IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : de zin of onzin van de liefde Vorige pagina | Volgende pagina
Vinay
Usericon van Vinay
Posted 20-03-2002 20:18 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

mijn ervaring is dat ,oprechte trouw en toewijding zijn vruchten afwerpt op de lange termijn .
sommige artiesten zal ik bijv altijd naar luisteren . dat is ook een vorm van liefde en trouw .



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 20:21 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 20 maart 2002 20:18 schreef Vinay het volgende:.
sommige artiesten zal ik bijv altijd naar luisteren . dat is ook een vorm van liefde en trouw .




Het minste wat je in een relatie kunt doen is oprecht trouw zijn. Ik vind het zooo laag als iemand waar van ik hou vreemd gaat, ik weet wel dat the one eyed man, een koppie kleiner zal zijn.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 20-03-2002 20:26 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

quote:
Op 20 maart 2002 20:16 schreef Trotz het volgende:
*knip* In het verleden (ach gut ik lijk wel een ouwe man) zijn relaties altijd weer stuk gelopen, dus ik denk niet dat daar verandering in gaat komen.
Maar ach wie weet, ooit denk ik hier anders over nadat ik een fantastische vrouw heb ontmoet. Nahh denk het niet. *knip*



hehe, dit verhaal ken ik ergens van..dat dacht ik nl zo'n jaar geleden ook. Bleek bij mij dus in z'n geheel niet te kloppen. Misschien bij jou wel, maar ook daar heb ik eigenlijk zo m'n twijfels over


MuayThaigerrr!!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 20:26 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

vreemd gaan........ pijnlijk
het vertrouwen wordt nooit meer helemaal hersteld en ook andere mannen zullen dubbel hun best moeten doen mijn vertrouwen te winnen


bla...bla...bla...


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 20-03-2002 20:30 by Trotz Profiel van Trotz

quote:
Op 20 maart 2002 20:26 schreef Angela Mortis het volgende:
hehe, dit verhaal ken ik ergens van..dat dacht ik nl zo'n jaar geleden ook. Bleek bij mij dus in z'n geheel niet te kloppen. Misschien bij jou wel, maar ook daar heb ik eigenlijk zo m'n twijfels over


Misschien denk ik hier inderdaad in de toekomst anders over. Maar ik ga iig niet "op zoek". Want ik zie daar geen toegevoegde waarde in. Ik heb geen relatie nodig.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 20-03-2002 20:31 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

als je zoekt vind je nix, bij mij is dat iig zo. gewoon wachten, je komt vanzelf wel iemand tegen


MuayThaigerrr!!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 20:32 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 20 maart 2002 20:30 schreef Trotz het volgende:
Misschien denk ik hier inderdaad in de toekomst anders over. Maar ik ga iig niet "op zoek". Want ik zie daar geen toegevoegde waarde in. Ik heb geen relatie nodig.


Eindelijk iemand die er hetzelfde overdenkt....


bla...bla...bla...


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 20-03-2002 20:33 by Trotz Profiel van Trotz

punt




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-03-2002 20:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Je moet ook niet zoeken naar een relatie, dat gaat altijd fout, je moet het toevallig tegen het lijf lopen.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 20:34 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 20 maart 2002 20:31 schreef Angela Mortis het volgende:
als je zoekt vind je nix, bij mij is dat iig zo. gewoon wachten, je komt vanzelf wel iemand tegen


nix wachten!!!!

gewoon lekker verder leven en genieten


bla...bla...bla...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-03-2002 20:36 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 20 maart 2002 20:33 schreef Jenje het volgende:
Je moet ook niet zoeken naar een relatie, dat gaat altijd fout, je moet het toevallig tegen het lijf lopen.
Hier heb je 100% gelijk in.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 20:39 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Waarvoor denk je anders dat het internet is uitgevonden. Toch vargen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-03-2002 20:43 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen



Zeker weten. fuck al die lui die het lam vinden om iemand via internet te ontmoeten.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-03-2002 20:45 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

De meerderheid van zwaremetalen weet onderhand wel beter.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 20:48 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

internet is een hele goede manier om iemand te leren kennen, maar de vonk slaat toch vaak pas over als je elkaar in het echt ziet


bla...bla...bla...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-03-2002 20:59 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Vreugde alom!
Het leven is weer eens een kaal, vruchteloos en desolaat landschap zoals het schijnbaar hoort te zijn. Even bracht een sprankje leven, een zeldzame mooie bloem hoop in mijn leven. Zij bloeide temidden van al wat doods en kil was, op het eerste oog voor mij alleen. Zij, de roos tussen de doornen en het welige onkruid, verraste mij plots met haar aangenaamheid, nee, slechts haar aanwezigheid bracht mij in een staat van euforie. Maar zoals het zeldzame momenten van verrukking in mijn leven betaamd, stierf ook deze kleine sprank van hoop een vroegtijdige en abrupte dood. Zij verkoos de verwelkingsdood, niet klaar zijnde voor het leven op mijn pad. Te vroeg bloeide zij, niet gereed voor een leven met mij. Wederom eenzaam blijf ik achter met de laatste resten van dat wat eens mooi was en mooi had kunnen blijven. Ijdel hopend op een moment van wederkomst, wat als altijd zal uitlopen op een teleurstelling.
Harder dan tevoren zal ik op moeten staan en verder gaan. Het zal nooit meer bloeien. Doornen en onkruid, het levenspad.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 20-03-2002 21:07 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Prachtig stuk Greycloak, het is voor vele mensen ook de realiteit, maar voor mij voorlopig niet


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-03-2002 21:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 20 maart 2002 21:07 schreef Sjaan het volgende:
Prachtig stuk Greycloak, het is voor vele mensen ook de realiteit, maar voor mij voorlopig niet

Zoals jij bent was ik eens. Zoals ik ben zul jij worden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 21:14 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

of wordt zoals hij.......


bla...bla...bla...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-03-2002 21:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Zonder rozen een dor pad, geen leven mogelijk. Verstikt zijn nu de zaden van vreugde en rozen, eens aanwezig.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2002 21:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Greycloak; laat me raden; jouw GF2B laat het afweten?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-03-2002 21:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Is dat zó duidelijk dan?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-03-2002 21:43 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 20 maart 2002 21:38 schreef Greycloak het volgende:
Is dat zó duidelijk dan?


Tsja, wat else is new; het lijkt erop alsof je in een permanente staat van depressie zit.

Ik zou je therapie willen aanraden! Echt!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-03-2002 21:46 by Lady Rose Profiel van Lady Rose

quote:
Op 20 maart 2002 21:43 schreef Mutilator het volgende:
Tsja, wat else is new; het lijkt erop alsof je in een permanente staat van depressie zit.

Ik zou je therapie willen aanraden! Echt!


lijkt mij ook verstandig


bla...bla...bla...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-03-2002 21:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Vonden ze niet nodig, ik was normaal genoeg. Ik krijg alleen een gratis assertiviteits cursus. Whatever, het is gratis.
Oh ja, continueë staat van depressie: had je me moeten meemaken toen ik nog niet geheel kansloos was, ikke echt wel blij. Of ben ik dan nu manisch depressief bevonden? Ik reageer gewoon op wat ik tegenkom, en ben een realist. Nothing lasts forever, en degene die zegt dat dat niet zo is moet z'n ogen een keer durven opendoen. Is het normaal dat ik blij ben als ik verliefd ben en dat wederzijds lijkt te zijn? Is het vervolgens normaal dat ik me niet zo fijn voel als blijkt dat alles weer eens is zoals het hoort?
Ik hoop toch echt van niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-03-2002 21:49]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen