IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Formule 1 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2008 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zodra Hamliton tegen stand krijgt haakt ie ontzettend af, zie vandaag met zijn domme actie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2008 15:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tis een Massa²


signature


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 06-04-2008 16:04 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

nou dat was weer een leuke optocht


Een kleine snol zit zo vol.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-04-2008 16:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2008 1:30 schreef Chelman het volgende:
Goeie shit!

Nu nog hopen dat de man van een van de spectaculairste crashes ooit ook nog eens een spectaculair resultaat weet neer te zetten.

Hulde voor de BMW engineers dat ze zoveel vooruitgang geboekt hebben in de laatste maanden!


Op YouTube staat tegenwoordig een 3D-animatie van die Kubica-Crash.. Bizar! .. Ook de foto+muziek-collage is erg indrukwekkend. En het normale filmpjes staat er natuurlijk ook, maar die hebben we live reeds gezien

3d: http://www.youtube.com/watch?v=WPeRJbfX_R4
foto: http://www.youtube.com/watch?v=x43jf3y1cFI
film: http://www.youtube.com/watch?v=3tJY_f7Djmw


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-04-2008 16:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-04-2008 16:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dit vond ik de meest gave, Spa Francorchamps 1998;

http://www.youtube.com/watch?v=znTBNo8RdoY


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 06-04-2008 17:04 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 6 april 2008 15:39 schreef Jenje het volgende:
Zo, word maar weer eens duidelijk dat Hamilton zonder alle computersteun helemaal niet zo;n denderende coureur is ..


Was die gast niet 12 ofzo? Me dunkt dat hij dan nog wel wat foutjes mag maken.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-04-2008 17:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2008 1:59 schreef Chelman het volgende:
Gerhard Berger?

Ja, die was ook pittig. Ook nog eens in de Tamburello net als Senna.

Bij Senna was het nog niet eens de crash maar het feit dat je gelijk zag dat er geen beweging in kwam. Normaal zitten ze gelijk te schelden en met hun vuisten te rammen. Daar viel het gewoon meteen stil.



Hij was altijd mijn held in tegenstelling tot die teringlijer Schumacher.


Bij Senna drong de afgebroken voorwielophanging met het wiel er nog aan zijn helm binnen, dat was dodelijk niet de crash. Zo gehavend vond ik de Williams bolide er niet uitzien.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-04-2008 17:16 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2008 15:39 schreef Jenje het volgende:
Zo, word maar weer eens duidelijk dat Hamilton zonder alle computersteun helemaal niet zo;n denderende coureur is ..


Dat is niet echt de reden, Hamilton is niet goed in het maken van setups, vorig jaar kon hij alles over kopiëren van Alonso.

TC is dit jaar welliswaar verboden, maar door engine mapping weten ze dat aardig te compenseren, met name met de starts.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-04-2008 17:25 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Best leuke race met vooral een knappe prestatie van Massa en Ferrari als collectief. BMW voorlopig het tweede sterkste team imo, zeer constante prestaties.

McLaren is gewoon te traag op dit moment. Kovalainen kon niemand bedreigen en Hamilton schakelde zichzelf dom uit.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2008 17:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2008 16:56 schreef Spirit In Black het volgende:



worst F1 crash of Button

http://www.youtube.com/watch?v=6ubTYl3wFhk&feature=related


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2008 18:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

1. BMW SAUBER 8 11 11 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 30
2. FERRARI 1 10 18 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 29
3. MCLAREN 14 10 4 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 28


1. K. RAIKKONEN 1 10 8 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 19
2. N. HEIDFELD 8 3 5 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 16
3. R. KUBICA -- 8 6 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 14
= L. HAMILTON 10 4 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 14
= H. KOVALAINEN 4 6 4 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 14
6. F. MASSA -- -- 10 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 10


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-04-2008 18:10]


signature


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 06-04-2008 18:10 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Wat is Olav toch ook een drol. Bij de inhaalmaneuvre van Fisichella en ...(?) om de 13e plek zeuren dat dat de een wel even naar de ander kon zwaaien. WTF?


Subtiel kamerolifantje


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-04-2008 18:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2008 17:10 schreef Lionheart het volgende:
Bij Senna drong de afgebroken voorwielophanging met het wiel er nog aan zijn helm binnen, dat was dodelijk niet de crash. Zo gehavend vond ik de Williams bolide er niet uitzien.


Daarom schreef ik ook:

"Bij Senna was het nog niet eens de crash maar het feit dat je gelijk zag dat er geen beweging in kwam. "


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-04-2008 21:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Michael Schumacher is tijdens een motorwedstrijd begin april in het Franse Bresse aan de dood ontsnapt. Dat maken foto's duidelijk die vandaag opduiken in de Duitse krant Bild. Op de foto's is te zien hoe Schumacher in de eerste bocht na een verkeerd manoeuvre in aanraking komt met een tegenstander. 'Schumi' verliest de controle over zijn 190 kg zware machine, komt ten val en sleurt twee piloten mee tegen de grond. Wat volgt, zijn hallucinante beelden: Schumacher moet rennen voor zijn leven en heeft geluk dat de andere piloten hem ternauwernood kunnen ontwijken.

Michael Schumacher, zevenvoudig wereldkampioen Formule 1, bleef na zijn afscheid in 2006 actief in de auto- en motorsport. De flamboyante Duitser voert geregeld testritten uit voor Ferrari. Hij debuteerde eind vorig jaar ook in de MotoGP. Een nieuwe carrière daarin sluit hij echter uit. (lpb)


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-04-2008 23:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

De Duitse wagenfabrikanten Porsche en Volkswagen hebben zich uitgelaten tegen een deelname aan de Formule 1, zeggende dat de hoge kosten en het seksschandaal rond FIA-president Max Mosley de Formule 1 niet aantrekkelijk maken.

Porsche is bezig met het verwerven van een meerderheidsaandeel in Volkswagen. Beide bedrijven werden in het verleden reeds aanzien als potentiële deelnemers aan de Formule 1.

"300 miljoen euro per jaar - dat is gewoon geld verbranden," zei Ferdinand Piech, voorzitter van Volkswagen, aan het Duitse magazine Stern.

Wolfgang Porsche, CEO van Porsche, zei: "En na de affaire met Max Mosley en de vrouwen zou het niet van smaak getuigen om nu betrokken te raken in de Formule 1."

Eerder brachten BMW en Mercedes een gezamenlijk standpunt uit over het recente seksschandaal rond Max Mosley, waarbij ze aandrongen op het ontslag van de FIA-president.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-04-2008 23:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Barrichello naar IndyCar?

Geruchten gingen laatst de ronde dat Rubens Barrichello een overstap zou maken naar het Amerikaanse IndyCar. De Braziliaan zou vervolgens bij Honda vervangen worden door de 21 jaar oude Marco Andretti.


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 27-04-2008 19:04 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Best wel leuke race, maar was me dat ff schrikken met Kovalainen


Faustian Spirit of the Earth


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-04-2008 21:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik kan het hier helemaal niet zien Nu kan ik niet eens volgen hoe mijn mannetjes het gedaan hebben, maar erger is, ik ben mijn zaterdag en zondagmiddag invulling kwijt


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-04-2008 12:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Heidfeld jongne!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-04-2008 12:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Heidfeld jongne!


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-05-2008 19:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Super Aguri de toegang geweigerd in Turkije

Super Aguri's trucks en motorhome mogen de Turkse paddock (nog) niet binnen. Dat berichtte Autosport.com vandaag. Het fel geplaagde Japanse team is op dit moment in druk overleg met de Duitse Weigl-groep over een eventuele overname of sponsoring zodat Super Aguri het seizoen kan afmaken.

Volgens Turkse officials heeft Honda-baas Nick Fry laten weten dat Super Aguri niet zal rijden in Turkije. Fry liet gisteren nog weten dat hij niet gelooft in de overname door de Weigl-groep en dat Honda Super Aguri al genoeg gesteund heeft.

Volgens Weigl zelf is dat onzin en is er een overeenkomst in de maak. Op dit moment staan Aguri's trucks en motorhome buiten het circuit te wachten op meer nieuws. Het teampersoneel reist overigens sowieso af naar Turkije.


Faustian Spirit of the Earth


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-05-2008 20:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

oeh snel maar even van chassis veranderen dan


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-05-2008 12:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Het Formule 1-circus moet vanaf vandaag met tien teams verder. Aguri Suzuki kondigde vandaag aan dat zijn team niet meer in staat is om te blijven racen in de Formule 1. Super Aguri trekt zich met onmiddellijke ingang terug.

Na weken van speculatie rond de toekomst van het Japanse team liep een mogelijk akkoord met de Duitse Weigl Group dan toch verkeerd. Er kwam geen overeenkomst en dit verplichtte Suzuki om de handdoek in de ring te werpen.

"Ik wou mijn droom waarmaken en eigenaar worden van een Formule 1-team. Ik vroeg mijn aanvraag aan bij de FIA in 2005. Sinds dan nam ik deel aan het kampioenschap voor twee jaar en vier maanden. Maar helaas moet ik nu meedelen dat daar een einde aan komt," zei een teleurgestelde Aguri Suzuki.

Hij maakte ook duidelijk dat de problemen begonnen na het niet-betalen van hoofdsponsor SS United vorig jaar. Dit bracht de team in financiële problemen waar ze nooit helemaal van herstelden. Aguri Suzuki wou ook Honda bedanken voor hun technische bijdrage.

"Met de hulp van Honda konden we min of meer het team draaiende houden maar dit kon in de toekomst nooit blijven duren. Ik heb besloten om ons terug te trekken uit het kampioenschap."

"Ik wil Honda, Bridgestone, de sponsors en alle mensen die ons bijgestaan hebben enorm bedanken. Vooral het personeel want het was niet gemakkelijk om de motivatie te behouden maar ze deden hun uiterste best. Anthony Davidson zocht altijd de limiet op, ook als het niet gemakkelijk was. Takuma Sato was bij ons van de start en heeft ook altijd hard gevochten en het team enkele mooie momenten geschonken."

Aguri Suzuki begon met Super Aguri in 2006. Het team scoorde haar eerste punt in 2007 en eindigde dat jaar als negende in het constructeurkampioenschap.


signature


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-05-2008 19:04 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Was te verwachten....


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen