IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Graspop, 28 - 30 juni 2013, Dessel (Belgenland) Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-11-2012 14:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ok, toch maar even dit ding binnenhalen dan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 27-11-2012 16:05 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Zier er naar uit dat ik maar weer over sla.

Nog niks wat ik wil zien maar nog nooit gezien heb, en de gouwe ouwe festival rotten (Maiden etc) zijn sowieso mijn ding niet.

Oh, en dat is nog afgezien van tha moneyz. Verhuizen is helaas niet gratis.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-11-2012 16:24 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2012 14:03 schreef BenKnuckles het volgende:
Ok, toch maar even dit ding binnenhalen dan.




Ik help je wel mee, klappen we er samen vol op.

We pakken deze keer de "stilte" camping waarschijnlijk. Iets duurder, maar veel minder ver zeulen met je meuk en de laatste nacht iets minder "Kristalnacht" sfeer. Afgelopen keer was de laatste nacht echt niet leuk nl.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 27-11-2012 17:35 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Gelukkig kom je nu helemaal niet over als een mietje







Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-11-2012 19:34 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 november 2012 17:35 schreef Mortis Rex het volgende:
Gelukkig kom je nu helemaal niet over als een mietje








Precies, hij komt nu volwassener over.

Ik heb het verschil bij Wacken meegemaakt, 1 jaar op de malloten / kneuzen / triest volk camping, en 1 jaar op de VIP camping, wat een verademing was.


Boeiender


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-11-2012 23:04 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2012 17:35 schreef Mortis Rex het volgende:
Gelukkig kom je nu helemaal niet over als een mietje








Trek je aub terug in je cvlt grot met wat slechte C-horrorfilms, klaphark.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-11-2012 23:05 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2012 19:34 schreef MR. N het volgende:
Precies, hij komt nu volwassener over.

Ik heb het verschil bij Wacken meegemaakt, 1 jaar op de malloten / kneuzen / triest volk camping, en 1 jaar op de VIP camping, wat een verademing was.



Daarom dus.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 29-11-2012 22:11 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Zit echt nog helemaal niks tussen waar ik blij van word qua line-up
Balen, want dit moet onze huwelijksreis worden (aangezien we elkaar hier in 2008 hebben ontmoet). Maar dit keer lekker in een hotel ipv camping. Nu ja, er zullen vast nog wel wat namen komen die me wel aanspreken.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-12-2012 10:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

+ Varg
+ Testament
+ Unleashed
+ Red Fang
+ Entombed
+ Caliban
+ Amaranthe
+ HellYeah
+ Veil of Maya
+ Ghost
+ Katatonia
+ Korn
+ Moonspell
+ Bullet For My Valentine
+ King Diamond


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-12-2012 10:53 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2012 10:45 schreef Mark Z het volgende:
+ Varg
+ Testament
+ Unleashed
+ Red Fang
+ Entombed
+ Caliban
+ Amaranthe
+ HellYeah
+ Veil of Maya
+ Ghost
+ Katatonia
+ Korn
+ Moonspell
+ Bullet For My Valentine
+ King Diamond


Toch wel blij met Veil of Maya en Hell Yeah. Testament een beetje, verder kak.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-12-2012 10:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dude, Entombed! En King Diamond! En Red Fang!

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 21-12-2012 10:55]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-12-2012 10:58 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2012 10:55 schreef BenKnuckles het volgende:
Dude, Entombed! En King Diamond! En Red Fang!


Entombed heef het nooit gedaan bij me, sorry King Diamonds hoge noten haal ik tegen die tijd niet meer en Red Fang, wasda? Beetje stoner ofzo?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-12-2012 11:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Stoner-achtig idd.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-12-2012 11:27 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Blij met King Diamond, Entombed en Ghost. Zit wel nog steeds te twijfelen tussen Hellfest en dit feestje...


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 21-12-2012 14:13 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

Nu nog Hell erbij en feest is compleet


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 21-12-2012 18:01 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 27 november 2012 19:34 schreef MR. N het volgende:
Ik heb het verschil bij Wacken meegemaakt, 1 jaar op de malloten / kneuzen / triest volk camping, en 1 jaar op de VIP camping, wat een verademing was.



Was het verschil in prijs daar ook 105,-? Voor wat minder ver lopen en een beetje stilte is dat gestoord veel geld. En dan nog steeds in een Dixie moeten schijten zeker? Leg een paar tientjes bij en je slaapt in een goed hotel.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 21-12-2012 23:35 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Erg content met deze toevoegingen!

King Diamond, Ghost, Entombed, Veil of Maya, Moonspell, Testament. Nice.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-12-2012 0:50 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Tevreden met Korn, King Diamond, Entombed, Red Fang, Moonspell en Unleashed. Geen slechte affiche tot nu toe


Faustian Spirit of the Earth


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 22-12-2012 10:06 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Quite a few people have had some questions regarding our performance at the Graspop Festival in Belgium.
Here is how I understand it:
Iron Maiden headlines Stage 1 on the 30th of June. We headline Stage 2, which is called "Marquee 1", also on the 30th of June, but after Iron Maiden's performance.
Initially, we were only offered a 1 hour slot on the Marquee 1 stage, before Iron Maiden would play Stage 1. We respectfully declined the offer, since we would not have been able to do our full set.
In the meantime, Iron Maiden has requested to play earlier (time slots 9 pm - 11 pm) on Stage 1, which opened up a time slot on the Marquee 1 stage after Iron Maiden's performance, which would give us the opportunity to play our full show anyway.
We have accepted that offer.
So:
Iron Maiden will headline "Stage 1" in time slot 9 pm - 11 pm.
King Diamond will headline "Marquee 1" stage in time slot "after Iron Maiden", performing our full headline show.

Hope this helps.

Stay Heavy,

King.


Apart. En heftig.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-12-2012 14:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hoezo heftig? Prima geregeld lijkt me. Sowieso de 30ste aanwezig.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 22-12-2012 17:41 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Eerst 2 uur Maiden en dan ca. anderhalf uur King Diamond. Das heftig. In de positieve zin.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-12-2012 17:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2012 17:41 schreef Ktulu het volgende:
Eerst 2 uur Maiden en dan ca. anderhalf uur King Diamond. Das heftig. In de positieve zin.


Haha dat klopt!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 22-12-2012 18:30 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Dikke kans dat de Marquee 1 bomvol zal staan en veel mensen teleurgesteld weg zullen lopen. Het idee bind ik wel gaaf maar ik huiver voor de uitvoering.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 23-12-2012 9:44 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Is King Diamond echt zó populair ja? Onder metalforumvolk wel. Maar op Graspop loopt ook veel stubru metalvolk rond he. Miskijk je daar niet op. Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen als met Volbeat in de marquee een paar jaar terug.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 23-12-2012 10:57 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

Als King Diamond gaat spelen zijn eral genoeg mensen naar huis enof de camping.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen