IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ajax is Gay [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2007 10:16 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-12-2007 10:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Misschien zou de KnvB zelf eens moeten gaan zorgen bij veiligheid bij wedstrijdjes?

De KNVB is niet uitgezonderd voor effecten van stakingen, misschien moeten ze eens uit hun troontje komen en zelfs eens wat regelen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2007 10:23 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 december 2007 10:18 schreef Jenje het volgende:
Misschien zou de KnvB zelf eens moeten gaan zorgen bij veiligheid bij wedstrijdjes?


De wet staat niet toe dat een private organisatie zich op openbaar terrein (buiten het stadion dus) met de veiligheid gaat bemoeien, zeker wanneer het de geweldsmonopolie van de politie betreft. Het zou dus een beetje raar zijn, wanneer je een organisatie voor iets verantwoordelijk zou stellen waartoe ze niet bevoegd zijn en wat in stricte zin helemaal niks met hun kernactiviteit, nl. wedstrijden in een stadion te maken heeft. Je kan van de Baroeg ook niet verwachten dat ze voorkomen dat een dronken mongool Station Lombardijen gaat verbouwen.

Binnen de stadions kunnen de clubs het wel en daar hebben ze zelf maatregelen voor getroffen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-12-2007 14:12 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 december 2007 10:23 schreef Chelman het volgende:
de geweldsmonopolie van de politie betreft


De overheid als geheel heeft toch het geweldsmonopolie? Wat dan weer binnen de overheid alleen door politie, leger enzovoorts legaal wordt gebruikt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2007 14:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 december 2007 14:12 schreef ZelThoR het volgende:
De overheid als geheel heeft toch het geweldsmonopolie? Wat dan weer binnen de overheid alleen door politie, leger enzovoorts legaal wordt gebruikt.


Klopt, maar ik heb het even tot de politie beperkt aangezien ik voor het gemak uitga dat ons leger vooralsnog niet met tanks uitrukt voor een wedstrijdjes PSV-Ajax.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-12-2007 14:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 december 2007 10:23 schreef Chelman het volgende:
De wet staat niet toe dat een private organisatie zich op openbaar terrein (buiten het stadion dus) met de veiligheid gaat bemoeien, zeker wanneer het de geweldsmonopolie van de politie betreft.



dus toch maar geen pinkertons dan?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-12-2007 15:35 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 december 2007 14:57 schreef attila_de_hun het volgende:
dus toch maar geen pinkertons dan?


Jawel, mits ze in opdracht van de overheid werken. Outsourcing.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-12-2007 15:57 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Sparta definitief rond met Foeke Booy
18 december 2007

Foeke Booy keert terug in de Eredivisie. De oud-coach van FC Utrecht, die de ploeg uit de Domstad naar twee KNVB bekers leidde, is de nieuwe trainer van Sparta. Hij volgt Gert Aandewiel op, die vorige maand ontslagen werd na een reeks slechte prestaties. Booy, die een contract voor anderhalf seizoen getekend heeft, wordt vanmiddag om 17.00 uur officieel gepresenteerd op het Kasteel.

Sinds het vertrek van Aandewiel zat oud-international Adri van Tiggelen als interim-coach op de bank bij de Rotterdamse club. Niet zonder succes, want met de Spijker op de bank won Sparta van zowel NEC als Roda JC. Dit betekenden de eerste zeges van dit seizoen, waardoor de ploeg steeg van de laatste naar de veertiende plaats.

Booy was tot afgelopen zomer in dienst bij FC Utrecht, maar verruilde de club uit de Domstad in juli voor Al-Nasr uit Saudi-Arabië. In het Midden-Oosten kon de oud-speler van onder meer FC Utrecht, FC Groningen en Club Brugge echter niet aarden, waarna hij vorige maand ineens terugkeerde naar Nederland.



Zeer goed nieuws voor Sparta!



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-12-2007 15:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ah mooi! Nu Verbeek weggaat komt die Liewarder niet naar Heerenveen in ieder geval


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-12-2007 23:06 by M. Profiel van M.

Echt vreemd man, dat Verbeek weggaat. Ik ben benieuwd met wie ze op de proppen komen dan...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-12-2007 23:22 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 18 december 2007 23:06 schreef M. het volgende:
Echt vreemd man, dat Verbeek weggaat. Ik ben benieuwd met wie ze op de proppen komen dan...


+ 1. Na de resultaten van Heerenveen de afgelopen jaren en de goede ervaringen die ze daar hebben met lang-aanblijvende coaches, had ik toch wel verwacht dat ze zijn contract zouden verlengen. Ik heb geen idee welke coach uit het Nederlandse gilde bij Heerenveen zou passen. En ik neem niet aan dat ze een buitenlander aantrekken (Mourinho? ).

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 18-12-2007 23:22]



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-12-2007 23:23 by M. Profiel van M.

Tja, misschien dat Riemer z'n pensioen niet goed trekt en aan de slag wil?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-12-2007 23:24 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 18 december 2007 23:23 schreef M. het volgende:
Tja, misschien dat Riemer z'n pensioen niet goed trekt en aan de slag wil?


Dat zou pas een stunt zijn.

Of Ron Jans wil wel eens iets anders dan Groningen.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-12-2007 0:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Je bedoelt hogerop


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-12-2007 2:04 by Blueprint Profiel van Blueprint

Ik begrijp ook niet echt waarom Heerenveen van Verbeek af wil, misschien zijn er persoonlijke conflicten binnen de club?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-12-2007 2:56 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Dat er iets niet helemaal pluis is lijkt me duidelijk, die voorzittert zei dat ze het 'wel tijd vonden voor een andere trainer, omdat hij er 'al' 4 jaar zit'. Bij Ajax kan ik me zo'n opmerking wel voorstellen, bij Heerenveen zet ik er echter wat vraagtekens bij.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 19-12-2007 2:56]


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-12-2007 8:37 by altx Profiel van altx

quote:
Op 19 december 2007 2:56 schreef WhiteRider het volgende:
Dat er iets niet helemaal pluis is lijkt me duidelijk, die voorzittert zei dat ze het 'wel tijd vonden voor een andere trainer, omdat hij er 'al' 4 jaar zit'. Bij Ajax kan ik me zo'n opmerking wel voorstellen, bij Heerenveen zet ik er echter wat vraagtekens bij.


Maar da's meer omdat ze bij Ajax nu niet echt een goede visie voor de lange termijn hebben...

Moeten ze voor de grap eens bij clubs als Arsenal of beter nog Man Utd kijken. Daar beschouwen ze 4 jaar als een aanloopperiode...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-12-2007 9:22 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 19 december 2007 2:04 schreef Blueprint het volgende:
Ik begrijp ook niet echt waarom Heerenveen van Verbeek af wil, misschien zijn er persoonlijke conflicten binnen de club?


Ik begreep dat Verbeek zelf ook iets anders wil...


spelfout weggehaald...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-12-2007 14:25 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 december 2007 2:56 schreef WhiteRider het volgende:
Dat er iets niet helemaal pluis is lijkt me duidelijk, die voorzittert zei dat ze het 'wel tijd vonden voor een andere trainer, omdat hij er 'al' 4 jaar zit'. Bij Ajax kan ik me zo'n opmerking wel voorstellen, bij Heerenveen zet ik er echter wat vraagtekens bij.
Ja idd. Foppe heeft volgens mij zijn zilveren jubileum nog gehad daar.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-12-2007 21:43 by Mark Profiel van Mark

Ajax blokkeert transfer Emanuelson

AMSTERDAM - Ajax wil niet meewerken aan een transfer van Urby Emanuelson naar Tottenham Hotspur. ,,Urby is een basispeler'', stelt technisch directeur Martin van Geel. ,,We zitten dun in de verdedigers. Dan is het niet aan de orde om in de winterstop een speler als Emanuelson te verkopen.''
Brian Berkleef, de zaakwaarnemer van Emanuelson, verklaarde woensdag al dat de linksback wel iets voelde voor een vertrek naar Tottenham Hotspur. Emanuelson stond eerder dit seizoen ook al in de belangstelling van AS Roma. De verdediger staat nog tot de zomer van 2011 bij Ajax onder contract.

[bron: AD]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2007 22:54 by mental Profiel van mental

Damn, meteen laten gaan die emanuelson,met afstand de slechtste speler van ajax...


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-12-2007 22:59 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe mijn pa en ik zitten alijd te geinen over die gast, laatst weer met die docu van hem.

"heeeey urrrbyyyy"

MMz zo is hij eigenlijk niet grappig, je zou erbij moeten zijn


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2007 23:00 by mental Profiel van mental

Zouden die lui van de spurs zijn portret op rtl hebben gezien pas ?


Fuck the world and fuck you


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 20-12-2007 23:06 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Pffff... Thank god. Toch liever Lee of Bale als linksback. Of Rocha. Of Stalteri. Of zelfs Assou-Ekotto.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2007 23:07 by mental Profiel van mental

quote:
Op 20 december 2007 22:59 schreef Burzum het volgende:
Hehe mijn pa en ik zitten alijd te geinen over die gast, laatst weer met die docu van hem.

"heeeey urrrbyyyy"

MMz zo is hij eigenlijk niet grappig, je zou erbij moeten zijn
ik kan me er wel iets bij voorstellen, ik ken je pa inmidels wel een beetje, hehe.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen