IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
' '
Usericon van ' '
Posted 14-03-2004 15:20 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Nee, wat is dat?


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 14-03-2004 15:25 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Dat is een programma die de view distance en de AI distance nog lager kan zetten dan in Morrorwind mogelijk is. Goed programma voor als je belabberde FPS rates haalt..


dood


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-03-2004 15:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 15:25 schreef Sauron het volgende:
Dat is een programma die de view distance en de AI distance nog lager kan zetten dan in Morrorwind mogelijk is. Goed programma voor als je belabberde FPS rates haalt..


Koop een nieuwe pc is ook een goed advies


"This one is older than shit, heavier than time!"


' '
Usericon van ' '
Posted 14-03-2004 16:11 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Hmmja, hoge View Distance is juist zo gaaf. En zo laag is mijn FPS niet...


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 14-03-2004 16:34 by Sauron Wijzig reactieProfiel van SauronQuote dit bericht

Nieuwe pc? nee Wel een nieuwe videokaart! Wat voor gemiddelde frameraten halen jullie in Vivec, full view distance? Ik zit rond de 20-30 .

[Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 14-03-2004 16:43]


dood


Tormentor_horst.
Usericon van Tormentor_horst.
Posted 06-04-2004 17:41 by Tormentor_horst. Wijzig reactieProfiel van Tormentor_horst.Quote dit bericht

Goed spel,Er zitten bij mij alleen veel bugs in. En verijst veel van mijn pc.


Or you children of today are Children of the Grave.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 06-04-2004 18:02 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 14 maart 2004 15:25 schreef Sauron het volgende:
Dat is een programma die de view distance en de AI distance nog lager kan zetten dan in Morrorwind mogelijk is. Goed programma voor als je belabberde FPS rates haalt..


Dat programma is inderdaad erg fijn; mede ook omdat ik het zo op andere resoluties kan spelen dan het spel eigenlijk ondersteunt (1280x1024 dus).


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Xaphan
Darkbringer
Usericon van Xaphan
Posted 08-04-2004 18:36 by Xaphan Wijzig reactieProfiel van XaphanQuote dit bericht

Morrowind, erg leuk spel tot ik level 20 bereikte en niets meer een uitdaging was, ik hakte alles met weinig moeite neer. En om over die Dagoth Ur maar te zwijgen. De main quest was dus gewoon makkelijker dan de subquests in het spel.


Crucifixus etiam pro nobis, sub Pontio Pilato passus et sepultus est.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 08-04-2004 18:44 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Dan download je ff die expansions.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Xaphan
Darkbringer
Usericon van Xaphan
Posted 08-04-2004 18:51 by Xaphan Wijzig reactieProfiel van XaphanQuote dit bericht

Goed idee, ik ga maar eens met Bloodmoon beginnen!


Crucifixus etiam pro nobis, sub Pontio Pilato passus et sepultus est.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-07-2004 23:53 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Wow, dat spel is idd verslavend . Na lang aandringen van een vriend maar eens van hem geleend, in de veronderstelling dat het Neverwinter Nights nooit zou kunnen verdringen van de koningspositie onder de spellen die ik ooit gespeeld heb. Tribunal ook meteen geinstalleerd, en ik werd tijdens mijn rustperiode gestoord door een of andere assassin, die wel een fijn light armor droeg.

In het begin vond ik het nog wel wat vervelend, aangezien je dan nog geen zak voorstelt, en ik mocht in Vivec nergens rusten en kon geen inn vinden (ik WIL wel levelen maar mag nergens! ). Ook was ik ergens in het water geflikkerd en het duurde verrekte lang voordat ik er weer uit kon kruipen. Daarna werd ik in Mournhold door een goblin in elkaar gemept, dat was wel even desillusionerend .

Ben nu een lvl 8 wood elf scout, lid van Thieves/Fighters/Mage Guild in Balmora. Ik heb zo'n gaaf paralysis short blade, wat mij telkens 10 seconden de tijd geeft om een non-moving target op te ruimen met een random ander blade uit mijn collectie .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2004 23:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is dit dat spel dat je voor 5 euro bij de FRS kan kopen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-07-2004 8:23 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Yep... nu wel


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 19-07-2004 8:26 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Zonde vind ik dat... koop ik ook eens een game legaal


Like Some Snow-white Marble Eyes


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 19-07-2004 10:30 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2004 23:55 schreef Mutilator het volgende:
Is dit dat spel dat je voor 5 euro bij de FRS kan kopen?


Eens kijken of ik die kan scoren dan, want heb het spel nog altijd niet.


Op je knie en pijp voor genade!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 19-07-2004 12:20 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Intertoys en V&D ligt hij ook voor 5 euro volgens mij.


I am the 1%.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-07-2004 21:24 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik ben er net weer verder mee gegaan, ben nu een level 42 dark elf warrior.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 20-07-2004 22:01 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

morrowind vond ik echt zo bagger saai
hele spel speel je zo zonder problemen uit echt way to eazy gewoon
ik hou toch meer van spellen met wat meer uitdaging vond de voorganger (daggerfall) indertijd wel heerschend though.

*me waits for Guildwars to be released *
veel heerschender


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 22-07-2004 17:15 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

De expantions bied wat meer uitdaging, hoewel het niet echt moeilijk word.



I am the 1%.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-07-2004 18:07 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dan zet je de moeilijkheidsgraad toch wat hoger?

De expansions moet ik ook nog hebben.





M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-07-2004 18:13 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nerd...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-07-2004 0:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 26-07-2004 7:53 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Heb bij de Bart Smit Morrowind aangeschaft voor 7 euri. Leuk spel, alleen werkt het niet. Iedere keer als ik met het schip aankom bij Morrowind en het luik open, loopt het spel vast. Iemand tips? Probeer het spel te draaien op een pentium III 800 MHz. Weet dat het een beetje minimaal is en heb de handleiding doorgenomen, maar kon weinig vinden (behalve de hardware acceleratie van mijn geluidskaart en die heb ik al uitgezet).


Op je knie en pijp voor genade!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-07-2004 9:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Wat voor videokaart heb je?

En heb je de patch er al overheen gezet? Let dan wel op dat je de juiste patch pakt (er zijn twee versies -- de US patch en de EU patch).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 26-07-2004 10:50 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 9:02 schreef M. het volgende:
Wat voor videokaart heb je?

En heb je de patch er al overheen gezet? Let dan wel op dat je de juiste patch pakt (er zijn twee versies -- de US patch en de EU patch).


Volgens mij heb ik een nvidea kaart (of zoiets, ben al lang niet meer met spelletjes bezig geweest en weet dus niet eens wat voor video kaart ik heb). Zit 32 MB geheugen op in ieder geval. Ik heb nog geen patch eroverheen gedraaid. Daar moet ik dus even naar op zoek.

PS, wat is de juiste patch?

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 26-07-2004 11:39]


Op je knie en pijp voor genade!


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen