IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-11-2004 11:37 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 18:42 schreef Y Draig Goch het volgende:
Kan je niet gewoon gaan trainen?

Waar vind je dat zwaard eigenlijk?


Ik zou het nieteens meer weten, ergens in een grot (tombe?) aan de kust. Heerschzwaard!

Level je ook door training? Ik dacht dat je stats wel omhoog gingen maar dat die niet meetelde?


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-11-2004 13:00 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ergens aan de kust - snel gevonden.

Maar als je gewoon je primary skills traint ben je (mits je het nodige geld hebt) zo level up.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 01-11-2004 15:59 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

er schijnt ergens een knakker in een dorpje in het zuiden (aan de kust) te zijn waarbij je ongelimiteerd je swordskill kan ophogen


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 01-11-2004 16:51 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

quote:
Op 31 oktober 2004 21:50 schreef Schaep het volgende:
maar je hebt eigenlijk net iets teveel vrijheid.


Ik vind dat juist prettig


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-11-2004 19:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 15:59 schreef Bintmeister het volgende:
er schijnt ergens een knakker in een dorpje in het zuiden (aan de kust) te zijn waarbij je ongelimiteerd je swordskill kan ophogen


Je moet een master vinden ja en buiten dat heeft iedere skill een afhankelijkheid. Wat betekend dat je maar tot op zekere hoogte kan levellen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-11-2004 19:53 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 1 november 2004 15:59 schreef Bintmeister het volgende:
er schijnt ergens een knakker in een dorpje in het zuiden (aan de kust) te zijn waarbij je ongelimiteerd je swordskill kan ophogen



Als ik die zou vinden zou dat best prettig zijn.

Ik weet wel van één of andere vreemde krab op een van de vele kleine rotsjes/eilandjes in het (midden) zuiden die heel veel geld heeft en fatsoenlijke prijzen voor je spulletjes geeft.
En uiteraard de Scamp in Caldera (die overigens wat minder geld heeft).


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 01-11-2004 22:25 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 19:07 schreef 0Tolerence het volgende:
Je moet een master vinden ja en buiten dat heeft iedere skill een afhankelijkheid. Wat betekend dat je maar tot op zekere hoogte kan levellen


die knakker dus niet. Die maat van mij heeft alles op 150 staan. Zal wel een bug zijn in het spel...

Ik zal het hem wel eens navragen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-11-2004 22:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 16:51 schreef Inquisitor Of Satan het volgende:
Ik vind dat juist prettig


Tja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik niet.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-11-2004 22:43 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2004 22:25 schreef Bintmeister het volgende:
die knakker dus niet. Die maat van mij heeft alles op 150 staan. Zal wel een bug zijn in het spel...

Ik zal het hem wel eens navragen.


150? hehe, normaal gesproken kan je niet echt verder dan 100


"This one is older than shit, heavier than time!"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 02-11-2004 13:08 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Eindelijk sinds gisteren een nieuwe PC die Morrowind trekt.

Meteen Bloodmoon en Tribunal ook maar aangeschaft (5 piek per stuk).
Dat worden weer laaaaaange nachten


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 03-11-2004 11:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2004 12:41 schreef Tormented soul het volgende:
Tnx, al vind ik Bloodmoon niet zo superboeiend. Ben dan ook bezig in Mourhold. Maar ik zit nu met het volgende:
Voor de mainquest ben ik in Bamz-Amschend bezig (onder de plaza, Dwemer ruine) en daar moet ik een lvl100 deur openmaken. Iets wat mijn karakter niet kan met lockpicks en magie (ik heb 30 magica points en heb daar minimaal 60 points voor nodig) en dan nog faal ik altijd bij het casten.

heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? SImpele potions en scrolls werken denk ik niet.


Nou ik zoek me dood naar die locksplitter, ben ik veel tempels geweest, magiewinkels enz maar ik kan hem echt helemaal nergens vinden...


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 16-01-2005 22:12 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hoe cure je brown rot eigenlijk.



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-01-2005 8:57 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

tja nevermind, ik was pas net bezig. weet het nu gewoon een willekeurig iemand aanspreken



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 09-02-2005 16:16 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

wtf is er gebeurd als je stats ineens inkakken en in het rood staan?
Agility was 55 en nu nog maar 22
Iemand een idee?


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 09-02-2005 16:19 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

een disease oid. gewoon potions (restore agility kopen) bij de alchemist..

kom ik bij mijn punt: bij mij zijn de 4 armor skills rood (omloog gegaan dus) maarja een restore armor potion/scroll/spell lijkt niet te bestaan??



psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 0:06 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

heey, ik las deze topic, kheb sind vandaag tribunal en bloodmoon erbij, maar ik zie alleen bloodmoon op mijn kaart. weten jullie waar mournhold, de hoofdstad van morrowind ligt? ik lees overal dat je overvallen wordt in je slaap maar dat gebeurt niet?
en idd ik heb ook nog geen restore armor spreuk ontdekt. meestal is je armor tijdelijk en verdwijnt het vanzelf....


it ain't so bad to be a psychopath


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 25-02-2005 0:14 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Dat overvallen in slaap worden in het begin, gebeurt niet altijd, Waar het bij mij gebeurde weet ik ook niet meer precies (welke stad).


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 0:21 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

okee vaag hee, maar waar ligt mournhold dan? of kan je daar echt pas heen nadat je uit je slaap bent gehaald? ik wordt wel steeds wakker gemaakt door van die dargoth gassies nadat ik ben genezen van corprus en caies is vertrokken.


it ain't so bad to be a psychopath


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 25-02-2005 0:35 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Tis alang dat ik heb gespeeld maar de stad waar ik overvallen werd in mn slaap was een stad waar ik vrij in het begin al heen kon (met die vage vervoer dingen met lange poten)
Stad was vrji klein en had een rivier in het midden lopen waar je aan 2 kanten met een brug over heen kon. (geen idee hoe het heete verder)
in die stad lag ik in het meest achtertste/rechtse huis helemaal in het hoekje, moest daarheen om een vent te ontmoeten en die liet me in zijn huis slapen waarna assasin langskwam dus.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-02-2005 0:35 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Vroeg of laat wordt je wakker met een man in negerkleding zonder goede bedoelingen met een kapmes naast je bed.

Zodra je hem hebt gedood moet je naar Ebonheart, waar een tovenaar je naar Mournhold kan teleporteren.

Hint: ga daar niet de sewers in als je nog niet zo sterk bent, er lopen daar een paar vreselijk sterke darters rond.

edit: die assasin kom je gewoon random tegen. Ongeacht waar je hebt 'gerest'.

[Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 25-02-2005 0:36]


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 0:39 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

najah dan wacht ik wel ff af want ik heb geen idee welke stad je bedoeld.
is dit verder eigelijk een leuk forum? kwam hier via zoekopdracht morrowind, ziet er wel vet uit. weet je wel trouwens ongeveer, waar die stad ligt die bij tribunal hoort is dat in het oude gedeelte? of komt er nog een eiland bij net als bloddmoon?


it ain't so bad to be a psychopath


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 0:43 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

misschien hangt het wel van je level af wanneer je wakker word gemaakt, of hoever je met de mainquests bent ofzo?


it ain't so bad to be a psychopath


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-02-2005 0:56 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 25 februari 2005 0:43 schreef psychopath het volgende:
misschien hangt het wel van je level af wanneer je wakker word gemaakt, of hoever je met de mainquests bent ofzo?



Neen.
Ik heb het ook eens meegemaakt toen ik nog level 1 was. Met veel pijn en moeite heb ik die assasin toen kunnen doden.

Oftewel, het is compleet random. Veel resten, dan kom je vanzelf die asassin tegen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 1:02 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

okeey, dan probeer ik dat wel,
thanks zit ook
verder geen boekje bij die expansion pack.
ben jij het ook aant spelen of alweer met een ander spel bezig? normaal speel ik nooit spelletjes op de pc maar deze vond ik wel heel vet, hij was er alleen niet voor op de ps2


it ain't so bad to be a psychopath


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-02-2005 1:06 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 25 februari 2005 1:02 schreef psychopath het volgende:
okeey, dan probeer ik dat wel,
thanks zit ook
verder geen boekje bij die expansion pack.
ben jij het ook aant spelen of alweer met een ander spel bezig? normaal speel ik nooit spelletjes op de pc maar deze vond ik wel heel vet, hij was er alleen niet voor op de ps2


Hehe, hoewel ik het nog niet heb uitgespeeld moet ik wel toegeven dat ik met succes ben afgekickt. Het spel is dan ook gewoon te verslavend.
Het kost me ook iedere keer veel moeite om niet weer te beginnen na het lezen van dit topic.

Helaas ben ik nu verslaafd aan vampire the masquerade - bloodlines. Ook een gave RPG trouwens.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen