IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Formule 1 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 02-11-2008 20:04 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 2 november 2008 19:53 schreef chriz het volgende:
Als Glock niet dat risico had genomen was de hele situatie niet ontstaan, dus elluk voordeel heb z'n nadeel.

Juist, want daar let nu niemand op. Glock dacht van de regen te profiteren door in tegenstelling tot de rest geen stop te maken en is er alsnog in de laatste bocht afgegaan, dit is ook terug te zien in zijn tijd. Hulde voor Hamilton en wat een fantastische ontknoping.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 02-11-2008 20:05]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 20:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind het echt niet erg hoor, dit gaat gewoon de geschiedenis in als de spast die met heel veel geluk en massaal veel fouten in extremis in de laatste ronde wereldkampioen geworden is met behulp van Ferrari, niet omdat hij zo een goeie rijder is


nog altijd lachen met het jaaroverzicht, vlam in Raikkonen


volgens mij heeft ie net als zijn halfbroer iets aan zijn hersenen


signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-11-2008 20:06 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 2 november 2008 20:02 schreef Mark het volgende:


Hamilton!!

Terechte kampioen, eerder dit seizoen zijn hem onterecht kampioenspunten afgepakt. Dus het had al nooit zo close mogen zijn.


Hehe, helemaal mee eens ja


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2008 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kom, Hamilton heeft een nieuwe dimensie in saai rijden aan de F1 toegevoegd. Heeft niets te maken met skills, maar puur met een betere auto ..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 20:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2008 20:02 schreef Mark het volgende:


Hamilton!!

Terechte kampioen, eerder dit seizoen zijn hem onterecht kampioenspunten afgepakt. Dus het had al nooit zo close mogen zijn.


staat in reglement, niet inhalen eerste bocht na voordeel

kan zijn dat niet rechtvaardig is maja....


hij is trouwens alleen maar door eigen fouten uitgevallen, Massa door technische problemen meestal.

Eigenlijk moest McLaren kampioen worden en Massa bij rijders


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2008 20:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2008 20:07 schreef Jenje het volgende:
Kom, Hamilton heeft een nieuwe dimensie in saai rijden aan de F1 toegevoegd. Heeft niets te maken met skills, maar puur met een betere auto ..


Als het een betere auto is, waarom loopt Ferrari dan met de constructeurs-titel weg? Kovalainen is echt niet slecht hoor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 20:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2008 20:07 schreef Jenje het volgende:
Kom, Hamilton heeft een nieuwe dimensie in saai rijden aan de F1 toegevoegd. Heeft niets te maken met skills, maar puur met een betere auto ..



Hamilton kan alleen maar een race normaal uitrijden als hij op de eerste rij start


Precies Damon Hill, de godfather van irritant rondjes rijden. Er is een verschil tussen berekend rijden à la Prost en teren op een goeie wagen waarbij je alleen in het alleen vooraan rijden kunt winnen




signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2008 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2008 20:09 schreef Mark het volgende:
Als het een betere auto is, waarom loopt Ferrari dan met de constructeurs-titel weg? Kovalainen is echt niet slecht hoor.
Klopt, komt omdat Hamilton alle aandacht van McLaren heeft gekregen, Kovi klaagt daar ook over ...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-11-2008 20:11 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 2 november 2008 20:07 schreef Jenje het volgende:
Kom, Hamilton heeft een nieuwe dimensie in saai rijden aan de F1 toegevoegd. Heeft niets te maken met skills, maar puur met een betere auto ..


Gelul, die kerel kan echt wel rijden.

En dan nog, die Ferrari is met de constructeurstitel alsnog kampioen, dus aan de auto kan het niet liggen.

Edit: wat Mark zegt, ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 02-11-2008 20:11]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 20:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2008 20:09 schreef Mark het volgende:
Als het een betere auto is, waarom loopt Ferrari dan met de constructeurs-titel weg? Kovalainen is echt niet slecht hoor.


Kovalainen is ronduit slecht,
die McLaren heeft bijna in elke bocht de hoogste snelheid, en topsnelheden meestal ook,

en een betere motor, Force india haalt mercedes binnen ipv Ferrari voor volgend jaar en Red Bull kiest ook nog voor Renault boven Ferrari...

Kovalainen is gewoon achtergesteld en slecht


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 20:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2008 20:10 schreef Jenje het volgende:
Klopt, komt omdat Hamilton alle aandacht van McLaren heeft gekregen, Kovi klaagt daar ook over ...



Kovi was maar de helft zo goed als ALonso bij Renault en ALonso was net iets beter dan Hamilton...

1+1=2


trouwens , Kova is ontevreden, stond in iedere krant


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-11-2008 20:18 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Je bent wel een hele slechte verliezer zeg, Hypnos.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 20:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Hamilton is een slechte winnaar


Hij zal alleszins geen rijder die met twee teams kampioen zal worden,

zonder zijn steun bij McLaren was ie nergens, nog erger dan Schumi bij Ferrari

nuja, in 2010 ALonso en Vettel bij Ferrari en dan kan hij er naar fluiten

Op zich heb ik niets tegen Hamilton, maar het feit dat hij zichzelf zo ophemelt en zo verrast doet dat zoveel mensen zijn rijstijl niet afkunnen... nee,

Irvine was ook een heethoofd, het jaar dat Schumacher zijn benen brak kon hij er ook voor gaan. Maar dat is uitzonderlijk. Ik vind Hamilton niveau Irvine, maar Irvine was een uitgesproken motherfucker, en dat kon ik wel hebben. Net als Villeneuve.


signature


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-11-2008 20:31 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

wat maakt het allemaal uit...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-11-2008 20:31 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Eddie Irvine is voor eeuwig mijn held, man!

"Het was mijn bocht".


Bruce Banner


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 20:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Irvine was een echte vent, geen melkmuil als Hamilton.

nuja... melkmuil...


hulde voor Vettel, Massa irriteren in Brazilië en Hamilton voorbij gaan,

mijn kampioen





signature


SQT
Usericon van SQT
Posted 02-11-2008 20:36 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Die heeft ook nog wel een leuke toekomst ja.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2008 20:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ja, Hamilton is ook pas 23. Als je ziet wat die jongen op zich af krijgt vind ik dat hij het verdomd goed doet. En het gegeven dat McLaren Hamilton zo nabij begeleid heeft: blijkbaar hebben ze dus oog gehad voor kwaliteit, want ze hebben er wel een wereldkampioen mee gekregen. Als Ajax of Racing Genk of zo een jeugdspeler uit de eigen jeugd jong laten doorbreken en die gast speelt de sterren van de hemel, dan zeg je toch ook niet dat hij door de club teveel op handen is gedragen? Wat een rare redenatie.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-11-2008 20:38]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-11-2008 20:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Kut. Ik had liever Massa gezien. Ik blijf een Ferrarifan. Vroeger kon ik niet voor ze zijn vanwege Schummi en nu eigenlijk ook niet vanwege BMW maar ik had het hem gegund.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 21:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2008 20:38 schreef Mark het volgende:
Ja, Hamilton is ook pas 23. Als je ziet wat die jongen op zich af krijgt vind ik dat hij het verdomd goed doet. En het gegeven dat McLaren Hamilton zo nabij begeleid heeft: blijkbaar hebben ze dus oog gehad voor kwaliteit, want ze hebben er wel een wereldkampioen mee gekregen. Als Ajax of Racing Genk of zo een jeugdspeler uit de eigen jeugd jong laten doorbreken en die gast speelt de sterren van de hemel, dan zeg je toch ook niet dat hij door de club teveel op handen is gedragen? Wat een rare redenatie.


tuurlijk, maar het is toch ook vreemd dat een jeugdspelerploeg direct kampioen zou spelen ondanks dat ze geen volleerde spelers zijn of veel vuile overtredingen zou maken?


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-11-2008 2:04 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hypnos toch, je zegt dat Hamilton het niet verdient omdat hij te veel fouten gemaakt heeft? Wel dan zou Massa het ook niet verdiend hebben. Herinner je je zijn oerdomme uitvalbeurten in Australië en Maleisië niet meer? Of hoe hij in Monaco een pak punten verspeelt door in de regen rechtdoor te gaan in bocht 1 ... om over Silverstone nog maar te zwijgen

Daarom is Hamiltons titel imo wel verdiend. Ook hij heeft niet hoogstaand gereden en veel fouten gemaakt, maar Massa dus ook niet. Een serieuze anticlimax was het wel, ik dacht echt dat Felipe het gehaald had


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-11-2008 9:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja sjuist,

Massa heeft ook fouten gemaakt, maar wel veel Mechanische pach gehad dan lucky Lewis,


McLaren was zonder meer het beste team, dat wel


signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-11-2008 9:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Massa had moeten winnen. Wat een slappe zak die Hamilton. Ga lekker met barbies spelen als je niet durft te racen.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-11-2008 11:33 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 3 november 2008 9:44 schreef ghoulliette het volgende:
Massa had moeten winnen. Wat een slappe zak die Hamilton. Ga lekker met barbies spelen als je niet durft te racen.


+37.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-11-2008 12:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sowieso een flauw kampioenschap
nog geen 100 punten op 180?


spanning ja, leuk, soms, entertaining ja


geen alleenheerser meer, das fijn

nog meer nivellering en dat wordt nog beter


signature


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen