IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
MutantChrist
über nerd/loser
Usericon van MutantChrist
Posted 31-07-2004 22:16 by MutantChrist Wijzig reactieProfiel van MutantChristQuote dit bericht

Godverdomme wat een goed spel!

Cheap als ik ben had ik het gewoon van de bieb geleend, maarja. Laatste dag voordat het spel weer terug moest gaf ik het maar toch maar op. Ik had het hele eind in de Mage's Guild gespeeld. Uiteindelijk kwam ik zo ver dat de Arch Mage Trebonius me uitdaagde voor een gevecht; ik maak hem bruut af. Volgende opdracht die ik krijg is een papier dat ik aan Trebonius moest geven... maar die was dus dood... kon ik niet verder...

En toen dacht ik "fuck it"


Inside crystal mountain, evil takes it's form


Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 31-07-2004 23:58 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

Het leuke van Morrowind is dat je nooit vast kunt komen te zitten in de Main Quest, de ontwikkelaars hebben overal achterdeurtjes in gebouwd voor een situatie als de jouwe.

En anders had je nog (op PC dan) met een "console cheat" die Archmage gewoon terug kunnen zetten. Probleem verholpen. (iets dat bij mij niet kan, ik zit op de Xbox... Ogen open houden en opletten is dus de boodschap voor mij).


All the posers: leave the hall!


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 02-08-2004 12:57 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Enorm gaaf spel, ik speel bijna geen computerspellen, maar dit spel is ultiem.

Ik heb helaasch Morrowind en beide Tribunal en Bloodmoon helemaal klaar.

Ik wil een nieuwe uitbreiding


(Ben pas trouwens gewoon weer 's overnieuw begonnen)



Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 02-08-2004 13:53 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

Dat is inderdaad het enige nadeel van Morrowind, als je het uitgespeeld hebt kun je wel overnieuw beginnen, maar alles blijft hetzelfde. Misschien een ideetje voor The Elder Scrolls IV, om de hele verhaallijn constant te laten veranderen, en laten afhangen van wat jij kiest.


(Bijv. ik zou het wel gaaf hebben gevonden als je aan het einde van Morrowind met die Dagoth Ur (de grote gemenerik) kon samenwerken, zoals hij je aanbied, en dan samen over Morrowind te heerschen. )


All the posers: leave the hall!


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 03-08-2004 15:08 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Mwa, gewoon nieuwe Missies, aangezien er nog zoveel land is wat je in het princiepe moet ontdekken zoals Cyrodiil, High Rock, Elsweyr, The Black Marsh etc etc...



Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 22-08-2004 21:44 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Morrowind (+de uitbreidingen Tribunal en Bloodmoon) is mijn favoriete computerspel.
Ik heb het dan ook al vaak uitgespeeld.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-10-2004 11:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Gisteren voor een prikie de Bloodmoon en Tribunal add-ons gekocht en ik ben weer flink aan het gamen! Weet alleen iemand via welke haven ik naar het nieuwe (bloodmoon) eiland kan komen? Er zijn btw nieuwe screens van de opvolger van morrowind (oblivion), en ik kwam spontaan klaar. Eindelijk echte, realistische bossen!








WOW _o_


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-10-2004 12:22 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Pas geleden als lvl 42 wood elf, die Vivec in elkaar gemept . Ben behoorlijk vaak bijna dood geweest, hij heeft een nogal krachtig vuurbal-achtig iets. En uiteindelijk was mijn "loot" een "unique dwemer artifact", toch zeker 1 gold waard...

Heb het al een tijd lang niet gespeeld, ik heb niet zoveel zin om Dagoth Ur af te gaan maken. Ben al hoofd van fighter's/thieves guild, Redoran archmaster en Morag Tong grandmaster, dus de gave dingen heb ik wel gehad. Al moet ik wel Mournhold nog helemaal doen en nog 2 of 3 van die daedra quests.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-10-2004 12:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2004 12:22 schreef TNightmare het volgende:
Pas geleden als lvl 42 wood elf, die Vivec in elkaar gemept . Ben behoorlijk vaak bijna dood geweest, hij heeft een nogal krachtig vuurbal-achtig iets. En uiteindelijk was mijn "loot" een "unique dwemer artifact", toch zeker 1 gold waard...

Heb het al een tijd lang niet gespeeld, ik heb niet zoveel zin om Dagoth Ur af te gaan maken. Ben al hoofd van fighter's/thieves guild, Redoran archmaster en Morag Tong grandmaster, dus de gave dingen heb ik wel gehad. Al moet ik wel Mournhold nog helemaal doen en nog 2 of 3 van die daedra quests.


Dat dwemer artifact is dus hetzelfde als dat andere ding dat je hebt. (alleen die is wel enchanted) Je kan dat dwemer artifact geval naar Tel Fir, dat corpusarium brengen.
Daar zit zo'n dwarf die kan er wel wat mee


"This one is older than shit, heavier than time!"


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 28-10-2004 13:15 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 28 oktober 2004 11:44 schreef Tormented soul het volgende:
Gisteren voor een prikie de Bloodmoon en Tribunal add-ons gekocht en ik ben weer flink aan het gamen! Weet alleen iemand via welke haven ik naar het nieuwe (bloodmoon) eiland kan komen?


Khuul.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-10-2004 12:41 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Tnx, al vind ik Bloodmoon niet zo superboeiend. Ben dan ook bezig in Mourhold. Maar ik zit nu met het volgende:
Voor de mainquest ben ik in Bamz-Amschend bezig (onder de plaza, Dwemer ruine) en daar moet ik een lvl100 deur openmaken. Iets wat mijn karakter niet kan met lockpicks en magie (ik heb 30 magica points en heb daar minimaal 60 points voor nodig) en dan nog faal ik altijd bij het casten.

heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? SImpele potions en scrolls werken denk ik niet.


Inquisitor Of Satan
Eulaliaaa!
Usericon van Inquisitor Of Satan
Posted 30-10-2004 14:41 by Inquisitor Of Satan Wijzig reactieProfiel van Inquisitor Of SatanQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Hidden-In-a-Fog/

Je kunt dat doen met de "Ecash Locksplitter"(of hoe die ook maar mag heten) scroll, maar die is niet overal verkrijgbaar, gewoon alle mageguilds enzo bij langs gaan en hopelijk vind je dan snel iemand waarbij je m kan kopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Inquisitor Of Satan op 30-10-2004 14:42]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-10-2004 17:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2004 11:44 schreef Tormented soul het volgende:
Gisteren voor een prikie de Bloodmoon en Tribunal add-ons gekocht en ik ben weer flink aan het gamen! Weet alleen iemand via welke haven ik naar het nieuwe (bloodmoon) eiland kan komen? Er zijn btw nieuwe screens van de opvolger van morrowind (oblivion), en ik kwam spontaan klaar. Eindelijk echte, realistische bossen!

WOW _o_


Daar krijg ik natuurlijk best een bobbel van in mijn broek, op welke systemen komt hij uit en wanneer?


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-10-2004 18:20 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2004 14:41 schreef Inquisitor Of Satan het volgende:
Je kunt dat doen met de "Ecash Locksplitter"(of hoe die ook maar mag heten) scroll, maar die is niet overal verkrijgbaar, gewoon alle mageguilds enzo bij langs gaan en hopelijk vind je dan snel iemand waarbij je m kan kopen.


tnx, zal eens gaan kijken

en die screens waren van de PC versie die geplanned staat voor 2006


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-10-2004 23:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ah, die doet het vast niet op deze computer, maar misschien is hij dan inmiddels al beter.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-10-2004 13:43 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

OMG!







[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 31-10-2004 13:44]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 31-10-2004 16:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

de morrowind middle earth mod is gecancelled, wegens problemen met de Tolkien estate. http://www.memod.co.uk/

En morrowind IV gaat heersen, keihard heersen.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 31-10-2004 16:58]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-10-2004 17:32 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 16:57 schreef ZelThoR het volgende:
de morrowind middle earth mod is gecancelled, wegens problemen met de Tolkien estate. http://www.memod.co.uk/

En morrowind IV gaat heersen, keihard heersen.


Ja zag het al, dom dat ze niet verder gaan onder een ander concept.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-10-2004 17:59 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Kan iemand me advies geven over het levelen (geen idee of dat al genoemd is)? Ik ben een lvl 18 Nord Warrior maar de enige skills die nog omhoog gaan zijn Athletics, mijn Longblade en Heavy Armor skills zijn al maximaal. En dat zijn eigelijk de enige die ik echt gebruik (met het zwaard wat ik heb wil je ook niks anders, The Paladins Longsword).

gewoon andere wapens gaan gebruiken, of met spreuken 'lage' vijanden gaan verslaan ofzow?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2004 18:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat is het makkelijkste ja, en dan je major skills gewoon als eerste gaan gebruiken omdat het dan sneller gaat.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 31-10-2004 18:42 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 31 oktober 2004 17:59 schreef Tormented soul het volgende:
Kan iemand me advies geven over het levelen (geen idee of dat al genoemd is)? Ik ben een lvl 18 Nord Warrior maar de enige skills die nog omhoog gaan zijn Athletics, mijn Longblade en Heavy Armor skills zijn al maximaal. En dat zijn eigelijk de enige die ik echt gebruik (met het zwaard wat ik heb wil je ook niks anders, The Paladins Longsword).

gewoon andere wapens gaan gebruiken, of met spreuken 'lage' vijanden gaan verslaan ofzow?


Kan je niet gewoon gaan trainen?

Waar vind je dat zwaard eigenlijk?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 31-10-2004 21:47 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

Heb het spel afgelopen zaterdag ook maar aangschaft. En het ziet er super uit. Ik zie een nieuwe verslaving aankomen


. . . . . . . . . ?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2004 21:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Het is wel verslavend ja, maar je hebt eigenlijk net iets teveel vrijheid.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-11-2004 1:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 17:32 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja zag het al, dom dat ze niet verder gaan onder een ander concept.

ja, of het "underground" verder uitwerken en verspreiden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-11-2004 9:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2004 17:59 schreef Tormented soul het volgende:
Kan iemand me advies geven over het levelen (geen idee of dat al genoemd is)? Ik ben een lvl 18 Nord Warrior maar de enige skills die nog omhoog gaan zijn Athletics, mijn Longblade en Heavy Armor skills zijn al maximaal. En dat zijn eigelijk de enige die ik echt gebruik (met het zwaard wat ik heb wil je ook niks anders, The Paladins Longsword).

gewoon andere wapens gaan gebruiken, of met spreuken 'lage' vijanden gaan verslaan ofzow?


Zaken die je niet veel gebruikt kan je ook gewoon door training levellen. En veel springen is ook een goede weg om je acrobatics te verhogen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen