IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2009 13:14 by Mark Profiel van Mark



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-05-2009 13:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-05-2009 15:13 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nou.

ROFLMAO


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2009 15:15 by Mark Profiel van Mark

Chagrijn


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-05-2009 15:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nee echt.

Ik had eerst zoiets van "nou", maar toen ik las waar het was dacht ik er anders over.
Was laatst ook al ingebroken bij Dolph Lundgren thuis en toen de inbrekers een foto zagen staan van de vrouw (die ze net gekneveld hadden op een stoel) naast Dolph zijn ze toch maar snel weggegaan.
Leek me ook wel logisch als ze bij Chuck thuis hadden ingebroken, maar "helemaal daar", met wat foto's....

Toch wel erg dikke ROFLMAO.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 22-05-2009 15:19]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2009 15:25 by Mark Profiel van Mark

Ah okee

Enkele Chuck Norris feiten:

1. If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
2. There is no 'ctrl' button on Chuck Norris's computer. Chuck Norris is always in control.
3. There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.
4. Chuck Norris can sneeze with his eyes open.
5. Chuck Norris counted to infinity - twice.
6. When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
7. Chuck Norris destroyed the periodic table, because he only recognizes the element of surprise.
8. Chuck Norris can kill two stones with one bird.
9. Chuck Norris is so fast, he can run around the world and punch himself in the back of the head.
10. Chuck Norris’ hand is the only hand that can beat a Royal Flush.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-05-2009 15:29 by bastianus Profiel van bastianus

Goh, toevallig, volgens mij heb ik ooit 200 soortgelijke feiten over Mr. T. gelezen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-05-2009 15:34 by Mark Profiel van Mark

die had Mr. T. waarschijnlijk gejat van Chuck Norris.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-05-2009 15:44 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Vechtpartij om scheet in Efteling
Uitgegeven: 22 mei 2009 15:23
Laatst gewijzigd: 22 mei 2009 15:23
KAATSHEUVEL - Drie mannen zijn elkaar donderdag in pretpark De Efteling te lijf gegaan nadat één van hen, een 32-jarige inwoner van Zoetermeer, een scheet had gelaten.

Hij deed dat terwijl hij in de rij stond voor een van de attracties. Een 16-jarige jongen uit Dongen sprak hem aan op zijn gedrag, waarop een vechtpartij ontstond.

Een zwager van de Zoetermeerder mengde zich ook in het gevecht.

Boetes

Beveiligers grepen in en haalden de politie erbij. De man uit Zoetermeer kreeg een boete van 500 euro.

Zijn 34-jarige zwager uit Arnhem moest 350 euro betalen. Het Openbaar Ministerie moet nog beslissen wat er gebeurt met de minderjarige jongen uit Dongen.
© ANP


lal


Je moeder.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-05-2009 16:53 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Pfffffff...... benieuwd of er nog een partij is die uien en bruine bonen wil verbieden.



R.
Usericon van R.
Posted 22-05-2009 17:04 by R. Profiel van R.

Vast in polen ergens..


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-05-2009 17:17 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Damn, beetje treurig. Twee volwassen kerels die op de vuist gaan met een 16 jarige vanwege een scheet :')


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-05-2009 17:30 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 22 mei 2009 17:17 schreef Mottighaerd het volgende:
Damn, beetje treurig. Twee volwassen kerels die op de vuist gaan met een 16 jarige vanwege een scheet :')

+1

Te zielig voor woorden...


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-05-2009 18:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

misschien was die jongen joods, dan kan ik me wel voorstellen dat hij zich geïntimideerd voelt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 22-05-2009 18:27 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione



Die is wel heel erg slecht.

Maar toch..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-05-2009 12:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Weinig animo voor vierdaagse werkweek

Er is in politiek Den Haag weinig animo voor de vierdaagse werkweek die PvdA-fractievoorzitster Mariëtte Hamer volgende week wil voorstellen in de Tweede Kamer. Coalitiegenoten CDA en ChristenUnie willen het plan eerst aanhoren, maar reageerden vanochtend in eerste instantie niet enthousiast.

Het CDA zit niet te wachten op een verplichte vierdaagse werkweek voor alle sectoren. In sommige sectoren is er juist een tekort aan werknemers, stelt de partij. De ChristenUnie noemt het een "sympathiek voorstel'', maar ziet veel praktische bezwaren en maakt zich zorgen over mensen met lagere inkomens.

Werkgevers moeten zelf besluiten nemen

Oppositiepartij de VVD vindt dat bedrijven en werknemers daar zelf besluiten over moeten nemen. De SP noemt het "een beetje lachwekkend'', omdat mensen van de PvdA wel na hun 65-ste door moeten werken. De partij erkent dat een kortere werkweek wel tegen de werkloosheid kan helpen in sommige sectoren, maar benadrukt dat de zorg en het onderwijs daar niet toe horen.

Volgens Mariëtte Hamer kan de invoering van de vierdaagse werkweek "ongelooflijk helpen'' tegen de oplopende werkloosheid. Zij denkt daarmee twee problemen op te lossen: de herverdeling van werk en zorg en de verdeling van arbeid door mannen en vrouwen. Ze wil dat het kabinet regelingen in de arbeidstijdenwet die de vierdaagse werkweek bemoeilijken aanpakt. Het was vandaag niet duidelijk of de PvdA de vierdaagse werkweek verplicht voor alle sectoren wil invoeren.

(SN)

Meningen?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-05-2009 12:34 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 mei 2009 12:31 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Meningen?


Dus een 32 urige werkweek? Denk dat het per bedrijf / sector anders ligt. Ik werk zo'n 50 uur per week, en het werk is niet aan te slepen. Een verplichting voor een 4 daagse werkweek zou desastreus zijn omdat er een tekort is aan mensen bij ons.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-05-2009 12:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je mag toch zeker zelf uitmaken hoeveel je werkt? waarom moet dat geregeld worden door de overheid. genoeg mensen die 60 uur in de week willen maken om wat meer te verdienen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-05-2009 12:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Thieu: goed punt, in verband met tekort in je sector. En ik zou het inderdaad overleggen (niet met "sectoren" maar met "werknemers") of die het leuk zouden vinden 20% loon in te leveren zodat iemand anders ook wat kan doen.

...weinig kans.

Maar goed, dit is het stikken-of-slikken-kabinet. Hoop dat dit bij een voorstel blijft. Niet dat het mij zoveel uit zou maken maar goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 23-05-2009 12:38]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 23-05-2009 12:56 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

"De missing link is gevonden!!!!!!!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-05-2009 13:22 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

er is geen "de" dus kun je beter spreken over "een missing link"


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 23-05-2009 13:31 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Klopt


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 23-05-2009 13:36 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Het voorstel van de P.v.d.A heeft in feite niks meer om het lijf dan het invoeren van deeltijdbanen op grote schaal. Dat zou voor sommige sectoren waarin flexibele werktijden al mogelijk is kunnen werken. Voor de industrie- en transportsector zal dit al een stuk lastiger worden. Conclusie: Een halfbakken proefballon van de P.v.d.A...next!


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-05-2009 13:43 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 23 mei 2009 12:37 schreef Greycloak het volgende:
Thieu: goed punt, in verband met tekort in je sector. En ik zou het inderdaad overleggen (niet met "sectoren" maar met "werknemers") of die het leuk zouden vinden 20% loon in te leveren zodat iemand anders ook wat kan doen.

...weinig kans.

Maar goed, dit is het stikken-of-slikken-kabinet. Hoop dat dit bij een voorstel blijft. Niet dat het mij zoveel uit zou maken maar goed.


Volgens mij is in het verleden toch wel eerder aangetoont dat het inleveren van uren en loon om banen te scheppen niet echt werkt.

Het zet waarschijnlijk meer zoden aan de dijk als bij tweeverdieners de vrouw het huishouden weer in gaat en de man gewoon voor het inkomen zorgt.
Nou, vooruit. Om de dames niet tegen het zere been te schoppen:

één van beide werkende partners.
Of voor mijn part samen 1 normale werkweek als parttimer als je beide wil werken.

Of ik dat persoonlijk als optie zou zien?
Nee!!!! Veel geld uit kunnen geven is veelste fijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 23-05-2009 14:02 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Chinees duwt suïcidale man van brug
GUANGZHOU - Een Chinese man heeft iemand die zelfmoord wilde plegen van een brug afgegooid. Volgens de 66-jarige Lian Jiansheng was de suïcidale man „egoïstisch” omdat hij uren op de brug stond zonder te springen. Dat meldde het Chinese staatspersbureau Xinhua zaterdag.

Lian kon niet aanzien hoe de suïcidale man urenlang het verkeer ophield op de Haizhu brug in de stad Huangzhou, in het zuiden van China. Lian bood aan met de wanhopige man te praten, maar kreeg geen toestemming van de politie. Hij klom alsnog op de brug en duwde de man naar beneden.

Lian zei bij zijn aanhouding: „Deze mensen durven zichzelf niet te doden, ze willen alleen aandacht van de overheid voor hun problemen.” De man die zelfmoord wilde plegen, viel op een door de autoriteiten geplaatst noodkussen en raakte gewond. Hij zou het leven door geldproblemen niet meer zien zitten.




Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen