IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Poezebeesten [katten topic 6] Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 10-11-2009 18:56 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/



Zo 1 had ik altijd al willen hebben. Maar kattenallergie gaat verder dan alleen kattenhaar...


the only pleasure is pain


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-11-2009 19:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

zo lieeeeeeeeeeeef


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2009 19:12 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 november 2009 19:12 schreef Hypnos het volgende:
zo lieeeeeeeeeeeef


Heb jij nou al een kale poes?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-11-2009 19:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

neuh, momenteel zit er hier zelfs een hond


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-11-2009 20:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Baby overlijdt door slapende kat


In de Zweedse plaats Sundsvall is een drie maanden oude baby overleden doordat een kat op het hoofd van het kind in slaap was gevallen.

De baby lag buiten in een kinderwagen onder een dekentje te slapen. Een kat is daar vervolgens bij gaan liggen waardoor het kind is gestikt. Toen de ouders bij het kind gingen kijken, was het al te laat. Het kind is nog naar een ziekenhuis gebracht, maar was inmiddels overleden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-11-2009 19:44 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Zondag krijgen we kat nummer 4 hier in huis, kijken of het klikt met de andere 3 en anders gaat het feest niet door. Ik hoop van wel, heel lief diertje, ze is mishandeld geweest ofzo, er zijn 11 tandjes/kiezen getrokken, want d'r halve bek was rot en ze kan niet miauwen, alleen maar een raar knoeperig geluidje komt eruit, waarschijnlijk op jonge leeftijd de keel dicht geknepen gehad, zielug!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2009 20:04 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 20 november 2009 19:44 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zondag krijgen we kat nummer 4 hier in huis, kijken of het klikt met de andere 3 en anders gaat het feest niet door. Ik hoop van wel, heel lief diertje, ze is mishandeld geweest ofzo, er zijn 11 tandjes/kiezen getrokken, want d'r halve bek was rot en ze kan niet miauwen, alleen maar een raar knoeperig geluidje komt eruit, waarschijnlijk op jonge leeftijd de keel dicht geknepen gehad, zielug!


Gaaf dat zo'n beestje bij jullie wellicht nog een goed huis vind. Meeste mensen kiezen toch al snel voor een jong katje vers uit een nest, waardoor al die verwaarloosde (al dan niet asiel-)katten uiteindelijk achter het net vissen.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-11-2009 20:13 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

We hebben hier jonkies gehad en uit het asiel. Zoals onze eerste, was 7 jaar en onhandelbaar, volgens het asiel. Nog nooit zo'n lief beestje gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-11-2009 20:13]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-11-2009 20:20 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 20 november 2009 20:13 schreef De Tegenpartij het volgende:
We hebben hier jonkies gehad en uit het asiel. Zoals onze eerste, was 7 jaar en onhandelbaar, volgens het asiel. Nog nooit zo'n lief beestje gehad.


Gaaf. Mijn ouders hebben er ooit een uit een wild nestje gehad, via dierenbescherming ofzo. Beestje kon de eerste paar dagen alleen maar vanuit een kast heel hard sissen en blazen, maar is uiteindelijk een supergave kat geworden. Wel altijd een beetje wild gebleven, was liever buiten dan binnen en sliep meestal op het dak van de schuur (op een nestje van dennennaalden van de boom erboven ) ..


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 20-11-2009 20:27 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

quote:
Op 10 november 2009 20:17 schreef ElitE het volgende:
Baby overlijdt door slapende kat


In de Zweedse plaats Sundsvall is een drie maanden oude baby overleden doordat een kat op het hoofd van het kind in slaap was gevallen.

De baby lag buiten in een kinderwagen onder een dekentje te slapen. Een kat is daar vervolgens bij gaan liggen waardoor het kind is gestikt. Toen de ouders bij het kind gingen kijken, was het al te laat. Het kind is nog naar een ziekenhuis gebracht, maar was inmiddels overleden.


Waar waren die ouders op het moment dat die kat in de kinderwagen kroop ?!
Een kat kan snel in slaap vallen, maar heeft daarvoor eerst in die wagen moeten kruipen, zich moeten nestelen en vervolgens dus in slaap vallen.
Een proces wat toch al gauw een paar minuten in beslag neemt.

Ik stel toch voor om het op nalatigheid van de ouders te schuiven.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-11-2009 9:28 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 20 november 2009 20:27 schreef yowannuzz het volgende:
Waar waren die ouders op het moment dat die kat in de kinderwagen kroop ?!
Een kat kan snel in slaap vallen, maar heeft daarvoor eerst in die wagen moeten kruipen, zich moeten nestelen en vervolgens dus in slaap vallen.
Een proces wat toch al gauw een paar minuten in beslag neemt.

Ik stel toch voor om het op nalatigheid van de ouders te schuiven.


Paar minuten.. heb je katten in huis? Dat is binnen minuutje voor elkaar. En wat ouders betreft, ik ken geen enkele ouder die hun baby elke minuut van de dag in de gaten houden. Jij wel?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-11-2009 10:00 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-11-2009 10:05 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 21 november 2009 10:00 schreef XXL het volgende:


quote:
Op 20 november 2009 17:57 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik heb ook wel eens geprobeerd te linken vanaf de skoften pagina, maar die zal dat wel niet toelaten ofzo.


 


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 21-11-2009 10:58 by yowannuzz Profiel van yowannuzz

quote:
Op 21 november 2009 9:28 schreef MMayo het volgende:
Paar minuten.. heb je katten in huis? Dat is binnen minuutje voor elkaar. En wat ouders betreft, ik ken geen enkele ouder die hun baby elke minuut van de dag in de gaten houden. Jij wel?


Ja, 4.
En je hoeft van mij als ouder je kind niet elke minuut in de gaten te houden, maar als dit soort dingen ongezien gebeuren let je gewoon onvoldoende op.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-11-2009 12:14 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 21 november 2009 10:58 schreef yowannuzz het volgende:
Ja, 4.
En je hoeft van mij als ouder je kind niet elke minuut in de gaten te houden, maar als dit soort dingen ongezien gebeuren let je gewoon onvoldoende op.


Als je er vier hebt weet je dat die beesten springen en in slaap vallen ongeveer tegelijk kunnen, hier tenminste wel. En wat die ouders betreft, lullig voor ze maar denk niet dat dit door onoplettendheid komt. Eerder door samenloop van omstandigheden, zoiets kan snel gebeuren als je kinders en huisdieren zoals honden en katten bij elkaar hebt. Ongelukje, klein hoekje etc. Misschien was pa wel werken en ma even naar toilet..



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-11-2009 12:16]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-11-2009 16:23 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-11-2009 16:25 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 21 november 2009 12:14 schreef MMayo het volgende:
Als je er vier hebt weet je dat die beesten springen en in slaap vallen ongeveer tegelijk kunnen, hier tenminste wel. En wat die ouders betreft, lullig voor ze maar denk niet dat dit door onoplettendheid komt. Eerder door samenloop van omstandigheden, zoiets kan snel gebeuren als je kinders en huisdieren zoals honden en katten bij elkaar hebt. Ongelukje, klein hoekje etc. Misschien was pa wel werken en ma even naar toilet..




Inderdaad. Er staat bovendien niet eens bij dat het hun eigen kat was, misschien was het wel een buurtkat. Kan me best inleven in ouders die denken dat hun kind best even 5 min. zonder toezicht in de afgesloten achtertuin kan staan..

Dit lijkt me dan ook eerder een erg ongelukkige samenloop van omstandigheden dan een kwestie van nalatigheid.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-11-2009 23:14 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-11-2009 23:19 by XXL Profiel van XXL

Die heeft van de cannabis plantjes van het baasje gesnoept?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-11-2009 13:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2009 20:18 by MMayo Profiel van MMayo

Gister even schrikken, een van mijn katten was ziek. Had koorts en stond raar te schudden met de kop en rond te wankelen, dacht eerst aan een hersenbloeding ofzo of aan oormijt/ontsteking etc. Geen idee wat het geweest is, maar vandaag was alles weer in orde. Moet haar nog wel in de gaten houden.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-11-2009 20:22]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-11-2009 20:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



Onze nieuwste aanwinst dus. Ze ligt voornamelijk in haar mandje te liggen, de 3 andere katten zijn er zo ongeveer 3 te veel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-11-2009 20:36 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

hey da's de mijne!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-11-2009 20:36 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



Sorry!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-11-2009 20:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 november 2009 20:35 schreef De Tegenpartij het volgende:


Onze nieuwste aanwinst dus. Ze ligt voornamelijk in haar mandje te liggen, de 3 andere katten zijn er zo ongeveer 3 te veel.


Zal nog wel bijtrekken toch?



Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen