IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ajax is Gay [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-11-2007 12:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2007 12:05 schreef Daops het volgende:
Je zet er veiligheidshalve maar niet bij welke beker en wanneer?
Hoor ik nu een Haarlemse lama schijten?



Daops
Usericon van Daops
Posted 02-11-2007 12:10 by Daops Profiel van Daops

Ach, vanavond gaat VVV gewoon over de pijnbank..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-11-2007 12:13 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2007 12:10 schreef Daops het volgende:
Ach, vanavond gaat VVV gewoon over de pijnbank..
Ik vond de aankondiging bij RTL voetbal gisteren wel mooi: "Morgen nemen 2 directe concurrenten het tegen elkaar op."



Daops
Usericon van Daops
Posted 02-11-2007 12:16 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 2 november 2007 12:13 schreef Judge M. het volgende:
Ik vond de aankondiging bij RTL voetbal gisteren wel mooi: "Morgen nemen 2 directe concurrenten het tegen elkaar op."
Helaas is dat zo momenteel wel. Met alle respect, van een club als VVV moet normaal gewonnen worden. Gebeurt het niet, zie ik het somber in. Ondanks de grote zak geld die er binnen is gehaald..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-11-2007 12:19 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2007 12:16 schreef Daops het volgende:
Ondanks de grote zak geld die er binnen is gehaald..
Vertel!



Daops
Usericon van Daops
Posted 02-11-2007 13:10 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 2 november 2007 12:19 schreef Judge M. het volgende:
Vertel!
Eh, de transfers van beste spelers El Hamdaoui naar FC Scheringa (8 miljoen) en Hadouir naar Roda (8 ton) op (zwarte) vrijdag 31 augustus..

En naar verwachting zal ook Kargbo voor een leuk bedrag in de winterstop vertrekken, aangezien er diverse topclubs interesse hebben.

Leuk, financieel in het linkerrijtje staan..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-11-2007 13:11 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ach ja, volgens mij staat Heerenveen financieel bovenaan zodra Alves verkocht is...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-11-2007 13:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2007 13:10 schreef Daops het volgende:
En naar verwachting zal ook Kargbo voor een leuk bedrag in de winterstop vertrekken, aangezien er diverse topclubs interesse hebben.
Hmmz, dat vond ik tegen NAC de beste man van het veld. Zo hou je helemaal niks meer over natuurlijk.



Daops
Usericon van Daops
Posted 02-11-2007 13:15 by Daops Profiel van Daops

@ NecroRobert: Ach, omdat Alves niet naar AZ vertrok, hebben wij de grootste transfer uit de clubgeschiedenis gemaakt

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 02-11-2007 13:15]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 02-11-2007 13:19 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 2 november 2007 13:15 schreef Judge M. het volgende:
Hmmz, dat vond ik tegen NAC de beste man van het veld. Zo hou je helemaal niks meer over natuurlijk.
Precies, vandaar mijn cynisme. Leuk dat je knaken hebt, maar als je constant je beste spelers wegdoet.. speel je telkens in de onderste regionen. Uiteindelijk moet er ook gewoon gespresteerd worden op het veld.

Kargbo is bijna altijd de beste man in het veld. Geweldige speler met een instelling waar de rest een voorbeeld aan kan nemen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-11-2007 13:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2007 13:19 schreef Daops het volgende:
Precies, vandaar mijn cynisme. Leuk dat je knaken hebt, maar als je constant je beste spelers wegdoet.. speel je telkens in de onderste regionen. Uiteindelijk moet er ook gewoon gespresteerd worden op het veld.

Kargbo is bijna altijd de beste man in het veld. Geweldige speler met een instelling waar de rest een voorbeeld aan kan nemen
Dan zou je toch denken dat als je toch geld achter de hand hebt van de eerdere transfers je je dragende spelers een verbeterde aanbieding kunt doen.



Daops
Usericon van Daops
Posted 02-11-2007 13:31 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 2 november 2007 13:24 schreef Judge M. het volgende:
Dan zou je toch denken dat als je toch geld achter de hand hebt van de eerdere transfers je je dragende spelers een verbeterde aanbieding kunt doen.
Dat gebeurt ook wel. Juist omdat het contract met El Hamdoui tussentijds is opengebroken, kon ie voor zoveel weg.

Maar uiteindelijk kun je een Kargbo niet houden als een Manchester United aanklopt. Hem gun ik het ook wel, heeft hart voor de club en gaat er altijd voor.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-11-2007 13:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 november 2007 13:31 schreef Daops het volgende:
heeft hart voor de club
Dat dachten wij van Judas ook



Daops
Usericon van Daops
Posted 02-11-2007 13:42 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 2 november 2007 13:33 schreef Judge M. het volgende:
Dat dachten wij van Judas ook
Dat was inderdaad klote. Kargbo is echter eerlijk, dat Willem II voor hem een opstap is naar het grotere werk. Maar gaat er iedere wedstrijd voor 100% in.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-11-2007 22:28 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 2 november 2007 12:16 schreef Daops het volgende:
Helaas is dat zo momenteel wel. Met alle respect, van een club als VVV moet normaal gewonnen worden. Gebeurt het niet, zie ik het somber in. Ondanks de grote zak geld die er binnen is gehaald..


1-2 achter...
edit: en verloren dus, sterkte met de rest van het seizoen en de nacompetitie.

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 02-11-2007 22:35]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-11-2007 22:34 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hehe, dat willem II toch....


spelfout weggehaald...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-11-2007 7:23 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

En Kargbo deed het toch wel weer leuk gisteren.

Mooi doelpunt van Kahya trouwens.



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 03-11-2007 7:26 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri



headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-11-2007 11:13 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 2 november 2007 22:28 schreef Blueprint het volgende:
1-2 achter...
edit: en verloren dus, sterkte met de rest van het seizoen en de nacompetitie.


Nacompetitie? Jij bent nog optimistisch...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-11-2007 12:44 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Hoppa, 3 punten in Dordrecht en strak bovenaan in de periode. Wordt tijd dat er weer eens wat te vieren valt


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-11-2007 13:02 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Willem II :').

"Voor de rust stichtten beide doelmannen zelfs het meeste gevaar door van iedere terugspeelbal een halve kans te maken." :') !!

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 03-11-2007 13:03]


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-11-2007 14:19 by Daops Profiel van Daops

Misschien het beste wat Willem II kon overkomen, deze nederlaag tegen de hekkensluiter. Als er een magere overwinning of gelijkspel uitgerold was, kon het bestuur zich hier weer achter verschuilen. We zijn nu tweemaal achter elkaar zwaar voor lul gezet op tv, en het laat zien dat dit Willem II geen schim is van wat het een paar jaar geleden was.

De akties van de supporters hebben hun vruchten afgeworpen. Het schijnt dat Wassing (bestuurslid technische zaken) vanmorgen opgestapt is. Het is een begin.. Triest was wel de bestorming van de hoofdtribune van enkele pubertjes met capuchon, waarvan er eentje kennelijk zelfs speler van der Struijk in het gezicht heeft geslagen na afloop. Levenslang stadionverbod

Lichtpuntje was zoals altijd Kargbo. Mooie goal, en hij had als enige het lef om na afloop het publiek te bedanken.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-11-2007 16:36 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Zal mij benieuwen of Heerenveen straks iets tegen PSV kan beginnen. Uurtje of half 7 die kant maar es op.


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-11-2007 16:37 by mental Profiel van mental

quote:
Op 3 november 2007 16:36 schreef varanus het volgende:
Zal mij benieuwen of Heerenveen straks iets tegen PSV kan beginnen. Uurtje of half 7 die kant maar es op.
ALVES!!! ALVES!


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-11-2007 16:40 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Laat PSV maar gewoon winnen anders staan die joden straks weer op 1.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen