IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : Formule 1 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-09-2008 16:31 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Lekkere race seg. Jammer van Kimi, maar het is gewoon zijn eigen schuld. Massa beperkte de schade en kan tevreden zijn met de tweede plaats.

En imo hoeft Hamilton helemaal niet bestraft te worden voor dat 'incident' met Kimi.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2008 16:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

imo wel


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-09-2008 16:46 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

En waarom dan wel?


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2008 16:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

omdat ik geen fan ben...

en overdreven snelheid


signature


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-09-2008 16:56 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2008 18:42 schreef 6sic6 het volgende:
En weer een wedstrijd gemist.....gaat lekker dit seizoen


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-09-2008 18:29 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2008 15:44 schreef Ethereal het volgende:
Holy crap, wat een geniale race!! Super einde ook, enorm jammer voor Raikkonen.. Maar wel spannend!


Het einde was geniaal ja, de race in het algemeen was maar zozo.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2008 19:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

HAMILTON GESTRAFT!!!!!! MASSA WINT!!!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2008 19:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Het moment waarom alles draait deed zich twee rondes voor het einde voor. Hamilton sneed de chicane af en pakte daardoor de leiding af van Kimi Raikkonen. Hoewel hij zijn positie teruggaf, zette hij meteen opnieuw de aanval in. Meteen het beginsignaal voor een chaotische laatste ronde, waarin Raikkonen nog fataal van de baan spinde en Hamilton uiterst gecontroleerd de race als winnaar eindigde.

Drive through-penalty
De stewards zijn echter van mening dat Hamilton voordeel had uit zijn actie en hebben de Brit daarom bestraft. Was het incident eerder in de race gebeurd, had Hamilton een drive through-penalty gekregen. Omdat dit besluit pas na afloop is genomen, wat ook moeilijk anders kon, is in plaats daarvan 25 seconden straftijd uitgedeeld.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2008 19:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Timo Glock kreeg na de race een straf opgelegd van 25 seconden. De Duitser zou de Red Bull van Mark Webber ingehaald hebben toen er met gele vlaggen gezwaaid werden ten gevolge van de crash van Kimi Räikkönen. Glock verliest zo zijn achtste plaats aan de Australiër die met het laatste punt gaat lopen.


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-09-2008 19:24 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Kut actie van de FIA weer om het kampioenschap kunstmatig spannend te houden.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2008 19:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik kan er helemaal inkomen in de beslissing, je mag geen voordeel halen uit een bocht afsnijden,

Hamilton foefelde zodanig dat hij toch als eerste door de volgende bocht kwam,

deed hij ook een keer achter een safety car


signature


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-09-2008 19:37 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Tuurlijk Ferrari fanboy, flikker op.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-09-2008 19:43 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Belachelijke straf, punt.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2008 19:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb het niet echt voor Massa,
en Kimi overtuigt niet echt,

maar die Brit is arroganter dan Mansell en kleurlozer als Hill (lol).

Die Vettel, das een kanjer


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2008 19:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

EN trouwens, hoeveel keer is Schumacher voor zo een lolletjes niet gestraft?


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-09-2008 20:14 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Als er al een straf moest uitgedeeld worden, had Hamilton gewoon naar de 2de plaats gezet moeten worden, aangezien hij maar 1 positie won bij dat 'incident'. Maar dit is er toch wat over.


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2008 20:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

normaal was het een drive through denkk, komt op zelfde neer? ja, 1 plaats was idd genoeg


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-09-2008 23:53 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Dat zou idd op hetzelfde neer zijn gekomen als een bestraffing met 1 plaats

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 07-09-2008 23:53]


Faustian Spirit of the Earth


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-09-2008 23:56 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

je vergeet Heidveld op semi slicks...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 08-09-2008 7:47 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Terechte straf. 25 meter winnen en er 2 teruggeven in het gevecht om de 1e plaats.. Kan niet!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-09-2008 8:30 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 7 september 2008 19:24 schreef Lionheart het volgende:
Kut actie van de FIA weer om het kampioenschap kunstmatig spannend te houden.


Helemaal mee eens. Gatverdamme.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 08-09-2008 9:29 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 7 september 2008 19:49 schreef Hypnos het volgende:
EN trouwens, hoeveel keer is Schumacher voor zo een lolletjes niet gestraft?


en terecht.


Een kleine snol zit zo vol.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2008 10:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2008 9:29 schreef SkinPeeleR het volgende:
en terecht.


inderdaad,

en nochtans Ferrari


signature


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-09-2008 3:59 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 8 september 2008 7:47 schreef Ethereal het volgende:
Terechte straf. 25 meter winnen en er 2 teruggeven in het gevecht om de 1e plaats.. Kan niet!


Je kent de regels van de Formule 1 duidelijk niet. Wat een achterlijke opmerking zeg.

McLaren heeft vandaag officieel bezwaar ingediend. Dus is het nog helemaal niet zeker wie eerste, tweede en derde gaat worden.


the only pleasure is pain


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-09-2008 7:43 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 september 2008 3:59 schreef Vampire_girl het volgende:
Je kent de regels van de Formule 1 duidelijk niet. Wat een achterlijke opmerking zeg.

McLaren heeft vandaag officieel bezwaar ingediend. Dus is het nog helemaal niet zeker wie eerste, tweede en derde gaat worden.




Laat ik het nuanceren: Ik vind EEN straf op zijn plaats. Ik ben het er mee eens dat deze straf te zwaar was voor het vergrijp, maar ik vind wel dat zoiets bestraft moet worden. Als dit gewoon mag zou ik 3x per race rechtdoor schieten en het gat met de voorganger ineens dichtrijden..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen