IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-07-2003 20:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Te downloaden? Te kopen bedoel je... niet duur trouwens, maar ik ben het komende jaar eerst nog wel hiermee bezig.

Ik wil gewoon een versie 1.2 die draait, hoe moeilijk moet dat zijn. Buggy teringzooi, denk ik ook eens iets goeds te hebben, krijg je dit .


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-07-2003 20:53 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 12 juli 2003 20:47 schreef Dwaallicht het volgende:
Te downloaden? Te kopen bedoel je... niet duur trouwens, maar ik ben het komende jaar eerst nog wel hiermee bezig.

Ik wil gewoon een versie 1.2 die draait, hoe moeilijk moet dat zijn. Buggy teringzooi, denk ik ook eens iets goeds te hebben, krijg je dit .


Tja kopen. Ik heb Morrowind origineel en Tribunal origineel. Maar aangezien je die hele cd maar 1 keer nodig hebt (bij install) komt het erop neer dat je het spel koopt voor de kaart die erbij zit.

Bloodmoon heb ik dan toch maar (een week voor release) gedownload.

En ja, Morrowind IS buggy. Het is verder een PRIMA spel, maar buggy. Tip: download de expansions


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 12-07-2003 20:54 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Er zit een memory leak in het spel, daarom crasht ie nog wel eens.

Er is trouwens ook een gigantische mud in de planning, waarmee ze de gehele morrowind (en later Tamriel) gaan overzetten in morrowind!!! een project dat meer dan 3 jaar gaat kosten!!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-07-2003 20:55 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Gaan omzetten in "MIDDLE EARTH" bedoel je volgens mij?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-07-2003 20:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Q: Is there any way to tell the difference between the North American and European version of Morrowind?
A: The only way to tell the difference between the North American and European version of Morrowind is to look at the CD-ROM and/or the box. Ubisoft handles all European distribution of Morrowind. If the box, CD-ROM, or CD-ROM case says Ubisoft, then it's the European version. If the Box CD-ROM or CD-ROM case mentions Zenimax, then it is the North American version.

Op mijn versie staan alletwee!!

We zoeken verder.

Hoe zit het met evt. uploads van deze 'fix' van jou naar het centrale ZM distributie punt?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-07-2003 20:58 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 12 juli 2003 20:56 schreef Dwaallicht het volgende:
Op mijn versie staan alletwee!!

We zoeken verder.

Hoe zit het met evt. uploads van deze 'fix' van jou naar het centrale ZM distributie punt?


Ik heb geen "fix" maar ik kan wel de .bin van de Bloodmoon expansion uploaden als je wilt.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 12-07-2003 20:59 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2003 20:55 schreef Claw het volgende:
Gaan omzetten in "MIDDLE EARTH" bedoel je volgens mij?


nenenene

Tamriel rebuild heet de project. Er zijn trouwens meerdere goeie mods te vinden, 1 verbeterd de gezichten van de spelers.

Ik zal eens een paar screenshots laten zien


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-07-2003 21:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2003 20:58 schreef Claw het volgende:
Ik heb geen "fix" maar ik kan wel de .bin van de Bloodmoon expansion uploaden als je wilt.

Hmmm, gaarne. Dan voel ik me tenminste niet helemaal gepiepeld, al die support sites van Ubi Soft & Bethesda verwijzen naar elkaar, daar heb ik niet voor betaald GVD.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 12-07-2003 21:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

will do sir

eerst nog ff wat onheilige gitaar geluiden maken


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 13-07-2003 11:24 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Als je slim bent download je de nieuwe "fix" van bloodmoon niet...

er klopt namelijk geen ruk van...ze hebben de nordic CHAIN mail veranderd in Heavy armor , dat terwijl Nords goed zijn in MEDIUM armor....

Leukste is dat een speler een weekje of twee geleden een een soortgelijke fix heeft gemaakt, die de armors dus NIET veranderen...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 13-07-2003 20:43 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Dwaallie, hij staat er op hoor: uplooi/bloodmoon


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-07-2003 21:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dank u zeer!

Ik ga nu beginnen met m'n 3e char .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-07-2003 23:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wooohoo, ik ben alweer level 6, dat gaat ook niet hard zeg.

En ik loop nog in volledig Chitin armor rond (ben een soortement van mage).

Maar goed, ik heb wel het gevoel dat er schot in komt. Ik moet nu een Telvanni spion in het Mage Guild opsporen, en ook in Vivec met een hoop lui praten. Dat wordt mijn volgende uitvalbasis, samen met Ald'Ruhn. Welke gozer heeft er een beetje goede spells in de aanbieding? Dat spark gaat ook vervelen...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-07-2003 23:07 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ga naar alle Mages Guilds. Dat is flink makkelijk, want elk Mage Guild heeft een transport-mannetje. Die je naar alle andere Mage Guilds kan transporteren.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-07-2003 23:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Oh ja, is wel handig inderdaad. Doe ik het op die manier. Kan ik eindelijk ook eens wat van die vervelende brede figuren die me telkens doodhakten alsnog afmaken .


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-07-2003 23:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Level 6 mage stelt nog niet al te veel voor hoor, haal jezelf niet al te veel ellende op je dak

Maar goed levelen gaat lekker vanzelf. Vooral als je Athletics en Acrobatics als Primary of Secondary skills hebt.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-07-2003 23:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 23:10 schreef Claw het volgende:
Maar goed levelen gaat lekker vanzelf. Vooral als je Athletics en Acrobatics als Primary of Secondary skills hebt.

Heb ik niet gedaan... die staan als misc, want die gaan tòch wel omhoog. Ik wil levels halen met Intelligence, Willpower enzo, dan krijg ik betere multipliorrrrs.

Lvl 6 mage is idd een behoorlijk mietje, nog. Maar goed, het BEGINT te komen. Ik ben wel benieuwd naar al die coole teringzooi die komen gaat. Ik begin nu eindelijk een beetje centen te krijgen.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-07-2003 23:13 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2003 20:55 schreef Claw het volgende:
Gaan omzetten in "MIDDLE EARTH" bedoel je volgens mij?
http://www.memod.co.uk/

daar zit ik inderdaad al lang op te wachten SCHIET OP! ARGH!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-07-2003 23:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Morrowind & Middle-earth? Schei uit zeg, ik moet hier al veel te vaak Quenya lezen .

Oh ja en ik ga natuurlijk helemaal voor het Glass armor, dat lijkt me über gaaf. Ik wil ook House Telvanni in. En als ik daarvan de leider ben ga ik iedereen doodmaken .

Heh, dit spel bevredigt wel verborgen verlangens geloof ik...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-07-2003 23:17 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

tsk, Glass Armor...

Ik heb nu de gehele set Daedric Armor compleet inclusief Daedric Katana


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-07-2003 23:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 23:17 schreef Elfensteen het volgende:
tsk, Glass Armor...

Ik heb nu de gehele set Daedric Armor compleet inclusief Daedric Katana

Dat is HEAVY ARMOR. Welke mage gaat er nu in Heavy Armor rondlopen...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-07-2003 23:20 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 23:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat is HEAVY ARMOR. Welke mage gaat er nu in Heavy Armor rondlopen...
Wist ik veel dat je een mage was

Ik ben een barbarian...Nord, om precies te zijn



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 24-07-2003 23:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 23:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat is HEAVY ARMOR. Welke mage gaat er nu in Heavy Armor rondlopen...


wel als je een battlemage bent, zoals ik.
Level 70 nu ongeveer. Maak echt iedereen af.
Dus er is ook niks meer aan


"This one is older than shit, heavier than time!"


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 25-07-2003 0:06 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Jippie een topic over mijn verslaving.
ik heb nu een wood elf met al zijn stats(strength intelligence etc etc) op 100 luck nu ook op 69

Hmmm ik raad jullie alleen aan om alchemy te proberen, thats how to beat the game.

owja is er ook al bekent hoe het zit met de uitberijdingen voor de x-doos?


en nu even iets anders, is hier ook iemand die wood elf is en al de ziekte immuniteiten heeft en het toch gelukt is dan nog vampier te worden?




I am the 1%.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 25-07-2003 0:08 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 23:29 schreef 0Tolerence het volgende:
wel als je een battlemage bent, zoals ik.
Level 70 nu ongeveer. Maak echt iedereen af.
Dus er is ook niks meer aan



volgens mij kan je maar lv 67 worden met al je skills hellemaal goed en multiplyers ook perfect... (kan het mis hebben)


I am the 1%.


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen