IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Formule 1 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-05-2008 21:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hmmm


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-05-2008 1:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jammer, ik vond het wel een grappig team


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-05-2008 2:18 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

De verbastering Super Augurk en de clowneske coureur Sato misschien, maar verder was het verre van grappig.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-05-2008 1:37 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Mooi van Massa. Volgens mij zit hij na dit weekend weer volop in de titelstrijd.


Faustian Spirit of the Earth


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-05-2008 4:38 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

spannende quali, hopelijk een 1-2 tje voor mercedes


the only pleasure is pain


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-05-2008 1:45 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Eindelijk nog eens een echte race met strijd voorin en veel leuke inhaalmanoeuvres in het middenveld. Zo mogen er meer races zijn.


Faustian Spirit of the Earth


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-05-2008 1:48 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Gelukkig heeft Hamilton, ondanks de 3 stops, nog tweede weten te eindigen. Jammer voor Heiki. Hij moest ivm lekke band door touche met Kimi te snel pitten.

volgende race beter

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 12-05-2008 1:49]


the only pleasure is pain


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-05-2008 1:44 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Geweldige kwalificatie van Massa

Maar wat is er aan de hand met quick Nick?


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-05-2008 13:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Monaco belooft interessant tr worden, enorm pokkeweer


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-05-2008 14:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2008 13:59 schreef Mark het volgende:
Monaco belooft interessant te worden, enorm pokkeweer


[edit] Eerste slachtoffer al, Kovalainnen bij de start van de warmup niet van zijn plaats gekomen dus die moet vanuit de pits starten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-05-2008 14:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hamilton naar plek 2 bij de start!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-05-2008 14:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hup, klapband voor Hamilton.

[edit] Alonso ook een klapband. Zelfs de achterwielophanging lijkt aan gort. En Kubica draait als een tiet!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 25-05-2008 14:16]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-05-2008 16:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Massa had kunnen winnen. Hij heeft een fout gemaakt waardoor Kubica aan de leiding ging en aangezien de BMW fors trager is maar hij niet langs kon kwam Hamilton dichterbij. Zonde.

Wel een puike race.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-05-2008 16:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Arme Sutil. Maar enorm genoten van deze race


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-05-2008 8:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mooie race, slecht resultaat


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-05-2008 8:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lucky Hamilton, in de vangrail en als 4de uit de pits...tssss


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-06-2008 17:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Of Adrian Sutil nu wel of niet uit de race van Monaco werd gereden door Kimi Räikkönen zou niets uitgemaakt hebben in de tussenstand. Adrian Sutil reed op een vierde plaats toen plots Räikkönen na de laatste Safety Car de controle van zijn wagen verloor en inreed op de onfortuinlijke Duitser. Force India misliep zo vijf kostbare punten.

Eerder al berichtte F1-Club dat Sutil na de race op het matje werd geroepen bij de stewards omwille van het inhalen onder gele vlag. Sutil haalde maar liefst drie rijders ongestraft in.

Doordat Sutil het einde van de race niet haalde door het incident met Räikkönen, besloten de stewards geen straf uit te delen aan de Duitser. Anders had Sutil een tijdstraf gekregen zodat hij alsnog buiten de punten zou eindigen.

"We moesten hem als straf normaal 25 seconden geven omdat hij drie wagens inhaalde onder de gele vlag na de aanrijding tussen Alonso en Heidfeld", aldus steward Paul Gutjahr.


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 03-06-2008 19:45 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Max Mosley mag aanblijven als FIA-President. :|


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-06-2008 21:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik baal echt dat ik het hier niet kan zien!! Afgelope race heb ik alleen de laaste 10 rondje gezien. 'k had mijn manager ook niet echt meer in de gaten gehouden. Goed resultaat voor de dames


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 04-06-2008 12:55 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Hee, ik ben langzaam aan het klimmen


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-06-2008 1:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Wat een verschil tussen Hamilton en de rest. En wat ligt dat asfalt er dramatisch slecht bij . Vooral Ferrari had enorm veel last in bocht 10. Daar verloren ze telkens 4 à 5 tienden. Als dat in de race ook het geval is ...


Faustian Spirit of the Earth


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-06-2008 20:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Het ziet er uit als een een-tweetje BMW!

No nog 13 ronden geen fouten maken.


Wat een domme actie van Hamilton trouwens.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-06-2008 20:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gewedlig dat Kubica eindelijk een keer wint, dik verdient!

Moest vrij hard lachen om Hamliton's domme fout, zeker na die opmerking dat hij zichzelf zelfs voor zijn doen goed vond rijden in de qualifying, arrogantie bestraft zichzelf heel snel in de F1


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 08-06-2008 20:52 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Volgens mij remde hij niet omdat Ron Dennis hem niet vertelde om te remmen.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-06-2008 20:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Kubica
BMW
Hamilton


signature


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen