IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
tharos
Usericon van tharos
Posted 04-04-2005 17:28 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

screens van morrowind 2 zien er uber gaaf uit. je hebt er volgens mij echt een monster pc voor nodig.
ik de tussentijd hou ik mezelf wel bezig met World of Warcraft!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 04-04-2005 17:47 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Nog een vraag:

Mijn alchemy-rate is 87, maar als ik potions probeer te maken mislukken ze ALTIJD (zelfs diegene die ik van internet heb gehaald en dus de goede ingrediënten bevatten). Iemand een idee waar het aan kan liggen? Zijn er andere skills belangrijk, behalve alchemy?


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 04-04-2005 17:55 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 4 april 2005 17:28 schreef tharos het volgende:
screens van morrowind 2 zien er uber gaaf uit. je hebt er volgens mij echt een monster pc voor nodig.
ik de tussentijd hou ik mezelf wel bezig met World of Warcraft!


Waar???????


"Sehnsucht"


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-04-2005 17:57 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 4 april 2005 17:55 schreef Rammsteiner het volgende:
Waar???????


Blader eens terug door het topic...


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-04-2005 17:57 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

mmm vaag je zou denken dat het met 87 wel eens zo moeten lukken, ik dacht dat het mij niet lukte omdat mijn skill te laag was.
Ik ga deze week een xbox kopen alvast voor als oblivion uitkomt, en omdat bloodmoon zo fucking langlaam loopt op mijn pc.


it ain't so bad to be a psychopath


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-04-2005 18:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 17:20 schreef Gangrad het volgende:
Die ebony armour is helemaal niet ZO goed vind ik. Ik heb zelf een complete set Dreugh-armor (rating 86), en dat bevalt uitstekend. Zit op level 38 nou en heb net de uitbreiding gekocht, dus die moest ik maar eens installeren. Je speelt dan gewoon verder met je character uit Morrowind?

op je vraag: yep.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-04-2005 18:46 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 4 april 2005 17:57 schreef psychopath het volgende:
mmm vaag je zou denken dat het met 87 wel eens zo moeten lukken, ik dacht dat het mij niet lukte omdat mijn skill te laag was.
Ik ga deze week een xbox kopen alvast voor als oblivion uitkomt, en omdat bloodmoon zo fucking langlaam loopt op mijn pc.


Oblivion duurt toch sowieso nog een hele tijd?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-04-2005 18:48 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

ja, en je kan dan op je kaart aantekeningen maken door ergens op de kaart dubbel te klikken das vet handig.

[Dit bericht is gewijzigd door psychopath op 04-04-2005 18:48]


it ain't so bad to be a psychopath


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-04-2005 18:49 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 4 april 2005 18:48 schreef psychopath het volgende:
ja, en je kan dan op je kaart aantekeningen maken door ergens op de kaart dubbel te klikken das vet handig.


Als dat gecombineerd zou worden met een nog veel grotere wereld....


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 04-04-2005 18:50 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 18:49 schreef Y Draig Goch het volgende:
Als dat gecombineerd zou worden met een nog veel grotere wereld....



Zodat je weer 80,000 kilometer moet gaan afleggen voor 1 mini klote questje?

Liever niet


Het zal je moeder maar wezen...


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-04-2005 18:51 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 4 april 2005 18:50 schreef Inferno het volgende:
Zodat je weer 80,000 kilometer moet gaan afleggen voor 1 mini klote questje?

Liever niet


Een echte vent vliegt of reist per boot.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-04-2005 18:53 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 18:50 schreef Inferno het volgende:
Zodat je weer 80,000 kilometer moet gaan afleggen voor 1 mini klote questje?

Liever niet


dan pak je het fout aan denk ik, je kan gewoon met de siltrider (schrijf je dat zo?)
of met de boot of je later teleporteren bij de mages guild dus....

[Dit bericht is gewijzigd door psychopath op 04-04-2005 18:54]


it ain't so bad to be a psychopath


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 04-04-2005 19:12 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Een echte vent loopt


Het zal je moeder maar wezen...


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-04-2005 19:20 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

heb ik ff mzzl dat ik geen vent ben kan ik lekker met de boot etc. maar moet zeggen dat je onderweg een hoop nuttigs tegenkomt,
en hoe vaker je vecht hoe beter je skills worden dus heeft lopen ook zijn voordelen.


it ain't so bad to be a psychopath


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 04-04-2005 19:21 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 19:20 schreef psychopath het volgende:
heb ik ff mzzl dat ik geen vent ben kan ik lekker met de boot etc. maar moet zeggen dat je onderweg een hoop nuttigs tegenkomt,
en hoe vaker je vecht hoe beter je skills worden dus heeft lopen ook zijn voordelen.


Alleen het lopen word op en duur uber saai, dus je hebt wel gelijk dat je beter met de boot enzo kan gaan. Maargoed ik ben eigenwijs


Het zal je moeder maar wezen...


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-04-2005 19:24 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 4 april 2005 19:20 schreef psychopath het volgende:
heb ik ff mzzl dat ik geen vent ben kan ik lekker met de boot etc. maar moet zeggen dat je onderweg een hoop nuttigs tegenkomt,
en hoe vaker je vecht hoe beter je skills worden dus heeft lopen ook zijn voordelen.


Met mijn level 30 poppetje zijn ratten en die stomme vogels geen uitdaging meer.
Dus ik vlieg, vaar en tover lekker.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-04-2005 19:34 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

jep me to!!


it ain't so bad to be a psychopath


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 04-04-2005 19:52 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 4 april 2005 17:57 schreef Y Draig Goch het volgende:
Blader eens terug door het topic...



Slik.... gezien Tering


"Sehnsucht"


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-04-2005 22:16 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

ja ziet er vet uit he...!!!!


it ain't so bad to be a psychopath


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-04-2005 22:30 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Oblivion zal Xbox2 worden, daar kan je wel vanuit gaan gezien het grafische geweld.
NIW, zaken zoals alchemy zijn best nutteloos in morrowind imo. Het beste wat werkt is een combinatie van alteration, destruction en bijvoorbeeld long swords.


"This one is older than shit, heavier than time!"


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-04-2005 22:36 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

vandaar zoals ik al zei koop ik een xbox


it ain't so bad to be a psychopath


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-04-2005 22:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2005 22:36 schreef psychopath het volgende:
vandaar zoals ik al zei koop ik een xbox


Ik dacht dus een xbox 1, dat zal iig niet zoveel zin hebben voor dit spel


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-04-2005 22:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 april 2005 22:36 schreef psychopath het volgende:
vandaar zoals ik al zei koop ik een xbox


Wie gaat er tegenwoordig nog een xbox of playstation kopen als er een xbox2 en playstation3 op stapel staan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-04-2005 22:54 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

da kan no wel ff duren en ik heb al een ps2


it ain't so bad to be a psychopath


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-02-2006 16:07 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Nog 1 dikke maand wachten tot Elder Scrolls 4:

http://www.elderscrolls.com/home/home.htm

Die trailer filmpjes, echt geweldig! Super AI, waarin NPC's gewoon een aantal dagelijkse bezigheden hebben ipv steeds op dezelfde plek een beetje staan te staan. Quests krijg je door een toevallig gesprek tussen NPC's te overhoren, heel logisch eigenlijk. Laws of physics om van te kwijlen, nieuwe mogelijkheden voor stealth...

Mijn pc gaat hem echt maar net kunnen draaien, maar ik schaf er graag een nieuwe videokaart + 512 MB RAM meer voor aan .

Collector's edition staat in pre-order iig .


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen