IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-07-2004 13:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 10:50 schreef JuronymouS het volgende:
PS, wat is de juiste patch?

Hehe, dat is nu net de hele grap ja... je zou het op de doos moeten kunnen zien "ergens", ik weet echter niet meer waar. Ik gok op de EU maar ik weet het zelf niet meer zeker (zeker niet met die uitverkoop-releases).

Ik zou ze gewoon even allebei downloaden en tevens ook de fora uitchecken (daar kan je wel komen via http://www.morrowind.com).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 26-07-2004 14:23 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2004 13:38 schreef M. het volgende:
Hehe, dat is nu net de hele grap ja... je zou het op de doos moeten kunnen zien "ergens", ik weet echter niet meer waar. Ik gok op de EU maar ik weet het zelf niet meer zeker (zeker niet met die uitverkoop-releases).

Ik zou ze gewoon even allebei downloaden en tevens ook de fora uitchecken (daar kan je wel komen via http://www.morrowind.com).


Dank U!


Op je knie en pijp voor genade!


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 26-07-2004 22:47 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

hmm, hij's 20 euri voor de xbox... lees goeie verhalen hiero, iemand die em heb op z'n box? zelfde ervaring als op pc? lijkt me wel een ok spel om ff te oefenen tot Fable uitkomt


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 27-07-2004 1:05 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ik speel 't alleen maar op m'n xbox, het fijne is dat je in je luie stoel voor de tv kunt spelen, en het er goed uitziet. Op de computer hebben mensen daar nog wel eens problemen mee.

Binnenkort schaf ik de GOTY editie aan voor m'n xbox.


I am the 1%.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 27-07-2004 1:11 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 18:07 schreef Schaep het volgende:







Tip: Zoek exquisite spullen en enchant ze met een fortify atribute constant effect strength van 1-40 ofzo per item, dan kan je ze aandoen en weer uit doen, op die manier kan je dus een strength van 150-200 krijgen


I am the 1%.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-07-2004 1:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2004 1:11 schreef stoomfiets het volgende:
Tip: Zoek exquisite spullen en enchant ze met een fortify atribute constant effect strength van 1-40 ofzo per item, dan kan je ze aandoen en weer uit doen, op die manier kan je dus een strength van 150-200 krijgen


Ah vet! Als ik ze niet kan vinden maak ik ze wel, bedankt!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 28-07-2004 7:57 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Na het updaten van mijn video-driver, mijn drivers voor de geluidskaart en het draaien van de patch voor Morrowind, draaide het spel dus nog niet, bovendien werkt mijn geluidskaart nu niet meer naar behoren. Het spel opnieuw geinstalleerd en na wat geklooi draait Morrowind nu dan eindelijk op mijn PIII 800 MHz (al is het dan zonder geluid, vanwege de problemen met mijn geluidskaart )
Tip voor mensen die de goedkope uitvoering van Morrowind aanschaffen, je hoeft geen patch te draaien, want de goedkope uitvoering is al de laatste versie van Morrowind. Wanneer je de patch toch installeert, loopt het spel niet meer.


Op je knie en pijp voor genade!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 28-07-2004 9:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2004 7:57 schreef JuronymouS het volgende:
Tip voor mensen die de goedkope uitvoering van Morrowind aanschaffen, je hoeft geen patch te draaien, want de goedkope uitvoering is al de laatste versie van Morrowind. Wanneer je de patch toch installeert, loopt het spel niet meer.

Hey bedankt, want ik ging dat misschien toch één dezer dagen eens installeren (ik heb hem al enkele weken).


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 29-07-2004 7:59 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Eindelijk! Gisteren na veel gevloek en getier, kan ik nu dan toch Morrowind spelen met geluid, want mijn geluidskaart werkt weer naar behoren. Nu maar eens kijken of ik er wat van weet te bakken. Snap er nog niet al te veel van in ieder geval.


Op je knie en pijp voor genade!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-07-2004 8:28 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Niet te vaak kijken, zeker niet de walkthroughs:

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/3365.html


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 29-07-2004 11:23 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 8:28 schreef M. het volgende:
Niet te vaak kijken, zeker niet de walkthroughs:

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/3365.html


Bedankt!


Op je knie en pijp voor genade!


Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 29-07-2004 12:59 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

Ik heb dit megaspel al meteen gekocht toen het voor e PC uitkwam, om er thuis achter te komen dat de Minimum Specs toch nog te hoog gegrepen waren voor onze PC (we hadden exact wat er op de achterkant van het doosje stond, maar je kent dat he...).

Oppergelukkig was ik dan ook een paar maanden geleden toen ik ontdenkte dat Morrowind te koop was voor de Xbox, die ik toen al een poosje had. Spel meteen gehaald, en ik ben er helemaal verslaafd aan. Jammer dat de graphics niet zo indrukwekkend zijn als op de PC, maar het loopt nooit vast, en draait stabiel, dus dan ben ik tevree!


All the posers: leave the hall!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-07-2004 13:25 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Dat niet vastlopen is enorm prettig!

Vaak ben ik een eind aan het lopen geweest zonder te saven en loopt hij vast, ZO irritant! Dat heeeele stuk weer opnieuw lopen *kreun*. Met al die annoying cliff racers *steun*.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-07-2004 13:27 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Bij mij loopt hij per keer spelen over het algemeen wel zo'n vier tot zes keer vast, erg irritant, zeker als de quicksave errors geeft waardoor je een groot stuk overnieuw moet doen.


Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 29-07-2004 13:30 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

En dat is op de PC? Of op de Xbox?


All the posers: leave the hall!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-07-2004 13:31 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Op de PC, consoles geven gelukkig geen problemen met dat soort dingen, daarom heb ik er ook een.


Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 29-07-2004 13:53 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

Zijn er geen patches te krijgen voor Morrowind dan, die dat vastlopen voorkomen?

En je hebt een PS2 of GameCube dan zeker? Anders kon je Morrowind op je console spelen.


All the posers: leave the hall!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 29-07-2004 16:16 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Op mijn vorige Xbox liep morrowind erg vaak vast, en ook erg vaak gewoon niet.

Nu heb ik een nieuwe xbox en loopt het uitstekend


I am the 1%.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 29-07-2004 19:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb Tribunal geinstalleerd, en mij wordt dus afgeraden om er nog een patch overheen te gooien.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-07-2004 11:51 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2004 7:59 schreef JuronymouS het volgende:
Eindelijk! Gisteren na veel gevloek en getier, kan ik nu dan toch Morrowind spelen met geluid, want mijn geluidskaart werkt weer naar behoren. Nu maar eens kijken of ik er wat van weet te bakken. Snap er nog niet al te veel van in ieder geval.

Ik ben er ook net aan begonnen, ik dacht eerst van "pfff, is het dat", maar ik ga dze toch ff doorbijten, maar het is meer iets voor de wintermaanden...héhé toch maar eerst die Neverwinter nights doen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 30-07-2004 17:19 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

Dat "pfff is het dat" idee had ik eerst ook, omdat je op het begin geen quests ofzo hebt die je kunt doen. Je beert gewoon door een dorp, en dat is het.

Ik heb het op de PC dan ook nooit echt lang gespeeld, om een of andere reden kreeg ik het niet voor elkaar een goed uitgebalanceerd mannetje te krijgen.

Nu ik het op de Xbox heb, en een paar keer het spel 10 uur achter elkaar heb gespeeld op het begin (even doorbijten) weet ik perfect hoe alle stats e.d. werken, heb ik een Nord van level ergens-in-de-40, en de Main Quest uitgespeeld. Het is dus even wennen op het begin, omdat er geen vaste verhaallijn uitgedacht is (dat was het voor mij iig).


All the posers: leave the hall!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 31-07-2004 18:17 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Toen ik dat spel had keek ik mijn ogen uit naar het mooie water


I am the 1%.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 31-07-2004 18:33 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

In het begin was ik nog niet zo onder de indruk, maar toen ik naar Balmora liep over dat lange pad, die grote paddestoelen aan de zijkanten voorbij zag komen, dat vond ik echt mooi . Ook die zandstormen af en toe, irritant maar wel erg gaaf. Sterrenhemel 's nachts...


Phantom
Metalhead
Usericon van Phantom
Posted 31-07-2004 20:56 by Phantom Wijzig reactieProfiel van PhantomQuote dit berichthttp://www.unspoken-fantasy.tk

Yep, ik kijk zelfs na de tijd die ik het gespeeld heb (uurtje of 300) nog steeds mijn ogen uit als ik op een nieuwe plaats kom. Het is gewoon verbluffend dat de makers zo'n immens groot eiland hebben kunnen maken, waar altijd wat gebeurt, en waar niks op elkaar lijkt. Pure designerskunst imho.


All the posers: leave the hall!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 31-07-2004 21:35 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

300 uur???? JEZUS!


Ik heb het misschien 150 uur gespeeld en na een verloop van tijd vond ik de graphics niet zo geweldig meer, zeker de animaties zijn nu gedateerd.


I am the 1%.


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen