IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Gorgoroth Vorige pagina | Volgende pagina
hellhun
Usericon van hellhun
Posted 25-07-2008 11:15 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Niks nieuws, mr Satan had verkering met Saddam Hussein.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 25-07-2008 12:18 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Zoiets vermoedde ik al n.a.v. de schilderijen die hij maakt en bepaalde links op de gorgoroth site (men love boys association oid).
Het is zijn eigen vrije keuze idd. Maar goed, ik zou het niet vreemd vinden als er vanuit de black metal hoek negatief of kinderachtig op gereageerd gaat worden. Wat ik overigens erg hypocriet vindt.
Als ik de echte kenners zo hoor heeft (echte oftewel true) Black Metal overduidelijk een link met satanisme. Het satanisme staat voor doe wat je wilt, laat je niet beperken in je keuzes door wat anderen zeggen. Daarom vind ik het zo vreemd dat veel van die black metal lui zo uiterst bekrompen zijn (daarmee bedoel ik allerlei kinderachtige anti-flyer campagnes, gekanker op te "goede" producties, gebruik van keyboards, of in dit geval zoiets onbelangrijks als iemands sexuele geaardheid etc etc). Het dwaalt helemaal af van de hoofdzaak en verzandt in allerlei kleine kinderachtige details en meningsverschillen.


don't mistake lack of talent for genius


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-07-2008 12:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2008 12:18 schreef NecroNoud het volgende:
Zoiets vermoedde ik al n.a.v. de schilderijen die hij maakt en bepaalde links op de gorgoroth site (men love boys association oid).
Het is zijn eigen vrije keuze idd. Maar goed, ik zou het niet vreemd vinden als er vanuit de black metal hoek negatief of kinderachtig op gereageerd gaat worden. Wat ik overigens erg hypocriet vindt.
Als ik de echte kenners zo hoor heeft (echte oftewel true) Black Metal overduidelijk een link met satanisme. Het satanisme staat voor doe wat je wilt, laat je niet beperken in je keuzes door wat anderen zeggen. Daarom vind ik het zo vreemd dat veel van die black metal lui zo uiterst bekrompen zijn (daarmee bedoel ik allerlei kinderachtige anti-flyer campagnes, gekanker op te "goede" producties, gebruik van keyboards, of in dit geval zoiets onbelangrijks als iemands sexuele geaardheid etc etc). Het dwaalt helemaal af van de hoofdzaak en verzandt in allerlei kleine kinderachtige details en meningsverschillen.
Wen er maar aan dat er altijd kinderachtig gereageerd word. Het afgeven op anderen word alleen gedaan om zelf beter 'in the picture' te komen...wat dus altijd eindigt in falen. En da's niet alleen in de 'true black metal' scene zo maar in de hele metalscene. Da's erg hypocriet inderdaad maar de meesten zijn te dom om door te hebben dat ze hypocriet zijn hehehe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-07-2008 12:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wat is daar nou weer hypocriet aan?

Hij loopt te zeiken op niet-blanken, christenen, joden, moslims en alles dat niet in zijn straatje past, toch? Waarom is het dan hypocriet als anderen zeiken over zijn 'afwijking'? [Niet afwijking op de ziektemanier, maar op de 'anders dan normaal'-manier.]

Ik vind er niks hypocriets aan.


EDIT:
Van mij mag hij natuurlijk, laat ik dat voorop stellen.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 25-07-2008 12:32]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-07-2008 12:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2008 12:18 schreef NecroNoud het volgende:
en bepaalde links op de gorgoroth site (men love boys association oid).


NAMBLA?



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 25-07-2008 13:47 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

tja echte mannen neuken natuurlijk alleen maar met mannen. net als de oude vikingen

niks geen zacht laf vrouwenvlees; harde mannelijkheid, liefst flink behaard!





nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 25-07-2008 13:54 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2008 12:50 schreef Onweerwolf het volgende:
NAMBLA?




Was destijds nog een klein 'relletje' om ontstaan ja, een link naar NAMBLA op de Gorgoroth website.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 25-07-2008 15:27 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 25 juli 2008 12:31 schreef WhiteRider het volgende:
Wat is daar nou weer hypocriet aan?

Hij loopt te zeiken op niet-blanken, christenen, joden, moslims en alles dat niet in zijn straatje past, toch? Waarom is het dan hypocriet als anderen zeiken over zijn 'afwijking'? [Niet afwijking op de ziektemanier, maar op de 'anders dan normaal'-manier.]

Ik vind er niks hypocriets aan.


EDIT:
Van mij mag hij natuurlijk, laat ik dat voorop stellen.


Ik denk niet dat je me helemaal begrijpt. Mij is geen anti-joden/moslim/niet-blanken praat van Gaahl bekend. Dat hij anti-christelijk is, ja dat is ook gewoon zijn keuze en die onderbouwt hij dan ook.
En daar schort het nogal aan bij de meeste mensen die meteen beginnen te roepen (waar ik het eerder dus over had). Goed, ik laat het hierbij. Heb echt geen zin om heel discussies over Gaahl te gaan voeren.


don't mistake lack of talent for genius


R.
Usericon van R.
Posted 25-07-2008 15:35 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2008 13:47 schreef ##**Boemba**## het volgende:
tja echte mannen neuken natuurlijk alleen maar met mannen. net als de oude vikingen

niks geen zacht laf vrouwenvlees; harde mannelijkheid, liefst flink behaard!






Ik denk dat je in de war zit met de romeinen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 25-07-2008 15:39 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2008 15:35 schreef R. het volgende:
Ik denk dat je in de war zit met de romeinen.



nee hoor

vikingen

lekker dicht op elkaar in zo'n kano



R.
Usericon van R.
Posted 25-07-2008 16:05 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Bron?


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 25-07-2008 16:10 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2008 16:05 schreef R. het volgende:
Bron?


nou ik was er niet zelf bij

maar het werd altijd aangehaald als een voorbeeld van perifere homoseksualiteit.

later noemden ze het kostschoolhomoseksualiteit
krijg je wanneer je voor een langere periode alleen maar jongens bij elkaar zet

zoiets als waldrock eigenlijk


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-07-2008 17:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2008 16:10 schreef ##**Boemba**## het volgende:
zoiets als waldrock eigenlijk


Nou ben ik vorige maand niet afgereisd naar Friesland, maar in 2007 heb ik daar toch echt ook vrouwen zien rondwandelen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 25-07-2008 20:22 by ##**Boemba**## Wijzig reactieProfiel van ##**Boemba**##Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2008 17:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Nou ben ik vorige maand niet afgereisd naar Friesland, maar in 2007 heb ik daar toch echt ook vrouwen zien rondwandelen.


bar en bar weinig

en dan lijken ze ook nog sterk op de jongens


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-07-2008 20:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


R.
Usericon van R.
Posted 25-07-2008 20:56 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2008 20:22 schreef ##**Boemba**## het volgende:
bar en bar weinig

en dan lijken ze ook nog sterk op de jongens


De jongens lijken eerder op vrouwen dunkt mij.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2008 21:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ah, een kenner!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


R.
Usericon van R.
Posted 25-07-2008 22:55 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

HAHA GAAHL IS EEN HOMOUXXXX


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-07-2008 10:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gorgoroth wins case against Regain Records release of "Live in Greighallen"


Swedish court authorities (Malmø tingrett) have sided with Gorgoroth copyright holders King and Gaahl to successfully stop Regain Records distribution of the unauthorized "Live in Greighallen" album.



Regain Records has been ordered to stop selling this album and is at risk of large fines if they do not cease doing so immediately.



Regain has broken the contracts made with Gaahl and King. They have illegally removed King..s bass tracks and mixed the recordings without the knowledge of Gaahl and King.



Gorgoroth plans on taking further legal action against Regain Records on this matter.



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 28-07-2008 13:41 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2008 12:50 schreef Onweerwolf het volgende:
NAMBLA?




Marlon Brando look alikes?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-07-2008 13:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 13:41 schreef runtothehills het volgende:
Marlon Brando look alikes?


Geniale aflevering was dat!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-07-2008 14:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2008 10:22 schreef Hub de Gallier het volgende:
Gorgoroth wins case against Regain Records release of "Live in Greighallen"


Swedish court authorities (Malmø tingrett) have sided with Gorgoroth copyright holders King and Gaahl to successfully stop Regain Records distribution of the unauthorized "Live in Greighallen" album.



Regain Records has been ordered to stop selling this album and is at risk of large fines if they do not cease doing so immediately.



Regain has broken the contracts made with Gaahl and King. They have illegally removed King..s bass tracks and mixed the recordings without the knowledge of Gaahl and King.



Gorgoroth plans on taking further legal action against Regain Records on this matter.


Dat gaat een collector's item worden dus


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


DeLachendeDerde88
Usericon van DeLachendeDerde88
Posted 01-08-2008 5:22 by DeLachendeDerde88 Wijzig reactieProfiel van DeLachendeDerde88Quote dit bericht

Infernus = Gorgoroth; klaar!!!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-10-2008 10:27 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 25 juli 2008 22:55 schreef R. het volgende:
HAHA GAAHL IS EEN HOMOUXXXX



Gaals zang heerscht wel menig blackmetal prutser er uit.

Persoonlijk vind ik het wel cool een gay in de scene, of een scene in the gay.

Texten over mannen verkrachten lijkt mij wel vernieuwend.

fuck posers.


Suck my piss


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-10-2008 11:23 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2008 5:22 schreef DeLachendeDerde88 het volgende:
Infernus = Gorgoroth; klaar!!!


Wat een kneus ben jij, zeg!
Infernus heeft al jààààààren geen songs meer aangedragen bij Gorgoroth. Ga jij een beetje trOO lopen roepen dat hij de grote man is. Kom op, zeg! Veel gekker moet 't niet gaan worden.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen