IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Formule 1 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-10-2008 1:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Ferrari dreigt ermee uit de F1 te stappen

ma 27/10/08 - Het plan om in de Formule 1 vanaf 2010 met slechts één motorleverancier te werken, zint Ferrari niet. "Dit tast de bestaansreden van de Formule 1 aan", zegt de Italiaanse renstal.
Volgens Automobielfederatie FIA is er veel interesse om de gestandaardiseerde motor te bouwen voor de Formule 1. (Belga) Maar het is twijfelachtig of er vanaf 2010 ook effectief met die ene motor gereden zal worden.

Ferrari ligt immers dwars. Conform zijn embleem is de Italiaanse renstal aan het steigeren.

"We maken voorbehoud bij die vorm van standaardisatie. Dat tast de bestaansreden van de F1 aan, die gebaseerd is op technologische ontwikkeling."

"Als het zover komt, zullen we onze aanwezigheid in de F1 evalueren", laat Ferrari weten. De Italianen zijn er al bij sinds de start van de Formule 1, in 1950.


Hups, na Toyota laat Ferrari nu ook van zich horen. En ik vermoed dat als de FIA deze plannen wil doordrukken dat Honda, Renault en McLaren zich ook wel zullen aansluiten bij Toyota en Ferrari.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-10-2008 1:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik kan me niet inbeelden dat één of andere constructeur zich zal melden voor het leveren van de motor


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-10-2008 2:19 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nar het schijnt zal idd geen van de huidige constructeurs in de F1 de motor leveren. Als die er al komt tenminste, betwijfel het ten zeerste.


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-10-2008 16:25 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2008 1:38 schreef Hypnos het volgende:
ik kan me niet inbeelden dat één of andere constructeur zich zal melden voor het leveren van de motor


Waarom niet?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-10-2008 17:42 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

de grote fabrieksteams moeten gewoon hun motor beschikbaar stellen voor de 'kleinere' teams. Net als bij Toro Rosso, Force India & Red Bull gebeurt en daar zal een maximum prijskaartje aan moeten hangen...heb je nog steeds concurrentie en ontwikkeling.

En natuurlijk moet er een hybride wagen komen. Als de auto 80km/h of langzamer rijdt moet een elektromotor de zaak overnemen...een echte groene F1 wagen, nooit meer problemen bij het wegrijden...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-10-2008 1:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2008 16:25 schreef Lionheart het volgende:
Waarom niet?


Omdat teams als Ferrari, McLaren, BMW, Renault, Toyota en Honda nooit met een motor van de concurrentie gaan willen rijden natuurlijk.

Zie je het al: Ferrari powered by Honda of McLaren powered by Ferrari


Faustian Spirit of the Earth


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-10-2008 16:07 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Gaan ze toch rijden met een Cosworth motor.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-10-2008 21:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee, een LOLa


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-10-2008 1:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ach, er zijn al genoeg technische wijzigingen en limiteringen ingevoerd de laatste jaren. Een standaardmotor kunnen we wel missen.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-10-2008 10:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-11-2008 13:18 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Geweldige kwalificatie

Begin stiekem weer te hopen


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 13:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ook


sowieso een kutjaar,

wie ook wereldkampioen wordt, het is met weinig punten, veel fouten en whatever



signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-11-2008 14:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Kutjaar, mwah. Veel spannender en leukere races dan vorig seizoen.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 14:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat dan weer wel

mooie dingen gezien, Vettel, Kubica, Hamilton in Canada , Kimi in Spa , veel opgaves Ferrari, veel fouten Hamilton, ...


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2008 19:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Jezus!

Hamilton 6, Vettel erlangs! Nog 2 rondes en dan wint Massa alsnog!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2008 19:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Laatste ronde. Dit gaat Hamilton verliezen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2008 19:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Glock laat zich inhalen! Hamilton haalt het alsnog!!

holy shit dit was echt niet normaal meer

Laatste ronde beslissing!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-11-2008 19:48]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2008 19:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

KUT GLOCK!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 19:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

w<at een klooooooooooooooooootetoestanden,

dit is toch wel de meest lucky winner sinds James Hunt,

hohoho, die Hamilton heeft de ruggegraat van een comapatiënt


sjonge jonge, dit gaat de geschiedenisboeken in als de slapste wereldkampioen ooit



signature


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 02-11-2008 19:53 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Als Glock niet dat risico had genomen was de hele situatie niet ontstaan, dus elluk voordeel heb z'n nadeel.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2008 19:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik ben erg benieuwd of Glock echt niet harder kon of dat hij heeft ingehouden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 19:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

******HAMILTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-11-2008 19:54]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2008 19:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat een aarsworm zeg,


qua performance dit jaar staat die net boven Raikkonen of zo en dat stuk arrogante kwal wint het nog op zo een manier

echt een fuckprestatie van een 0,00

dit is nog irritanter dan de ziekte


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-11-2008 19:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

pwn



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-11-2008 20:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2008 19:56 schreef Hypnos het volgende:
echt een fuckprestatie van een 0,00

dit is nog irritanter dan de ziekte




Hamilton!!

Terechte kampioen, eerder dit seizoen zijn hem onterecht kampioenspunten afgepakt. Dus het had al nooit zo close mogen zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-11-2008 20:05]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen