IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 25-07-2003 0:09 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

er loopt al ergens een lvl 200 paladin rond heb ik gehoord.

Gewoon in de gevangenis gaan, je skills gaan omlaag. en dan weer trainen...

Ik ben wel blij met m'n lvl 33 paladin en lvl 19 Summoner


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-07-2003 0:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 juli 2003 23:12 schreef Dwaallicht het volgende:
Heb ik niet gedaan... die staan als misc, want die gaan tòch wel omhoog. Ik wil levels halen met Intelligence, Willpower enzo, dan krijg ik betere multipliorrrrs.

Lvl 6 mage is idd een behoorlijk mietje, nog. Maar goed, het BEGINT te komen. Ik ben wel benieuwd naar al die coole teringzooi die komen gaat. Ik begin nu eindelijk een beetje centen te krijgen.


Dat met die multipliorrrrrs werkt volgens mij ook met de misc skills. Weet het niet zeker, nooit gesnapt omdat het zo vaag is ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-07-2003 0:12 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ohja, en ook al heb je een strenght van 100 +40 van items ofzo. Heavy Armour is nog steeds te zwaar.

Glass Armour heerscht en ziet er prachtig uit. Vooral de helm.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-07-2003 0:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 0:10 schreef Claw het volgende:
Dat met die multipliorrrrrs werkt volgens mij ook met de misc skills. Weet het niet zeker, nooit gesnapt omdat het zo vaag is ...

Let op.

Als je levelt krijg je drie punten, elk van die drie kan je bij één attribute doen (duh). Soms heeft een attribute een multiplier. Dan krijg je er niet één punt bij, maar de multiplier maal dat punt.
Je levelt als je in je major en minor skills alles bij elkaar 10 punten bent gestegen. Elke skill heeft een 'governing attribute'. Als je veel punten stijgt in skills met hetzelfde 'governing attribute', stijgt je multiplier - voor dat level - van die attribute. Dus als jij een fighter bent, en je major en/of minor skills zijn long blade en heavy armor (allebei strength als governing attribute) en je stijgt 10 in longblade, of 5 in allebei, dan krijg je een strength multiplier van 5x.
Echter, als je major of minor skills geen van allen strength als governing attribute hebben, moet het met je misc skills gebeuren. Misc skill-stijgingen tellen NIET voor je 'levelen'. Je kunt dus zo vaak en veel stijgen in je misc skill als je wil, je zal niet levelen. Echter, op die manier zou je wel erg makkelijk je multipliers op vijf kunnen krijgen. Daarom is het zo dat voor de multiplier het aantal GESTEGEN punten van je major en minor skills meetelt, en het AANTAL MISC SKILLS met het juiste governing attribute telt. Het heeft dus wat major en minor skills betreft zin om meerdere punten in een skill te halen, wat misc skills betreft heeft het vooral zin om één punt in versch. skills met hetzelfde attribute te halen.

Wat GEEN goed idee is, is om in je major en minor skills vijfentwintig punten te halen en dan pas te rusten om je level te pakken. Wat zal gebeuren is dat je twee levels pakt: één level met (waarschijnlijk) goede multipliers, één level met GEEN multipliers en je bent ook nog eens halverwege het level daarna, met slechts vijf punten voor major/minor skills gelegenheid om goede multipliers te halen.

Capisce?



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-07-2003 0:22 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ja. Voor 95% vertel je me niks nieuws. Alleen dat je misc skills maximaal 1 multiplier kunnen geven per skillpunt ofzo.

Het blijft echter lastig om zo goed mogelijk te levellen. Ik let er nooit op, ik level vanzelf wel


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-07-2003 0:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik let er ook niet echt op, teveel gedoe, hehe. Maar ik weet wel dat Athletics en Acrobatics als major/minor skill toch een beetje jammer is.

Het duurt misschien dan wat langer om te levelen, maar uiteindelijk krijg je een beter character (volgens mij). Maar ja, niet dat het een reet uitmaakt .


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-07-2003 0:27 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Athletics is speed, en Acrobatics strenght. Allebei wel handig voor een Fighter dus wat dat betreft...

en nee ... op lvl50 mep je toch iedereen aan puin ... in de expansions wordt het wel lastiger trouwens. 1 goblin wolfrider ofzo in Bloodmoon is tougher dan de eindbaas van Morrowind


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 25-07-2003 0:29 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 0:09 schreef istharol het volgende:
er loopt al ergens een lvl 200 paladin rond heb ik gehoord.

Gewoon in de gevangenis gaan, je skills gaan omlaag. en dan weer trainen...

Ik ben wel blij met m'n lvl 33 paladin en lvl 19 Summoner



whahahaha natuurlijk! nou ik weet wat ik moet gaan doen merci!


I am the 1%.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-07-2003 10:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 0:08 schreef stoomfiets het volgende:
volgens mij kan je maar lv 67 worden met al je skills hellemaal goed en multiplyers ook perfect... (kan het mis hebben)


nope, je kan doorlevelen to zover je wil.
Gewoon zorgen dat je veel geld heb en daarmee je skills kopen :D


"This one is older than shit, heavier than time!"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-07-2003 12:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 juli 2003 10:46 schreef 0Tolerence het volgende:
nope, je kan doorlevelen to zover je wil.
Gewoon zorgen dat je veel geld heb en daarmee je skills kopen :D


Skills hebben een maximum level van 100.

Wat je zoals eerder gezegd kan doen is de gevangenis ingaan, en dan de skills er weer bij trainen die je verliest.

Dit zijn flaws van het spel imo. Maar het maakt weinig uit, aangezien het toch Single Player only is.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-07-2003 12:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 12:10 schreef Claw het volgende:
Skills hebben een maximum level van 100.

Wat je zoals eerder gezegd kan doen is de gevangenis ingaan, en dan de skills er weer bij trainen die je verliest.

Dit zijn flaws van het spel imo. Maar het maakt weinig uit, aangezien het toch Single Player only is.


nee, dat maakt niet uit. Je kan ook kunstmatig je skills verlagen door een constant effect item te maken. Dus dat hoeft helemaal niet en je hebt zoveel skills, voordat je die allemaal op 100 heb


"This one is older than shit, heavier than time!"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-07-2003 12:29 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Constant effect items tellen niet mee volgens mij.

En je hebt 10 skils waarmee je kan levellen, die allemaal op gemiddeld 40 beginnen. Kun je dus level 60 worden max.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-07-2003 13:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 12:29 schreef Claw het volgende:
Constant effect items tellen niet mee volgens mij.

En je hebt 10 skils waarmee je kan levellen, die allemaal op gemiddeld 40 beginnen. Kun je dus level 60 worden max.


je bent wel eigenwijs merk ik al.
Dat kan dus wel, als je tevens je misc skills traint kan je nog steeds doorlevelen. En zolang je de governing attributes traint kan je ook doorlevelen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-07-2003 13:42 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Dus je gaat beweren dat je met misc skills kan levellen?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-07-2003 14:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Met misc skills kan je niet levelen. Je kunt ze wel laten meetellen voor multipliers. Maar je kunt er niet mee levelen. Je kunt alleen levelen met major & minor skills. Met misc skills kan je niet levelen.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 25-07-2003 14:05 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 12:29 schreef Claw het volgende:
Constant effect items tellen niet mee volgens mij.

En je hebt 10 skils waarmee je kan levellen, die allemaal op gemiddeld 40 beginnen. Kun je dus level 60 worden max.


kijk ff op www.morrowind.nl bij de mods staat 'n mod die je oneindig laat levellen.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-07-2003 14:20 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 25 juli 2003 14:05 schreef Dargull het volgende:
kijk ff op www.morrowind.nl bij de mods staat 'n mod die je oneindig laat levellen.


Het is singleplayer ja. Dat er cheats en mods bestaan om dit te bereiken geloof ik graag, maar ik speel het spel graag zoals het bedoelt is.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 25-07-2003 23:45 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Een paar mensen zijn bezig om een gigantisch goeie mod te maken met:

Nieuwe monsters
Nieuwe schools of magic(!)
Spellbooks
Nieuwe steden

En meer!

De mod heet Wizard's isle als ik het goed heb gehoord! er is een trailer uit, en die is .



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-07-2003 23:49 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-08-2003 1:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tjeeemig de peeemig wat een tof spel. Ik speel nog gewoon slechts de originele want daar ben ik mee begonnen, geen mods of expansions niets van dat al, en ik vind het nog steeds gaaf.


Ik heb nu een level 20 'archmagus' zoals ik de class gedoopt heb (gewoon een pure magiër). Ze schopt behoorlijk kont en heeft vanavond dan eindelijk de toppositie in Great House Telvanni veroverd. Gave stronghold krijg je dan hoor, met wel heel cool beveiligingspersoneel, nl. Sphere- en Steam Centurions . Ik moest er wel wat voor doen maar dan krijg je ook wat. Een compleet fort met die wachters dus en bevolking (vier gastjes die spells dan wel wapens dan wel potions e.d. verkopen). In geen tijden zoveel plezier beleefd aan 'de coole gast' worden. Deze nerd gaat nu tevreden slapen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 10:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 14:05 schreef Dargull het volgende:
kijk ff op www.morrowind.nl bij de mods staat 'n mod die je oneindig laat levellen.


Het sowiezo wel, je moet gewoon een constant effect Reduce skill hebben die kan je vervolgens weer trainen en daar kan je mee doorlevelen.


"This one is older than shit, heavier than time!"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-08-2003 10:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 1:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Tjeeemig de peeemig wat een tof spel. Ik speel nog gewoon slechts de originele want daar ben ik mee begonnen, geen mods of expansions niets van dat al, en ik vind het nog steeds gaaf.


Ik heb nu een level 20 'archmagus' zoals ik de class gedoopt heb (gewoon een pure magiër). Ze schopt behoorlijk kont en heeft vanavond dan eindelijk de toppositie in Great House Telvanni veroverd. Gave stronghold krijg je dan hoor, met wel heel cool beveiligingspersoneel, nl. Sphere- en Steam Centurions . Ik moest er wel wat voor doen maar dan krijg je ook wat. Een compleet fort met die wachters dus en bevolking (vier gastjes die spells dan wel wapens dan wel potions e.d. verkopen). In geen tijden zoveel plezier beleefd aan 'de coole gast' worden. Deze nerd gaat nu tevreden slapen.


Alleen het enige is dat de beveiliging ruk is, maar dat boeit verder ook niet. Jammer dat je overigens niet aangevallen kan worden door piraten of ander gespuis. Dat maakt het toch een stuk spannender. Nu staan die lui er gewoon voor de show


"This one is older than shit, heavier than time!"


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 11:14 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 1:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Tjeeemig de peeemig wat een tof spel. Ik speel nog gewoon slechts de originele want daar ben ik mee begonnen, geen mods of expansions niets van dat al, en ik vind het nog steeds gaaf.


Ik heb nu een level 20 'archmagus' zoals ik de class gedoopt heb (gewoon een pure magiër). Ze schopt behoorlijk kont en heeft vanavond dan eindelijk de toppositie in Great House Telvanni veroverd. Gave stronghold krijg je dan hoor, met wel heel cool beveiligingspersoneel, nl. Sphere- en Steam Centurions . Ik moest er wel wat voor doen maar dan krijg je ook wat. Een compleet fort met die wachters dus en bevolking (vier gastjes die spells dan wel wapens dan wel potions e.d. verkopen). In geen tijden zoveel plezier beleefd aan 'de coole gast' worden. Deze nerd gaat nu tevreden slapen.


Haha dikke heersch, ik speel dat spel al meer dan een jaar en ik wist niet eens dat je je eigen Stronghold kon krijgen

Toch maar weer eens opnieuw beginnen.


this user is dead


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-08-2003 11:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 10:20 schreef 0Tolerence het volgende:
Alleen het enige is dat de beveiliging ruk is, maar dat boeit verder ook niet. Jammer dat je overigens niet aangevallen kan worden door piraten of ander gespuis. Dat maakt het toch een stuk spannender. Nu staan die lui er gewoon voor de show

Die beveiliging is ruk voor jouw übercharacter ja, maar al die suffe wizardjes en andere mannetjes beginnen niets tegen zo'n stoere Steam Centurion hoor . Maar goed... inderdaad had men wel wat meer dynamiek erin kunnen stoppen door wat rovers je fort te laten aanvallen e.d., maar dan wordt het spel nòg buggyer volgens mij.

Ik ben ook wel benieuwd hoe de strongholds van andere Great Houses eruit zouden zien, maar dat gaat me dan ECHT veel te veel tijd kosten. En om weer opnieuw te beginnen met een character, pff.

House Telvanni geeft je ook erg coole spullen trouwens. Bij die Masters voor wie je wat vuil werk moet opknappen is erg veel te jatten (Telvanni ethics ) en je krijgt bv. een handschoen met zeer veel charges van Summon Fire+Frost+Storm Atronach (in één keer). En ook één met heel veel charges van Command Humanoid én Creature.
Vet stoer, vanavond wil ik de head honcho van het Mage Guild ook even koud maken. Hihi .


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-08-2003 11:40 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2003 11:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Vet stoer, vanavond wil ik de head honcho van het Mage Guild ook even koud maken. Hihi .


Eerst alle Mages Guild Quests doen natuurlijk!!


this user is dead


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen