IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ajax is Gay [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-11-2007 18:01 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 8 november 2007 13:47 schreef Judge M. het volgende:
Rutten nu favoriet


Rutten heeft bij FC Twente een clausule in zijn contract, die het hem mogelijk maakt om op elk gewenst moment naar een topclub te gaan.





Bareuh...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-11-2007 19:31 by altx Profiel van altx

quote:
Op 8 november 2007 13:47 schreef Judge M. het volgende:
(...)
Rutten heeft bij FC Twente een clausule in zijn contract, die het hem mogelijk maakt om op elk gewenst moment naar een topclub te gaan.
(...)


Als Ajacied heb ik eigenlijk geen recht van spreken, maar wat maakt op dit moment PSV zo veel meer een topclub dan FC Twente?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


acid
Usericon van acid
Posted 08-11-2007 19:33 by acid Profiel van acid

quote:
Op 8 november 2007 19:31 schreef altx het volgende:
Als Ajacied heb ik eigenlijk geen recht van spreken, maar wat maakt op dit moment PSV zo veel meer een topclub dan FC Twente?


Ja, correct! PSV speelt 2 kutwedstrijden en is meteen de status topclub af. Ik denk dat de kans zeer aannemelijk is dat PSV per direct uit de G-14 getrapt wordt.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-11-2007 19:38 by altx Profiel van altx

quote:
Op 8 november 2007 19:33 schreef acid het volgende:
Ja, correct! PSV speelt 2 kutwedstrijden en is meteen de status topclub af. Ik denk dat de kans zeer aannemelijk is dat PSV per direct uit de G-14 getrapt wordt.


Dat bedoel ik niet. FC Twente draait al een tijdje consequent mee in de top 4 a top 5 van Nederland.

Vanaf Twente naar PSV vind ik nu niet dat je zo drastisch verbetert dat dat ontbinding van een contract rechtvaardigt.

De tuchtcommissie vond van Groningen naar Ajax al geen significante verbetering. Dan maak je mij niet wijs dat van Twente naar PSV dat wel is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-11-2007 19:53 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 8 november 2007 19:38 schreef altx het volgende:
De tuchtcommissie vond van Groningen naar Ajax al geen significante verbetering. Dan maak je mij niet wijs dat van Twente naar PSV dat wel is.


Ja man, Ajax pakt de laatste jaren de ene na de andere prijs.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-11-2007 20:00 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 november 2007 19:38 schreef altx het volgende:


Vanaf Twente naar PSV vind ik nu niet dat je zo drastisch verbetert dat dat ontbinding van een contract rechtvaardigt.



Hoe vaak is Twente kampioen geworden en heeft het CL gespeeld? juist ja.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-11-2007 20:10 by M. Profiel van M.

Haha inderdaad, PSV heeft het de afgelopen paar jaar toch bijzonder goed gedaan in de Champions League.

Maar je hebt gelijk hoor Altx, zet Cocu en Alex neer in Twente en dan hadden die OOK vast AC Milan ingemaakt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-11-2007 20:32 by altx Profiel van altx

quote:
Op 8 november 2007 20:10 schreef M. het volgende:
Haha inderdaad, PSV heeft het de afgelopen paar jaar toch bijzonder goed gedaan in de Champions League.

Maar je hebt gelijk hoor Altx, zet Cocu en Alex neer in Twente en dan hadden die OOK vast AC Milan ingemaakt.


Als je nagaat dat de doorsnee middenmoter in Italië daar niet eens moeite mee heeft, zou ik daar inderdaad niet van op kijken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-11-2007 20:33 by altx Profiel van altx

quote:
Op 8 november 2007 20:00 schreef Burzum het volgende:
Hoe vaak is Twente kampioen geworden en heeft het CL gespeeld? juist ja.


Dus Ajax is de topclub der topclubs in Nederland?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 08-11-2007 20:38 by FlappieDeClown Profiel van FlappieDeClown

Of je het nu leuk vindt of niet, in elk geval wel de meest succesvolle topclub van Nederland, afgemeten aan hun prijzenkast.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-11-2007 20:40 by altx Profiel van altx

quote:
Op 8 november 2007 20:38 schreef FlappieDeClown het volgende:
Of je het nu leuk vindt of niet, in elk geval wel de meest succesvolle topclub van Nederland, afgemeten aan hun prijzenkast.


Just checking


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 08-11-2007 20:41 by FlappieDeClown Profiel van FlappieDeClown

Jaja, ik kreeg het mijn strot dan ook bijna niet uit, maar goed, jij weer je pleziertje.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-11-2007 20:47 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 8 november 2007 20:38 schreef FlappieDeClown het volgende:
Of je het nu leuk vindt of niet, in elk geval wel de meest succesvolle topclub van Nederland, afgemeten aan hun prijzenkast.


Dat wel, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-11-2007 20:49 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 8 november 2007 20:33 schreef altx het volgende:
Dus Ajax is de topclub der topclubs in Nederland?


Nee op dit moment is PSV dat dus


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-11-2007 20:49 by M. Profiel van M.

Ook PSV is in verval. Het verschil tussen Ajax en PSV is dat PSV ongeveer een half jaar in verval is en Ajax al een jaar of twaalf.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-11-2007 20:52 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 8 november 2007 20:49 schreef M. het volgende:
Ook PSV is in verval. Het verschil tussen Ajax en PSV is dat PSV ongeveer een half jaar in verval is en Ajax al een jaar of twaalf.


Hoezo, denk eerder een club als Feyenoord, al jaren geen kampioenschap.

PSV doet het nu ALLEEN Europees wat minder, is niet automatisch verval.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-11-2007 20:56 by M. Profiel van M.

quote:
Op 8 november 2007 20:52 schreef Lionheart het volgende:
Hoezo, denk eerder een club als Feyenoord, al jaren geen kampioenschap.

PSV doet het nu ALLEEN Europees wat minder, is niet automatisch verval.

Haha, dat is al zo lang geen topclub meer, daar dacht ik niet eens aan

OK, niet bepaald terecht, die hebben met Bert toch maar mooi de UEFA cup gewonnen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 08-11-2007 21:24 by Blueprint Profiel van Blueprint

Wat vindt Rutten hier eigenlijk van? In de zomer van 2006 vond men hem niet goed genoeg en nu is hij ook weer derde keus.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-11-2007 21:25 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 november 2007 21:24 schreef Blueprint het volgende:
Wat vindt Rutten hier eigenlijk van? In de zomer van 2006 vond men hem niet goed genoeg en nu is hij ook weer derde keus.
Rutten was toen nog geen hoofdtrainer geweest. Hij heeft nu laten zien dat hij het kan. Laat hem dan Eijkelkamp ook maar meenemen en dat Wouters ook oplazert ofzo.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-11-2007 21:33 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 8 november 2007 21:25 schreef Judge M. het volgende:
Rutten was toen nog geen hoofdtrainer geweest. Hij heeft nu laten zien dat hij het kan. Laat hem dan Eijkelkamp ook maar meenemen en dat Wouters ook oplazert ofzo.


Heb liever dat Wouters Kromkamp vervangt als rechtsback.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 08-11-2007 21:38 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 8 november 2007 21:33 schreef Lionheart het volgende:
Heb liever dat Wouters Kromkamp vervangt als rechtsback.


+1


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 08-11-2007 22:50 by FlappieDeClown Profiel van FlappieDeClown

quote:
Op 8 november 2007 21:25 schreef Judge M. het volgende:
Rutten was toen nog geen hoofdtrainer geweest. Hij heeft nu laten zien dat hij het kan. Laat hem dan Eijkelkamp ook maar meenemen en dat Wouters ook oplazert ofzo.

In het seizoen 2000/2001 was Rutten al hoofdtrainer van Twente. Won toen nota bene nog de KNVB beker in een finale tegen PSV.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-11-2007 18:42 by De Ulk Profiel van De Ulk

Teletekst:

quote:
**"Ik maak me niet ongerust.We hebben
een contract met Fred Rutten en we gaan
ervan uit dat hij dat uitdient",zo zei
FC Twente-voorziter Joop Munsterman in
een reactie op het bericht dat PSV in
trainer Rutten de opvolger ziet van de
naar Valencia vertrokken Ronald Koeman.

Munsterman bevestigt dat PSV bij Kees
Ploegsma,de zaakwaarnemer van Rutten,
wil aankloppen voor een "initiërend
gesprek".Volgens Ploegsma wil Rutten
pas na dit weekeinde nadenken over de
ontstane situatie.

Munsterman:"We hebben de afspraak met
Rutten gemaakt dat we drie jaar zouden
werken aan een nieuw FC Twente.Ik ga
ervan uit dat hij die tijd volmaakt."


FcTwente.net:

quote:
PSV sprak na het vertrek van trainer Koeman uit dat zijn vervanger een Nederlands sprekende toptrainer met ruime internationale ervaring zou moeten worden, maar de verschillende media bleven rekening houden met Fred Rutten als kandidaat.

Rutten: 'PSV is geen thema', Munsterman: 'Ik heb de indruk dat Rutten positief staat tegenover een langer verblijf' en PSV-directeur Reker: 'Rutten staat niet op ons lijstje' nodigen ons uit om het bericht met een stevige korrel zout te nemen, maar waar rook is is vuur.


Bareuh...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-11-2007 19:58 by mental Profiel van mental

Voor morgen geen Adeleye,Jaggy en nog steeds geen Schenkel. en Roberts mocht meedoen met de reserves. dat wordt weer met 4-0 op de broek krijgen.


Fuck the world and fuck you


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-11-2007 20:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

VVV toch?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen