IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Graspop, 28 - 30 juni 2013, Dessel (Belgenland) Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 27-01-2013 22:52 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Erg blij met Clutch en Down erbij! Weeral Slipknot hoefde niet, maar persoonlijk liever hen een 3de keer zien op GMM dan Kiss.

Ik zal er zowiso wel opnieuw zijn, best een leuke line-up tot nu toe voor me. (je hebt ook voldoende bands nodig die je niet boeien om het chill te houden)


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 27-01-2013 22:53 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Nog liever Guus Geeuwis dan Slipkots.


Metal Dad
Usericon van Metal Dad
Posted 28-01-2013 19:43 by Metal Dad Wijzig reactieProfiel van Metal DadQuote dit bericht

Kan mij best voorstellen dat sommigen een andere band voor Slipknot zouden willen zien.
Maar denk eens aan jonge nieuwe metal fans.
Ik ga samen met mijn zoon van 13 naar Graspop. Hij kijkt er wel heel erg naar uit
Slipnot te zien spelen en ook nog eens Stone Sour én Iron Maiden.
Zo krijgt de jeugd ook de kans hun favorieten te zien


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-01-2013 19:47 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 28 januari 2013 19:43 schreef Metal Dad het volgende:
Maar denk eens aan jonge nieuwe metal fans.



NEE!!!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 28-01-2013 23:36 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ben 28 en blij met Slipknot. Liever dat dan weer Kiss, Aerosmith of Mötley Crue. En zeg nou zelf, de headliners liggen niet echt voor het oprapen he. Black Sabbath of System of a Down hopelijk als derde headliner.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-01-2013 23:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

System of a Down hoeft voor mij dan weer niet, dan nog liever een slechte versie van Black Sabbath.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 29-01-2013 10:48 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Black Sabbath komt niet, die zijn dan in de USA.


Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 29-01-2013 10:53 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Hmm... ik had geen goede line-up verwacht, hoefden eigenlijk maar een paar leuke bands te staan omdat het voor ons toch meer om het idee ging... (elkaar op Graspop 2008 ontmoet, dit jaar 25 juni trouwen en daarna dan op huwelijksreis naar Graspop). Maar de line-up is (voor onze smaak) zo slecht dat we nu toch de knoop maar hebben doorgehakt, ander huwelijksreisje zoeken dus.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 29-01-2013 11:17 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 28 januari 2013 19:43 schreef Metal Dad het volgende:
Kan mij best voorstellen dat sommigen een andere band voor Slipknot zouden willen zien.
Maar denk eens aan jonge nieuwe metal fans.
Ik ga samen met mijn zoon van 13 naar Graspop. Hij kijkt er wel heel erg naar uit
Slipnot te zien spelen en ook nog eens Stone Sour én Iron Maiden.
Zo krijgt de jeugd ook de kans hun favorieten te zien
Toen ik 13 was ging ik zonder m'n vader naar Dynamo voor o.a. Marduk, God Dethroned, CoF en Metallica.
Een wat betere opvoeding zou wonderen doen, met je Slipknot.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


metaaltje
Usericon van metaaltje
Posted 30-01-2013 12:00 by metaaltje Wijzig reactieProfiel van metaaltjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2013 19:52 schreef Voodoo_xx het volgende:
heb je dat helemaal alleen zonder hulp van mama verzonnen?

Ja die was er niet bij.
Goed he.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-01-2013 13:07 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2013 11:17 schreef Kvelgeest het volgende:
Toen ik 13 was ging ik zonder m'n vader naar Dynamo voor o.a. Marduk, God Dethroned, CoF en Metallica.
Een wat betere opvoeding zou wonderen doen, met je Slipknot.


andere tijd, andere muziek, andere smaak. Who cares?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-01-2013 13:13 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Dat is een ander intelligentieniveau, kijk nou uit!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-01-2013 13:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2013 13:13 schreef Count Steel het volgende:
Dat is een ander intelligentieniveau, kijk nou uit!


CoF? Don't think so...


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 30-01-2013 13:48 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2013 13:32 schreef Spirit In Black het volgende:
CoF? Don't think so...


Point proven.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-01-2013 14:04 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2013 13:32 schreef Spirit In Black het volgende:
CoF? Don't think so...


Nee, diegene die jij hebt gequoot


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 30-01-2013 16:38 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Viktor is... Viktor.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Metal Dad
Usericon van Metal Dad
Posted 31-01-2013 15:49 by Metal Dad Wijzig reactieProfiel van Metal DadQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2013 11:17 schreef Kvelgeest het volgende:
Toen ik 13 was ging ik zonder m'n vader naar Dynamo voor o.a. Marduk, God Dethroned, CoF en Metallica.
Een wat betere opvoeding zou wonderen doen, met je Slipknot.


Aan jouw ongenuanceerde reactie te zien hebben jouw ouders kansen laten liggen tijdens jouw opvoeding. Kan natuurlijk ook zijn dat ze voor je dertiende de hoop al hadden opgegeven.




Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 31-01-2013 17:50 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Je kinderen naar slipkots laten luisteren is niet de hoop opgeven? :')


Silence
Usericon van Silence
Posted 31-01-2013 22:42 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Met alternatieven als Justin Bieber lijkt me Slipknot een goede keuze! Hoe dan ook; boeiend. Laat mensen toch zelf bepalen wat ze wel of niet leuk vinden.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 31-01-2013 22:43 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Ga je ook naar GMM Amel?

Ik voor 99% zeker op de zondag.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 31-01-2013 22:47]


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-02-2013 10:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Volgens mij is Twisted Sister de headliner van de vrijdag?

Verder:
Within Temptation
Heaven Shall Burn
UDO
Overkill
Sylosis
The Ghost Inside
Voodoosix
Asking Alexandria
Heathen

Blij met Heaven Shall Burn, Overkill, The Ghost Inside en Heathen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-02-2013 10:09 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Twisted Sister headliner op vrijdag...

Nou...

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 04-02-2013 10:09]


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-02-2013 10:11 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Within Temtation...Nooooooooooooooooooooooo
En wederom Twisted Sister...ai, ai, ai!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-02-2013 10:11 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Vind de rest van de namen op Overkill en Heathen opzich na ook echt helemaal niks. Gelukkig van het weekend besloten met m'n maat ook naar Hellfest te gaan.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 04-02-2013 10:13 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

-

[Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 04-02-2013 10:13]


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen