IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ajax is Gay [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 25-11-2007 23:10 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 25 november 2007 22:52 schreef Mark het volgende:
Mmmja, al blijf ik me afvragen wat er buiten clubs als omniworld en ijsselmeervogels enzo nou echt de opstap zou kunnen maken van hoofdklasse naar jupiler league. Denk dat sommige clubs niet eens de opstap zouden willen maken omdat het ze meer gaat kosten dan opleveren.


Je bedoelt waarschijnlijk AGOVV i.p.v. IJsselmeervogels?

Wat een kutvoetbalweekend btw.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-11-2007 23:21 by Mark Profiel van Mark

AGOVV is toch al Jupiler League?

[edit] Oh, omniworld ook. Dat wist ik niet eens. Ik bedoel dan ijsselmeervogels en iets van achilles of zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-11-2007 23:22]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-11-2007 23:37 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ranglijst ZwaarMetaal

1 AA Alzheimer 226.1
2 The Judges 210.6
3 FC Tolsteeg 209.5
4 FC Ulkamania 205.9
5 w817tjes 205.6
6 Blueprint 193.8
7 Mies United 193
8 FC Henkiez 186.8
9 Psychonaut 179.7
10 Innerlogic FC 179.7
11 The Supersubs 176.6
12 Ivarrr 172.6
13 FC Nightmare 137.2
14 fc knoal 133.5
15 ownage040 132



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2007 8:22 by mental Profiel van mental

quote:
Op 25 november 2007 22:38 schreef Judge M. het volgende:
Nu bij Studio Voetbal maar dat kun jij niet ontvangen natuurlijk.

Het zouden er 16 zijn trouwens. Ideetje van Jan Reker
Die eikel moet eens kappen met die debiele ideeen van hem die nergens op slaan.sparta en de rest van die clubs verbannen bah. Sparta en de andere clubs spelen tenminste nog echt mannenvoetbal ipv de grotere clubs met al die mooi weer voetballers van ze, bah.


Fuck the world and fuck you


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-11-2007 8:38 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Allemaal leuk en aardig, mental, maar dat mannenvoetbal levert (helaas voor de fans) blijkbaar niets op.


Bruce Banner


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2007 8:48 by mental Profiel van mental

quote:
Op 26 november 2007 8:38 schreef Lainedil het volgende:
Allemaal leuk en aardig, mental, maar dat mannenvoetbal levert (helaas voor de fans) blijkbaar niets op.
nou, ik heb gister toch anders een paar aardige wedstrijden gezien.en die plannen om alles maar achter de decoder te gooien, walgelijk,het voetbal moet voor de gewone man ook betaalbaar blijven, straks kunnen alleen snobs als chelman nog maar voetbal kijken...


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-11-2007 9:41 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 november 2007 8:48 schreef mental het volgende:
nou, ik heb gister toch anders een paar aardige wedstrijden gezien.en die plannen om alles maar achter de decoder te gooien, walgelijk,het voetbal moet voor de gewone man ook betaalbaar blijven, straks kunnen alleen snobs als chelman nog maar voetbal kijken...



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-11-2007 9:44 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 26 november 2007 8:22 schreef mental het volgende:
Die eikel moet eens kappen met die debiele ideeen van hem die nergens op slaan.sparta en de rest van die clubs verbannen bah. Sparta en de andere clubs spelen tenminste nog echt mannenvoetbal ipv de grotere clubs met al die mooi weer voetballers van ze, bah.


Jij rekent Sparta dus niet tot de beste 16 clubs van Nederland? Bovendien was het Scheringa die alles achter de decoder wil gooien, niet Reker.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2007 9:46 by mental Profiel van mental

quote:
Op 26 november 2007 9:44 schreef Blueprint het volgende:
Jij rekent Sparta dus niet tot de beste 16 clubs van Nederland? Bovendien was het Scheringa die alles achter de decoder wil gooien, niet Reker.
reker, scheringa, van het zelfde laken een pak. en nee, sparta hoort niet tot de beste clubs van nederland nee, dat is nu eenmaal zo.


Fuck the world and fuck you


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-11-2007 9:49 by Blueprint Profiel van Blueprint

De beste 16 toch nog wel? Ik schat ze hoger in dan Heracles, Excelsior en VVV...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2007 9:50 by mental Profiel van mental

quote:
Op 26 november 2007 9:49 schreef Blueprint het volgende:
De beste 16 toch nog wel? Ik schat ze hoger in dan Heracles, Excelsior en VVV...
oh bedoelde je het zo, ik dacht dat je het had over de beste clubs als in de trand van het rijtje ajax feyenooit enzo.dan wel ja uiteraard.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-11-2007 10:00 by Mark Profiel van Mark

Ik word een beetje ziek van al die Amerikaanse toestanden als play-offs en dergelijke. Ik vond de competitie-opzet zoals die was prima. De huidige play-offs mogen ze er van mij sowieso al uit kegelen, laat staan dit nieuwe systeem implementeren. Geen enkel ander significant voetballand voelt enige reden om de competitie-opzet te wijzigen, dus waarom zouden wij dat zonodig moeten doen? Ik zie de winst niet, buiten extra geld voor de bobo's dat toch nooit bij de kleinere clubs terecht komt. amerikaanse toestanden leiden uiteindelijk alleen maar tot ellende, kijk maar naar het veld van Wembley tijdens de wedstrijd Engeland-Kroatie

[edit]En nog steeds geen bevestigingsmailtje van de Bolton wanderers. Je zou denken dat ze mijn achtergrond na zitten trekken op sporen van terroristische dreiging of zo

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 26-11-2007 10:01]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-11-2007 10:23 by altx Profiel van altx

quote:
Op 26 november 2007 9:50 schreef mental het volgende:
oh bedoelde je het zo, ik dacht dat je het had over de beste clubs als in de trand van het rijtje ajax feyenooit enzo.dan wel ja uiteraard.


Je kan toch nog wel tot 16 tellen???


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2007 10:36 by mental Profiel van mental

quote:
Op 26 november 2007 10:23 schreef altx het volgende:
Je kan toch nog wel tot 16 tellen???
jawel, maar het was nog vroeg en dus nog niet helemaal wakker.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2007 11:01 by mental Profiel van mental

@Mark, hoezo bolton wanderers? er zijn zoveel mooiere clubs in engeland man !!!


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-11-2007 11:13 by Mark Profiel van Mark

Jazeker, maar ik heb geruchten gehoord dat BW interesse heeft in Jonas Olsson en ik wilde op hun fan-forum kijken of men daar iets meer gehoord had. Maar die prutsers nemen aardig de tijd om mijn aanmelding te verwerken.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2007 11:14 by mental Profiel van mental

ah zo.


Fuck the world and fuck you


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-11-2007 11:34 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 26 november 2007 11:13 schreef Mark het volgende:
Jazeker, maar ik heb geruchten gehoord dat BW interesse heeft in Jonas Olsson en ik wilde op hun fan-forum kijken of men daar iets meer gehoord had. Maar die prutsers nemen aardig de tijd om mijn aanmelding te verwerken.


Jonas Olsson vertrekt 'vrijwel zeker' in de winterstop bij NEC. Althans, dat beweert zijn zaakwaarnemer Martin Dahlin in het Algemeen Dagblad.

Dahlin is in gesprek met enkele clubs uit de Premier League. Newcastle United zou het meeste belangstelling hebben voor de centrale verdediger die nog tot medio 2009 onder contract staat bij NEC.

'Ik weet dat mijn zaakwaarnemer voor me bezig is, ik wacht wel af', verklaart Olsson. 'Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik naar Engeland wil. Door in de winterstop te vertrekken, kan NEC in elk geval nog geld aan me verdienen.'

Olsson is bezig met zijn derde seizoen in Nijmeegse dienst. In de zomer van 2005 maakte hij de overstap van het Zweedse Landskrona BoIS.

bron: vi.nl


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-11-2007 11:43 by Mark Profiel van Mark



Geweldige voetballer. ik zie hem niet graag vertrekken, maar ik ben wel zo realistisch genoeg om te weten dat we het geld goed kunnen gebruiken. Bovendien gun ik het Olsson van harte, geweldige voetballer met een hele goede mentaliteit die een super-transfer verdient.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-11-2007 16:27 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

De Mos: 'Titelstrijd gaat tussen Ajax en AZ'

26/11/2007 08:11

'De titelstrijd gaat tussen Ajax en AZ', verklaarde Aad de Mos zondag na de 4-1 nederlaag die Vitesse had geleden in De Arena. De trainer van de Arnhemse club heeft de vier titelkandidaten al tegenover zich gehad.

'Ik vind dat AZ het beste voetbal speelt. Die ploeg zal zeker terugkomen. Ik denk ook dat AZ weinig meer zal verliezen', voorspelde De Mos over de club die hij met Vitesse nog de baas was.

In Amsterdam bleef zo'n stunt zondag uit. 'Ajax heeft met geflatteerde cijfers van ons gewonnen. Dit was onze beste wedstrijd van het seizoen.'

'Ajax heeft de kwaliteiten om in een mindere wedstrijd toch te winnen. Dan ben je titelkandidaat. En als je drie van zulke spitsen hebt, ben je altijd bewapend', verwees De Mos in het Algemeen Dagblad naar Klaas-Jan Huntelaar, Luis Suárez en Albert Luque.



Hahaha die vent is gek man, die joden staan nu 10 punten voor op AZ hoe willen ze dat ooit in gaan halen


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-11-2007 16:50 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Aadje kent hoogstwaarschijnlijk het gezegde "Eens per jaar wordt PSV kampioen" niet



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-11-2007 16:55 by mental Profiel van mental

pff dan liever ajax weer een keer.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-11-2007 16:57 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 26 november 2007 16:55 schreef mental het volgende:
pff dan liever ajax weer een keer.


Haha jood


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-11-2007 22:01 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 25 november 2007 22:29 schreef mental het volgende:
ach mark, volgende weekend krijgen ze op hun klootzak !

Ja hoor Mental, ja hoor! :')

Het staat pas 6-0, maar het wordt vast 6-7!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-12-2007 0:44 by Lionheart Profiel van Lionheart

7-1 is het geworden, niet te geloven dat juist FC Utrecht thuis zo'n score behaald tegen Sparta.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen