IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : de zin of onzin van de liefde Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-09-2003 20:15 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 7 september 2003 18:31 schreef Kramy het volgende:
Ik heb het probleem dat ik die achterlijke breezahdozen van mijn vrienden niet uit kan staan...

zit je lekker relaxt naar terminator 3 te kijken met wat vrienden, gaan ze eerst de halve film lang alles wat ze zien af zeiken, en als ze dan eindelijk het nut er niet meer van inzien gaan ze maar roddelen over andere breezahs die ze toevallig kennen ofzo.... aargh! En meer van dit soort dingen....


Gast... terminator 3 verdient het om afgezeken te worden


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-09-2003 20:19 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 7 september 2003 20:15 schreef Sjaan het volgende:
Gast... terminator 3 verdient het om afgezeken te worden


Ga je mond spoelen!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Hyvel
Do you mind if I call you Bubba instead?
Usericon van Hyvel
Posted 07-09-2003 20:21 by Hyvel Profiel van Hyvel

T3: bejaarde vs vrouw, what's not to love?


Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-09-2003 21:03 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 7 september 2003 18:47 schreef Miss Lucifer het volgende:
Fuck, de enige metalhead waar ik veel mee omga is Tom!


En vrouwen verstoren idd vaak de film

Liefde heeft trouwens voor mij heel veel zin.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2003 21:16 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik heb ook wel zin...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-09-2003 21:19 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 7 september 2003 21:16 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb ook wel zin...


Je weet me te vinden


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 21-10-2003 22:55 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

liefde... vrouwen...


no text supplied


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 21-10-2003 22:57 by Brujeria Profiel van Brujeria

ik zie er op het moment ook niet echt de zin van in. dipje zeg maar...


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 21-10-2003 22:58 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 21 oktober 2003 22:55 schreef lykle_wolfheart het volgende:
liefde... vrouwen...

Homeau!


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-10-2003 23:11 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

De zin van de liefde?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 15-11-2003 3:14 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

ik zou wel willen wonen in een huis met een vrouw ,maar dat gaat niet lukken binnenkort , gelukkig heb ik wel een vrouw op het oog hier in de buurt .



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-11-2003 3:29 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Blergh! Onzin...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 15-11-2003 3:33 by JFrost Profiel van JFrost

Geen zin ...


this user is dead


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 15-11-2003 11:29 by Nar'Hyarmen Profiel van Nar'Hyarmen

quote:
Op 18 maart 2002 17:07 schreef Lady Rose het volgende:
Na wat turbulentie in mijn liefdesleven de afgelopen maanden ben ik eens gaan denken over de liefde.

Is de liefde wel zo leuk als dat iedereen roept? Of is liefde gewoon 9 van 10 keer pijnlijk en is de kans op geluk in de liefde klein?

Inmiddels ben ik op mijn eigen manier een studie naar de liefde begonnen en ik wil graag weten hoe jullie dr over denken.

Ik bedoel dit topic heel serieus en als iemand wat wil vertellen maar dat niet met heel ZM wil delen kan je me ook altijd mailen.


liefde???

begint het al niet pijnlijk dan eindigt het wel pijnlijk


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 15-11-2003 11:46 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Liefde is geweldig...helemaal als je elkaar een week niet hebt gezien en dan opeens weer voor elkaars neus staat...GREAT!


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 15-11-2003 11:50 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 15 november 2003 11:46 schreef DMTR het volgende:
Liefde is geweldig...helemaal als je elkaar een week niet hebt gezien en dan opeens weer voor elkaars neus staat...GREAT!


The story of my live.
Deze keer toevallig na 2 weken. (volgende weke dus)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 15-11-2003 11:52 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Ai, da's minder...als mijn weekritme wordt verstoord word ik erg chagrijnig...of nouja, chagrijniger dan ik normaal al ben, haha..


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 15-11-2003 11:53 by Chantalie Profiel van Chantalie

ach, ik beschouw 't maar als lekker een weekendje voor mezelf. (lekker winkelen straks zonder dat iemand (m'n vriend dus) zeurend vraagt: gaan we zo weer weg?)


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 15-11-2003 11:58 by DMTR Profiel van DMTRhttp://www.shadowsofdisgust.com

Haha, is het zo erg? Ik ben nu even aan het niksen en ga straks nog even Nijmegen in om vervolgens Ghoullie bij d'r werk op te pikken. Even eten, vanavond lekker relaxed filmpje...life is sweet


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-11-2003 12:00 by Staalman Profiel van Staalman

Liefde is uiteindelijk ook iets waar je voor moet vechten. Want als liefde iets niet is, dan is het vanzelfsprekend. Je moet investeren, respecteren en leren om soms een concessie te maken. En als je die maakt kom je er vanzelf vroeg of laat achter dat het helemaal niet zo iets groots is. Het is soms beter om toe te geven, dan jezelf verwijderen van diegene die belangrijk voor je is.

Maar bovenal, liefde is mooi... Liefde is om verliefd op te worden. Liefde laat je dingen doen die je niet van jezelf zou verwachten. Ik ben getrouwd en ben nog steeds verliefd op mijn mooie vrouw.....
Dus voor mij persoonlijk kan zeggen dat "onzin" niet hand in hand gaat met het woord liefde.


[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 15-11-2003 13:15]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 15-11-2003 12:03 by Chantalie Profiel van Chantalie

mooi verwoord, staalman.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-11-2003 12:09 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 15 november 2003 12:03 schreef Chantalie het volgende:
mooi verwoord, staalman.


Thank you


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-11-2003 22:17 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Moeilijke vraag, vooral omdat er geen zinnig antwoord op is.

Voor mij is het zo dat als ik alleen ben, na een tijdje weer behoefte krijg aan een vriendin en als ik net "vrij" ben, vind ik dat dan ook wel weer relaxed. Wat ik erg fijn en naar vind is dat elke volgende relatie veel dieper is dan vorige. Fijn, omdat het goed voelt om iemand zo te beleven, naar, omdat de problemen die we tegenkomen ook telkens groter, complexer worden en dat kan soms heel erg vermoeiend zijn. Maar ik zou ook geen oppervlakkige relatie kunnen hebben, dan verlies ik m'n interesse.

Verder ben ik er nog over uit of ik "voor altijd" bij iemand zou kunnen blijven. Lijkt me erg mooi en romantisch, maar de realiteit blijft dat ik vrij onrustig ben en soms erg benauwd kan raken van het vooruitzicht om lang bij iemand te blijven.

Wat ik erg naar vind is dat ik nogal makkelijk met leuke nieuwe mensen om kan gaan, waardoor het kan gebeuren dat ik een ander meisje/vrouw te snel leuk ga vinden, met alle verwarrende gevolgen van dien.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 16-11-2003 1:44 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat het meer onzin is dan zin. Voor mijn gevoel is verliefdheid niet meer dan de angst om alleen te zijn. Een spookbeeld gemaakt door het menselijke brein.

Nou zal dat allemaal wel heel negatief klinken, maar als ik kijk hoe de meeste relaties ontstaan heeft het meer met timing en toevalligheid te maken dan met echte gevoelens. Mensen die elkaar echt goed kennen en van elkaar weten wat ze aan elkaar hebben en weten dat ze op elkaar kunnen steunen blijven vrienden. De relaties ontstaan uit triviale dingen als een vlotte babbel of een leuk uiterlijk. En dat moet het ook nog op het juiste tijdstip zijn. Beide partijen moeten open staan voor een relatie.

Wat ik versta onder "liefde" is voor iemand door het vuur willen gaan en je pas goed voelen als je bij die gene bent. Maar met dat soort gevoelens win je geen harten.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-11-2003 12:28 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

je kunt alleen echt van iemand houden als je van jezelf houdt en alleen kunt leven.

Ik heb eindelijk een jongen "gevonden" die mij niet nodig heeft (als een soort mama/goedkeuring) maar gewoon omdat hij gek is op mij en wij elkaar dat leuke beetje extra kunnen geven.

of het zinnig of niet, het is wel erg leuk


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen