IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Graspop, 28 - 30 juni 2013, Dessel (Belgenland) Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-02-2013 10:15 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Matige toevoegingen.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-02-2013 11:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Inderdaad. Maar ik ga hard gaan op Asking Alexandria, vrees ik De pauwenzang doorstaan voor de zieke breakdowns, heb er nu al zin in. The Ghost Inside zal ook wel weer leuk zijn, voor de rest kutbands.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 04-02-2013 12:44 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Overkill vind ik erg vet en Twisted Sister moet wel grappig worden.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-02-2013 12:50 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2013 11:10 schreef BenKnuckles het volgende:
Inderdaad. Maar ik ga hard gaan op Asking Alexandria, vrees ik De pauwenzang doorstaan voor de zieke breakdowns, heb er nu al zin in. The Ghost Inside zal ook wel weer leuk zijn, voor de rest kutbands.


Gaan we crab-moves doen
TGI wordt wel hard idd, maar zie ze liever in een zaaltje met 80 man.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 04-02-2013 14:41 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Blij met Twisted Sister, Over Kill, The Ghost Inside (nog nooit gezien, bizar) en in mindere mate HSB. De rest is wmb echt héule dikke bagger.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 04-02-2013 14:47 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik ben wel blij met Twisted Sister als 3de headliner. 1000x liever hen dan Kiss, Aerosmith ofzo.
De rest van de bands boeit me eigenlijk niet, heel misschien Heaven Shall Burn nog eens zien.

Nu, ik was eigenlijk al zeer blij met wat er stond. Misschien maar beter dat deze lichting namen me minder aanspreekt. Nog +20 bands te gaan.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-02-2013 19:14 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Overkill, leuk! De rest boeit me niet.


Faustian Spirit of the Earth


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 04-02-2013 19:29 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Voor mij to see:

Vrijdag 28 juni: Twisted Sister, Korn, Kreator, Mayhem, Katatonia, Heathen, Entombed, Veil of Maya

Zaterdag 29 juni: Slipknot, Heaven Shall Burn, Overkill, Lock Up, Between the Buried and Me, After the Burial

Zondag 30 juni: Iron Maiden, King Diamond, Testament, Parkway Drive, Ghost, Moonspell, The Ghost Inside, Every Time I Die

Op zich mooi verdeeld over de dagen en ook niet téveel bands die ik wil zien. Dat gehol is ook maar niks.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-02-2013 21:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2013 12:50 schreef Count Steel het volgende:
Gaan we crab-moves doen

Sowieso! Circlecrabpit.

quote:
TGI wordt wel hard idd, maar zie ze liever in een zaaltje met 80 man.

Feit, ik ook, maar in grotere zalen doen ze het ook wel goed. Maar ik hoop wel op een plaats in de Metal Dome.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-02-2013 23:24 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2013 21:01 schreef BenKnuckles het volgende:
Sowieso! Circlecrabpit.


Haha, met z'n allen

quote:

Feit, ik ook, maar in grotere zalen doen ze het ook wel goed. Maar ik hoop wel op een plaats in de Metal Dome.


Zal toch wel? En HxC shirtjes verkopen voor 30eu


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Voodoo_xx
Usericon van Voodoo_xx
Posted 06-02-2013 21:37 by Voodoo_xx (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Voodoo_xxQuote dit bericht

Wederom, zwakke affiche !
allen naar Hellfest en Fortarock.



Voodoo_xx


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 06-02-2013 21:42 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 6 februari 2013 21:37 schreef Voodoo_xx het volgende:
Wederom, zwakke affiche !
allen naar Hellfest en Fortarock.




Naar Havenrock!


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-02-2013 20:50 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Naar Houten Deathfest!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-02-2013 9:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Die zondag is echt top met Iron Maiden, King Diamond, Ghost, Red Fang, The Sword en Winterfylleth!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 08-02-2013 11:00 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2013 20:50 schreef MetalJan het volgende:
Naar Houten Deathfest!




metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 08-02-2013 13:37 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2013 21:37 schreef Voodoo_xx het volgende:
Wederom, zwakke affiche !
allen naar Hellfest en Fortarock.




Daar komt precies hetzelfde als op het zwakke affiche!


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 08-02-2013 15:45 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Uh, nee.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-02-2013 12:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-02-2013 12:19 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2013 12:18 schreef iPim het volgende:
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/24436/Graspop-2013-Nieuwe-reeks.html

The Dillinger Escape Plan


Ok, dat is nice!

Hahaha Papa Roach ook weer, ik zie Pitboss alweer janken bij "Broken Home"


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-02-2013 12:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

De andere twee bands boeien niet. Maar The Dillinger Escape Plan <3


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-02-2013 12:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

TDEP is altijd vet! Papa Roach ga ik ook wel even kijken en stiekem ben ik erg benieuwd naar P.O.D.. Sentiment.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2013 13:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



zo


signature


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 06-03-2013 14:50 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

En zo is het maar net.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 20-03-2013 10:44 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

7 nieuwe namen:

Helloween
WASP
Jason Newsted
Prong
All That Remains
Tankard
Love And Death

Ik word er niet blijer van.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-03-2013 10:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oh leuk, chillpauzes.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen