komt Nijmegen ongetwijfeld ergens onderaan. Daarentegen is het wel een van de meest hondstrouwe supporters-schares van Nederland.
trouwe honden ja.hehe.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 17-11-2007 13:09 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 november 2007 8:12 schreef mental het volgende:
easy. Sparta natuurlijk.


Ja hoor

Kan me uitwedstrijd van vorig seizoen nog wel herinneren waarin je alleen de blerende kinderen naast het uitvak hoorde


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-11-2007 19:04 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 17 november 2007 8:13 schreef mental het volgende:
trouwe honden ja.hehe.




She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-11-2007 23:20 by mental Profiel van mental

quote:
Op 17 november 2007 13:09 schreef Burzum het volgende:
Ja hoor

Kan me uitwedstrijd van vorig seizoen nog wel herinneren waarin je alleen de blerende kinderen naast het uitvak hoorde
ja vind je het gek, dat was op een fucking zondag man, wij waren nog gesloopt van het zuipen van de zaterdag.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-11-2007 11:02 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

PSV legt Stevens vast tot 2010

EINDHOVEN - Huub Stevens wordt met ingang van het komend seizoen trainer bij PSV. De 53-jarige Limburger heeft zondag besloten zijn aflopende contract bij de Duitse topclub Hamburger SV niet te verlengen en in te gaan op een aanbod uit Eindhoven. PSV zal vanmiddag tijdens een persconferentie officieel bekendmaken dat Stevens een contract tekent tot medio 2010.

Tot de komst van Stevens legt PSV de technische leiding in handen van twee interim-trainers. Jan Wouters staat voorlopig aan het roer, waarna uiterlijk per 2 januari Sef Vergoossen voor een halfjaar wordt aangesteld.
Voor Stevens gaat een langgekoesterde wens in vervulling. Hij was van 1975 tot 1993 al actief bij PSV, eerst elf jaar als speler en daarna als jeugdtrainer, assistent-trainer en hoofd opleidingen. In het seizoen 1992-1993 fungeerde Stevens gedurende zes wedstrijden als hoofdcoach, omdat de toenmalige trainer Bobby Robson moest herstellen van een darmoperatie.

Stevens heeft er nooit een geheim van gemaakt graag nog eens bij PSV aan de slag te gaan als eindverantwoordelijke. Mede vanwege de chronische ziekte van zijn vrouw, die met het gezin in Eindhoven woont, besloot hij zijn contract bij Hamburger SV na dit seizoen niet te verlengen. De Duitse club wilde Stevens graag langer aan zich binden. Stevens loodste HSV sinds februari van dit jaar van een degradatieplaats naar de tweede stek in de Bundesliga. Eerder was hij met veel succes actief bij Roda JC, (tweede in de eredivisie in 1995), Schalke 04 – waarmee hij de UEFA Cup en tweemaal de Duitse beker won - en 1. FC Köln, dat onder zijn leiding naar de Bundesliga promoveerde.

Bij PSV verwierf Stevens eind jaren tachtig, begin jaren negentig een goede naam als hoofd opleidingen. In die tijd braken onder anderen Peter Hoekstra, Boudewijn Zenden, Ernst Faber, Björn van der Doelen, Tom van der Leegte, Robert Fuchs, Tom van Mol en later Wilfred Bouma door. Overigens was Stevens ook anderhalf jaar geleden al kandidaat om Guus Hiddink op te volgen. Toenmalig voorzitter Rob Westerhof benaderde Stevens, maar koos –tot diens verbijstering- op het laatste moment voor Ronald Koeman. In een gesprek met algemeen directeur Jan Reker werd dat oud zeer afgelopen dinsdag weggenomen, waarna Stevens besloot om voor PSV te kiezen.

Dit weekeinde werd verder bekend dat doelman Heurelho da Silva Gomes een belangrijke kandidaat is om de nieuwe doelman te worden van Valencia. Althans, als het aan trainer Ronald Koeman ligt. Die heeft in de Spaanse pers laten doorschemeren ontevreden te zijn over de prestaties van de huidige keepers Canizares en Hildebrand. Hij zou Gomes het liefst al tijdens de winterstop willen overnemen van PSV, zo melden Spaanse media. Gomes heeft in Eindhoven nog een contract tot medio 2011 en PSV wil op geen enkele wijze medewerking verlenen aan een tussentijdse transfer. Daarnaast benadrukt Gomes zelf dat hij het bij PSV uitstekend naar zijn zin heeft.




Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2007 14:36 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 17 november 2007 23:20 schreef mental het volgende:
ja vind je het gek, dat was op een fucking zondag man, wij waren nog gesloopt van het zuipen van de zaterdag.


Wedstrijden zijn bijna altijd op zondag dus sfeer is er nooit bij Sparta dus


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-11-2007 14:39 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 november 2007 13:09 schreef Burzum het volgende:
Kan me uitwedstrijd van vorig seizoen nog wel herinneren waarin je alleen de blerende kinderen naast het uitvak hoorde
Dan kwam er uit dat uitvak ook niet veel geluid he?



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2007 14:41 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 november 2007 14:39 schreef Judge M. het volgende:
Dan kwam er uit dat uitvak ook niet veel geluid he?


Klopt maar ik beweer dan ook niet dat dat altijd het geval is hehe.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-11-2007 16:08 by Blueprint Profiel van Blueprint

Laten we hopen dat Gomes dit seizoen nog blijft, wat een immense klasbak is dat toch. Volgend jaar misschien Velthuizen bij PSV?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2007 16:10 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 november 2007 16:08 schreef Blueprint het volgende:
Laten we hopen dat Gomes dit seizoen nog blijft, wat een immense klasbak is dat toch. Volgend jaar misschien Velthuizen bij PSV?


Anders Vorm misschien een optie? Die is zeker niet minder dan Velthuizen maar momenteel geblesseerd helaas.

Niet dat ik graag zie dat hij weggaat bij Utreg maar als dat dan gebeurt dan maar naar PSV


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-11-2007 16:21 by Blueprint Profiel van Blueprint

Ik hoop in ieder geval dat ze een getalenteerde Nederlandse keeper de kans zullen geven, in plaats van weer een Zuid-Amerikaan te halen. Zo kan zo'n jongen de nodige internationale ervaring opdoen en zijn we straks niet volledig afhankelijk van Stekelenburg voor het Nederlands elftal wanneer Van der Sar stopt.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2007 16:23 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Stekelenburg heb ik altijd maar een matige keeper gevonden zeker voor de echte top.

Inderdaad te hopen dat gasten als Velthuizen, Vorm etc de kans krijgen om echt door te breken en dan denk ik dat het keepersprobleem bij Oranje na VD Sar wel opgelost kan worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 19-11-2007 18:15]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 19-11-2007 16:36 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Een belg in Oranje. Dat zou wat zijn...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2007 18:15 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 november 2007 16:36 schreef Psychonaut het volgende:
Een belg in Oranje. Dat zou wat zijn...


Hehe nu je het zegt


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-11-2007 18:17 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 19 november 2007 16:08 schreef Blueprint het volgende:
Laten we hopen dat Gomes dit seizoen nog blijft, wat een immense klasbak is dat toch. Volgend jaar misschien Velthuizen bij PSV?


Denk het niet, PSV heeft al een opvolger voor Gomes in huis, landgenoot Ramos.

Schijnt volgens 'super scout' Piet de Visser nog een betere doelman te worden dan Gomes, we wachten af.


quote:
Op 19 november 2007 16:36 schreef Psychonaut het volgende:
Een belg in Oranje. Dat zou wat zijn...


Dan bestaat België niet meer als land...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-11-2007 19:05 by M. Profiel van M.

quote:
Op 19 november 2007 16:23 schreef Burzum het volgende:
Stekelenburg heb ik altijd maar een matige keeper gevonden zeker voor de echte top.

????

So de knetter, die kan echt wel goed keepen man.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-11-2007 19:18 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 november 2007 19:05 schreef M. het volgende:
????

So de knetter, die kan echt wel goed keepen man.
sinds wanneer dan ?


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-11-2007 9:57 by Mark Profiel van Mark

Nijmegen wil af van leus ’de homo’s van Vites

Het moet afgelopen zijn met homo-onvriendelijke leuzen in NEC-stadion De Goffert. Met name tijdens de wedstrijden tegen aartsrivaal Vitesse worden nog wel eens dingen geroepen die te ver gaan, zo vindt de gemeente Nijmegen.

Het gaat om kreten als 'het zijn de homo's, yes yes, het zijn de homo's van Vites'. Ook scheidsrechters die in een geelzwart tenue verschijnen (de kleuren van Vitesse), worden soms uitgescholden voor homo.

'' Wij willen dit in het Veiligheidsoverleg met clubs en politie bespreken'' , zegt de Nijmeegse wethouder Lenie Scholten. Het tegengaan van de discriminerende spreekkoren wordt dan ook nadrukkelijk genoemd in de nieuwe homonota van de gemeente. Scholten beseft dat het een heikel onderwerp is. ''Voor je het weet, wordt het nóg leuker om het te roepen.''

Rob Schevers, voorzitter van de supportersvereniging van NEC, is ook bang dat de pogingen van de gemeente Nijmegen averechts zullen uitpakken. '' Wat er in het stadion wordt geroepen, moet je met een korreltje zout nemen. Het woord 'homo' wordt gewoon als scheldwoord gebruikt, niet om te discrimineren. Als je er de aandacht op vestigt, maak je het alleen maar erger.''

Homobelangenvereniging COC is juist blij dat de gemeente Nijmegen de spreekkoren onderwerp van discussie maakt. '' Hoeveel homoseksuele profvoetballers of topsporters zijn er? Ongetwijfeld veel, maar niemand kent ze'', zegt Peter van Loon van COC Nijmegen. ''Als 10.000 man 'homo, homo' roepen, heeft dat echt wel een bepaald effect.''

COC: supportersvereniging NEC bagatelliseert spreekkoren

Homobelangenvereniging COC Nijmegen vindt dat de supportersvereniging van NEC de problemen rond spreekkoren in stadion De Goffert bagatelliseert. ''Zij zeggen: dat we het woord 'homo' als scheldwoord gebruiken, is niet discriminerend bedoeld.

Een zeer laakbare reactie'', zegt Peter van Loon, voorzitter van COC Nijmegen. ''Men vindt dat er weinig aan de hand is. Punt is: het woord homo is niet zomaar een woord.''

Het COC wijst erop dat er in de voetbalwereld nog een groot taboe heerst rondom homoseksualiteit. Van Loon: ''Als er 'homo, homo' in het stadion wordt geroepen, heeft dat hetzelfde effect als wanneer jongeren op straat elkaar voor de grap uitschelden voor homo. Je kunt wel zeggen dat het normaal geworden is, maar als jij die zestienjarige homo bent die dat gescheld voortdurend om zich heen hoort, word je anderhalf jaar langer in de kast gehouden.'' NEC-directeur Jacco Swart: ''We hebben al een protocol bij discriminerende spreekkoren. De wedstrijd kan ervoor worden stilgelegd. Dat is een paar jaar geleden voor het laatst gebeurd. De laatste tijd is er gelukkig weinig aan de hand.''


Bron: De Gelderlander



[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-11-2007 9:58]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-11-2007 10:00 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Het is idd geen goede reclame voor de meest homovriendelijke stad



Daops
Usericon van Daops
Posted 20-11-2007 10:32 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 20 november 2007 10:00 schreef Judge M. het volgende:
Het is idd geen goede reclame voor de meest homovriendelijke stad
Er is natuurlijk maar één homoclub jaja..één homoclub jaja..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-11-2007 10:35 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 november 2007 10:32 schreef Daops het volgende:
Er is natuurlijk maar één homoclub jaja..één homoclub jaja..
O ja? http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=12905



Daops
Usericon van Daops
Posted 20-11-2007 10:45 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 20 november 2007 10:35 schreef Judge M. het volgende:
O ja? http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=12905
Oew, gaan we inhoudelijk discussieren? Ach ja, voor een deel van jullie zullen wij ook altijd stilburg blijven.. terwijl dat ook al jaren niet meer is.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen