IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ajax is Gay [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-12-2007 20:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ook :

NAC en Ronnie Stam zijn het definitief eens over een langere verbintenis. Woensdag spraken club, speler en zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker al de intentie uit over een vierjarige contractverlenging bij de Bredase club. Dat betekent dat Stam zich tot 2012 aan NAC verbindt.




Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-12-2007 20:55 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Hell yeah! 0-1 voor Sparta tegen Roda. Hou dat vol!



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-12-2007 21:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En nog meer goed nieuws:

Doelman Gomes blijft tot medio 2013 bij PSV. De 26-jarige Braziliaan bereikte donderdagavond overeenstemming met de Eindhovense club over de tweejarige verlenging van zijn contract. Anderhalve week geleden dreigde Gomes nog met een vertrek omdat PSV volgens hem zijn beloftes niet nakwam.

Gomes sprak al in augustus met PSV over een nieuw contract dat hem tot medio 2013 in Eindhoven zou houden. "Maar toen ging het mis, een lange stilte brak aan", aldus Gomes twee weken geleden in Voetbal International. "Reker zei dat hij eerst nog met de Raad van Commissarissen moest praten, terwijl hij al had toegezegd dat het nieuwe contract akkoord was."

Een week later was de lucht tussen de club en de doelman geklaard. "Het goede gevoel komt langzaam terug", zei de doelman afgelopen dinsdag tegen het ANP. "Ik wil hier graag voor een langere periode blijven, maar dan moet ik wel het gevoel hebben dat we om de prijzen kunnen spelen."

Donderdag werd de hernieuwde vriendschap tussen keeper en club beklonken. Eerder al verlengde PSV de contracten van Timmy Simons, Carlos Salcido en Ibrahim Afellay. "Met het langer vastleggen van haar dragende spelers wil de club een duidelijk signaal afgeven wat betreft de sportieve ambities voor de toekomst", schrijft PSV op de clubsite.




Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-12-2007 21:31 by Lionheart Profiel van Lionheart

Eerlijk gezegd is Gomes de enige dragende speler van PSV op dit moment.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 14-12-2007 21:52 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

0 - 3 voor Sparta!!


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-12-2007 21:54 by Lionheart Profiel van Lionheart

WTF? Zegt wel genoeg hoe beroerd de Nederlandse Eredivisie is.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-12-2007 23:19 by mental Profiel van mental

quote:
Op 14 december 2007 1:14 schreef herrie het volgende:
aangezien het zo enorm voortvarend gaat met die ge-wel-di-ge (degradatiekandidaat) club van je, ga ik er gemakshalve ervan uit dat jij zelfs geen eens teletekst wil kijken de aankomende 20 speelronden.
HE DROPLUL!!! Had je nou nog wat ???


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-12-2007 0:18 by M. Profiel van M.

quote:
Op 14 december 2007 23:19 schreef mental het volgende:
HE DROPLUL!!! Had je nou nog wat ???

Ik zeg, gevalletje scorebordjournalistiek.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-12-2007 0:19 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 december 2007 0:18 schreef M. het volgende:
Ik zeg, gevalletje scorebordjournalistiek.
Wat jij zegt zal me aan mijn behaarde reet roesten, M.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-12-2007 0:22 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Toch prima prestatie van Sparta, kan niet anders zeggen


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-12-2007 3:20 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 december 2007 0:22 schreef Burzum het volgende:
Toch prima prestatie van Sparta, kan niet anders zeggen
+1

5de plaats ole ole

En morgen hopelijk de 4de plek



Daops
Usericon van Daops
Posted 15-12-2007 12:02 by Daops Profiel van Daops

Proficiat Mental, keurig resultaat

Zal moeilijk zijn, maar benieuwd of wij de stijgende lijn morgen in Groningen kunnen vasthouden..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 15-12-2007 15:30 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Ajax-PSV en Feyenoord-AZ gaan niet door

15/12/2007 13:00

Ajax-PSV en Feyenoord-AZ zijn afgelast. Dat hebben burgemeesters Job Cohen en Ivo Opstelten van respectievelijk Amsterdam en Rotterdam zaterdagochtend besloten. 'Het risico is te groot.'

Het tweetal zag zich genoodzaakt de wedstrijden af te gelasten vanwege de staking die de politiebonden ACP en ANPV hebben aangekondigd. Na langdurig overleg met politie en bonden concludeerden Cohen en Opstelten dat zij de veiligheid niet kunnen garanderen. Feyenoord en AZ zouden het zaterdagavond tegen elkaar hebben opgenomen in De Kuip, Ajax en PSV wilden zondag in De Arena de strijd met elkaar aangaan.

'De overweging is dat het risico te groot is', legde een woordvoerster van Cohen uit. 'Je kunt nooit voorspellen hoe zo'n wedstrijd zal verlopen. De rechter heeft dan wel bepaald dat de agenten in actie moeten komen als de boel uit de hand dreigt te lopen. Maar in het geval van voetbalrellen, ben je dan te laat. De burgemeester is uiteindelijk eindverantwoordelijk en daarom is besloten de wedstrijd af te gelasten.'

'Wij hebben uiteraard begrip voor de beslissing van de burgemeester', reageerde financieel directeur Onno Jacobs namens Feyenoord op de website van de Rotterdamse club. 'Hij is immers verantwoordelijk voor de orde en veiligheid in de stad. Wel is het bijzonder triest dat de politiebonden hun strijd uitvechten over de rug van de clubs en de toeschouwers, dat Feyenoord hier behoorlijk wat financiële schade door ondervindt en dat heel voetbalminnend Nederland een prachtig weekend door de neus wordt geboord.'

Zowel Ajax als Feyenoord zou al een bedrag van tweehonderdduizend euro hebben uitgegeven in de voorbereiding op de duels, terwijl de schade geleden door het missen van live-uitzendrechten wordt beraamd op circa 1,1 miljoen euro per wedstrijd.

PSV's interim-coach Jan Wouters was eveneens teleurgesteld: 'Het is een grote wedstrijd, daarvoor ben je meerdere dagen bezig met de voorbereiding. Ook voor de supporters is het natuurlijk enorm teleurstellend.'

De KNVB zal het niet makkelijk krijgen nieuwe data te vinden voor beide toppers. Vooral de wedstrijd van Ajax zorgt voor hoofdbrekens. Risicoduels van de Amsterdammers moeten op zondag worden gespeeld. 'En alle zondagen tot aan het EK zitten al vol', laat de KNVB weten.




headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-12-2007 15:31 by mental Profiel van mental

quote:
Op 15 december 2007 12:02 schreef Daops het volgende:
Proficiat Mental, keurig resultaat

Zal moeilijk zijn, maar benieuwd of wij de stijgende lijn morgen in Groningen kunnen vasthouden..
danke, Danke. als wij nou nog winnen van NAC is t helemaal kat in t bakkie.dan nog gelijkspelen bij feyenoord ofzo, hehe. success iig !


Fuck the world and fuck you


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 15-12-2007 15:32 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Wat belachelijk weer en wat een non-argumenten!!


~ By the fallen one I shall arise ~


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 15-12-2007 15:39 by De Ulk Profiel van De Ulk

Dit staat op teletekst:

quote:
De topduels in de eredivisie gaan dit
weekeinde niet door.De burgemeesters
van Amsterdam en Rotterdam hebben dat
besloten vanwege de politie-acties voor
een betere cao.Volgens hen kunnen ze
de veiligheid onvoldoende garanderen.

Het gaat om de wedstrijden Feyenoord-
AZ,die voor vanavond op het programma
stond,en Ajax-PSV,die morgen zou worden
gespeeld.De politiebonden ACP en ANPV
wilden voor,tijdens en na de duels
actievoeren.

Ajax heeft nog bekeken of de wedstrijd
toch kon worden gespeeld door andere
maatregelen te nemen.Maar besloten is
dat het duel definitief niet doorgaat.




Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-12-2007 22:18 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 december 2007 22:16 schreef Mark het volgende:
Ik heb het echt even helemaal gehad met voetbal. Volgende week uit tegen Sparta, en aangezien die het momenteel ook niet al te lekker doen zullen we wel verliezen en zal Sparta daarna de weg terug naar boven weer vinden. Het is gewoon endemisch. Helemaal doodongelukkig word ik ervan, eerlijk waar



And the beat goes on...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-12-2007 3:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 11 december 2007 17:39 schreef NecRobert het volgende:
Ach, onze Jelle laat er wel even een paar door voor volk en vaderland
Zei ik het niet?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-12-2007 11:07 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 15 december 2007 3:20 schreef Judge M. het volgende:
En morgen hopelijk de 4de plek


Jammer maar helaasch...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Daops
Usericon van Daops
Posted 16-12-2007 12:11 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 16 december 2007 11:07 schreef Mark Z het volgende:
Jammer maar helaasch...


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-12-2007 12:34 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 december 2007 3:14 schreef NecRobert het volgende:
Zei ik het niet?
Ik heb er nog niks van teruggezien maar ik kon mijn oren niet geloven toen ik het vannacht navroeg op station Breda aan een controleur:

"O ja, wat heeft NAC gedaan vanavond?"
- "Ehmz.. 5-1 geloof ik.."
"Wow! 5-1! Vet! Dan staan we dik 4de nu!"
- "Nee, ze hadden met 5-1 verloren.. Geloof ik.."
" Damn..."

Nog even wat reacties nagelezen en het schijnt terecht geweest te zijn. Collectieve off-day van NAC met een paar blunders en Heerenveen was stukken beter georganiseerd. Mijn felicitaties richting het Noorden derhalve



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-12-2007 12:51 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 11 december 2007 17:30 schreef Judge M. het volgende:
Niemand wint er in Breda!




spelfout weggehaald...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-12-2007 12:56 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

PWN


Bruce Banner


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-12-2007 13:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 16 december 2007 12:34 schreef Judge M. het volgende:


Nog even wat reacties nagelezen en het schijnt terecht geweest te zijn. Collectieve off-day van NAC met een paar blunders en Heerenveen was stukken beter georganiseerd. Mijn felicitaties richting het Noorden derhalve
hehe thanks. Heb de hele wedstrijd gezien. In het begin drong NAC nog wel eens aan, maar na een half uur was het Heerenveen wat de klok sloeg. Maar sowieso vier van de vijf doelpunten waren forse persoonlijke fouten van NAC.
Wel een lueke wedstrijd trouwens! Dat jij niet eens aanwezig was??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-12-2007 13:22 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 december 2007 13:18 schreef NecRobert het volgende:
Dat jij niet eens aanwezig was??
Mijn "vaste" vak (de B-side, voor de TV kijkers de korte zijde achter het linkerdoel) is dit hele seizoen uitverkocht met seizoenkaarthouders. En die heb ik net als vorig seizoen geen genomen dit seizoen. Iets met vriendinnetjes die je graag wilt zien in het weekend en drukke werkzaamheden in Eindhoven

Ik heb maar een clubcard besteld. Als het goed is met een maat van me naar NAC-VVV. Jammergenoeg wel op een andere tribune maar ach.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen