IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Graspop, 28 - 30 juni 2013, Dessel (Belgenland) Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-05-2013 11:54 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gelukkig hebben ze niet meer eet -én drinkbonnen. Wat een drama was dat zeg.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 02-05-2013 12:22 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Haha, inderdaad. Maar das wel al heel lang geleden toch? 2003 ofzo.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2013 15:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Volgens mij was dat zelfs in 2007/2008 nog, maar ik kan me vergissen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 02-05-2013 16:03 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Het zijn ook allemaal wazen eigenlijk.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 30-05-2013 21:02 by Bright_Eyes Wijzig reactieProfiel van Bright_EyesQuote dit berichthttp://bright--eyes.hyves.nl/

Oeeeh joepie, joepie! Tickets zijn in de (virtuele) pocket Zin d'rin!


[/zachteG]


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 30-05-2013 21:15 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

De zondag staat hier nog steeds op de optielijst.


Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 30-05-2013 21:32 by Bright_Eyes Wijzig reactieProfiel van Bright_EyesQuote dit berichthttp://bright--eyes.hyves.nl/

Wij gaan waarschijnlijk donderdag direct vanuit stage en maandagochtend weer terug. 8.30u beginnen. Dat wordt huilen, ik zie het al


[/zachteG]


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 30-05-2013 23:39 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Overkill en W.A.S.P. gecanceld uit betrouwbare bron vernomen. Dik balen, Overkill al jaren niet gezien en The Electric Age was voor mij 1 van de platen van 2012. Benieuwd naar de vervangers... Kvelertak en At the Gates?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-05-2013 23:43 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Wie?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 31-05-2013 14:35 by Bright_Eyes Wijzig reactieProfiel van Bright_EyesQuote dit berichthttp://bright--eyes.hyves.nl/



[/zachteG]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-05-2013 21:49 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2013 23:43 schreef Count Steel het volgende:
Wie?

W.I.E.S.P.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Moloch horridus
Beunhaas
Usericon van Moloch horridus
Posted 01-06-2013 12:49 by Moloch horridus Wijzig reactieProfiel van Moloch horridusQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2013 23:39 schreef Ktulu het volgende:
Overkill en W.A.S.P. gecanceld uit betrouwbare bron vernomen. Dik balen, Overkill al jaren niet gezien en The Electric Age was voor mij 1 van de platen van 2012. Benieuwd naar de vervangers... Kvelertak en At the Gates?


Nog meer nieuws over Overkill?


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-06-2013 11:35 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Nog steeds geen nieuws over OverKill. Wel bericht Ashladan net dat Iced Earth de vervanger is van W.A.S.P. als de headliner van marquee I op zaterdag. Kon slechter imho, show van hen in Trix afgelopen najaar was zeer sterk.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-06-2013 12:02 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Overigens zal het wel kloppen van OverKill, data zijn nu echt van hun site gehaald:

http://wreckingcrew.com/Ironbound/?page_id=122


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-06-2013 13:09 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zonet bevestigd door GMM op hun fb-pagina dat Overkill ook gecanceld heeft. Ze worden vervangen door Steak Number Eight.

Bummer


Faustian Spirit of the Earth


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 03-06-2013 13:18 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Steak Number Eight kan ook leuk zijn. Nog nooit gezien dus ben wel benieuwd.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 03-06-2013 15:39 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Erg jammer. Ik gun het SN8 wel, maar waarom es geen andere Belgische band? Talent genoeg, SN8 heeft er al gestaan.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 08-06-2013 9:31 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

In This Moment cancelt.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-06-2013 10:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Balen, had live wel grappig geweest.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-06-2013 10:40 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik ken die band niet eens.

Het ziet er trouwens naar uit dat alle gasten hun vrouwen thuis laten (vorig jaar waren er 5 mee). Dat belooft klassieke afterparty's in de disco (denkt weemoedig terug aan Pitboss die met een opblaasbare meter bier een Wall of Death uit elkaar sloeg ).

Ja, inderdaad.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 08-06-2013 17:36 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Die van mij gaat sinds vorig jaar ook niet meer mee. Komt de gaarheid niet ten goede inderdaad, haha.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-06-2013 17:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hey! ik zag jou vandaag


signature


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 08-06-2013 18:06 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Alf Bartfoot in de Appie Heijn, haha. Geinig ventje, je zoon!


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-06-2013 19:22 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2013 17:36 schreef Ktulu het volgende:
Die van mij gaat sinds vorig jaar ook niet meer mee. Komt de gaarheid niet ten goede inderdaad, haha.




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 08-06-2013 19:30 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Backstage, hell yeah


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen