IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 26-04-2006 11:48 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

grmbl... telkens als ik die kelder in ga (unfriendly competition quest in Imperial City) vind ik wel hetgeen ik nodig heb, maar ik wordt telkens opgepakt wegens inbreken tips, iemand??


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-04-2006 12:42 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 25 april 2006 20:32 schreef Bintmeister het volgende:
foei... iemand nog handige tips voor een Elderscrolls n00b om wat te kunnen zien in een dungeon en een tweehandig wapen te gebruiken....


yup, don't

regel een sigil stone van de gate in kvatch (main quest) en een elven of een dremora longsword en combineer die, dan heb je een single handed zwaard ding met een zooi damage. Plus dan kun je een schild dragen en dat is veel effectiever dan blocken met een wapen.

Daarnaast sla je met lichtere wapens sneller, dus kun je de meeste lui 2 keer raken in de tijd dat ze bijkomen van op je schild raggen.

edit: en regel een night-eye spell of item, dan zie je in het donker, maar wederom, je hoeft geen kont te zien als je life-detect gebruikt. Dan kun je simpelweg door een dungeon heen werken op de map en de roze wolkjes

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 26-04-2006 12:45]



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-04-2006 12:49 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 april 2006 11:48 schreef Bintmeister het volgende:
grmbl... telkens als ik die kelder in ga (unfriendly competition quest in Imperial City) vind ik wel hetgeen ik nodig heb, maar ik wordt telkens opgepakt wegens inbreken tips, iemand??


als je ergens inbreekt moet je er altijd voor zorgen dat op het moment dat je begint met lockpicken (doe ook nocturnal's quest zogauw je bij lvl 10 bent, shrine is bij leyawinn, je merkt vanzelf waarom) dat je niet opgemerkt wordt (sneak icon blijft mat) anders ziet de guard je dus inbreken en dan komen ze er direct op af.
Daarnaast wederom: regel life detect. Dan weet je meteen of er iemand binnen is die je kan pakken. Maar meestal geven die je nog wel de kans om gewoon weer weg te gaan, dus ik gok dat je op het verkeerde moment begint met lockpicken.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-04-2006 15:04 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2006 14:45 schreef ZelThoR het volgende:
Volgens mij wordt je na het derde vergrijp permanent uit de mages guild gezet.
Klopt. Ik ben bij de Mages bijna zover.


Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 26-04-2006 15:54 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Biertje ? op 26-04-2006 17:44]


.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-04-2006 16:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dude, je spoilt alles! Edit die post ff man. Je gaat het ze verdomme toch niet makkelijk maken!

Hij is idd wel extreem handig en zorgde ervoor dat m'n security skill boven de 120 zat.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-04-2006 17:07 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 april 2006 12:49 schreef chriz het volgende:
als je ergens inbreekt moet je er altijd voor zorgen dat op het moment dat je begint met lockpicken (doe ook nocturnal's quest zogauw je bij lvl 10 bent, shrine is bij leyawinn, je merkt vanzelf waarom) dat je niet opgemerkt wordt (sneak icon blijft mat) anders ziet de guard je dus inbreken en dan komen ze er direct op af.
Daarnaast wederom: regel life detect. Dan weet je meteen of er iemand binnen is die je kan pakken. Maar meestal geven die je nog wel de kans om gewoon weer weg te gaan, dus ik gok dat je op het verkeerde moment begint met lockpicken.


zonder spoilers



Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 26-04-2006 17:43 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

oh dat is een probleem dus, ik delete mn post wel


.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 27-04-2006 3:18 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

damn, te laat


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 27-04-2006 14:10 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2006 12:42 schreef chriz het volgende:
yup, don't

regel een sigil stone van de gate in kvatch (main quest) en een elven of een dremora longsword en combineer die, dan heb je een single handed zwaard ding met een zooi damage. Plus dan kun je een schild dragen en dat is veel effectiever dan blocken met een wapen.

Daarnaast sla je met lichtere wapens sneller, dus kun je de meeste lui 2 keer raken in de tijd dat ze bijkomen van op je schild raggen.

edit: en regel een night-eye spell of item, dan zie je in het donker, maar wederom, je hoeft geen kont te zien als je life-detect gebruikt. Dan kun je simpelweg door een dungeon heen werken op de map en de roze wolkjes


Ik vind de reach van een tweehandig zwaard overigens wel zeer nuttig, die verlies je dan wel.

Is er trouwens een functie (naast pickpocket) om te zien wat voor gear een NPC aan heeft?

[Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 27-04-2006 14:12]


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 27-04-2006 15:16 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

urgh, met morrowind lekker bezig, hele wereld afgestruind, beetje hacken, slashen, stelen en verkopen... Godverdomme keening uit odrosal (dacht ik) gehaald, verpatst en nu nergens meer terug te vinden, moet ik opnieuw beginnen vanaf lvl 1!!! tyfus!

weet iemand een cheat waarmee ik Keening teroorschijn kan toveren en NIET mijn spel op lvl 18 en rep 14 opnieuw moet beginnen?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-04-2006 18:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 14:10 schreef Bintmeister het volgende:
Ik vind de reach van een tweehandig zwaard overigens wel zeer nuttig, die verlies je dan wel.

Is er trouwens een functie (naast pickpocket) om te zien wat voor gear een NPC aan heeft?

Antwoord 1: Net zolang RUMORS!!!! tegen ze schreeuwen totdat ze vertellen wat ze bij zich hebben.
Antwoord 2: Nee, kan niet.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-04-2006 18:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 15:16 schreef HgarrothwulfF het volgende:
urgh, met morrowind lekker bezig, hele wereld afgestruind, beetje hacken, slashen, stelen en verkopen... Godverdomme keening uit odrosal (dacht ik) gehaald, verpatst en nu nergens meer terug te vinden, moet ik opnieuw beginnen vanaf lvl 1!!! tyfus!

weet iemand een cheat waarmee ik Keening teroorschijn kan toveren en NIET mijn spel op lvl 18 en rep 14 opnieuw moet beginnen?
googlen op "console commands morrowind" of "console keening morrowind"


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-04-2006 18:48 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 mei 2002 21:27 schreef Witchking het volgende:
Dit heerschende rpg-spel is inmiddels al uit, en heeft iemand al?
Want ik zit ook te denken hem te kopen, maar ik hoorde dat je er een erg snelle pc voor nodig hebt en een krachtige videokaart.
Ik heb 866 mhz 256mbintern geforce2 mx kaart.

Je kan in dit spel van alles doen.
Je hebt de vrijheid om overal heen te gaan, niks linear gekut dus .
Het samenstellen van je character is ook erg breed, je kan zelfs je sterrenbeeld enzo kiezen en natuurlijk meerdere rassen zoals: orc,dark elf, wood elf, gewone mens enzovoort..

meer info:www.morrowind.com
[topictitel op verzoek aangepast]


wow, neem ik warempel de moeite om de site te gaan bekijken, doettie het niet...

probeer volgend jaar wel weer enthousiast te doen over een game hehe


Je moeder.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 27-04-2006 23:03 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

gebruiken jullie ook mods of niet? Sommige zijn wel handig, eigenlijk meer bugfixes. Die lui van bethesda zijn sommige features bijv. vergeten 'aan' te zetten enzo. Sommige zijn ook gewoon uitbreidingen, zoals saddlebags voor je paarden, zeer handig.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 28-04-2006 10:10 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 27 april 2006 18:48 schreef karnivoor het volgende:
wow, neem ik warempel de moeite om de site te gaan bekijken, doettie het niet...

probeer volgend jaar wel weer enthousiast te doen over een game hehe
urgh, jij?

kom maar es kijken in het zonnige zuiden, hopelijk werkt oblivion op een Pentium D 2,5 gig, 512 mb RAM, Radeon 9600xt 256 mb...

maarja, bij F.E.A.R. dacht ik dat ook, framerate van 5 ofzo hehe, pixels tellen etc.

overigens, Morrowind heb ik wel + uitbreidingen

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 28-04-2006 10:14]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-04-2006 10:18 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 10:10 schreef HgarrothwulfF het volgende:
urgh, jij?

kom maar es kijken in het zonnige zuiden, hopelijk werkt oblivion op een Pentium D 2,5 gig, 512 mb RAM, Radeon 9600xt 256 mb...

maarja, bij F.E.A.R. dacht ik dat ook, framerate van 5 ofzo hehe, pixels tellen etc.

overigens, Morrowind heb ik wel + uitbreidingen


bij mij draait Oblivion op een AMD 2.6, 512mb RAM en een 128mb Radeon 9500


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2006 10:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 23:03 schreef Bintmeister het volgende:
gebruiken jullie ook mods of niet? Sommige zijn wel handig, eigenlijk meer bugfixes. Die lui van bethesda zijn sommige features bijv. vergeten 'aan' te zetten enzo. Sommige zijn ook gewoon uitbreidingen, zoals saddlebags voor je paarden, zeer handig.
Ik gebruik er nu een aantal:

BTMod (zeer handig, kleiner font in menu's (inventory etc.), grotere kaart, en meer UI tweaks)
ColorMap Mod (zeer gaaf, de map is ingekleurd om het landschap aan te geven).
Darkgreen Glass Armor (glass wordt donkerder gemaakt, ziet er een stuk minder gay uit!)


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-04-2006 10:39 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 28 april 2006 10:33 schreef ZelThoR het volgende:
Ik gebruik er nu een aantal:

BTMod (zeer handig, kleiner font in menu's (inventory etc.), grotere kaart, en meer UI tweaks)
ColorMap Mod (zeer gaaf, de map is ingekleurd om het landschap aan te geven).
Darkgreen Glass Armor (glass wordt donkerder gemaakt, ziet er een stuk minder gay uit!)


woar hej da vandoan?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2006 11:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 10:39 schreef chriz het volgende:
woar hej da vandoan?

BT Mod
http://btmod.beider.org/

Color Map Mod
http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=309440

Dark Green Glass (en vele anderen)
http://www.tessource.net/


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-04-2006 11:38 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

ja, ondertussen had ik het al opgezocht, dacht dat je nog wel op het forum was



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-04-2006 11:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nou ja, voor de rest dan


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 28-04-2006 13:16 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2006 10:33 schreef ZelThoR het volgende:
Ik gebruik er nu een aantal:

BTMod (zeer handig, kleiner font in menu's (inventory etc.), grotere kaart, en meer UI tweaks)
ColorMap Mod (zeer gaaf, de map is ingekleurd om het landschap aan te geven).
Darkgreen Glass Armor (glass wordt donkerder gemaakt, ziet er een stuk minder gay uit!)


die colored map heb ik weer uitgezet, die zag er bij mij echt heel kut en zeer onscherp uit...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-04-2006 11:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Daedric armor blijkt het sterkste te zijn. Ik kom echter niet verder dan een volledige Ebony outfit. Het enige wat ik aan Daedric spul tegenkom zijn loodzware kutwapens. Waar zit die armor? Zeg niet in Oblivion Gates, want die zijn nu dicht hier.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 29-04-2006 11:44 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2006 11:39 schreef Slechtheid het volgende:
Daedric armor blijkt het sterkste te zijn. Ik kom echter niet verder dan een volledige Ebony outfit. Het enige wat ik aan Daedric spul tegenkom zijn loodzware kutwapens. Waar zit die armor? Zeg niet in Oblivion Gates, want die zijn nu dicht hier.


Je krijgt ze vanzelf op lvl 27+
Rond die level loopt namelijk iedereen in Daedric, ebony of glass armor...


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen