IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Formule 1 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-03-2008 23:27 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Aha, nee dan komt het goed. Ik ga weer kijken, vond het prachtig altijd; die brute snelheid van Monza bijvoorbeeld


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-03-2008 23:30 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2008 23:27 schreef Metalhead22 het volgende:
Aha, nee dan komt het goed. Ik ga weer kijken, vond het prachtig altijd; die brute snelheid van Monza bijvoorbeeld


Ook een erg mooi circuit. Jammer dat Hockenheim ingekort is nu, die vond ik altijd het mooist.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-03-2008 8:44 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 6 maart 2008 23:30 schreef 6sic6 het volgende:
Ook een erg mooi circuit. Jammer dat Hockenheim ingekort is nu, die vond ik altijd het mooist.



+1..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-03-2008 8:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het mooist? het simpelst!
maar wel jammer

high speed ftw


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-03-2008 1:51 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Vroeg opstaan zondagochtend

Of eigenlijk eerder lang opblijven


Faustian Spirit of the Earth


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-03-2008 12:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2008 1:51 schreef cataclysm child het volgende:
Vroeg opstaan zondagochtend

Of eigenlijk eerder lang opblijven

Een jaar of 10 geleden stond ik er wel voor op, nu ben ik meestal nog niet thuis als de race begint. Mocht ik dan thuis zijn, ben ik meestal niet meer in staat om te kijken


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-03-2008 17:31 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2008 8:58 schreef Hypnos het volgende:
het mooist? het simpelst!
maar wel jammer

high speed ftw


Mooie omgeving vooral, was een ideaal circuit voor de Ferrari's toen ze nog met een vette V12 reden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2008 18:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jips 362 kmph


signature


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 09-03-2008 19:27 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Ik kijk nu vooral Nascar.
Is nu ook bezig: Atlanta:
link plakken in mediaplayer/winamp/realplayer.
mms://a1729.l2168647534.c21686.g.lm.akamaistream.net/D/1729/21686/v0001/reflector:51746


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-03-2008 21:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ben wel benieuwd dit jaar. Ik hoop dat de nieuwe regels de spanning op de baan ook weer terugbrengen.

[edit]Even de belangrijkste wijzigingen op een rijtje voor diegenen die dit nog niet meegekregen hadden:

1. Alle wagens een standaard ECU (electronic control unit), oftewel geen traction control of andere geavanceerde team-specifieke automatische hulpmiddelen. Eindelijk kunnen de echte regenrijders dus weer eens een verschil maken.
2. Motor mag slechts een keer gewisseld worden en alleen als de andere motor aantoonbaar kapot is, anders een verlies van 10 plaatsen op de grid. Geldt ook voor de versnellingsbak (een keer per 4 races verwisseld, tenzij aantoonbare problemen).
3. Geen reserve-auto meer, dus maximaal 2 wagens per team.
4. Bijtanken tussen het eind van de kwalificatie en de start van de race mag niet meer. Het eerste deel van de kwalificatie duurt 20 minuten, het tweede deel 15 en het derde deel 10 minuten.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-03-2008 21:20]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-03-2008 12:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Super Aguri bevestigt Sato, Davidson en overname
[10 maart - 11:11]


Het Super Aguri Formule 1-team bevestigt dat het een overeenkomst in verband met de overname heeft bereikt met de Magma Group. Magma kwam ook tot een akkoord met Honda Motor Co., Ltd voor de technische samenwerking. Honda is nu verplicht om het team van motoren te voorzien.

Goed nieuws dus voor Aguri Suzuki. Maar ook voor Takuma Sato en Anthony Davidson want de twee piloten werden bevestigd als vaste rijders voor dit seizoen. Super Aguri probeert in de komende dagen de details van de deal rond te krijgen. Tot dan wil het geen verdere commentaar geven.

"Ik ben verheugd om onze nieuwe partner en piloten eindelijk te kunnen bevestigen. Ik kijk er naar uit om een succesvolle lange termijnrelatie op te bouwen met de Magma Group. Ik was ook niet ongerust om Takuma en Anthony te behouden. Het is een groot voordeel dat we opnieuw met hen kunnen werken," zei teambaas Aguri Suzuki.

"Het wordt het tweede seizoen voor Anthony en ik verwacht dan ook dat hij wat punten zal scoren. Ik zou graag hebben dat Takuma de prestatie van vorig jaar herhaalt. Hij leverde vorig seizoen echt schitterend werk. Het wordt zeker een interessant seizoen en we zullen ons best doen om beide piloten te helpen in deze doelen."


signature


Tucker 10-4 Harley
Ik rem alleen voor Jezus
Usericon van Tucker 10-4 Harley
Posted 10-03-2008 21:54 by Tucker 10-4 Harley Wijzig reactieProfiel van Tucker 10-4 HarleyQuote dit bericht

http://sport.fok.nl/f1.php/nieuws/46907

FF een nieuwe subleague,Zware Metalen?


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-03-2008 1:23 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2008 12:39 schreef Hypnos het volgende:
Super Aguri bevestigt Sato, Davidson en overname
[10 maart - 11:11]


Het Super Aguri Formule 1-team bevestigt dat het een overeenkomst in verband met de overname heeft bereikt met de Magma Group. Magma kwam ook tot een akkoord met Honda Motor Co., Ltd voor de technische samenwerking. Honda is nu verplicht om het team van motoren te voorzien.

Goed nieuws dus voor Aguri Suzuki. Maar ook voor Takuma Sato en Anthony Davidson want de twee piloten werden bevestigd als vaste rijders voor dit seizoen. Super Aguri probeert in de komende dagen de details van de deal rond te krijgen. Tot dan wil het geen verdere commentaar geven.

"Ik ben verheugd om onze nieuwe partner en piloten eindelijk te kunnen bevestigen. Ik kijk er naar uit om een succesvolle lange termijnrelatie op te bouwen met de Magma Group. Ik was ook niet ongerust om Takuma en Anthony te behouden. Het is een groot voordeel dat we opnieuw met hen kunnen werken," zei teambaas Aguri Suzuki.

"Het wordt het tweede seizoen voor Anthony en ik verwacht dan ook dat hij wat punten zal scoren. Ik zou graag hebben dat Takuma de prestatie van vorig jaar herhaalt. Hij leverde vorig seizoen echt schitterend werk. Het wordt zeker een interessant seizoen en we zullen ons best doen om beide piloten te helpen in deze doelen."



Goede zaak. Een team minder hoeft namelijk niet voor mij.


Faustian Spirit of the Earth


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-03-2008 1:24 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Grand Prix van Australië begint later
Organisatie sluit nachtrace uit


[10-03] De organisatoren van de Grand Prix van Australië zijn gezwicht voor de druk van Bernie Ecclestone. De Formule 1-baas wil graag in Melbourne een nachtrace organiseren. De organisatie piekert daar niet over, maar komt Ecclestone wel tegemoet door de race later van start te laten gaan.


Zondag kunnen we anderhalf uur langer slapen dankzij een latere aanvangstijd.Het contract van Melbourne loopt in 2010 af. Ecclestone dreigt echter de Australische GP van de kalender te schrappen als ze weigeren een nachtrace te organiseren. De organisatie sluit een nachtrace uit.

Bovendien verbiedt de staat Victoria de organisatie ervan. De organisatie denkt nu een goede compromis gevonden te hebben. ,,Het werkt voor iedereen: voor de toeschouwers thuis en voor het aanwezige publiek.”

De Australische organisatie denkt dat een latere starttijd wereldwijd meer toeschouwers oplevert. En dus is de aanvangstijd van 14.00 uur (lokale tijd) verschoven naar 15.30 uur. Dat betekent voor ons dat we langer in bed kunnen blijven liggen, aangezien de race in Nederland om 5.30 uur begint.

Ron Walker, voorzitter van de Australische Grand Prix-organisatie, verklaarde dat als de verandering in aanvangstijd inderdaad meer toeschouwers oplevert, ze in 2009 nog later van start zullen gaan. ,,Dan denken we aan een starttijd van 17.00 uur (lokale tijd).” In Nederland begint de race dan om 7.00 uur ’s ochtends.

Een belangrijke reden om Ecclestone wel tegemoet te willen komen, zijn de geringe extra kosten die de verschuiving van tijd oplevert. ,,In tegenstelling tot een nachtrace hoeft er niet extra geïnvesteerd te worden in de infrastructuur.”


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 11-03-2008 2:04 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ook een goede zaak

Al vond ik het wel gezellig, zo in het midden van de nacht F1 kijken


Faustian Spirit of the Earth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2008 2:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 maart 2008 23:30 schreef 6sic6 het volgende:
Ook een erg mooi circuit. Jammer dat Hockenheim ingekort is nu, die vond ik altijd het mooist.



nnog steeds geen loopings?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-03-2008 13:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Wat als de snelle rijders een race moeten aanvangen van achteraan de grid en de tragere rijders vooraan? Dat is in ieder geval het idee van Patrick Head, mede-eigenaar van het Williams-team, die meent dat hierdoor het spektakel kan verbeterd worden.

"Ik wil graag grids in omgekeerde volgorde zien van de plaats in het kampioenschap," vertelde Head aan BBC Sport. "Het is voor iedereen hetzelfde, en over een gans seizoen bekeken zal de snelste jongen nog steeds het kampioenschap winnen."

"Als je alle jongens al die oefensessies en tests laat doen en je ze dan opstelt met de snelste vooraan en de traagste achteraan, waarom zou er dan ingehaald moeten worden. Inhalen zal minder moeilijk worden, maar als je trager bent dan de wagen vooraan is het zeker niet mogelijk."

Volgens Head heeft de sport dringend behoefte aan een radicale maatregel om het aantal inhaalsacties in de Formule 1 de hoogte in te jagen. Hij beseft wel dat het idee van omgekeerde grids op weinig bijval zal kunnen rekenen.

"Ik ben er zeker van dat mensen zullen klagen," ging hij verder. "Ik kom veel mensen tegen die zeggen dat ze graag naar motorraces kijken, en ik moet toegeven dat ik in dat kamp sta, omdat er in de Formule 1 weinig wordt ingehaald."

"Echt saai is de situatie waarbij een veel snellere wagen aan de achtervleugel zit van de wagen voor hem en dat zijn race daardoor vergooid is. In Monaco worden mensen wel 30 tot 40 ronden opgehouden, ook al zijn ze twee sconden sneller dan de wagen voor hen, en dat is jammer."


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-03-2008 14:43 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Flikker maar lekker op met die kunstmatige ingrepen, F1 onwaardig en is een teken dat er fundamenteels wat mis is met de F1.

Inhalen makkelijker maken is heel simpel; verbied alle aerodynamica aan de bovenkant van de bolide, laat de onderkant van de bolide vrij qua regelgeving op het gebied van aerodynamica.

Verplichte hoge achtervleugel en lage voorvleugel met maximaal één platte element.

Geen regels voor de motoren, alleen een brandstof/energie limiet, tankstops in de races verboden.

Slicks banden, verbod op alle elektronische hulpmiddelen en de terugkeer van de manuele versnellingsbak, laat de coureurs maar weer eens hard werken in de cockpit.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-03-2008 18:32 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Williams

Bmw

Force India

Honda

Renault

Toyota

Red Bull

Ferrari

Toro Rosso

Super Aguri

Mclaren



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2008 18:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

die bmw is best lelijk met die vleugeltjes ..


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-03-2008 1:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vind de Honda anders ook best lelijk. Die Williams is wel weer mooi


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2008 9:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Die BMW is precies een drakkar


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2008 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



Ook rockgroep KISS maakt zich op voor de start van het F1-seizoen volgende zondag. Huidig wereldkampioen Kimi Raikkonen leunt achteloos tegen zijn Ferrari.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-03-2008 12:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

F1-bolide voor 1 euro te koop op eBay
Een Formule 1-racewagen op de kop tikken voor slechts 1 euro? Zo'n vaart zal het wel niet lopen, maar dat is alleszins het openingsbod op eBay voor een replica van David Coulthards Formule 1-racewagen, waarmee hij heeft deelgenomen aan de 2007 Grand Prix in Engeland. Net als de KTM-motor die de voorbije Dakar-rally gewonnen heeft. Een jump suit van skydiver Felix Baumgartner, het shirt waarmee Stefan Everts zijn laatste wereldtitel won - stuk voor stuk originele, gesigneerde items die beginnen bij een bod van 1 euro. Deze en andere fantastische stukken waarvan niemand ooit gedacht had dat ze verkocht zouden worden, zijn vanaf vandaag tot 30 maart 2008 te koop tijdens een unieke liefdadigheidsveiling op eBay. De opbrengst van de veiling gaat naar Wings for Life, de stichting voor ruggenmergonderzoek.

23 maart
Eenmaal ? andermaal ? verkocht! - Met wat geluk tik je hier iets op de kop dat absoluut uniek is. Een vriendschappelijke voetbalmatch tegen FC Salzburg, een sightseeingvlucht met de historische DC-6, een Red Bull Air Race Package voor twee, inclusief een vlucht met huidig wereldkampioen Mike Mangold en uitrustingen van Dakar-winnaars en wereldrecordhouders, basejumpers en surflegendes. Maar hét stuk waar zelfs hardcore eBayers met open mond naar staan kijken: een replica van David Coulthards formule 1-racewagen. Die zal op 23 maart 2008 verkocht worden op de eBay-veiling.

Stefan Everts
Elke euro van de Wings for Life liefdadigheidsveiling gaat naar onderzoek en helpt om verder vooruitgang te boeken. De private stichting Wings for Life streeft één belangrijke doelstelling na: zorgen dat verlamming door ruggengraatletsel geen lotsbestemming meer is. Stefan Everts is officieel ambassadeur van Wings for Life en vindt de veiling erg indrukwekkend: "Dankzij Red Bull krijgt Wings for Life de aandacht die het verdient. Ik ben erg benieuwd wat de veiling in totaal zal opbrengen. Toen ik gevraagd werd als ambassadeur heb ik meteen toegezegd. Als je aan motorcross doet besef je maar al te goed wat ruggengraatletsels kunnen aanrichten. Ik lever dan ook met plezier mijn bijdrage."


signature


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-03-2008 12:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2008 12:44 schreef Hypnos het volgende:


Ook rockgroep KISS maakt zich op voor de start van het F1-seizoen volgende zondag. Huidig wereldkampioen Kimi Raikkonen leunt achteloos tegen zijn Ferrari.
heersch. Eindelijk mijn favo tijdsbesteding voor de zondag weer op de buis! Die winterstops zouden ze gewoon moeten aflassen!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen