IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-06-2009 23:13 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 juni 2009 23:06 schreef bastianus het volgende:
Even geen argumentatie, maar ik heb toch sterk het vermoeden dat de brave man behoorlijk aan het doordraaien is. Dat krijg je ervan als je 24 uur per dag bewaakt wordt en nauwelijks nog met mensen omgaat daardoor die je af en toe even op de realiteit wijzen van buiten je eigen kringetje. "Knettergek" is één van de dingen die me te binnen schieten als ik dit lees.
Grey en Kwel, zeggen jullie even tegen Bastianus dat hij zelf knettergek is omdat hij het naderende onheil en de realiteit met alle moslims niet inziet alsjullieblieft?



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2009 23:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 juni 2009 23:06 schreef bastianus het volgende:
Even geen argumentatie, maar ik heb toch sterk het vermoeden dat de brave man behoorlijk aan het doordraaien is. Dat krijg je ervan als je 24 uur per dag bewaakt wordt en nauwelijks nog met mensen omgaat daardoor die je af en toe even op de realiteit wijzen van buiten je eigen kringetje. "Knettergek" is één van de dingen die me te binnen schieten als ik dit lees.


misschien had hij iets teveel van zijn "klare wijn" toen hij dit beweerde.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 23:26 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juni 2009 23:13 schreef Judge M. het volgende:
Grey en Kwel, zeggen jullie even tegen Bastianus dat hij zelf knettergek is omdat hij het naderende onheil en de realiteit met alle moslims niet inziet alsjullieblieft?
Oh nee, komt iedereen vanzelf wel achter.
Gelukkig hebben we Yanks die, zoals wel vaker als we onze kop collectief in het zand steken, komen redden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 15-06-2009 23:28 by Mark Profiel van Mark

Ah, da's natuurlijk nog maar afwachten met moslim-sympathisant Obama aan het roer!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-06-2009 23:30 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 juni 2009 23:26 schreef Greycloak het volgende:
Oh nee, komt iedereen vanzelf wel achter.
Gelukkig hebben we Yanks die, zoals wel vaker als we onze kop collectief in het zand steken, komen redden.
Persoonlijk denk ik dan weer dat jij een groter gevaar voor de samenleving creeert door mensen op weg te helpen naar een rijbewijs. Jaarlijks vallen er duizenden doden in het verkeer en bijna altijd zijn daar mensen met een rijbewijs bij betrokken. Ik vind eigenlijk dat we het rijbewijs maar moeten afschaffen en alle mensen die ongelukken veroorzaken het land uit moeten zetten. Daar wordt ons land een heel stuk veiliger van voor onze mensen

Wat jij?



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-06-2009 23:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juni 2009 23:30 schreef Judge M. het volgende:
Persoonlijk denk ik dan weer dat jij een groter gevaar voor de samenleving creeert door mensen op weg te helpen naar een rijbewijs. Jaarlijks vallen er duizenden doden in het verkeer en bijna altijd zijn daar mensen met een rijbewijs bij betrokken. Ik vind eigenlijk dat we het rijbewijs maar moeten afschaffen en alle mensen die ongelukken veroorzaken het land uit moeten zetten. Daar wordt ons land een heel stuk veiliger van voor onze mensen

Wat jij?


"haha"
[/hap]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-06-2009 23:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 juni 2009 23:35 schreef Greycloak het volgende:
"haha"
[/hap]


Sja, je was bijna in zijn val gereden joh....


Boeiender


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-06-2009 23:36 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 15 juni 2009 23:30 schreef Judge M. het volgende:
Persoonlijk denk ik dan weer dat jij een groter gevaar voor de samenleving creeert door mensen op weg te helpen naar een rijbewijs. Jaarlijks vallen er duizenden doden in het verkeer en bijna altijd zijn daar mensen met een rijbewijs bij betrokken. Ik vind eigenlijk dat we het rijbewijs maar moeten afschaffen en alle mensen die ongelukken veroorzaken het land uit moeten zetten. Daar wordt ons land een heel stuk veiliger van voor onze mensen

Wat jij?


Nice one, hehehehe


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-06-2009 23:41 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 juni 2009 23:35 schreef Greycloak het volgende:
"haha"
[/hap]


Nog maar een keer voor Grey dan:



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-06-2009 23:45 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

greycloakje pesten een nieuwe trent in de trant van de rodebrillen??


wie kent em nog.

allah snackbar


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-06-2009 23:58 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

op een amerikaans phorum waar ik zit gebruiken ze die term ook vaak. Nog een vaak gebruikte term is "NECROPOSTING" je kan er zelfs een ban voor krijgen.

LEUK DAT CULTUUR?


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-06-2009 1:57 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 15 juni 2009 18:34 schreef Greycloak het volgende:
Ben ik volledig met je eens, zolang we maar elkaars favoriete wederzijdse blinde sukkel blijven vind ik alles prima.




Wat is het nou, pik?

Ik maar denken dat ik al je #1 sukkel ben en dan gaat meneer N met de eer aan de haal?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-06-2009 2:11 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 15 juni 2009 23:26 schreef Greycloak het volgende:
Oh nee, komt iedereen vanzelf wel achter.
Gelukkig hebben we Yanks die, zoals wel vaker als we onze kop collectief in het zand steken, komen redden.


Zelf hardnekkig de feiten tussen Wilders en Hitler negerend en dan dergelijke opmerkingen plaatsen.
Gelukkig lijkt Greycloak aardig wat op de PvdA: overtuigt van hun eigen gelijk, maar niemand neemt ze nog serieus.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 16-06-2009 2:11]


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 16-06-2009 2:21 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 15 juni 2009 15:12 schreef MR. N het volgende:
Feit, Wilders wil mensen die een bepaalde godsdienst hebben en zich niet gedragen het land uit hebben. Als mensen een andere godsdienst hebben en zich net zo erg of erger gedragen hoeven ze het land niet uit. Beetje raar. Hij heeft het niet over nationaliteit, maar over religie.
.


Een gele maan op de jas is de oplossing!!



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2009 2:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

een gele jas op de maan!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2009 6:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 juni 2009 23:36 schreef Snaack het volgende:
Nice one, hehehehe
Weet ook nog een leuke.

Waarom maken ze Judge keeper bij het voetballen?

Omdat ie als veldspeler anders teveel bezig is met spelen op de man in plaats van met het spel.

Maar goed, iedereen snapt natuurlijk dat ik te dom ben om een keer een kleine val op te zetten.

Oh en sorry XXL, je staat natuurlijk wel op mijn eerste plek, maar voor "wederzijds" moeten we eerst nog samen erg veel bier inhalen om op het niveau van MR.N en yours truly te komen.

@ WMP: wees eens sportief en post even de overeenkomsten tussen moslims en nazi's. Maar ik snap dat je je vingers niet wilt branden.

quote:
'Schoten bij massademonstratie Iran'

De massademonstratie van de Iraanse oppositie tegen de omstreden herverkiezing van ultraconservatieve president Mahmoud Ahmadinejad in Teheran is ontaard in geweld. Volgens een Iraanse fotograaf is een protestganger omgekomen door kogelschoten. Er zijn naar verluidt ook gewonden gevallen.

De kogels waren afgevuurd bij een plein in de Iraanse hoofdstad waar honderdduizenden aanhangers van de hervormingsgezinde oppositieleider Mir Hossein Mousavi zich hadden verzameld. Dat gebeurde toen betogers een gebouw van de ultraconservatieve en gevreesde Basij-militie aanvielen en in brand staken. Militieleden openden vervolgens het vuur op de menigte.

Oproerpolitie

Paniek brak uit en mensen probeerden te vluchten. Ook hangt een rookpluim boven het plein van de Vrijheid, waar voertuigen, banden en afvalbakken in brand zijn gestoken. Demonstranten zijn slaags geraakt met de massaal aanwezige oproerpolitie, die traangas gebruikt om de menigte uiteen te drijven.

Noorden van Teheran

De demonstranten uitten hun frustratie over de volgens hen frauduleus verlopen stembusgang. Ook uit drie wijken in het noorden van Teheran kwamen berichten over schietpartijen.

De Verenigde Staten uitten maandag hun zorgen over het verloop van de verkiezingen en de berichten van geweld tegen aanhangers van de oppositie. Het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken zei "diep verontrust" te zijn over de situatie in Iran en eist dat de Iraanse autoriteiten de beschuldigingen van fraude tot op de bodem uitzoeken. Ook andere landen oefenen druk op Iran uit.

(SN)

Democratie.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2009 6:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Vrees voor verkeershinder A15

Chaos bij aanpak A15 lijkt onontkoombaar. Rijkswaterstaat heeft toegegeven dat bij het werk aan de belangrijke havenverbinding problemen onvermijdbaar zijn. De ingrijpende aanpak van de A15 tussen knooppunt Vaanplein en de Maasvlakte verloopt zeker niet zonder verkeershinder.

Ondernemers en bestuurders in de Rotterdamse regio kijken er al een tijd met angst en beven naar uit. De verbreding van de autoroute begint in 2011 en moet vier jaar later klaar zijn.

Wegcapaciteit

"We proberen in overleg met de Verkeersonderneming de beschikbare wegcapaciteit te behouden, maar het karwei zal zeker hinder gaan opleveren", aldus Eelke Turkstra van Rijkswaterstaat in het AD.

De A15 wordt verbreed tussen het Vaanplein en de Maasvlakte. Ook komt er een nieuwe Botlekbrug over de Oude Maas. Door het werk verdwijnt 22 hectare aan bomen.

(SN)

Jammer van de bomen maar een prima plan om eindelijk eens iets nuttigs aan het fileprobleem te doen.



Ik mag die Camiel wel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-06-2009 7:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 juni 2009 6:40 schreef Greycloak het volgende:
Democratie.

Ik kan me herinneren dat Bush ook door enig gesjoemel met stemmen en hertellingen aan de macht was gekomen. Verder vraag ik me af hoe het kan dat jongelui in Iran en kiezers in Libanon veel westersgezinder lijken te zijn, sinds het gehakketak door de VS op moslims door de verkiezing van Obama wat afgeremd lijkt te zijn. Zou de weg van de aanval dan toch niet zo heilzaam blijken te zijn? En is Netanyahu ook een verrader nu hij ook blijkt in te zien dat een Palestijnse staat logisch is?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2009 8:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 16 juni 2009 6:40 schreef Greycloak het volgende:

Democratie.


Wat nu Iran speelt heeft natuurlijk niets met democratie te maken maar laat juist zien wat er kan gebeuren als democratie klakkleoos opzij wordt geschoven.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-06-2009 12:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 juni 2009 6:40 schreef Greycloak het

Democratie.


In hoeverre heeft dit met moslims te maken? ik denk dat het meer met iran te maken heeft.

okee veel moslimlanden hebben wat moeite met democratie, maar veel christelijke zuidamerkiaanse landen ook. Democratie werkt alleen in economisch en sociaal stabiele landen. En daar zit misschien het grootste probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-06-2009 12:24]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-06-2009 12:24 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Je hebt ook nog de olietheorie (veel olie = slecht voor democratie).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-06-2009 12:28 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 juni 2009 6:40 schreef Greycloak het volgende:
Weet ook nog een leuke.

Waarom maken ze Judge keeper bij het voetballen?

Omdat ie als veldspeler anders teveel bezig is met spelen op de man in plaats van met het spel.
Nice one

Gestrekt been recht onder de knieschijf



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-06-2009 12:40 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 16 juni 2009 6:40 schreef Greycloak het volgende:
Weet ook nog een leuke.

Waarom maken ze Judge keeper bij het voetballen?

Omdat ie als veldspeler anders teveel bezig is met spelen op de man in plaats van met het spel.

Ah, nu snap ik ook waarom jij redelijk overtuigd bent van je eigen beter weten.
Dat is in de lesauto natuurlijk wèl altijd het geval.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-06-2009 12:47 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 juni 2009 12:40 schreef Jällö het volgende:
Ah, nu snap ik ook waarom jij redelijk overtuigd bent van je eigen beter weten.
Dat is in de lesauto natuurlijk wèl altijd het geval.
"Rechts aanhouden! Naar RECHTS zeg ik je! Nee, niet naar links!!"




Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2009 12:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 juni 2009 12:40 schreef Jällö het volgende:
Ah, nu snap ik ook waarom jij redelijk overtuigd bent van je eigen beter weten.
Dat is in de lesauto natuurlijk wèl altijd het geval.
Als je me zou kennen wist je wel beter, hehehe. Maarem, zelfs in de auto mag een leerling gerust gelijk hebben hoor, is ook een foefje; iets doms roepen over een situatie en kijken of de leerling zelfstandig nadenkt of er met open ogen intuint.

Maar dank voor het compliment.

quote:
Op 16 juni 2009 12:47 schreef Judge M. het volgende:
"Rechts aanhouden! Naar RECHTS zeg ik je! Nee, niet naar links!!"


Damn, je zal zo'n instructeur hebben. Ken ook een paar van die schreeuwerds en ben ze erg dankbaar. Komen ze mooi naar mij toe.



Lachen met Walen deel zoveel:

quote:
Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
Meisje dient klacht in tegen tatoeëerder na 'misverstandje'

KORTRIJK - De 18-jarige Kimberley Vlaeminck uit Kortrijk heeft een klacht ingediend tegen een tatoeëerder uit Kortrijk. 'Ik had drie sterretjes gevraagd, maar die gek zette er zonder mijn toestemming 56 op mijn gezicht!'
'Zie me hier nu zitten: ik ben lelijk. Zelfs verminkt! Zo durf ik alleszins niet te gaan werken.' Kimberley Vlaeminck (18) uit Kortrijk zit er verslagen bij. Ze is in shock. 'Ik heb dit niet gewild. Echt niet', zucht ze. Zondag trok ze samen met haar vader Diego, haar vriend en haar zus naar Tatoo Box in de Steenpoort in Kortrijk. 'Ik heb altijd gekleurde puntjes naast mijn linkeroog gewild. Mijn vader wilde die betalen. Omdat iedereen in onze familie toch een tatoeage heeft.'

Bij de tatoeëerder liet kapster Kimberley Vlaeminck zich overhalen om sterretjes te kiezen in plaats van puntjes. 'Ik zei die man dat ik er drie wilde.'

Volgens Kimberley verliep de communicatie niet bijster vlot. 'Die man sprak enkel Frans. En dat was een probleem: ik spreek enkel Nederlands en een heel klein beetje Engels.'

Toen haar familie en vriend een ijsje gingen halen, bleef Kimberley alleen achter op de tatoeagestoel. 'Die man had een tekening gemaakt met meerdere sterren. Ik had hem gezegd dat ik er maar drie moest hebben. Maar hij bleef maar bezig. Zeker drie keer heb ik hem gevraagd om te stoppen. Maar hij zei telkens dat hij nog een klein beetje werk had met inkleuren. En plots vroeg hij of hij de laatste twee grote sterren ook moest inkleuren. Ik viel uit de lucht, wist niet over welke grote sterren hij het had. En net op dat moment kwam mijn vader terug binnen.'

Vader Diego kon er niet mee lachen. 'Ik vond het zelf ook niet goed. Ik denk dat ik tijdens de hele sessie even ingedut moet zijn. Ik was die ochtend dan ook al om 5 uur gaan werken', zegt Kimberley Vlaeminck.

De geviseerde tatoeëerder Rouslain Toumaniantz (37), een uitgeweken Parijzenaar die nog maar enkele maanden een shop heeft in Kortrijk, wuift dat argument weg. 'Slapen als je in je gezicht wordt getatoeëerd, dat is onmogelijk. Omdat het gewoon te veel pijn doet. Dit is een heel vreemd verhaal. Dat meisje heeft die sterren gevraagd. En ik heb ze haar gegeven. Punt aan de lijn. Ze was er overigens aanvankelijk ook héél blij mee. Alleen: dat veranderde toen ze haar vader zag.'

De tatoeëerder zegt dat hij het foutje niet zelf kan rechtzetten. 'Als ze écht van die sterren af wilt kan ze die met een laser laten weghalen. Maar ik kan het niet. Want ik heb zo'n duur toestel niet. En ik zal die behandeling ook niet betalen. De enige toegeving die ik wil doen, is korting geven. Omdat ze zo ontevreden is, moet ze van mij maar 50 euro betalen. Dat is de kostprijs voor vier sterren.'

Kimberley Vlaeminck diende zondagavond nog een klacht in bij de politie. 'Als die man inderdaad opzettelijk méér sterretjes dan gevraagd op haar gezicht zette, dan valt dat onder opzettelijke slagen en verwondingen', zegt Tom Janssens, woordvoerder van het parket van Kortrijk. 'Maar misschien gaat het om een communicatiestoornis of veranderde het meisje van mening toen haar familie het resultaat afkeurde. Dat moet het onderzoek uitwijzen.'

Het 'sterrenmeisje' heeft weinig zin in een lange procedure. 'Die sterren moéten weg. Hoe sneller, hoe liever. Want iedereen die me ziet, zegt het: zo kun je niet gaan werken. Ik durf zó niet naar buiten. Omdat ik te lelijk ben.'

(Nieuwsblad.be)



Net doen alsof je geen Nederlands verstaat, leuk volkje.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 16-06-2009 12:49]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen