IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Graspop, 28 - 30 juni 2013, Dessel (Belgenland) Vorige pagina
Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 27-06-2013 8:16 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Straks koelbox vullen, alles de auto in en richting Dessel.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 27-06-2013 11:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zo maar eens in gaan pakken en de laatste boodschappen doen. Om 8 uur vanuit Eindhoven aanrijden. Mijn carpoolmaatje kon niet eerder vanwege de tentamens. Maar als het goed hebben andere metgezellen van ons de tenten aldaar al op gezet. Zin in!


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 27-06-2013 11:29 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 27 juni 2013 11:20 schreef ColdheartMinor het volgende:
Zo maar eens in gaan pakken en de laatste boodschappen doen. Om 8 uur vanuit Eindhoven aanrijden. Mijn carpoolmaatje kon niet eerder vanwege de tentamens. Maar als het goed hebben andere metgezellen van ons de tenten aldaar al op gezet. Zin in!

Lui varken



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 28-06-2013 15:08 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

en weg zijn we voor een eerste keer graspop, ik ben benieuwd naar de fratsen van good old Atilla


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 29-06-2013 11:14 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Gisteren 28 juni even geweest voor Twisted Sister & Kreator.
Kreator was degelijk en met Phantom Antichrist een perfekte nieuwe knaller: Stage show!
Enless Painn, Pleasure to Kill, Enemy with God, Violent Revolution, Flag of Hate.

Twisted Sister heeft met Dee Snider nog altijd een top frontman, die als geen ander weet het publiek te bespelen.
En bij dit slechte weer het publiek een hart onder de riem weet te steken met ondersteuning van de Twisted klassieker: We, re not gonna take it!
Alle partyrockers komen voorbij!
Lang geleden dat er zich weer eens een huwelijks aanzoek voordeed tijdens een concert! (Manowar- Graspop 1999).


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 29-06-2013 11:22 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 29 juni 2013 11:14 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Lang geleden dat er zich weer eens een huwelijks aanzoek voordeed tijdens een concert! (Manowar- Graspop 1999).


Vorige week niet bij Dokk'em geweest neem ik aan

http://www.dokkemopenair.eu/dag-2-rock-en-romance/

Onze eigen Gurbe ook nog eens.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 29-06-2013 13:15 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

iemand nog 2 tickets over voor zondag?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-06-2013 18:34 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 30-06-2013 19:12 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Tering hey, vorige week op Defqon werd er ook bij de vleet gejat en nu hier ook.
Ter plekke lynchen als zo'n klootzak gepakt wordt.



Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 01-07-2013 3:18 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2013 19:12 schreef Morridin het volgende:
Tering hey, vorige week op Defqon werd er ook bij de vleet gejat en nu hier ook.
Ter plekke lynchen als zo'n klootzak gepakt wordt.


Gemene Lepel roept u maar...


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 01-07-2013 8:29 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Leuk als ze nu ook al je tent binnenkomen.
Ben zelf €150 kwijtgeraakt in 2009, geloof ik.

Toen (nu vast nog) was het in de mode om in een pit, of hossende massa, de portemonnee uit de zak te vissen, het geld eruit te halen en vervolgens dat lege ding richting podium te gooien. Voor het hek lagen er toen tientallen (bij Down was dat geloof ik).

Ik had nog het geluk dat mijn scheepsketting zijn nut destijds toonde, maar het geld was weg.



ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 01-07-2013 13:33 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2013 18:34 schreef bokkie666 het volgende:
http://www.demorgen.be/dm/nl/2590/Festivals/article/detail/1660849/2013/06/30/Politie-vermoedt-dat-dieven-hun-doelwitten-verdoven-op-Graspop.dhtml

Het wordt steeds erger lijkt het.


Is een maat van me overkomen ja, te erg voor worden.

Des al niet te min, een te gek weekend gehad! Later nog een wat uitgebreider verslag, maar toppertjes waren o.a. Ghost, Winterfylleth, God Seed, Aura Noir, Absu, Red Fang, Iron Maiden en Twisted Sister.


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 01-07-2013 15:05 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Ook weer terug van een erg tof weekend. Beste band van het festival was voor mij overduidelijk Testament, wat een strakke show en enthousiast publiek!

Verder erg genoten van Sylosis, Korn, Slipknot, Iced Earth, Aura Noir, Absu, Kreator en Twisted Sister.

Gelukkig niks gemerkt van het hele diefstal-gebeuren, maar wel van agressieve lui. Helaas getuige geweest van hoe een aantal mensen flink toegetakeld werden. Veel agressief volk dit jaar. En natuurlijk de regen op vrijdag, die deed ook aan hoop afbreuk aan die dag. Maar de zaterdag en zondag was het weer natuurlijk fantastisch.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 01-07-2013 22:18 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik vond Iron Maiden erg tegenvallen maar ik kan niet goed aangeven waarom..... Ze deden hun ding net zoals altijd, en de performance was goed, maar toch kwam het allemaal op me over alsof ze er zelf niet veel zin in hadden.


lampje


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-07-2013 0:38 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hoogtepunten voor mij waren veruit King Diamond, Korn en Kreator. Net daaronder Aura Noir, Absu, Entombed. Grootste tegenvallers waren Hypocrisy, Unleashed en uiteraard alweer Mayhem.

Bij de meeste optredens van de black/death metal bands vond ik de opkomst trouwens zwaar tegenvallen vergeleken met vroeger. Ook was er veel minder sfeer bij de meeste optredens die ik heb bijgewoond op Graspop dan wat ik op Hellfest ondertussen gewoon ben. Maar al bij al wel een leuk weekend gehad.


Faustian Spirit of the Earth


Meridian
Usericon van Meridian
Posted 02-07-2013 10:32 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Ik had hetzelfde met Iron Maiden. Op een of andere manier kwam het niet zo over. Een combinatie van dat de band minder plezier leek te hebben dan anders en het geluid dat wegwaaide wellicht.

Steak Number Eight was trouwens ook erg gaaf!


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 02-07-2013 10:49 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

beestige tijd gehad bij achtereenvolgens entombed - dark funeral - rotting christ - mayhem - katatonia - kreator

rotting christ was toch wel de grootste verrassing, fantastisch dat ze transform all suffering into plagues speelden, nooit gedacht dat ik op dat nummer in een moshpit zou belanden
mayhem vond ik wel sfeervol, maar het geluid kwam niet volledig tot zijn recht (te veel bas), wel super momenten bij ancient skin en de mysteriis dom sathanas
kreator krijgt de prijs voor de vetste moshpit, muzikaal doet dit me minder (ik wachtte tevergeefs op een nummer van Renewal)
maar dus een zeer geslaagde kennismaking, en inderdaad een vlotte overgang van optreden naar optreden


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 02-07-2013 11:39 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Hoogtepunten voor mij waren Iced Earth, Iron Maiden, Testament, Kreator, Katatonia en Absu. En een ontdekking was God Seed, die kende ik nog niet maar dat beviel me wel. Een pluspunt vond ik het scansysteem, dat betekende namelijk geen fouilleren meer (al ontgaat me de logica daarachter) en dus makkelijk sterke drank mee het terrein op smokkelen


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 02-07-2013 20:15 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ik heb nog altijd de moed niet gevonden om een lang verslag te schrijven. Dus dan maar puntsgewijs.

Algemeen:
+++ Gezellige groep met heel veel lol en sociale controle, dus geen last gehad van het hierboven besproken kankertuig. Ik word niet snel agressief/heb nog nooit iemand op het gezicht geslagen, maar als ik er ooit 1 zou betrappen in mijn tent sta ik toch niet voor mezelf in denk ik.

+++ Ondanks de affiche die niet super was toch genoten van een hoop bands, mede dankzij door de band genomen erg goed geluid. Wij staan dan ook nooit ver van de PA, ongeacht welk podium.

++ Het nieuwe poortjessysteem liep behoorlijk vlot bij de ingang van het terrein.

++ Die metaldome afterparties blijven een geweldig concept. Bieren en headbangen voor Satan tot je omvalt.

-- Ik vraag het me elk jaar opnieuw af, maar waarom raggen ze iedereen mét bagage door die pretparkslalom? Gewoon in twee groepen gaan, om de beurt op elkaars bagage letten op dat terrein voor de ingang en het stroomt veel vlotter door! Dat weinig mensen dat doen vind ik op zijn minst ondoordacht, maar de organisatie zou zelf ook een bord kunnen ophangen ofzo. Daarna loop je gewoon doodleuk met je bandje om je bagage en loop je zo door naar de camping.

-- Paar vechtpartijen. Typisch dat dat altijd op zondag is, voor mijn gevoel duurt het festival een dag te lang. Bier, slaapgebrek en aanhoudende drukte hebben op zondag de meeste zenuwen té ver opgerokken. Dan komt er nog eens de paranoia van de zakkenrollers bij... Hint aan anderen: draag een buidel onder je t-shirt op je borst met daarin je geld, graspopmunten en waardevolle pasjes enzo. Niet erg metal, maar er is niks gepikt bij mij. En neem een Nokia van 20 euro mee. Hoop mensen gezien met een Iphone of Samsung Galaxy half uit hun achterzak... Tja. De dieven plegen de diefstal, maar je kunt het ze ook wel erg makkelijk maken...

-- Opgefokt securitypersoneel. Agressief geschreeuw is olie op het vuur bij agressieve zatlappen. Dat werkt niet. Zelfde geldt voor met die scooters/golfkarren veel te hard over die camping scheuren. Vrijwilligers zijn gratis, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het vaak gaat over mensen die zich 1 x op een jaar belangrijk voelen met alle gevolgen vandien...

-- De camping op zich. Nu zaten wij wel ok, maar het in de fik steken van allerlei spul is toch niet nodig? Volgend jaar maar op die vipcamping. Bekenden gesproken die daar opzaten. Dat is p/p per nacht 14 euro extra, maar daar heb je dan wel ontbijt, elektriciteit en luttele vierkante meters extra voor. En geen opgefokte pubers, Fransen met megafoons de hele nacht door en doorgecokete Rotterdammerts die de hele tijd dubstep draaien.

En dan nu de bands...

Vrijdag:
+++ Korn met een fantastische set vol oudere nrs heel bevlogen gebracht.
++ Veil of Maya, Entombed was voor mij beter dan op Fortarock, metaldome is daar ook een heel goede setting voor imho. Tweede helft Kreator, Heaven Shall Burn was een typische set alles kapot. Enorm genoten van Endzeit en Black Tears.
+/- Twisted Sister viel persoonlijk wat tegen, grotendeels door de regen. Wel bizar om opeens Arlette en Guus op het podium te zien, supermooi! Mayhem maar 2 nrs van gezien, geluid was goed vond ik. Die nrs waren dan ook wel gelijk Freezing Moon en Buried by time and dust.
- Soulfly, beroerd geluid en platte kak. Sorry, maar viel me behoorlijk tegen. Baal er eigenlijk van dat ik daardoor niet heel Kreator gezien heb.

Zaterdag:
+++ Slipknot en Iced Earth waren in mijn beleving beiden fantastisch, niet veel meer over te zeggen.
++ After the Burial en Hypocrisy deden het hier ook erg goed.
+ Between the Buried and Me, was niet de juiste setting, muzikaal wel perfect natuurlijk. Rockstar nog wat nrs van meegepikt dan. Niet slecht, maar wel wat makkelijk. Agnostic Front was in vorm!
+/- Lock Up viel me wat tegen

Zondag:
+++ Parkway Drive en Ghost. Blijdschap alom. Surfen bij Ghuleh en de boel afbreken bij Carrion.
++ Iron Maiden speelde een geweldige setlist. Beste ooit volgens mij, maar ik miste wel wat gretigheid. Ook leek Bruce minder interactie te hebben met het publiek. Testament afsluiter Alone in the Dark was fantastisch, blijven meezingen! King Diamond viel mij licht tegen, misschien te hoge verwachtingen, was ook echt helemaal kapot en ben halverwege wat gaan eten en naar Testament gegaan. Dus wel de vette afsluiters gemist van Mercyful Fate en Abigail, maar ik kon niet meer stil blijven staan op die pijnlijke voeten. Newsted nog een nr of 5 van gezien, totaal niet druk, maar ik heb genoten! Eigen nrs zijn vet en Whiplash zuigt op zondag nog wat energie uit mijn brakke lijf! Thrash!
+ Everytime I Die. Heel veel respect voor al die energie en op het vroege uur, maar het lijkt dan toch niet echt mijn band te zijn. Wel goede nrs en typische eigen stijl! Kan ook aan de nuchterheid/brakheid gelegen hebben. The Ghost Inside was leuk, maar mij wat te Amerikaans eigenlijk.


Algemeen: goed vermaakt, goede bands! Kost wel wat, maar dan heb je ook wat. Wel heel wat minpunten, maar daar heb ik persoonlijk dan weinig last van gehad, was eerder dat ik het zag gebeuren zonder dat ik er zelf mee in aanraking kwam. Voordeel van een grote gezellige groep.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-07-2013 13:25 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zo, ik ga het ook maar eens proberen; mijn Graspop verslagje.

Algemene plus- en minpunten:

+ Het inchecken ging gauw en simpel, leuk systeem, mogen ze erin houden. Ook het niet meer controleren van bandjes bij de ingang van de camping was toppie. Wat maten met een dagkaart zo de camping op kunnen krijgen en lekker wat biertjes bij de tent mee kunnen doen.
+ Eerlijk waar, lekker eten. Duur, maar lekker. Goeie herinneringen aan de loempia's, broodjes gezond en lekkere appels voor een halve bon. Ook de spek met eieren waren 's ochtends een verademing.
+ Het was op de vrijdag, zaterdag en bij sommige bands op de zondag goed te doen om een goeie plek vooraan te komen.

- De luiheid van sommig personeel achter de bar. Jezus, werk door of meld je niet aan. Ja het is zwaar, ja het is soms chaos, maar dat weet je als je je daar voor aanmeld. Niet zeuren en doorwerken.
- Sommige mensen die agressief reageren als je perongeluk tegen ze aanstoot. Ach ja, kan gebeuren, beetje vervelend af en toe, ach.
- Wat een kutmuziek op die metaldome afterparty's zeg. Jezus. Zo

quote:
-- Ik vraag het me elk jaar opnieuw af, maar waarom raggen ze iedereen mét bagage door die pretparkslalom? Gewoon in twee groepen gaan, om de beurt op elkaars bagage letten op dat terrein voor de ingang en het stroomt veel vlotter door! Dat weinig mensen dat doen vind ik op zijn minst ondoordacht, maar de organisatie zou zelf ook een bord kunnen ophangen ofzo. Daarna loop je gewoon doodleuk met je bandje om je bagage en loop je zo door naar de camping.


Precies, snap ik ook niet. Doen wij ook altijd. Maar goed, sommige marginalen...



Meer kan ik nu niet bedenken. Dan de bands!

Vrijdag:

- Heathen: goed vooraan kunnen staan. Hadden ze beter op een later tijdstip in de Metaldome kunnen zetten want dit zag er qua opkomst een beetje beschamend uit. Verder vind ik de band niet veel bijzonders, en tijdens Graspop veranderde daar niets aan.
- Helloween: speelde niks tegelijk en mijn maten wouden het graag zien. Niks voor mij, dat merkte ik al gauw, maar wel vermakelijk.
- Entombed: Tegenvallertje, weinig oude nummers maar de band had er wel zin in. Kan wel begrijpen dat andere death metalfans dit wel trekken.
- Dark Funeral: Vet! Een van de verassingen van de vrijdag. Goeie show, vette pyro effecten en een gave setlist. Lekker grimmige sfeer ook.
- MayheM: Viel tegen. Slecht geluid. Gitaren waren nauwelijks te horen. Heb de setlist gecheckt op Setlist.FM en herkende sommige nummers nauwelijks terug van de set. Hopelijk op Incubate beter geluid want wat is die Attila gaaf.
- Katatonia: Gaaf! Zet de band graag op om te relaxen thuis en live kwam de sfeer ook goed over. Wel weinig bekende nummers gehoord.
- Kreator: Weer niet mijn ding, net zoals Heathen en Helloween dus halverwege wat gaan eten, maar wel een retestrakke drummer gek.
- Twisted Sister: Ja, te gek! Snap waarom ze weer terug zijn gekomen dit jaar. Goeie entertainer, Dee. Ook het huwelijksaanzoek was een grappige verassing. Daarna terug naar de camping want de regen was echt te heftig aan het worden.

Zaterdag:

- Vanderbuyst: Leuke opener van de dag, vermakelijk altijd weer. Verder niet speciaal.
- Tankard: Was vooral heel gezellig. Kwamen nog een groepje uit Weert tegen die met een dagkaart daar waren dus in totaal met een groep of 20 man lekker gefeest bij de thrashers.
- Aura Noir: Weer met dezelfde groep daar, en godver, was is die band vet, jezus wat lekker. Heb me hier prima vermaakt. Een van de verassingen van de zaterdag. Deze band wil ik vaker live zien. Doen ze goed.
- Lock Up: Eerlijk gezegd kende ik de band niet. Maar was ook zeker gaaf, vooral met Nick Barker op drums, toch een van mijn persoonlijke helden. Ga dit in ieder geval effe verder uitzoeken.
- Hypocrisy: Me uiteindelijk toch laten overhalen om hier heen te gaan. Foutje bedankt, had ik niet moeten doen. Niks aan naar mijn smaak, sorry. DOOR!
- Absu: Super vette show, bekende nummers die voorbij kwamen lekker beetje crazy sfeertje, ik vermaakte mij hier prima.

Zondag.

- Winterfylleth: De band van Graspop als het aan mij ligt. Jeetje wat was dit weer gaaf. Kende het natuurlijk al en vorig jaar ook van genoten. Enige minpuntje was misschien het zwakke gitaargeluid, wat opzich wel essentieel is bij dit soort sferische black. Maar dat mocht de pret niet drukken. Deze mogen ieder jaar terug komen, 3 uur lang, als afsluiter op de mainstage.
- Bullet: Wel geinige afwisseling in vergelijking met de vorige band. Verder niet veel bijzonders.
- Red Fang: Te gekke shit ouwe! Lekker stonen in een bomvolle tent waar het over de 30 graden leek. Ik trok dit zeer goed. Ook had Red Fang het beste geluid van het hele festival imo, wat me eigenlijk niet verbaasd.
- God Seed: Vorig jaar in Romein gezien als voorprogramma van Cradle of Filth, en dit keer weeral briljant. Wat blijft die Gaahl toch een figuur, heerlijk.
- Ghost: Ik had een vette show verwacht, maar dit sloeg alles. Te gek, heerlijk! En dat ook nog een volle Marquee "Hail Satan" horen meeschreeuwen was ook niet verkeerd. Ook Ghuleh was een aangename verassing in de setlist. Ja, dit wil ik veel vaker zien.
- The Sword: Beetje met een frietje achteraan gezeten. Toffe muziek, kon me makkelijk bekoren. Ook maar eens wat meer van opzoeken.
- Iron Maiden: Mijn eerste keer Maiden, en in het begin viel het tegen. Het tempo was zeer ondermaats en ik weet niet of het aan het publiek of de band lag, maar de klik was er niet, en die zou er de hele show ook niet komen. Er kwam wel meer tempo in en de setlist was echt briljant maar het was niet helemaal wat ik er van had verwacht, jammer! Maar evengoed gaaf.
- King Diamond: Ook weeral te gek, buiten op het scherm gekeken wat echt een prima plan bleek te zijn. Hier was prima geluid en kon je alles makkelijk volgen. Gave show en een leuke setlist.

Kortom, weeral een tegekke editie van Graspop. Als de line up volgend jaar van vergelijkbare aard kun je onze groep er zo weer tegenkomen. Uitschietende dag was toch wel de zondag, met veel hoogtepuntjes.

Zo, en nu ga ik gamen.





[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 04-07-2013 13:25]


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-07-2013 14:13 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 4 juli 2013 13:25 schreef ColdheartMinor het volgende:
Wat maten met een dagkaart zo de camping op kunnen krijgen en lekker wat biertjes bij de tent mee kunnen doen.



Mensen met dagkaarten mochten ook een nacht op de camping verblijven dus zo bijzonder was dat niet


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-07-2013 17:27 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2013 14:13 schreef Mortis Rex het volgende:
Mensen met dagkaarten mochten ook een nacht op de camping verblijven dus zo bijzonder was dat niet


Oh serieus? Dat is dan nieuw dit jaar. Vorig jaar niet iig.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-07-2013 0:28 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2013 22:18 schreef Lampje het volgende:
Ik vond Iron Maiden erg tegenvallen maar ik kan niet goed aangeven waarom..... Ze deden hun ding net zoals altijd, en de performance was goed, maar toch kwam het allemaal op me over alsof ze er zelf niet veel zin in hadden.



Dat klopt wel wat betreft Iron Maiden.
Ik zag Iron Maiden de 17de keer.
En ik ken denk ik dan wel de verschillen in hun optredens.
Bruce vond ik goed bij stem.
En ze speelden ook niet slecht, ik heb geen fouten kunnen ontdekken.
Wat ik denk dat meespeelde is dat King Diamond om 23.00 moest beginnen en Maiden dan klaar moest zijn.
Het optreden ging als een sneltrein door zonder veel interactie met het publiek.
Ze waren om 22.47 uur klaar.
Het leek inderdaad op een snel tussen optreden.
Reken maar dat ze in London veel meer met hart en ziel aanwezig zullen zijn.


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 14-07-2013 10:18 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

Het was geen slecht optreden,maar ik moet zeggen dat ik ze wel eens beter heb gezien.
Ik moest denken aan het optreden van hun op Bospop 2004 denk toen gingen ze ook als een sneltrein.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-07-2013 10:46 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

En ze moeten dat kut fear of the dark voortaan achterwege laten.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen