IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Elder Scrolls (Morrowind e.d.) Vorige pagina | Volgende pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 18-07-2006 16:05 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

je hoeft echt de stad niet uit volgens mij...misschien daardoor



Dodo
Usericon van Dodo
Posted 18-07-2006 16:11 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2006 15:43 schreef rajackar het volgende:
Kun je die deur niet lockpicken?
Ik heb die quest ook gedaan maar geen problemen gehad


nee ik ook niet.. je moet gewoon lang genoeg wachten tot die deur open is volgens mij


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 18-07-2006 17:08 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 18 juli 2006 16:11 schreef Dodo het volgende:
nee ik ook niet.. je moet gewoon lang genoeg wachten tot die deur open is volgens mij


misschien net als de shops, alleen overdag open

gewoon voor gaan staan en een hele dag doorlopen met die tijd-verloop-knop-functie-ding



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-07-2006 16:22 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Heeft iemand een idee hoe ik de Forbidden Grotto binnen kan gaan, ik zit nu in de savage garden van het zogenaamde paradijs, ook heb ik de deur naar de Grotto gevonden, maar dat ding gaat niet open.


Against God and Government


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 16-08-2006 3:09 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

Je moet die ene deadra ventje die ervoor loopt dood maken en er iets uithalen. Armbanden of handschoenen.. zoiets.. dan kun je er in.

Ik moet gewoon 2 uur werk overnieuw doen, omdat er iets bij een quest niet goed is gegaan en niet ge-complete worden ..tja krijg je er van dat je alleen maar quicksave doet, en maar eens in het uur/2 uur een echte save maakt.

wat ik ook best kut vind is dat je maar 5x keer trainen per lvl.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 16-08-2006 19:15 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Lv 4 redguard pop met fel groen haar


grand champion arena
master fighters guild
best hoog in de thieves guild
net begonnen met de dark brotherhood
nog niks met de mages guild
nog niks in de main quest line gedaan


met een standaard silveren longsword rag ik alles in elkaar


I am the 1%.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-08-2006 19:30 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Achteraf gezien is Oblivion leuk geprobeerd, maar toch redelijk mislukt. Morrowind was veel gaver.

Dat alles en iedereen met je meelevelt slaat nergens op (kom op, een goblin met armor en een schild vind ik vervelender dan de meeste demons die je tegenkomt. Dat klopt niet! En inderdaad al die bandits die spontaan allemaal glass en daedric armor dragen). De AI is wel leuk bedacht, klein stapje voorwaarts, maar wordt oversneeuwd door alle hiaten en vreemdheden die ermee gepaard gaan. NPC's hebben weliswaar bezigheden, maar die bestaan dan uit "8 uur lang ergens wat staan te staan", etc. De main quest was ook zomaar opeens voorbij. En als je geen main quest besluit te doen, of halverwege de main quest even ermee stopt en je gaat opwerken in guilds, wachten al die Oblivion demons rustig met Cyrodiil vernietigen totdat jij weer aan de main quest verder gaat.

Aldus, nog iemand die collector's edition kopen? (PC)


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 17-08-2006 9:19 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

ja dat is inderdaad jammer...
je kunt als het ware de hoofdquest over een jaar pas doen, en bruma is dan nog niet naar de tering haha.
Wat ik ook zo jammer vond was dat je zo'n heel leger bij elkaar moest vragen bij de steden... sta je daar bij die mega oblivion-gate, staan er maar een paar mannetjes. haha

maar goed... ben al goed op weg dacht ik zo, ben lvl 26 of 27, redguard.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-08-2006 9:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Niet perfect staat niet gelijk aan mislukt.
Ondanks de foutjes en bugs heb ik er 190 uur gameplezier aan gehad. Weinig game die me dat kan bieden.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 17-08-2006 11:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb meer plezier beleefd aan Morrowind (besluiten om levitate te schrappen van de lijst met spreuken, kolossale fout!). Als een opvolger zijn voorganger niet op zijn minst evenaart, is het wat mij betreft mislukt.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-08-2006 12:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heb 'm niet gespeeld [Morrowind].

Ik blijf toch [tegen alle sites, magazine's en dergelijke in], games beoordelen op de fun die ik eraan heb gehad, want daar draait gamen voor mij om.

Ieder z'n meug.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-08-2006 12:39 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 19:30 schreef TNightmare het volgende:
Achteraf gezien is Oblivion leuk geprobeerd, maar toch redelijk mislukt. Morrowind was veel gaver.

Dat alles en iedereen met je meelevelt slaat nergens op (kom op, een goblin met armor en een schild vind ik vervelender dan de meeste demons die je tegenkomt. Dat klopt niet! En inderdaad al die bandits die spontaan allemaal glass en daedric armor dragen). De AI is wel leuk bedacht, klein stapje voorwaarts, maar wordt oversneeuwd door alle hiaten en vreemdheden die ermee gepaard gaan. NPC's hebben weliswaar bezigheden, maar die bestaan dan uit "8 uur lang ergens wat staan te staan", etc. De main quest was ook zomaar opeens voorbij. En als je geen main quest besluit te doen, of halverwege de main quest even ermee stopt en je gaat opwerken in guilds, wachten al die Oblivion demons rustig met Cyrodiil vernietigen totdat jij weer aan de main quest verder gaat.

Aldus, nog iemand die collector's edition kopen? (PC)


Je moet ook de mods installeren die de levelling verhelpen. Zonder de mods is het spel idd behoorlijk mislukt


"This one is older than shit, heavier than time!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-08-2006 12:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2006 19:30 schreef TNightmare het volgende:
Achteraf gezien is Oblivion leuk geprobeerd, maar toch redelijk mislukt. Morrowind was veel gaver.

Dat alles en iedereen met je meelevelt slaat nergens op (kom op, een goblin met armor en een schild vind ik vervelender dan de meeste demons die je tegenkomt. Dat klopt niet! En inderdaad al die bandits die spontaan allemaal glass en daedric armor dragen). De AI is wel leuk bedacht, klein stapje voorwaarts, maar wordt oversneeuwd door alle hiaten en vreemdheden die ermee gepaard gaan. NPC's hebben weliswaar bezigheden, maar die bestaan dan uit "8 uur lang ergens wat staan te staan", etc. De main quest was ook zomaar opeens voorbij. En als je geen main quest besluit te doen, of halverwege de main quest even ermee stopt en je gaat opwerken in guilds, wachten al die Oblivion demons rustig met Cyrodiil vernietigen totdat jij weer aan de main quest verder gaat.

Het is wel wat gehyped he? Maarre, die main quest in Morrowind kon je ook lekker laten voor wat het was hoor. Ging je een beetje heersen op de rest van het eiland, Dagoth Ur wacht wel. Die was trouwens ook extreem makkelijk, toch jammer als je een eindbaas met een paar klappen in één keer dood kan maken.

De "Radiant AI" in Oblivion was idd een goede grap ja net als het "RUMORS!!" schreeuwen tegen willekeurige individuen op straat. Wel eens IRL geprobeerd?
Het meelevelen van monsters was voor mij de grootste game-breaker. Ik wil stoer kunnen hakken als ik level 30 ben, maar in Oblivion kwam het erop neer dat je stoer kon hakken als je level 4 was want dan zijn alle monsters nog zo slap. En als je level 30 was moest je goed op je tellen passen.

Leuk spel, maar Morrowind was idd beter .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-08-2006 12:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Tegen de eindbaas vechten? Jijzelf in realtime? Ikke niet, gewoon middels cutscene.

En ik was juist onmogelijk te pw3nen vanaf level 25, en had daaronder vaak moeite levend te blijven.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-08-2006 12:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2006 12:56 schreef Slechtheid het volgende:
Tegen de eindbaas vechten? Jijzelf in realtime? Ikke niet, gewoon middels cutscene.

De eindbaas in Morrowind.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-08-2006 13:00 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hehehe, ohw.

Misschien toch maar eens checken dan, hoewel, ik heb nu een 360, dus moet een HD halen om de xbox-versie van Morrowind te kunnen spelen, en die scheen nogal bout te zijn [qua speelbaarheid enzo].


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-08-2006 13:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2006 12:57 schreef M. het volgende:
De eindbaas in Morrowind.


Je hebt er eigenlijk 2, die Dagoth Ur en Vivec. Als je de sleutel hebt kan je die gast afmaken en vervolgens iedereen vertellen dat de gods niet meer zijn. Je hebt in de uitbreiding die andere pikomhoog afgemaakt (whats his name..?)


"This one is older than shit, heavier than time!"


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 17-08-2006 14:19 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

ik speel oblivion als afwisseling van World of Warcraft (al meer dan een jaar aan het spelen )


m'n lv 4 redguard loopt nu met 'Umbra' rond (beste zwaard in het spel, hehe) en full ebony armor

't mannetje wat umbra bij zich heeft is wel echt sterk, ik had al mijn buffs ervoor nodig.. maar tegen een redguard met 400 life en 400str kon ze niets

door al dat skooma drinken is nu wel m'n intellect naar beneden en ik kan het niet meer omhoog krijgen achja wat boeit het ook


I am the 1%.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 17-08-2006 19:16 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2006 14:19 schreef stoomfiets het volgende:
ik speel oblivion als afwisseling van World of Warcraft (al meer dan een jaar aan het spelen )


m'n lv 4 redguard loopt nu met 'Umbra' rond (beste zwaard in het spel, hehe) en full ebony armor

't mannetje wat umbra bij zich heeft is wel echt sterk, ik had al mijn buffs ervoor nodig.. maar tegen een redguard met 400 life en 400str kon ze niets

door al dat skooma drinken is nu wel m'n intellect naar beneden en ik kan het niet meer omhoog krijgen achja wat boeit het ook


hahah ik had dat wijf binnen 5 slagen dood.
ik heb nu ook umbra zwaard. lekker zwaardje.
ben nu lvl 30.

Heb vandaag ook de official game guide gekocht, echt verrekte handig dat boek. Staat bij elke stad welke quests er daar zijn. allemaal informatie over beesten en missies enz enz.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-08-2006 9:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dat is gay. Gewoon zelf uitpluizen.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 19-08-2006 9:43 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht



I am the 1%.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-08-2006 10:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ook site's raadplegen, enorm gay! Ok, als je een bug tegenkomt of na 3 weken vastzitten nog niet verder komt. Maar verder verkloot je je eigen game ervaring compleet door dergelijke shit te raadplegen [vind ik].

Alleen als ik een game laten we zeggen op 88% heb uitgespeeld en ik WIL/ZAL/MOET de 100% halen wil ik internet nog wel eens raadplegen.

Maar ik ken mensen die kopen game + guide tegelijkertijd.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 19-08-2006 19:20 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

ach ik zie het niet als cheaten, ik zie het eerder als missies vinden die je normaal niet zou vinden

ik vind het gewoon reuze handig


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 03-09-2006 10:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hoe quick travel je in de PC versie? Welke key-commands?


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 03-09-2006 14:01 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

oblivion wiki voegde ik zelf ook nog wat dingen toe toen ik het spel net had hehe

Ik ben te gewend geraakt aan WoW, waar je gewoon alle quest walkthroughs van het internet afhaald als het meer dan 3 zinnetjes lezen is ingame


I am the 1%.


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen