IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Ajax is Gay [De Nederlandse Voetbalcompetitie] Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-11-2007 19:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 november 2007 17:35 schreef varanus het volgende:
Schwalbarez....

Dat lijkt echt he-le-maal nergens op, Gurbe, opnieuw!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-11-2007 20:09 by Mark Profiel van Mark

Godver godver kwijl!!!!!!

Plannen voor uitbreiding N.E.C. stadion 2010:

http://www.nec-nijmegen.nl/files/NEC_brochure_web_low.pdf


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-11-2007 20:19 by Mark Profiel van Mark







She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-11-2007 20:24 by mental Profiel van mental

Straks maar weer Studio Ajax kijken, hopelijk weet borst nu al wie de nieuwe trainer van sparta zal worden.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-11-2007 20:28 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 november 2007 20:19 schreef Mark het volgende:





Met afstand het mooiste stadion van de eerste divisie!



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-11-2007 20:31 by mental Profiel van mental

nee man, dat is het sparta stadion.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-11-2007 20:54 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 11 november 2007 20:28 schreef Judge M. het volgende:
Met afstand het mooiste stadion van de eerste divisie!



Eg nie dus, hee

We hebben de aansluiting met de middenmoot weer hervonden, volgende week Utrecht over de knie leggen en dan gestaag op weg naar het linkerrijtje


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-11-2007 10:27 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Van Tiggelen wil taken Aandewiel wel overnemen
12 november 2007

Sparta ziet Adri van Tiggelen als de belangrijkste kandidaat om de positie over te nemen van de ontslagen coach Gert Aandewiel. De oud-international is momenteel trainer van de beloften.

"Voor de club wil ik het best doen", geeft Van Tiggelen aan in het AD. "Er loopt genoeg kwaliteit in de selectie rond." De Spijker wees afgelopen zomer nog een voorstel af om rechterhand van Aandewiel te worden. "Dat had niet met de persoon Aandewiel te maken. Het was een beslissing op gevoel."

Van Tiggelen stond al eerder als hoofdcoach voor de Sparta-selectie. In 1997 was hij samen met Dolf Roks de tijdelijke vervanger van de ontslagen Joop Brand. Met David Nascimento leidde hij Sparta in mei 2005, na het congé van Mike Snoei, naar de Eredivisie.

Mocht de aanstelling van Van Tiggelen groen licht krijgen, dan is Geert Meijer een gegadigde voor de positie van assistent. Hij is nu werkzaam als trainer van zaterdag-tweedeklasser Strijen. In datzelfde elftal voetbalt John van Tiggelen, de zoon van.

Meijer verzorgt tevens wedstrijdanalyses voor Sparta en speelde met technisch directeur Danny Blind samen op Het Kasteel. Assistent- en keeperstrainer Fred Grim blijft bij Sparta wel aan in zijn functie.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Luque gaf Suárez schop
12 november 2007

De ruzie tussen Albert Luque en Luis Suárez, die er toe leidde dat Ajax-coach Adrie Koster beide spelers in de rust wisselde, ontstond al tijdens de eerste helft. De aanvallers irriteerden zich aan elkaar en de ruzie bereikte een dieptepunt toen Luque, terwijl Feyenoord in de aanval was, Suárez tegen zijn scheenbeen schopte.

Na dit incident ging Suárez verhaal halen bij Luque, ook nog in de kleedkamer. Coach Koster zag vervolgens geen andere optie dan ook beide heren te wisselen en Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglu als vervangers binnen de lijnen te brengen. Deze dubbele wissel bracht Ajax in de slotfase van de wedstrijd flink in de problemen, nadat Gregory van der Wiel en George Ogararu geblesseerd uitvielen. "Daardoor kwamen we met tien man te staan. Ik mag namelijk maar drie keer wisselen. Toch heb ik geen spijt van mijn beslissing. Sommige dingen kan je niet tolereren", liet de vastberaden Koster na de wedstrijd weten.

De Zeeuwse oefenmeester sluit overigens niet uit dat het incident nog een staartje krijgt. "We gaan hier intern eens goed over praten."



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-11-2007 11:02 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 11 november 2007 20:24 schreef mental het volgende:
Straks maar weer Studio Ajax kijken, hopelijk weet borst nu al wie de nieuwe trainer van sparta zal worden.



Achteraf toch blij dat die Olaf "ik-ben-een-grote-arrogante-kwast-van-een-etterbak" Lindenbergh die N.E.C. 'te min' vond voor zichzelf nu lekker mag lijden bij jullie. Heeft ons maandenlang aan het lijntje gehouden en kondigt dan vlak voor het sluiten van de markt aan dat hij toch geen trek heeft in spelen bij N.E.C.

Gelukkig hebben wij op de valreep nog Vadocz kunnen vastleggen Veel beter dan die kwal van een Lindenbergh. Ik wil niemand degradatie toewensen maar die Lindenbergh zou ik heel graag in de eerste divisie willen zien. De eikel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-11-2007 19:30 by mental Profiel van mental

Ach, ik vind hem niet eens zo slecht. en een beetje arrogantie op t veld, daar is niks mis mee.ajax en psv zijn dr groot mee geworden.


Fuck the world and fuck you


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-11-2007 19:37 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 12 november 2007 19:30 schreef mental het volgende:
Ach, ik vind hem niet eens zo slecht. en een beetje arrogantie op t veld, daar is niks mis mee.ajax en psv zijn dr groot mee geworden.


Arrogantie moet je verdienen d.m.v. prestaties. Wat dat betreft heeft Lindenbergh nog wat te leren, want ik vind hem niet echt goed spelen dit seizoen. Maar misschien is dit wel zijn normale niveau en heeft hij bij AZ een paar maanden boven zijn stand geleefd, waardoor Ajax zo stom is geweest om hem te kopen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-11-2007 20:05 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 12 november 2007 19:30 schreef mental het volgende:
Ach, ik vind hem niet eens zo slecht. en een beetje arrogantie op t veld, daar is niks mis mee.ajax en psv zijn dr groot mee geworden.



Het probleem is dat deze slabak wekenlang aan N.E.C. de indruk heeft gegeven dat hij naar Nijmegen zou komen, waar we dringend behoefte hadden aan een ervaren controlerende middenvelder, om vervolgens doodleuk een dag voor het sluiten van de transfermarkt te zeggen dat hij het toch niet zitten in N.E.C. omdat het te laag is voor zijn ambities. Dat is niet alleen niet bepaald netjes, dat is gewoon schofterig, arrogant en het plaatste ons ineens voor enorm grote problemen. Als hij geen trek had in N.E.C. had meneer dat ook twee maanden eerder kunnen zeggen en dan had uitgekeken kunnen worden naar een alternatief. Ergo: arrogante kwast en professionele Eikel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-11-2007 20:13 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 11 november 2007 20:19 schreef Mark het volgende:




Gaaf! Dan krijg je straks dus lui die die heuvel op rennen, en vervolgens een x aantal meters naar beneden pleuren omdat er ineens "een gaatje" verscheen.



Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-11-2007 20:30 by Mark Profiel van Mark

Inderdaad, dat zit ik mezelf dus ook al de hele tijd af te vragen! Ik zie geen hekken aan de bovenzijde, bovendien zou dat er vanuit het stadion nogal belachelijk uitzien neem ik aan (plus mensen die dingen op het veld gaan gooien etc.). Ik neem aan dat er hekken rondom komen en dat de heuvel alleen 'voor te kijken' is


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 13-11-2007 19:13 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

De Guzman alle kanten op met Nederlands paspoort
13/11/2007 18:40

Jonathan de Guzman (20) gaat een Nederlands paspoort aanvragen, meldt Sportweek. De Canadese middenvelder van Feyenoord komt daarvoor in aanmerking omdat hij al sinds zijn twaalfde in Nederland verblijft en hier naar school ging.

Met een Nederlands paspoort op zak komt De Guzman in beeld voor een plek in het Nederland elftal. Bondscoach Marco van Basten heeft al eens laten doorschemeren hem er graag bij te hebben. De Guzman moet voor zijn 21ste verjaardag (13 september) beslissen of hij voor Nederland of Canada kiest.

En ook als hij de voorkeur geeft aan Canada, wordt De Guzman er beter van om als speler van binnen de Europese Unie te gelden. Op die manier komt hij bijvoorbeeld in Engeland, waar Chelsea op hem aast, aan een werkvergunning. 'Ik zie er eigenlijk alleen maar voordelen in om een dubbele nationaliteit aan te nemen', aldus De Guzman.

Feyenoord verwacht De Guzman in ieder geval tot aan komende zomer te kunnen behouden. De aanvallende middenvelder is onder de nieuwe coach Bert van Marwijk volledig opgebloeid en scoorde in competitieverband al vijf keer.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-11-2007 19:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 november 2007 19:13 schreef Tenderstrike het volgende:
De Guzman alle kanten op met Nederlands paspoort
13/11/2007 18:40

Jonathan de Guzman (20) gaat een Nederlands paspoort aanvragen, meldt Sportweek. De Canadese middenvelder van Feyenoord komt daarvoor in aanmerking omdat hij al sinds zijn twaalfde in Nederland verblijft en hier naar school ging.

Met een Nederlands paspoort op zak komt De Guzman in beeld voor een plek in het Nederland elftal. Bondscoach Marco van Basten heeft al eens laten doorschemeren hem er graag bij te hebben. De Guzman moet voor zijn 21ste verjaardag (13 september) beslissen of hij voor Nederland of Canada kiest.

En ook als hij de voorkeur geeft aan Canada, wordt De Guzman er beter van om als speler van binnen de Europese Unie te gelden. Op die manier komt hij bijvoorbeeld in Engeland, waar Chelsea op hem aast, aan een werkvergunning. 'Ik zie er eigenlijk alleen maar voordelen in om een dubbele nationaliteit aan te nemen', aldus De Guzman.

Feyenoord verwacht De Guzman in ieder geval tot aan komende zomer te kunnen behouden. De aanvallende middenvelder is onder de nieuwe coach Bert van Marwijk volledig opgebloeid en scoorde in competitieverband al vijf keer.
Dat mag niet van Rita!



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-11-2007 9:49 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 13 november 2007 19:15 schreef Judge M. het volgende:
Dat mag niet van Rita!


Hoezo, is hij moslim dan?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-11-2007 10:08 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 november 2007 19:15 schreef Judge M. het volgende:
Dat mag niet van Rita!


Euh jawel. Hij woont hier al acht jaar. Kalou woonde hier korter dan de wet voorschrijft.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 14-11-2007 18:33 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Details staan Saudisch contract Trabelsi in de weg
14/11/2007 15:10

Oud-Ajacied Hatem Trabelsi blijft toch op zoek naar een nieuwe club. Bij de afronding van de onderhandelingen met Al Hilal bleken details onoverkomelijk.

Trabelsi en Al Hilal hadden een principeovereenkomst over een contract voor een jaar. Maar de dertigjarige Tunesiër is zonder akkoord teruggekeerd naar zijn geboorteland. Naar verluidt konden beide partijen het niet eens worden over de laatste details.

Trabelsi zit sinds deze zomer zonder club. Voor de Tunesische verdediger, die vijf jaar uitkwam voor Ajax, was bij Manchester City geen plaats meer. Ondanks contacten met onder meer Le Mans en Anderlecht bleef hij zonder club.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lijkt me wel wat voor PSV, Ajax of Feyenoord.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-11-2007 18:41 by mental Profiel van mental

quote:
Op 13 november 2007 19:15 schreef Judge M. het volgende:
Dat mag niet van Rita!
ehh dude...volgens mij heeft rita er helemaal niks meer over te zeggen...


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2007 18:47 by spectre Profiel van spectre

Hehe precies. Die heeft nu alleen nog maar haar man over om onder de duim te houden


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


herrie
Usericon van herrie
Posted 14-11-2007 19:11 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 11 november 2007 20:09 schreef Mark het volgende:
Godver godver kwijl!!!!!!

Plannen voor uitbreiding N.E.C. stadion 2010:

http://www.nec-nijmegen.nl/files/NEC_brochure_web_low.pdf


mmm, apart zeg... een stadion dat helemaal in (letterlijk) landschap ligt. ziet er niet verkeerd uit.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-11-2007 19:14 by mental Profiel van mental

Het zal wel een lelijk graf ding worden, zoals al die nieuwe shit. de Arena,het gelredome, de euroborg,of de nieuwste stadions in engeland en duitsland, allemaal bagger. die oude stadions blijven het gaafst! ben benieuwd wat voor gedrocht ze van het nieuwe feyedinges stadion gaan maken.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-11-2007 19:26 by Mark Profiel van Mark

Het stadion zelf zoals het er nu ligt verandert niet. Er komt gewoon een tweede ring op en vervolgens wordt er een heuvel omheen gebouwd (stadion ligt in de kuil van de oude Goffert, dus zo heel hoog hoeven ze niet te gaan).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 16-11-2007 22:48 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Net terug van MVV - Den Bosch. Mooie overwinning, ondanks het feit dat 's lands meest waardeloze scheidsrechter Schaamhaar van de partij was.
Naar de 3e plaats en door 't verlies van Go Ahead bovenaan in de periode met nog 1 wedstrijd te gaan, mooi zo


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen