IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De tweede incarnatie van Jezus: Geert! [PVV-GW-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 16-01-2011 13:55 by Nebelwerfer Profiel van Nebelwerfer

quote:
Op 16 januari 2011 13:51 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat een zure reacties op de Elsevier site trouwens .


Alleen voor verbitterde de mensen die een echt zwaar leven hebben.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2011 15:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Vervoersbedrijven protesteren bij PVV tegen aanbesteding
Uitgegeven: 17 januari 2011 13:31
Laatst gewijzigd: 17 januari 2011 13:44
AMSTERDAM – De vervoersbedrijven van Amsterdam, Rotterdam en Den Haag demonstreren maandagavond bij een bijeenkomst van de PVV in Rotterdam.
© ANP

Dat kondigen de GVB, RET en HTM maandag aan. De vervoerders zijn het oneens met de aanbestedingen in het openbaar vervoer in de drie grote steden.

Ze houden de PVV als gedoogpartij van het minderheidskabinet verantwoordelijk voor de “uitverkoop van het Nederlandse OV aan buitenlandse multinationals”.

De PVV was eerder nog tegen de aanbestedingen.

Partijleider Geert Wilders presenteert maandagavond in Rotterdam de kandidatenlijst voor de aankomende verkiezingen voor de Provinciale Staten van Zuid-Holland.

--

Goh, zou 'het volk' door gaan hebben dat de PVV een zwabberpartij gelijk de PvdA is?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-01-2011 17:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Wat het erge ook is, is dat de plaatselijke PVV van Den Haag de HTM in dezen niet steunt. Nou ja, an sich is dat niet erg omdat de PVV-DH gewoon mag weten wat ze vindt, maar de draai die ze daarmee gemaakt hebben is wel dubieus. De Mos zegt letterlijk dat hij tegen is, maar dat hij zich er als Haags raadslid wel bij neerlegt omdat hij zich aan het landelijk gedoogakkoord moet houden. Dan behartig je dus op dat moment níet de belangen van Den Haag, over dubbele loyaliteiten gesproken
quote:
Op 14 januari 2011 19:48 schreef De Ulk het volgende:
Hm, ik heb de veranderingen in de taal van de laatste jaren niet zo bijgehouden, moet ik eerlijk bekennen. Volgens mij werd dit vroeger fout gerekend.

Klopt. Ik vind overigens deze versoepeling' wel OK, redelijk goede onderbouwing. Dat nu iets als museums geaccepteerd wordt niet
quote:
Hmmm, hier heb je waarschijnlijk gelijk.



[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-01-2011 17:14]


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-01-2011 9:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

PVV: salaris deelnemers onderwijsprotest korten
(Novum) - Docenten en medewerkers van universiteiten en hogescholen die vrijdag meedoen aan het protest tegen de bezuinigingen op het hoger onderwijs moeten worden gekort op hun salaris. Dat vindt de PVV, bleek woensdag tijdens een spoeddebat over deze bezuinigingen.

Onderwijswoordvoerder Harm Beertema (PVV) staat vierkant achter de bezuinigingen. Hij verzet zich niet tegen het protest, maar vindt wel dat actievoerders dit uit eigen zak moeten betalen. Dat is bij stakingen ook gebruikelijk, stelde hij. De PVV'er riep daarom op om 'keurig' bij te houden wie vrijdag allemaal naar het Haagse Malieveld afreizen.

Beertema zei verder dat hoogleraren de studenten 'voor hun eigen karretje' spannen om in Den Haag om meer geld te 'bedelen'. Geld dat volgens hem wordt besteed aan alternatieve diplomaroutes, 'onzalige fusies' en vestigingen in het buitenland. Hij riep studenten op zich niet door hen te laten 'gijzelen', maar vrijdag gewoon les te eisen.

De SP noemde het voorstel van Beertema 'pervers'. Jasper van Dijk (SP) stelde dat de PVV-fractie dan ook maar moet worden gekort voor de keer dat de fractie demonstratief wegliep tijdens een belangrijk debat in 2009 over de economische crisis.

Staatssecretaris van Onderwijs Halbe Zijlstra (VVD) voelt niets voor het voorstel. Ten eerste gaat hij er niet over, daarnaast wees hij op het recht op staking en vrije meningsuiting. "We moeten niet te scherp aan de wind zeilen." Mensen moeten hun mening kunnen geven, ook al is niet iedereen het daarmee eens. Het is onderdeel van het proces, aldus de bewindsman.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3385893.ece/PVV__salaris_deelnemers_onderwijsprotest_korten.html




De realiteit verdraaien, olé olé!

Onderwijswoordvoerder Harm Beertema (PVV) staat vierkant achter de bezuinigingen. --> dan ben je sowieso een oetlul.

Geld dat volgens hem wordt besteed aan alternatieve diplomaroutes --> Naast dat dat niet de normale gang van zaken is kan hij zich misschien bedenken dat dit gebeurt omdat er te weinig geld is en dat de manieren om meer geld te krijgen dit soort malversaties in de hand werken. En als je dan instellingen hiervoor wil straffen, straf dan die instellingen.

'onzalige fusies' --> LOLWUT? Ten eerste weet ik niet waar hij over heeft, ten tweede worden fusies geboren uit... geldgebrek.

vestigingen in het buitenland --> LOLWUT? Ik weet niet welke universiteit/hogeschool dat doet, maar zou best kunnen. Mogelijk wordt daar dan geld verkeerd besteed, maar nogmaals, pak die lui dan aan in plaats van dat op iedereen af te schuiven.

Hij riep studenten op zich niet door hen te laten 'gijzelen', maar vrijdag gewoon les te eisen. --> die studenten hoeven dat niet te eisen, die krijgen dat gewoon. Bij tentamens is het verplicht, bij colleges wordt er meestal alleen verplaatst als iedereen het daarmee eens is of iedereen een valide alternatief heeft. Gehuil dus. Überhaupt hebben de studenten via de studentenorganisaties hier zelf om gevraagd.

Hij verzet zich niet tegen het protest, maar vindt wel dat actievoerders dit uit eigen zak moeten betalen. Dat is bij stakingen ook gebruikelijk, stelde hij. --> is dat gebruikelijk? Nou ja, ik vind er an sich nog wel wat voor te zeggen. Alleen draaien veel docenten en medewerkers (in ieder geval hier) in de regel al meer dan 40 uur per week. Dus dan kan een keer een dag er ook wel af. Daarnaast denk ik dat veel lui zo eerlijk zijn om er een dag vrij voor op te nemen.

Jasper van Dijk (SP) stelde dat de PVV-fractie dan ook maar moet worden gekort voor de keer dat de fractie demonstratief wegliep tijdens een belangrijk debat in 2009 over de economische crisis. --> LOL.


I wish I was a butterfly


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-01-2011 9:41 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jaja, zover voor het recht op protesteren :'). Gaan we de AIVD inschakelen om te achterhalen wie er meewerken aan de protesten?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 20-01-2011 9:42]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-01-2011 9:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 20 januari 2011 9:41 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jaja, zover voor het recht op protesteren :')



En dat voor een kerel die zo op Guy Fawkes lijkt!


I wish I was a butterfly


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2011 9:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

PVV begint weer meer dictatoriale trekjes te vertonen


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-01-2011 9:54 by XXL Profiel van XXL

Dat was toch het plan?

Eerst massaal op deze volksheld stemmen, vervolgens op onze bek gaan en dan herverkiezingen waarbij op normale partijen wordt gestemd?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-01-2011 10:00 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Gaat lekker zo met die vrijheid van meningsuiting. :')


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 21-01-2011 12:07 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php



Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2011 12:14 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 januari 2011 12:07 schreef Sonic Titan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8795693/__PVV_eist_toch_vertrek_Sahar__.html?p=2,1
Ik vind het wel consequent van de PVV, ze hebben gewoon gelijk in dit geval vind ik. Dat eindeloos procederen maakt het wel veel moeilijker om mensen uit te zetten, misschien moet daar meer duidelijkheid komen inderdaad. Maar daarom mensen juist laten blijven is een verkeerd signaal, logischer zou het zijn om het asielbeleid efficiënter te maken. En een kind van tien jaar kan zich echt nog wel aan een andere cultuur aanpassen, dus dat is ook geen argument. Die verantwoordelijkheid ligt ook niet bij het asielbeleid hier, maar is de verantwoordelijkheid van de ouders die hun kind hebben laten verwesteren door hierheen te emigreren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-01-2011 12:16 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

OOH WAT ZIELIG VOOR DAT MEISTJE

NEE


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-01-2011 12:21 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 21 januari 2011 12:16 schreef Black Jew het volgende:
OOH WAT ZIELIG VOOR DAT MEISTJE

NEE


Is het nu wel of niet zielig voor dat meisje? Het is me zo niet helemaal duidelijk.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 21-01-2011 12:25 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 21 januari 2011 12:21 schreef Ralph het volgende:
Is het nu wel of niet zielig voor dat meisje? Het is me zo niet helemaal duidelijk.


Laten ze de mensen gewoon stemmen via sms. Heb je gelijk duidelijkheid. Die Maurice De hond is niet te vertrouwen!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2011 12:28 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2011 12:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2011 12:14 schreef bastianus het volgende:
Ik vind het wel consequent van de PVV, ze hebben gewoon gelijk in dit geval vind ik. Dat eindeloos procederen maakt het wel veel moeilijker om mensen uit te zetten, misschien moet daar meer duidelijkheid komen inderdaad. Maar daarom mensen juist laten blijven is een verkeerd signaal, logischer zou het zijn om het asielbeleid efficiënter te maken. En een kind van tien jaar kan zich echt nog wel aan een andere cultuur aanpassen, dus dat is ook geen argument. Die verantwoordelijkheid ligt ook niet bij het asielbeleid hier, maar is de verantwoordelijkheid van de ouders die hun kind hebben laten verwesteren door hierheen te emigreren.

Nee, ze zijn niet consequent. In Afghanistan gaat ze in een burka lopen, en dat willen ze toch niet, dat dat met vrouwen gebeurt?

Daarnaast draaien ze de zaak om. Ze hebben een punt dat dat hele procederen te lang duurt en daardoor dit soort situaties ontstaan. Maar het is wel de overheid die die situatie mogelijk gemaakt heeft. De overheid doet er te lang over, dat blijft de kwestie. Als je daar wat aan wil doen, moet je dat procederen aanpakken. Niet achteraf iemand op rancuneuze wijze ter voorbeeld stellen / toch per se eruit willen zetten.


I wish I was a butterfly


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 21-01-2011 13:00 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

"Die verantwoordelijkheid ligt ook niet bij het asielbeleid hier, maar is de verantwoordelijkheid van de ouders die hun kind hebben laten verwesteren door hierheen te emigreren."

Passen ze zich aan, is het nog niet goed



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2011 13:08 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 januari 2011 13:00 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
"Die verantwoordelijkheid ligt ook niet bij het asielbeleid hier, maar is de verantwoordelijkheid van de ouders die hun kind hebben laten verwesteren door hierheen te emigreren."

Passen ze zich aan, is het nog niet goed
Is prima, maar werkt vaak niet. Maar goed, AG heeft ook wel een punt natuurlijk. Alleen, als je een voorbeeld wilt stellen zul je toch duidelijk beleid moeten voeren. En met niet uitwijzen, wel of niet in afwachting van de procedure, gaat het niet werken denk ik.
Ik ken trouwens genoeg schrijnender situaties. Families die teruggestuurd zijn naar Irak waar ze ter plekke neergeknald werden. Het hele asielbeleid is natuurlijk niet in orde. Maar je zult toch duidelijkheid moeten scheppen, zeker in dit soort mediagevoelige voorbeeldgevallen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2011 13:33 by bastianus Profiel van bastianus

Overigens denk ik dat PVV er alleen moeite mee heeft als er hier vrouwen in burka lopen, in hun eigen land waar ze vandaan komen kan het ze vast niks verrekken. Ze zijn toch tegen islamisering van het westen, niet van de arabische wereld?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2011 13:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2011 13:08 schreef bastianus het volgende:
Maar goed, AG heeft ook wel een punt natuurlijk. Alleen, als je een voorbeeld wilt stellen zul je toch duidelijk beleid moeten voeren. En met niet uitwijzen, wel of niet in afwachting van de procedure, gaat het niet werken denk ik.

Ik snap niet zo goed wat je hier zegt. Waarom moet je eigenlijk überhaupt een voorbeeld stellen?
quote:
Ik ken trouwens genoeg schrijnender situaties. Families die teruggestuurd zijn naar Irak waar ze ter plekke neergeknald werden. Het hele asielbeleid is natuurlijk niet in orde.

Klopt.
quote:
Maar je zult toch duidelijkheid moeten scheppen, zeker in dit soort mediagevoelige voorbeeldgevallen.

Klopt, een overheid moet altijd duidelijk (proberen te) zijn en zeker bij gevoelige zaken. Maar wil je dan echt zo duidelijk naar buiten brengen dat je als partij vindt dat een volledig aangepast meisje uit het land gestuurd moet worden? Terwijl het door de overheid komt dat ze hier zo lang heeft kunnen blijven? Terwijl door een rechter besloten is dat mede door haar(/hun) verwestersing de uitzetting onrechtmatig is?

Het is een beetje herhaling van zetten, maar ik vind dit echt de zaak omdraaien. Deze mensen hebben niets verkeerd gedaan in deze zaak, geen wetten overtreden of wat dan ook om tot dit punt te komen. Als je het dan oneens bent met de uitkomst (ze mogen misschien* blijven) moet je niet de uitkomst proberen terug te draaien, maar zorgen dat de procedure en de wetten anders worden. Dat is wat je als kamerlid doet!

Overigens vind ik dat dit soort dingen meer buiten de media gehouden moeten worden.

*vergeet dat niet, ze hebben nog geen verblijfsvergunning of wat dan ook. Leers moet zich er nogmaals over buigen. Er wordt dus weer eens op de zaken vooruit gelopen.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2011 13:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2011 13:33 schreef bastianus het volgende:
Overigens denk ik dat PVV er alleen moeite mee heeft als er hier vrouwen in burka lopen, in hun eigen land waar ze vandaan komen kan het ze vast niks verrekken. Ze zijn toch tegen islamisering van het westen, niet van de arabische wereld?

Ook prima. Dan zijn ze wat betreft tegen burka's zijn hypocriet en heeft het niet te maken met een vrijheidsideaal, maar met xenofobie. Net als dat ze vrijheidsberovende acties van traditioneel in Nederland aanwezig zijnde mensen wél toestaan.

TRallalalaaaa.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2011 13:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 januari 2011 13:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik snap niet zo goed wat je hier zegt. Waarom moet je eigenlijk überhaupt een voorbeeld stellen?
Vanwege de aanzuigende werking die een pardon kan hebben op andere mensen uit die regio. In België loopt het vol met asielzoekers, omdat het beleid daar zo soepel is. Reken maar dat er nu al mensen in Afghanistan met een vliegticket in de hand zitten om het oordeel af te wachten.
quote:


Klopt, een overheid moet altijd duidelijk (proberen te) zijn en zeker bij gevoelige zaken. Maar wil je dan echt zo duidelijk naar buiten brengen dat je als partij vindt dat een volledig aangepast meisje uit het land gestuurd moet worden? Terwijl het door de overheid komt dat ze hier zo lang heeft kunnen blijven? Terwijl door een rechter besloten is dat mede door haar(/hun) verwestersing de uitzetting onrechtmatig is?

Het is een beetje herhaling van zetten, maar ik vind dit echt de zaak omdraaien. Deze mensen hebben niets verkeerd gedaan in deze zaak, geen wetten overtreden of wat dan ook om tot dit punt te komen. Als je het dan oneens bent met de uitkomst (ze mogen misschien* blijven) moet je niet de uitkomst proberen terug te draaien, maar zorgen dat de procedure en de wetten anders worden. Dat is wat je als kamerlid doet!

Overigens vind ik dat dit soort dingen meer buiten de media gehouden moeten worden.

*vergeet dat niet, ze hebben nog geen verblijfsvergunning of wat dan ook. Leers moet zich er nogmaals over buigen. Er wordt dus weer eens op de zaken vooruit gelopen.
Ik ken wel wat mensen die met asielzoekers werken of gewerkt hebben. Echt, bij elke mediagevoelige zaak wordt de familie in het thuisland al ingeseind om vliegtickets aan te schaffen. Bovendien heeft de PVV niet bijgedragen aan het omslachtige asielbeleid in Nederland. Wist je trouwens dat de strengere vreemdelingenwet in Nederland door Job Cohen gemaakt is? Sinds die wet is het weer een beetje teruggelopen qua binnenkomstaantallen.
Eén zaak van dit kaliber kan dat hele effect echter weer ongedaan maken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2011 16:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2011 13:57 schreef bastianus het volgende:
Vanwege de aanzuigende werking die een pardon kan hebben op andere mensen uit die regio. In België loopt het vol met asielzoekers, omdat het beleid daar zo soepel is. Reken maar dat er nu al mensen in Afghanistan met een vliegticket in de hand zitten om het oordeel af te wachten.
Ik ken wel wat mensen die met asielzoekers werken of gewerkt hebben. Echt, bij elke mediagevoelige zaak wordt de familie in het thuisland al ingeseind om vliegtickets aan te schaffen.

Des te meer reden om de procedure / de wetten aan te passen. Aanzuigende werking e.d. kom ik later op terug.
quote:
Bovendien heeft de PVV niet bijgedragen aan het omslachtige asielbeleid in Nederland.

Klopt wel, maar dat is niet helemaal relevant. Omdat ze niet bijgedragen hebben aan de wetgeving rondom het opsluiten van moordenaars zou een eis om een rechter een moordenaar te laten doodschieten ipv op te sluiten ook redelijk zijn? En nee, dat is het niet Als je als kamerlid wil dat het structureel anders gaat, dien je een wet in. Anders blijf je elke keer schreeuwen dat het anders moet! Dit is symptoombestrijding, je lost niks op zo.

Het siert kamerleden daarbij überhaupt niet te zeggen "doe het gewoon op mijn manier" als ze het ergens niet mee eens zijn, ze kunnen en horen wetten e.d. aan te passen. Als daar dan geen meerderheid is heb je helaas pech, mag je blijven zeggen dat je het er niet mee eens bent en dat het anders moet.

Of mensen moeten zich gewoon echt niet aan de bestaande wetten en regels houden, dan mag je sowieso zeiken.
quote:
Wist je trouwens dat de strengere vreemdelingenwet in Nederland door Job Cohen gemaakt is? Sinds die wet is het weer een beetje teruggelopen qua binnenkomstaantallen.

Ja, weet ik. Relevantie van Cohen?
quote:
Eén zaak van dit kaliber kan dat hele effect echter weer ongedaan maken.

Mogelijk. Maar er zijn meer lui door voorgaande ministers pardon gegeven. Ook Rita verdonk heeft veel asielzoekers laten blijven, als ik het goed heb zelfs meer dan haar voorgangers. Die komen alleen meestal niet zo in de media, maar zoals jij zegt komen ze er dus via familie toch wel achter dus dan zouden de zaken die buiten de media blijven evengoed die aanzuigende werking hebben!

En dan nog, ook al zou het alleen bij mediazaken een aanzuigende werking hebben; waarom mag die asielzoeker die in de media komt dan opeens niet blijven? Alleen omdat diegene ter voorbeeld gesteld moet worden? Vind ik erg cru, om zo'n beslissing op die manier te nemen.




Alles bij elkaar ben ik het dus zeker met de PVV eens dat het anders moet, maar vind ik het ridicuul om dit meisje en haar familie ter voorbeeld te stellen.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-01-2011 16:54 by bastianus Profiel van bastianus

Vrij naar Stalin:
1 uitzetting is een ramp, honderden een statistiek. Er zijn al zoveel uitzettingen geweest, ook van kinderen die ik ken, waar geen haan naar kraaide. Dan moeten ze nu ook niet janken. Zelfde als met die vastgebonden gehandicapte, dat gebeurt ook al eeuwen zonder slag of stoot.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2011 13:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 21 januari 2011 16:54 schreef bastianus het volgende:
Vrij naar Stalin:
1 uitzetting is een ramp, honderden een statistiek. Er zijn al zoveel uitzettingen geweest, ook van kinderen die ik ken, waar geen haan naar kraaide. Dan moeten ze nu ook niet janken. Zelfde als met die vastgebonden gehandicapte, dat gebeurt ook al eeuwen zonder slag of stoot.

Er zijn ook al honderden pardonnen verleend, waar geen haan naar kraaide. Dan moeten ze nu ook niet janken.


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen