IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Poezebeesten [katten topic 6] Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2009 11:18 by MMayo Profiel van MMayo

Okee, nou hopelijk mag dit kitten dan wel bij jullie blijven wonen. Hoop dat de geldproblemen en het gokken van je vriend ook voorbij zijn, zou zonde zijn als je straks weer een dier weg moet doen omdat je er niet voor kunt zorgen/betalen zeg maar.

Zie het vaak genoeg. Mijn broertje heeft nu een hond gekocht van 400 euro terwijl hij geen inkomen had. Nu heeft hij even werk voor paar maand. Puppy is nog niet zindelijk maar moet wel de hele dag alleen thuis als broertje aan het werk is. Broertje vind dat anderen het dier maar voor hem moeten uitlaten. Simpelweg niet goed over nagedacht, het hondje is daar de dupe van.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2009 11:29 by bastianus Profiel van bastianus

En hopen dat het beestje geen geslachtsziekte krijgt natuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2009 11:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 december 2009 11:18 schreef MMayo het volgende:
Okee, nou hopelijk mag dit kitten dan wel bij jullie blijven wonen. Hoop dat de geldproblemen en het gokken van je vriend ook voorbij zijn, zou zonde zijn als je straks weer een dier weg moet doen omdat je er niet voor kunt zorgen/betalen zeg maar.

Zie het vaak genoeg. Mijn broertje heeft nu een hond gekocht van 400 euro terwijl hij geen inkomen had. Nu heeft hij even werk voor paar maand. Puppy is nog niet zindelijk maar moet wel de hele dag alleen thuis als broertje aan het werk is. Broertje vind dat anderen het dier maar voor hem moeten uitlaten. Simpelweg niet goed over nagedacht, het hondje is daar de dupe van.


Een hond en een kat vergelijken is als appels en tomaten vergelijken.

En hond heeft in het eerste jaar echt een paar uur aandacht per dag nodig, bij een kitten zul je hooguit wat zindelijkheids dingetjes hebben maar die zijn zoveel zelfstandiger?

Wat voor pup heeft hij eigenlijk gekocht?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2009 11:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 december 2009 11:51 schreef ElitE het volgende:
Een hond en een kat vergelijken is als appels en tomaten vergelijken.

En hond heeft in het eerste jaar echt een paar uur aandacht per dag nodig, bij een kitten zul je hooguit wat zindelijkheids dingetjes hebben maar die zijn zoveel zelfstandiger?

Wat voor pup heeft hij eigenlijk gekocht?



Gaat er toch niet om of een hond hetzelfde is als een kat, het gaat om de aanschaf van een huisdier en deze niet kunnen verzorgen.

Weet ik veel wat voor een pup


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 03-12-2009 11:55 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Dit weekend komt de kat van m'n huisgenootje over.

Ik ben benieuwd. Ik ben heel allergisch voor katten, maar ze mag gewoon niet mijn kamer in, dat scheelt al een hele hoop, en dan zou het opzich goed moeten gaan, want met m'n konijn gaat het ook goed qua allergie



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2009 11:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja een kat heeft veeeel minder onderhoud nodig. De kosten/tijdsbesteding daarvoor vallen echt gigantisch mee. Natuurlijk moet je wel wat doen maar ik denk niet dat vode dat niet snapt...

En het is wel erg slim om een kattenzorgverzekering af te sluiten, dat houd grote verrassingen buiten de deur.
Ga ik ook maar eens doen met mn hond.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-12-2009 11:58]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2009 12:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 december 2009 11:55 schreef Ingrimd het volgende:
Dit weekend komt de kat van m'n huisgenootje over.

Ik ben benieuwd. Ik ben heel allergisch voor katten, maar ze mag gewoon niet mijn kamer in, dat scheelt al een hele hoop, en dan zou het opzich goed moeten gaan, want met m'n konijn gaat het ook goed qua allergie

Mijn konijn is ook allergisch voor katten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2009 12:11 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 december 2009 11:58 schreef ElitE het volgende:
nouja een kat heeft veeeel minder onderhoud nodig. De kosten/tijdsbesteding daarvoor vallen echt gigantisch mee. Natuurlijk moet je wel wat doen maar ik denk niet dat vode dat niet snapt...

En het is wel erg slim om een kattenzorgverzekering af te sluiten, dat houd grote verrassingen buiten de deur.
Ga ik ook maar eens doen met mn hond.


Jawel maar je moet natuurlijk een kat ook verzorgen. Mijn post ging overigens niet over tijdsbesteding binnen verzorging of het verschil tussen kat en hond.

Trouwens, die dierenzorgverzekering.. was laatst ergens een test geweest dat aantoonde dat dit helemaal niet zo handig is. Veel valt er niet binnen die verzekering, je betaald er wel fiks voor. Volgens mij kun je beter gewoon wat sparen voor onvoorziene kosten bij huisdieren.

Hmm ik wil wel hamsters ofzo.. of van die andere pluizige mini diertjes. Maar denk dat mijn katten ze opvreten. Lijkt me niks, bloederig stuk Fluffy terug te vinden onder het bed ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-12-2009 12:17]


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 03-12-2009 12:21 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Neem je monsterlijke cavia 's. Ook leuk, en ik denk dat een kat zou stikken als hij poging deed een hapje van mijn Lenin of Loekasjenko te nemen. Het is kwantitatieve fluffy ten opzichte van een hamster, dus het heeft ook een hogere aaibaarheidsfactor.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 03-12-2009 12:22]


Verrassend triviaal


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2009 12:24 by MMayo Profiel van MMayo

Ghehehe..
Mijn katten zijn gek op alles wat enigzins fluffy is, scheuren ze het liefst aan stukken. Opvreten doen ze niet, geeft ze vast teveel zooi.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-12-2009 12:24 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 december 2009 11:51 schreef ElitE het volgende:
En hond heeft in het eerste jaar echt een paar uur aandacht per dag nodig, bij een kitten zul je hooguit wat zindelijkheids dingetjes hebben maar die zijn zoveel zelfstandiger?



Ik weet niet hoeveel jou beesten slopen maar ik ben voor een kitten juist langer bezig als voor een pup.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 03-12-2009 12:24 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Geniale namen voor je cavia's!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2009 12:25 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 december 2009 12:24 schreef Argus het volgende:
Ik weet niet hoeveel jou beesten slopen maar ik ben voor een kitten juist langer bezig als voor een pup.



Ghehe leuk he die kittens, helemaal als ze een paar maand oud zijn en moeten gaan leren wat nee is. Heb nog nooit zo vaak nee geroepen en beesten met een plantenspuit achterna gezeten als in die periode.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-12-2009 12:25 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 december 2009 11:58 schreef ElitE het volgende:
En het is wel erg slim om een kattenzorgverzekering af te sluiten, dat houd grote verrassingen buiten de deur.
Ga ik ook maar eens doen met mn hond.


Daar zit geen rendement in. Voor een kat nokken de meeste verzekeraars er rond de 8 jaar hoe dan ook al mee.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 03-12-2009 12:25 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 3 december 2009 12:24 schreef Sjaakie het volgende:
Geniale namen voor je cavia's!

We hebben geen dierentopic toch? Anders wilde ik daar wel even een plaatje neerplempen van mijn (wit)Russen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 03-12-2009 12:26]


Verrassend triviaal


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 03-12-2009 12:27 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Maak er een aan! Post ik vanavond wat foto's van mijn ontdekkingsreizigers


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2009 12:28 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Kittens kun je er nog wel meer op laten groeien dat ze gewoon liefdevol ermee omgaan.

Cavia's zijn beter geschikt als slangenvoer, jammer dat ze te dik zijn en dat ze er maar 1 per (half) jaar mogen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-12-2009 12:28 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 december 2009 12:25 schreef MMayo het volgende:
Ghehe leuk he die kittens, helemaal als ze een paar maand oud zijn en moeten gaan leren wat nee is. Heb nog nooit zo vaak nee geroepen en beesten met een plantenspuit achterna gezeten als in die periode.


Niet alleen dan. Een kat afleren ergens te krabben, liggen, bijten, etc, kost veel meer tijd als dit bij een hond duidelijk maken.
Ik heb mijn kitten destijds als een grotere kat geprobeerd terecht te stellen als je wat deed. Poot erop en grommen. Bizar genoeg werkte dat best goed.
Ze is verder wel een beetje honds geworden omdat ik voornamelijk ervaring met pups heb. Apporteren met de kat is best leuk


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 03-12-2009 12:29 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Cavia's zijn geweldig, die geluidjes van die beesten, te gek. Het is dat we al een hele hoop ratten thuis hebben, en dus echt geen plek meer, maar anders had ik ook zeker 2 cavia"s gehad.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-12-2009 12:30 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 december 2009 12:28 schreef ElitE het volgende:
Cavia's zijn beter geschikt als slangenvoer, jammer dat ze te dik zijn en dat ze er maar 1 per (half) jaar mogen


Slangen zijn alleen lekker op de barbie


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-12-2009 12:33 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 3 december 2009 12:28 schreef Argus het volgende:
Niet alleen dan. Een kat afleren ergens te krabben, liggen, bijten, etc, kost veel meer tijd als dit bij een hond duidelijk maken.
Ik heb mijn kitten destijds als een grotere kat geprobeerd terecht te stellen als je wat deed. Poot erop en grommen. Bizar genoeg werkte dat best goed.
Ze is verder wel een beetje honds geworden omdat ik voornamelijk ervaring met pups heb. Apporteren met de kat is best leuk


Hier hadden ze het binnen een jaar afgeleerd om in mijn zicht rare dingen uit te halen, uit het zicht is een ander verhaal ghehe. Plantenspuit en nee roepen, prima volgens plan.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2009 12:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 december 2009 12:24 schreef Argus het volgende:
Ik weet niet hoeveel jou beesten slopen maar ik ben voor een kitten juist langer bezig als voor een pup.



Als mijn hond zou willen slopen kan ik mijn volledige inboedel weggooien daar kan geen roedel katten tegen op hoor
Gelukkig is hij geen puber meer want ik ben toen wat
telefoons en andere dingen kwijt geraak hehe.

Kittens kun je minder makkelijk dingen aanleren omdat ze geen baas gewent zijn maar je hoeft ze ook maar enkele grenzen aan te leren, bij een hond moet alles in regels en blijf je corrigeren. Ik ben alleen al 1 a 1,5 uur bezig met uitlaten op een dag. En daarnaast moet je hem in huis ook nog constant corrigeren.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2009 12:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 december 2009 12:30 schreef Argus het volgende:
Slangen zijn alleen lekker op de barbie


Welleens op? ik zou dat toch wel een keer willen proberen af en toe loopt het water me in mn mond als ik mn slang zie maarja toch iets te duur geintje. Lekker dikke spieren, en dan zo lekker zacht wittig vlees


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-12-2009 12:52 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 december 2009 12:35 schreef ElitE het volgende:
Als mijn hond zou willen slopen kan ik mijn volledige inboedel weggooien daar kan geen roedel katten tegen op hoor
Gelukkig is hij geen puber meer want ik ben toen wat
telefoons en andere dingen kwijt geraak hehe.

Kittens kun je minder makkelijk dingen aanleren omdat ze geen baas gewent zijn maar je hoeft ze ook maar enkele grenzen aan te leren, bij een hond moet alles in regels en blijf je corrigeren. Ik ben alleen al 1 a 1,5 uur bezig met uitlaten op een dag. En daarnaast moet je hem in huis ook nog constant corrigeren.



Jij had maar een middelmaat hondje toch? 40kg? Ik ben wel wat grotere gewend.
Mijn kitten (nu kiotje of 5) krijgt dingen kapot wat een herder niet zo snel lukt hoor.
Als je met een hond blijft corrigeren doe je toch iets niet goed IMO.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-12-2009 12:53 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 3 december 2009 12:38 schreef ElitE het volgende:
Welleens op? ik zou dat toch wel een keer willen proberen af en toe loopt het water me in mn mond als ik mn slang zie maarja toch iets te duur geintje. Lekker dikke spieren, en dan zo lekker zacht wittig vlees


Yup. En duur, niet bepaald. Hooguit jou modellen.
Echt smakelijk is het niet. Soort paling maar goed te doen en makkelijk klaar in het wild.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen