IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ajax is Gay [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-12-2007 16:49 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Edit: even quoten i.v.m. nieuwe pagina enzo.
quote:
Op 4 december 2007 16:13 schreef Tenderstrike het volgende:
PSV legt 17-jarige Peruviaan vast

Door Bert (Dond3r) op dinsdag 4 december 2007 09:16
Bron: PSV Netwerk

Volgens de krant El Bocon uit Peru heeft PSV zich zo goed als zeker weten te verzekeren van de diensten van Reimond Manco. Het grote 17-jarige talent uit Peru was afgelopen jaar de beste speler op het Zuid-Amerikaans kampioenschap onder 17. Pas in augustus, als hij 18 wordt, zou hij voor PSV kunnen tekenen.

De aanvallende middenvelder maakte inmiddels zijn debuut voor Allianza Lima en scoorde toevallig afgelopen weekend op schitterende wijze zijn eerste goal voor de topclub in Peru, waar ook Jefferson Farfán gespeeld heeft alvorens naar PSV te verkassen.

Manco liet zelf gisteren in Peru weten zich te concentreren op Allianza Lima en voor dit soort zaken door te verwijzen naar zijn manager. PSV zou een akkoord hebben bereikt over de verwerving van 60% van de transferrechten. Het akkoord zou Allianza Lima voorlopig uit de financiële problemen helpen. Het bod van PSV zou beter zijn geweest dan dat van Boca Juniors en Real Madrid. Een en ander zou in de volgende dagen rond moeten komen.

Een Zuid-Amerikaanse, jonge, speler naar PSV.

Ja, dat bevalt wel denk ik!

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 04-12-2007 16:49]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-12-2007 16:52 by Lionheart Profiel van Lionheart

Een opvolger voor Farfan, straks Farfan maar verkopen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-12-2007 16:52 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ja, en van het restbedrag een verdediger van het niveau Alex aanschaffen, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 04-12-2007 16:53]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-12-2007 16:55 by Lionheart Profiel van Lionheart

Mwah, een Alex is toch van de buitencategorie en PSV heeft potentiële topverdedigers in huis.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-12-2007 16:56 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ja, als je uitgaat van Gomes ja. Ik vermoed echter dat hij nog wel een keer wordt weggekocht. Dan heb ik ineens een stuk minder vertrouwen in Marcellis en co.


herrie
Usericon van herrie
Posted 04-12-2007 18:16 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 3 december 2007 13:27 schreef Mark het volgende:
Ja, en nou willen ze dat de gemeente hen 6.5 miljoen kwijtscheldt ook nog. Stelletje prutsers. Ze hadden die Arneppers al jaren geleden hun licensie moeten afnemen.


+ 666!!! wat een gvd'se aanfluiting is het dat die club nog betaald voetbal speelt. Maar ja, Kessler heeft zo z'n eigen beleid.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-12-2007 19:30 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 3 december 2007 15:56 schreef Daops het volgende:
haha, klopt. Vitesse heb ik ook nooit gesnapt, met dank aan Aalbers en z'n veel te grote betonnen bak.


Dikke +1!!!


Bareuh...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-12-2007 12:13 by mental Profiel van mental

Nou, zondag tegen NEC, benieuwd met hoeveel we nu weer zullen gaan verliezen.hoe meer nederlagen we nog te verwerken krijgen geen idee, maar de jupiler league wordt steeds aantrekkelijker.goedkopere seizoenskaarten,alleen de echte supporters zullen nog komen en het bier is dr beter. kan Bonthuis meteen zijn plannen voor uitbreiding in zijn reet douwen.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-12-2007 12:33 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Gomes: "Ik teken niet meer bij PSV"
05 december 2007

Heurelho Gomes is teleurgesteld over de handelswijze van PSV. Voor de doelman lag een contract tot medio 2013 klaar, maar directeur Jan Reker trok het aanbod in. De Braziliaan peinst er nu niet meer over om zich langer aan de Eindhovenaren te verbinden.

"Het gaat niet meer zo goed als in de vorige jaren", zegt de 26-jarige Gomes in VI. "Dat heeft te maken met de manier waarop de organisatie de laatste tijd te werk gaat. Toen de club mij vroeg of ik me happy voelde, heb ik laten weten dat ik graag door wilde gaan met de samenwerking. Daarop hebben ze voorgesteld mijn contract open te breken en te verlengen. Het toekomstplaatje zat al in mijn hoofd. Tot 2013 zou ik bij PSV blijven, daarna zouden we terugkeren naar Brazilië."

"Nadat el presidente Jan Reker ons in september had toegezegd dat het in orde zou komen, passeerde één maand en daarna nóg één", gaat Gomes verder. "Ze zijn de afspraak niet nagekomen. Ze hebben vervolgens weer een vergadering belegd om alsnog het contract te regelen. Maar daar ben ik niet meer blij mee. Ik teken niet. Dat heeft niks te maken met geld. Ik ben mijn vertrouwen in de clubleiding kwijtgeraakt. Het goede gevoel is weg. Ik heb altijd mijn volste vertrouwen aan de club gegeven, ik wilde op dezelfde manier worden terugbetaald. Dat is niet gebeurd."

Naast de contractperikelen is de sluitpost ook niet te spreken over hoe club is omgegaan met het vertrek van trainer Ronald Koeman. "Ik ben niet blij met de warrige situatie. Opeens is de trainer weg, dan krijgen we een nieuwe voor slechts een paar weken en dan komt er in januari wéér een nieuwe trainer. Ook die staat maar een paar maanden voor de groep. Dat is geen goede zaak."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ze hebben z'n vervanger toch al in huis.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-12-2007 12:35 by mental Profiel van mental

Flikker toch op, Gomes ruikt gewoon het geld van Valencia, ipv dat ie dat nou gewoon zegt...


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-12-2007 15:44 by Lionheart Profiel van Lionheart

Brazilianen kunnen altijd zo overdrijven als er iets is wat hun niet zint of Gomes heeft dezelfde zaakwaarnemer als Alves, hecht er niet veel waarde aan.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-12-2007 11:29 by Mark Profiel van Mark

Zondag tegen Sparta, dus gezien onze reputatie als redder in nood van ploegen die even wat minder draaien zal Sparta eindelijk wel weer eens een driepunter gaan pakken

Maar goed, ik blijf hopen en als Utrecht 7-1 kan maken dan moet een 0-2 toch zeker wel te doen zijn


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-12-2007 11:31 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik heb gisteren in de HMH al met een stel maten geproost op het kampioenschap van PSV en Europees voetbal voor NAC

Naja, dat kampioenschap dat komt wel goed. Alle vertrouwen in Sef Vergoosen



Legion
Usericon van Legion
Posted 06-12-2007 11:37 by Legion Profiel van Legionhttp://



My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-12-2007 21:41 by Lionheart Profiel van Lionheart

PSV 0-2 achter tegen Roda JC dankzij Gomes, anders had het wel 0-5 gestaan voor Roda JC.

EDIT: 0-3 zelfs voor Roda JC.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-12-2007 21:57 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hoppa, 0-4 voor Roda JC, wat een afstraffing voor PSV en dat in eigen huis, kansloos.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-12-2007 22:04 by M. Profiel van M.

He verdomme, net nu ik Kah eruit had gezet omdat ik dacht dat PSV dit wel ff zou cheffen.

Maar het maakt wel het leed van vorige week een beetje goed .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 07-12-2007 22:07 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#



Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-12-2007 22:14 by mental Profiel van mental

toch nog een doelpunt voor pisvee.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-12-2007 22:15 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 7 december 2007 22:14 schreef mental het volgende:
toch nog een doelpunt voor pisvee.


Gescoord door een Spartaan.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-12-2007 22:15 by Lionheart Profiel van Lionheart

2-4, Koevermans.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 07-12-2007 22:16 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

ROFLWAFFLES!!

Feyenoord wordt nog steeds kampioen, natuurlijk.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-12-2007 22:19 by mental Profiel van mental

quote:
Op 7 december 2007 22:16 schreef Rasputin het volgende:
ROFLWAFFLES!!

Feyenoord wordt nog steeds kampioen, natuurlijk.
Ik mag toch hopen van niet.


Fuck the world and fuck you


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 07-12-2007 22:23 by attematic Profiel van attematic

verd... 4-2 met Gompie in het doel bij profcoach...


10.10.1942 - 20.11.2011


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 07-12-2007 22:26 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Kirchroa!


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen