IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Graspop, 28 - 30 juni 2013, Dessel (Belgenland) Vorige pagina | Volgende pagina
Bright_Eyes
Usericon van Bright_Eyes
Posted 17-06-2013 16:36 by Bright_Eyes Wijzig reactieProfiel van Bright_EyesQuote dit berichthttp://bright--eyes.hyves.nl/

Volgens een andere site donderdag 19 graden.

Anyway, na wat sites te hebben vergeleken: Heel graspop vooraan in de 20 graden, geen regen . Top!


[/zachteG]


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-06-2013 16:39 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Oh verrek, dat is komend weekend natuurlijk al (als ik zaterdag bij Springsteen sta in het Goffertpark). Veel plezier iedereen!


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 17-06-2013 16:54 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Je vergist je een week, Bruce Springsteen is de 22e. Graspop is het weekend erna.

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 17-06-2013 16:55]


5 Euro's? Op je muil!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-06-2013 16:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het zal waarschijnlijk toch geen Graspop worden voor mij dit jaar


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 17-06-2013 18:39 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Quoi le baise?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-06-2013 22:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Jour de teste pour un job qui est, en la future, plus que probablement la mienne.

Merde, Français avec des cheveux.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-06-2013 22:28 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Iets met baan en geld? WTF Ben, we moeten dansen


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-06-2013 22:38 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 17 juni 2013 16:54 schreef Sgeiterdt het volgende:
Je vergist je een week, Bruce Springsteen is de 22e. Graspop is het weekend erna.


Toch! Ik ben gewoon in de war omdat iedereen om me heen het er al over heeft, haha


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 19-06-2013 14:49 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2013 22:26 schreef BenKnuckles het volgende:
Jour de teste pour un job qui est, en la future, plus que probablement la mienne.

Merde, Français avec des cheveux.


C'est pas de problème. Je comprends le Français avec des cheveux mieux que le Français correcte. Après tout, je suis Néerlandais qui habite á la Belgique. Comme ça, ma Français n'est pas très bien.

J'espére que tu a du succès avec ce teste pour le job. Ca serai dommage que tu manque le festival pour une teste et après tu n'a pas le job!

A l'année prochaine ou une autre show.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-06-2013 15:39 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Je suis un pain.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-06-2013 21:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Un pain dans la derrière.

Autre show, Ktulu! En Staal!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-06-2013 22:40 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ja godver, goed idee! De kans is groot dat we in het najaar een keer richting Belgenland afzakken. Moet er wel een tof showtje zijn natuurlijk. Maar ik heb alleen maar coole herinneringen aan showtjes in België, dus dat komt helemaal goed


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-06-2013 22:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ideaal Of ik stijg even op naar Amsterdam.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-06-2013 22:56 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Je bent hier altijd welkom maat, bed staat klaar!

Even OT om het erin te wrijven: Fucking veel zin in volgende week! Treetje bier is gehaald, spullen staan klaar. En de weersvoorspellingen zien er goed uit!



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 19-06-2013 22:58 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Godverdomme is dat volgende week al?
Moeilijk...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-06-2013 23:12 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Nee hoor, helemaal niet moeilijk


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 20-06-2013 10:35 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

mijn ticket voor vrijdag is binnen, eerste keer Graspop, kijk er naar uit!
schema: Entombed - Dark Funeral - Rotting Christ - Mayhem - Katatonia

Unleashed had ik daarvoor ook graag nog gezien, maar kan er dan nog niet geraken...

Worden de time schedules in de praktijk een beetje gerespecteerd? Alles sluit aan met 5min tussen, lijkt me wel wat krapjes en had graag niks gemist


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 20-06-2013 12:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Meestal zijn de bands eerder klaar dan aangegeven staat. Laatste twee jaar liep het tijdschema retestrak.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 20-06-2013 17:38 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Dat is perfect te doen ja die schema's. De publieksstromen zijn ook perfect de laatste paar jaren, het stropt nergens echt. Metaldome is nu wel verzet, dus weet niet hoe dat gaat uitpakken.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 21-06-2013 8:58 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Clutch cancelt alle shows tot 2 juli wegens familiale redenen, dus ook Graspop. Niet erg voor mij, was tegelijk met Stone Sour, dus kan nog een toffe band voor in de plek komen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-06-2013 9:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2013 8:58 schreef Ktulu het volgende:
Clutch cancelt alle shows tot 2 juli wegens familiale redenen, dus ook Graspop. Niet erg voor mij, was tegelijk met Stone Sour, dus kan nog een toffe band voor in de plek komen.


Tot 2 juli zou betekenen dat de show in de Effenaar wel door gaat. Let's hope so.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Silence
Usericon van Silence
Posted 21-06-2013 10:09 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2013 9:57 schreef Mark Z het volgende:
Tot 2 juli zou betekenen dat de show in de Effenaar wel door gaat. Let's hope so.
Staat online dat ook de Effenaar gecancelled is.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 21-06-2013 10:27]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-06-2013 11:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2013 10:09 schreef Silence het volgende:
Staat online dat ook de Effenaar gecancelled is.


Ai, jammer. Gelukkig nog wel Red Fang en The Sword.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 21-06-2013 12:48 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2013 11:09 schreef Mark Z het volgende:
Ai, jammer. Gelukkig nog wel Red Fang en The Sword.

Feit, en geef ook King Hiss een kans zou ik zeggen


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-06-2013 13:40 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

De vooruitzichten voor wat betreft het weer zijn nog steeds prima, rond de 20 graden en droog. Dikke prima


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen