IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 1:11 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

nog nooit van gehoort? maarja ik mag eerst dit wel is gaan uitspelen... gaat me nog heel wat uurtjes kosten, kzit wat te lezen hier op t forum, is wel vet zeg!


it ain't so bad to be a psychopath


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-02-2005 1:14 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 25 februari 2005 1:11 schreef psychopath het volgende:
nog nooit van gehoort? maarja ik mag eerst dit wel is gaan uitspelen... gaat me nog heel wat uurtjes kosten, kzit wat te lezen hier op t forum, is wel vet zeg!


Hehe
Maar vooral dankzij die uitbreidingen heb je nog vele uren te gaan.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 1:18 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

ja idd, tis inderdaad verslavend haha, wel cool trouwens ik heb die uitbreidingen voor 10 euro beide is wel redelijk toch?
ik bekeek net wat profielen van mensen, tlijkt wel of er alleen maar jongens op dit forum zijn?


it ain't so bad to be a psychopath


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 25-02-2005 1:19 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik heb genoeg van morrowind moet ik zeggen, iedereen ging opeens te makkelijk dood. ik kon dan ook al die ebony armor met gemak aan hehe, gewoon een soort tank



psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 1:21 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

ook op solsheim?


it ain't so bad to be a psychopath


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-02-2005 1:35 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 25 februari 2005 1:18 schreef psychopath het volgende:
ja idd, tis inderdaad verslavend haha, wel cool trouwens ik heb die uitbreidingen voor 10 euro beide is wel redelijk toch?
ik bekeek net wat profielen van mensen, tlijkt wel of er alleen maar jongens op dit forum zijn?



Ik had ze een paar maanden geleden voor 7,50 bij de E-plaza op de kop getikt. Een wijze investering al zeg ik het zelf.
En ik denk dat er vrouwafstotende mensen zich hier bevinden?

quote:
Op 25 februari 2005 1:19 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ik heb genoeg van morrowind moet ik zeggen, iedereen ging opeens te makkelijk dood. ik kon dan ook al die ebony armor met gemak aan hehe, gewoon een soort tank


Moet je dus even voor de gein in Mournhold's sewers gaan rondbanjeren. Ik had hetzelfde met mijn dikke armor en grote aangepaste deadric dai-katana.

Maar nadat ik een paar topdarters tegenkwam lag ik plots heel snel te stuiptrekken op de grond.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 1:39 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

damm nu wil ik helemaal graag naar mournhold!!!!


it ain't so bad to be a psychopath


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-02-2005 1:41 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 25 februari 2005 1:39 schreef psychopath het volgende:
damm nu wil ik helemaal graag naar mournhold!!!!



Welk level is je character en wat voor wapens en spells heb je dan zoal?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 1:46 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

kzit nu in level 25, heb voordat ik die uitbreiding had al in 46 gezeten maar toen liep ik steeds vast bij die quesr dat je de bonebiter van sulmatul moet vinden, dus toen ben ik overnieuw begonnen omdat ik het zat was, ik heb een dwemer longblade zelf ge exchanced? whatever met fire damage, een wat orc armor met rating73 en ik heb een bonemold shield, en ik heb nu zo'n grappige berenkop als helm van bloodmoon,


it ain't so bad to be a psychopath


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 1:47 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

spells te veel om op te noemen


it ain't so bad to be a psychopath


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-02-2005 1:55 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 25 februari 2005 1:46 schreef psychopath het volgende:
kzit nu in level 25, heb voordat ik die uitbreiding had al in 46 gezeten maar toen liep ik steeds vast bij die quesr dat je de bonebiter van sulmatul moet vinden, dus toen ben ik overnieuw begonnen omdat ik het zat was, ik heb een dwemer longblade zelf ge exchanced? whatever met fire damage, een wat orc armor met rating73 en ik heb een bonemold shield, en ik heb nu zo'n grappige berenkop als helm van bloodmoon,



Daarmee kom je wel een eindje denk ik. Maar ik zou qua wapens en armor toch nog iets beters zoeken, want mijn char was ongeveer hetzelfde qua level, alleen met betere spulletjes, maar dat mocht niet baten.

Een wapen enhancen met life stealing attack is trouwens erg gunstig, doet veel damage erbij + je healt. Kost wel een duit, maar dan heb je ook wat. Die soulgems die je daarvoor nodig hebt kan je jatten bij de mages guild in Balmora.
Op die manier zal je helemaal een eind komen vermoed ik. Mits je wel in Mournhold kan komen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 1:59 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

ha ha die heb ik al gejat!!! en ik heb er zelf ook nog een hoop gevonden en ge soultrapt, dan kan je ze trouwens ook weet voor vet veel geld verkopen, ja idd vorige keer had ik veel betere armor en een super zwaard, maarja die heb ik nu al verwijderd, ik vind vanzelf wel wat beter!


it ain't so bad to be a psychopath


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 2:00 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

wat zien oblivion er vet uit he!!! jammer dat die nog zo lang op zich laat wachten


it ain't so bad to be a psychopath


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 25-02-2005 2:08 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Wil ook niet weten hoeveel tijd dàt spel van mijn leven gaat eisen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 25-02-2005 2:10 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

ja idd ik overwoog laatst om alleen voor dat spel een xbox te kopen als ie uit komt.


it ain't so bad to be a psychopath


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-03-2005 12:16 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

ik ben er!!! in mournhold, vet gemaakt zeg, kben nu echt vet rijk nadat ik alle armor heb verkocht van die gasten in het riool, ik kon vet veel meenemen namelijk omdat ik drie van die packrats had gekocht!!!


it ain't so bad to be a psychopath


MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 04-03-2005 13:17 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

Bloodmoon blijft ubergaaf.

Ik eis een Bloodmoon 2 aanvulling, voor deel 4.



psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-03-2005 13:34 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

ja dat zou inderdaad wel vet zijn jah


it ain't so bad to be a psychopath


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-03-2005 13:40 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 4 maart 2005 12:16 schreef psychopath het volgende:
ik ben er!!! in mournhold, vet gemaakt zeg, kben nu echt vet rijk nadat ik alle armor heb verkocht van die gasten in het riool, ik kon vet veel meenemen namelijk omdat ik drie van die packrats had gekocht!!!


Hehe, voor mij was dat riool ook een financiële meevaller.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-03-2005 14:15 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

ja ook echt vet cool dat die ratten je spullen dragen! er staat zo,n man in mournhold die van die ratten verkoopt echt verekt handig!!!


it ain't so bad to be a psychopath


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 08-03-2005 0:40 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

bij bloodmoon loopt het spel steeds zo sloom bekent??


it ain't so bad to be a psychopath


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 08-03-2005 0:41 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Geen last van. Eigenlijk.
Hoewel het zwemmen naar dat eiland wel aardig sloom gaat.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 08-03-2005 8:20 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

ja dat hoort zo langzaam te gaan, maar sinds ik op bloodmoon in een sneeuwstorm zit gaat t vet langzaam


it ain't so bad to be a psychopath


metal_fantasy
Usericon van metal_fantasy
Posted 04-04-2005 10:28 by metal_fantasy Wijzig reactieProfiel van metal_fantasyQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metal_fantasy

morrowind is opzig wel een leuk spel
maar die missies zijn nogal raar ze mochten van mij een duidelijke radar maken
ik speel liefer nox

*oude vertrouwde rpg*


~ From nothing we have risen and from nothing we still rise ~


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 04-04-2005 17:20 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Die ebony armour is helemaal niet ZO goed vind ik. Ik heb zelf een complete set Dreugh-armor (rating 86), en dat bevalt uitstekend. Zit op level 38 nou en heb net de uitbreiding gekocht, dus die moest ik maar eens installeren. Je speelt dan gewoon verder met je character uit Morrowind?


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen