IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Graspop, 28 - 30 juni 2013, Dessel (Belgenland) Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-06-2013 19:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2013 10:40 schreef Count Steel het volgende:
Ik ken die band niet eens.

Het ziet er trouwens naar uit dat alle gasten hun vrouwen thuis laten (vorig jaar waren er 5 mee). Dat belooft klassieke afterparty's in de disco (denkt weemoedig terug aan Pitboss die met een opblaasbare meter bier een Wall of Death uit elkaar sloeg ).

Ja, inderdaad.

Opblaasbaar bier, is dat lekker?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-06-2013 20:25 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Zonder bier, lullo


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-06-2013 21:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2013 18:06 schreef Ktulu het volgende:
Alf Bartfoot in de Appie Heijn, haha. Geinig ventje, je zoon!


nog even en ik kom daar in de buurt wonen

wellicht


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-06-2013 21:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2013 20:25 schreef Count Steel het volgende:
Zonder bier


Useless.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-06-2013 11:12 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Strakke broeken zijn useless.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-06-2013 11:14 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Zo, met de graspopgang gisteren een fout feestje. Voelde aan als thuiskomen.

Toch gek, op de camping van Graspop voel ik me the morning after nooit zo'n trainwreck als nu.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-06-2013 11:39 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Daar gaan we wat aan doen dan dit jaar


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 13-06-2013 11:40 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Generation Kill (wie?) vervangt In This Moment en gaan de metaldome openen op vrijdag, waardoor TMDC een plaatsje opschuift.

Unearth vervangt Dillinger Escape Plan.

Nog geen woord over de afzegging van Escape the Fate.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-06-2013 12:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Flauwe vervangers. Unearth heb ik inmiddels wel genoeg gezien. Hoewel het met een pint en een stuk Staal erbij nog leuk kan worden.

Edit:

quote:
GENERATION KILL is:
Rob Dukes - Vocals
Rob Moschetti - Bass/Backing Vocals
Lou Lehman - Lead Guitar
Jason Trenczer - Lead Guitar
James DeMaria - Drums

Dukes van Exodus (duh) en Moschetti ooit van Pro-Pain en M.O.D.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 13-06-2013 12:17]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-06-2013 12:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Gruwelijk, Unearth!!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-06-2013 12:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2013 12:15 schreef BenKnuckles het volgende:
Flauwe vervangers. Unearth heb ik inmiddels wel genoeg gezien. Hoewel het met een pint en een stuk Staal erbij nog leuk kan worden.

Edit:


Dukes van Exodus (duh) en Moschetti ooit van Pro-Pain en M.O.D.


Weet je, Dillinger in een tent schiet ook niet op. Bij Unearth achter in de tent pitjes bouwen, da's leuk

ENDLESS FIGHT!

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 13-06-2013 12:18]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-06-2013 12:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Was op Groezrock anders heel vet! Maar inderdaad, een mooie kleine pit op Unearth kan er ook wel bij.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-06-2013 12:44 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 13-06-2013 12:49 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ik sta dan bij Ghost te evillen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-06-2013 12:58 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Is dat die hulpsinterklaas?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 13-06-2013 23:34 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Tzalwel. Met mijn New Era cap en All Shall Perish mesh short naar Ghost. En met mijn patchjas, gympen en strakke broek naar After the Burial.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 14-06-2013 0:07 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Haha, lekker boeien inderdaad. Ik zie je daar wel, doen we een biertje


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 14-06-2013 0:13 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Of 10. Beer will be shed.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 14-06-2013 0:19 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Moet je wel wat minder hard moshen als vorige keer, toen zag ik je steeds ongeveer 1,5 seconde


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Moloch horridus
Beunhaas
Usericon van Moloch horridus
Posted 14-06-2013 0:56 by Moloch horridus Wijzig reactieProfiel van Moloch horridusQuote dit bericht

Hellfest the main-eventparty, Graspop the 4 day afterparty!

[Dit bericht is gewijzigd door Moloch horridus op 14-06-2013 0:58]


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 14-06-2013 1:02 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Elke dag op Graspop is afterparty


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 14-06-2013 13:20 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht



Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 14-06-2013 15:44 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Toch maar een ticket gescoord voor de zondag.. Iron Maiden in Amsterdam is bijna even duur en ik ben hier al jaren niet meer geweest. Wel jammer dat Absu en Aura Noir zaterdag al spelen.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 14-06-2013 17:38 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2013 13:20 schreef Ktulu het volgende:





Dat commentaar eronder


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 15-06-2013 11:12 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Weersvooruitzichten beginnen eindelijk op te klaren.

http://www.zoover.nl/belgie/antwerpen/dessel/weer

Op de donderdag 25 graden.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen